Salkkarissa oli juttu tänään tästä tapauksesta. Eli lyhyesti, mies yrittänyt pokailla näitä tyttöjä tykkipuistossa kello 23.00 tiistaina, mutta tytöt eivät lämmenneetkään miehen ehdotuksille, sitten nyrkkiä naamaan.
Mahtaakohan tekijä olla kunniakulttuurissa kasvatettu? Nimittäin näinhän siellä toimitaan jos alamaiset ei tottele herraskansaa, eli miehiä tässä tapauksessa.
Tulee ihan tämä tilanne mieleen:
http://www.liveleak.com/view?i=740_1275268302&c=1
Mies pahoinpiteli kaksi tyttöä torilla
4
446
Vastaukset
- 1119
Yksittäistapaus.
Terv Astrid - thewonderer17
Vai olisko sittenkin samaa kastia kuin "puroon sidottu" tyttö, tai "Turun torilla ryöstetty" tyttö, tai "isot pojat myi meille pillereitä Varissuolla" -pojat... nähtäväksi jää.
- kkkkkkkkkkkkkkkk
Erikoista, että poliisin mukaan osapuolten versiot tapahtumien kulusta ovat rajusti erilaiset.
Kuulostaa kyllä oudolta omaan korvaankin. Että vieras ukko tulee jostain takavasemmalta ja alkaa muksimaan muijia. Tai sitten on likat pummineet viinaa ja alkaneet sitten itse läiskimään? - minä.
siis juttuhan meni OIKEASTI näin että mies tarjos heille viinaa,tytöt tai itseasiassa naiset eivät ottaneet,ja mies suuttui tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472