Että ei muuta ku niitä ennakoita metsästämään ..
KOTITEOLLISUUS Salossa perjantaina 1.7.
12
213
Vastaukset
- Kivikukkaro
Oli aivan hiljaista, säikähdin, kiveni huusi, että niitäkin kiinnostaa..
- M.V.H.Y.
Oletpas vitsikäs... Oikea Einstein. Ihanko ite keksit moisen lorun :D Dorka.
- Kivikukkaro
Ei se ollut vitsi, Urpo :D
- narskiparski
Pöljä.. Kivikukkaro... On ihan hyvä ettei sua kiinnosta :D
- Kivikukkaro
Kukas on puhunut, ettei mua kiinnosta? Nyt pää pois perseestä Narskiparski :D
- käsityöläinen,,,,
Meillä on vintissä vanhat mummoni kangaspuut joilla räsymattoja paukuteltiin 60 - luvulla, pääsenkö ilmaiSexi jos otan ne mukaani?
Käsityötaito kunniaan, wat, wat, wattttt, johan tulee.....ruiskis, ruiskis...
- Kivikukkaro
No, pääset tietenkin. Ja pääset saletisti antamaan jollekin myös käsikaasua, 100% natsaa sillä, ketä tulee paikalle kangaspuiden kanssa. Mun mielestä mä oon sitä mieltä, että sä oot kaikista kovin ukko Käsityöläinen! Tsemppiä, ja kuumaa kesää
- jessejeesus
Missäköhän meinaa keikan heittää kun täällä on vaan oikeastaan 3 baaria missä tommosia keikkoja voitas pitää ja nettisivuilla ei ole missään mitään infoa. Ei helvetti näitä salon baareja kun ei voi edes nettisivuja päivitellä että näkis mitä ohjelmaa tulossa :(
- osaa.googlettaa.fi
Eiköhän tuo selviä helpoiten itse bändin kotisivuilta niin ei tarvii kaikkien baarien kotisivuja nuohota :D :D
- jessejeesus
Sitä varten niillä on sivut mistä näkee tulevan ohjelman ettei tartte erikseen käydä kyyläämässä kymmenien bändien sivuja.
- sussiunaa
Nythän oli kyse nimenomaan siitä että mietit missä näistä baareista se Kotiteollisuus soittaa joten...? Apinan sivut ovat kaiketi päivittämättä henkilövaihdosten takia :/ Ite katon kaikki keikat kätevästi facebookista...
- pirpuska
Tänää sit tättärää... Voi Hynyne ku se on nii ÄIJÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571