Itselläni on kustannuksia vähän lääkkeistä ja matkoista
c- todistus on "ammattilais"lääkärin kirjoittama
todistus jokapäiväisestä avuntarpeesta on useammasta paikasta
Voinko saada edes alinta hoitotukea ?
Eilen meni paperit päättäjille.
Kuinka mahdotonta on saada kelan eläkkeensaajan hoitotukea ??
3
152
Vastaukset
- Erkki 46 vuotta
Valitettavasti nuo kriteerit ei riitä edes alimpaan maksuluokkaan joka on 57 euroa/kk, itselläni monen ammattilaisen kirjoittama c-todistus selkäviasta ja vaikeasta masennuksesta, eikä mahdollisuuksia näytä tukeen olevan.
- Tommi-56
Mistä tiedät mitä c-todistuksessa lukee (Eki-46), kun aloittaja ei kertonut muusta kun todistus on jätetty.
Eläkkeen saajan hoitotuki kuuluu kaikille joilla on sairauteen johtavia kuluja tai avuntarvetta.Uskoisin että joka kolmas saa jotka hakevat.
Itse sain tuen vaikeasta masennuksesta ja vielä korotetun hoitotuen.
- Vastausta odottaen
Kerrotko Tommi-56 millä perusteella sinä saat hoitotukea ja paljonko sinulla on menoja kuukaudessa jotta olet oikeutettu tukeen?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, sillä itse en ole sitä koskaan saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560