Kaupungille lähtöä.
Kauhee hien ja kusen lemu aina joka paikassa.
Ällöttävää.
Käykää suihkussa ennen...
8
484
Vastaukset
- saunapuhdas
Jos joka paikassa haisee kusi ja paska missä olet kulloinkin, niin se olet urpo sinä, joka haiset.
- 88888h
salossa on niin paljon avohoitopotilaita että ei ole ihme että haisee!
eläkeläiset siihen päälle. - Hukelio
Meillä on kissa. Sen nimi on Miisu. Mutta se kuoli koska se menetti henkensä.
- Kysyn vaan
Heh, meillä töissä ei oo suihkua ja uimahallikin on kiinni. Sinunko takiasi joudun olemaan poistumatta työpaikalta?
Hienhajun ymmärrän näillä helteillä, mutta mitä ihmeen paikkoja sinä nuuhkit, jos huomaat kusenkin hajun? Taidat olla perverssi.. - Sulosukka
Minua on turha syyttää. Kylven joka toinen kuukausi, olin sitten likainen tai en. Kalsaritkin vaihdan melkein yhtä usein.
- ei missään nimessä
se kiihottaa vaan. Sopii mielestäni erinomaisesti Salolaiseen katukuvaan.
- hukelio
Ei meillä mitään kissaa ollut.
- kuuma kesällä
KÄY ITSE ÄLÄKÄ MARISE MINKÄS TEET KUN ULKONA ON 100 ASTETTA LÄMPÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!kesällä kuuman kostean hikinen ja talvella sopivan lämpöistä. naimaan vaikka heti!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462