Kritiikkiä!

ilpopynna

Minua vanhaa äijää nöyryytti Taiteilijankoti oikeen kunnolla....olen harjoittelussa Harjavalla sairaalasta ja nyt huomenna takaisin sairaalaan....kaikki pyykinpesu ruonlaitto jne syynätään.....muutama ihminen on vain sanonut eikö tuo pitkätukka lähde jo kaupungista......en ole ollut oikein kunnossa viime kesän Israelin vankilareissun jälkeen......mutta nyt olen......esim. kirjaston henkilökunta ja muutoin Porilaiset ovat asiani ottaneet tyynesti........akuutti syvä psykoosi ei ole leikin asia.....mutta jokaisella on oma kohtalo......kestän omani.....terveisin!

2

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinullahan ne asiat hyvin ovat kun se kamala hössötys nöyryytti. Huonommin olivat asiat sillä sossut tyttärellä (kaksikymppinen) joka koki pyykinpesu, ruuanlaitto jne. syynäämisen normaaliksi toiminnaksi. Kylläpä tämä sossun tytär oli avuton työpaikalla.

Psykologian mukaan asenteesi on hoitovastaisuutta ja siten osa mielisairautta. Sinulla on hyvä ennuste yhteiskunnassa menestymisestä, toisinkuin niillä hoitomyönteisillä ja siten laitostunella pitkäaikaispotilailla. Nykyisen sosiaalipolitiikan kulmakivenä on hössötys joten se ei johda muuhun kuin laitostumiseen ja avuttomuuteen.

Liittyyköhän tuo sosiaalihössötys jotenkin feminismiin, hössötys kun on enemmänkin naisten kuin miesten pahe.

• ilpopynnä

Pitää paikkansa minulla on hyvä ennuste. Pitäs vaan jaksaa toi hössötys loppuun asti. Hyvää ne tarkoittavat nuo viranomaiset mutta katson itse asioita eri kannalta. Oikea vapaus on vastuuta. Kiitos kommentista Matti W. Kyl täät tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe