Lapseni laitettiin suoraan tarhasta Vanamon kouluu koska hän on erityinen! Onko tuo Vanamon koulu mikkelin lahjakkaammille lapsille vai ympäri suomen?
Vanamon koulu
17
2472
Vastaukset
- Ympäri suomen
Sieltähän minäkin olen aikoinani valmistunut ja nyt päätyökseni vahdin tätä saittia ja yritän kehua tätä kylää ja linkkejä jaella kaikille vedättäjille. (siis trolleille, olen tulossa mikkeliin ja...:)
- heheheeee
kuukle apuri muahaaa.
- Google-apuri
Itsekin vahdin tätä palstaa aktiivisesti ja vastaan kysyjille mahd. pian. Hyödyllistähän se on, koska ihmiset osaavat käyttää yllättävän vähän hakukoneita.
Mikkelin mahdollisuuksista on mukava kertoa muille! :-)
Ps. kaikki eivät todellakaan ole trolleja, vaan ihan asiallisia kysymyksiä.
- Oikeasta paikasta
Hyvä äiskä otapa selvää Vanomon koulusta ja sen toiminnasta Mikkelin kaupungin sivuilta ja vaikka koulutoimistosta. Juttele asiasta ja ajattele lastasi.
Täältä saat juuri näitä ilkeitä vastauksia, jotka eivät ole asiallisia, eivätkä auta sinua millään tavalla. - Tiedoksi
Vanamon koulu on lakkautettu jo seitsemän vuotta sitten ja sulautettu Kalevankaan kouluun. Kyseleppä sieltä!
Hyvää kesän jatkoa sinulle ja lapsellesi.- Kotona rauhassa
Pitäisi olla tasapuolista kaikille lapsille. Kustannukset ovat suuremmat erityiskoulutukseen osallistujille.
- Vanamon koulu
Mihin Kalevankankaan kouluun? Eikös sekin ole lakkautettu? Soita äiti Vanamon koululle tai koulutusjohtajalle.
- Täysin uusi koulu
Vanamon koulu kirjoitti:
Mihin Kalevankankaan kouluun? Eikös sekin ole lakkautettu? Soita äiti Vanamon koululle tai koulutusjohtajalle.
http://www.kalevankankaankoulu.fi/
Siihen on sulautettu entinen Kalevankankaan koulu ja Vanamo.
- sfgdgdgr
siis onks se koulu lakkautettu? itekin oon käynyt sellaisen joskus. en ymmärrä mikä siinä on kauheaa
- JOtuniuiui
Vanamonkoulu, no joo, valäpäiden mekka.
Siirtyivät kalevankankaalle jossa nyt valoilevat joukolla.
Minkäs teet, joukossa se tyhmyys vaan tiivistyy enemmän. - doctordoctor
onko vanamosta valmistuneita?
- Maistermaister
Pikkasen paremmat on valmistuneet vanamosta!
Ite en aikonaan päässy vanamon seulasta. - Ihanaihanaihana
On, ja hyvin menee! :) paljon paremmin kuin muista valmistuneilla.
- Ensaamuualta
Mä haluan huomiota palstalta
- Taallamieolen
Huomatkaa minut joku huomatkaa... Huomatkaa myös lapseni...
- En-oo-robokob
Pukareiden oppimesta sanon mä!
- achmedahne
minä käyn vanamon luostarissa hiljentymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097