Vanamon koulu

Yksinhuoltaja-äiskä

Lapseni laitettiin suoraan tarhasta Vanamon kouluu koska hän on erityinen! Onko tuo Vanamon koulu mikkelin lahjakkaammille lapsille vai ympäri suomen?

17

2512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ympäri suomen

Sieltähän minäkin olen aikoinani valmistunut ja nyt päätyökseni vahdin tätä saittia ja yritän kehua tätä kylää ja linkkejä jaella kaikille vedättäjille. (siis trolleille, olen tulossa mikkeliin ja...:)

• heheheeee

kuukle apuri muahaaa.

• Google-apuri

Itsekin vahdin tätä palstaa aktiivisesti ja vastaan kysyjille mahd. pian. Hyödyllistähän se on, koska ihmiset osaavat käyttää yllättävän vähän hakukoneita.

Mikkelin mahdollisuuksista on mukava kertoa muille! :-)

Ps. kaikki eivät todellakaan ole trolleja, vaan ihan asiallisia kysymyksiä.

• Oikeasta paikasta

Hyvä äiskä otapa selvää Vanomon koulusta ja sen toiminnasta Mikkelin kaupungin sivuilta ja vaikka koulutoimistosta. Juttele asiasta ja ajattele lastasi.
      Täältä saat juuri näitä ilkeitä vastauksia, jotka eivät ole asiallisia, eivätkä auta sinua millään tavalla.

• Tiedoksi

Vanamon koulu on lakkautettu jo seitsemän vuotta sitten ja sulautettu Kalevankaan kouluun. Kyseleppä sieltä!

Hyvää kesän jatkoa sinulle ja lapsellesi.

• Kotona rauhassa

Pitäisi olla tasapuolista kaikille lapsille. Kustannukset ovat suuremmat erityiskoulutukseen osallistujille.

• Vanamon koulu

Mihin Kalevankankaan kouluun? Eikös sekin ole lakkautettu? Soita äiti Vanamon koululle tai koulutusjohtajalle.

• Täysin uusi koulu
        Vanamon koulu kirjoitti:

Mihin Kalevankankaan kouluun? Eikös sekin ole lakkautettu? Soita äiti Vanamon koululle tai koulutusjohtajalle.

http://www.kalevankankaankoulu.fi/

Siihen on sulautettu entinen Kalevankankaan koulu ja Vanamo.

• sfgdgdgr

siis onks se koulu lakkautettu? itekin oon käynyt sellaisen joskus. en ymmärrä mikä siinä on kauheaa

• JOtuniuiui

Vanamonkoulu, no joo, valäpäiden mekka.
      Siirtyivät kalevankankaalle jossa nyt valoilevat joukolla.
      Minkäs teet, joukossa se tyhmyys vaan tiivistyy enemmän.

• doctordoctor

onko vanamosta valmistuneita?

• Maistermaister

Pikkasen paremmat on valmistuneet vanamosta!
        Ite en aikonaan päässy vanamon seulasta.

• Ihanaihanaihana

On, ja hyvin menee! :) paljon paremmin kuin muista valmistuneilla.

• Ensaamuualta

Mä haluan huomiota palstalta

• Taallamieolen

Huomatkaa minut joku huomatkaa... Huomatkaa myös lapseni...

• En-oo-robokob

Pukareiden oppimesta sanon mä!

• achmedahne

minä käyn vanamon luostarissa hiljentymässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      67
      4474
    2. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      207
      2908
    3. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      261
      2414
    4. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      13
      2062
    5. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      107
      1568
    6. Kajaanin puukotus

Mikä oli tappamisen motiivi,ja kuka tappoi toisen tuostan noin vaan?
      Kajaani
      11
      1506
    7. Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!

Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &
      Kesämökki
      17
      1360
    8. Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta

Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?
      Ikävä
      88
      1286
    9. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      98
      1066
    10. Raju auto-onnettomuus Kemijärvellä

Kuinka sitä noin hurjastellaan? Pykikö renkaat? Oliko liikaa vauhtia ja tie liukas? Ikävä juttu!
      Kemijärvi
      13
      870
    Aihe