Kustomoitu käyttöjärjestelmö

Jeesiä

Onko kellää kokemuksia näistä? Kuinka luotettavasti puhelin vielä lähtee käyntiin? Mikä luotettava opas flashaamiseen? Itellä 5800 ja haluisin siihen c6 käyttiksen. Ukslataako noilla mennä? http://nokiasuomi.blogspot.com/

Kertokaa omistanne jos ootte kokeillu?

11

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vähän arpapeliä.. Joko onnistut tai et ja puhelin menee pimeäksi.

      • Jäeki hoi älä jätä

        Olipa nerokkaasti neuvottu. Joko toimii tai sitten ei.


    • Jeesiä

      Ihan pikkusen tuli typoja tohonki alotusviestiin. Jos kokemuksia jollain ni kerro siitä. :)

    • C7-00

      Voisin kokeilla tuota minun entiseen 5530 puhelimeen, jossa on aina tuo sama bugi, että kun yrittää soittaa, niin puhelin sammuu. Kaksi kertaa ollut jo huollossa... Joo, mutta en kuitenkaan ihan ymmärtänyt miten tuo tehdään.

    • Arpa on heitetty.... Asennan omaan Lg bugisen käyttiksen tilalle puhtaan Androidin...

    • Jeesiä

      Ite sain päivitettyä 5800 xm puhelimen ja toimii HUOMATTAVASTI nopeammin tolla c6 firmwarella. Suosittelen kyllä kaikille, jos vaan on varaa ottaa riski että luuri pimenee. :D Vähän jännitti ittee eka kokeilla mut sinne meni ja hyvin toimii.

    • C7-00

      "Pura navifirm ohjelmisto tietokoneellesi käyttäen winrar ohjelmistoa ja aja se."

      Miten se purkamisen jälkeen ajetaan?

    • C7-00

      Toinen kysymys. Tuo on varmaan englannin kielellä, vai onko?

      • C7-00

        Okei, olen päässyt nyt vähän pidemmälle. Eli latasin tuon firmwaren ja luonut tuon polun ja kopioinut tiedostot tuonne kansioon. C:\Program Files\Nokia\phoenix\products\RM-504\

        "Nyt pura Nokia Flash tools.rar ja asenna JAFSetup_1.98.62.rar. "
        On purettuna ja JAFSetup_1.98.62.rar. asennettuna

        "Kopioi Jaf_nok4models.ini ja Pkey_emulator...exe tiedostot polkuun: C:\Program Files\Odeon\JAF\. Luo pikakuvake Pkey emulaattorista työpöydälle."

        Tuollainen kansio löytyi kun Jaf_nok4models ja se on kopioitu tuonne: C:\Program Files\Odeon\JAF\ mutta, Pkey_emulator...exe tiedostoa ei löydy mistään?
        Kun avaan tuon Pkey emulaattorin ja painan GO tulee vaan ilmoitus: Cannot create file C:\Program Files\ODEON\JAF\winscard.dll

        Mitähän minä oikein tein väärin?


    • ???????mnndjd

      pelkäämpä että tuosta ei kukaan muukaan ymmärrä yhtään mitään

    • C7-00

      Mulla toi sama ongelma, eli en oikeen löydä tuollaisia tiedostoja mitkä piti kopioida noihin kansioihin. Ja pitää tuollainen Phoenix ohjelma ladata kun sellaista kansiota ei ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe