Korahmor

Ira Kalkkila

Hei mikä firma on Korahmor Oy, mainostaa nettisivuillaan että kotitalousvähennys olisi 60 % ja maksimi 3.000 euroa. Yrittää väärillä tiedoilla saada asiakkaita. Melkoista huiputusta

90

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marohkor

      Eikös tää ole Pollentien poliisin Kari Ilkkalan firma ? Täytyy tehdä kuluttajavalituslautakuntaan ja markkinaoikeuteen kantelu !

      • RIITTÄÄKÖ

        Markkinaoikeus velvoittaa Inarin kunnan korvaamaan Korahmor Oy:n
        oikeudenkäyntikulut 1.080 eurolla.


    • protestilista kertoo

      kuka pilluilee vaiko itte.

    • SE JOKU

      TUTKI ENNENKUIN AUOT PÄÄTÄSI.

    • Iltaa,

      kiitos tarkkaavaisille surffareille, sivuston leipäteksti on todellakin jäänyt kotitalousvähennyksen muutoksen kyydistä. Sivuston ylläpitäjä korjaa puutteen toivottavasti jo 31.01.2012 aikana. Virhe on luonnollisesti minun, ei sivuston ylläpitäjän.

      Sivustolla on toimivat linkit ajantasaisille Veronmaksajien liiton ja Eteran sivuille, joilta saa sekä ajantasaista tietoa, että voi arvioida vähennyksensä määrää voimassaolevien säännösten mukaisella laskurilla.

      Olen pahoillani sivustolle laiminlyöntini takia jääneestä vanhentuneesta tiedosta. Asiakassuhteisiin tai toimittajavalintoihin asialla ei ole ehtinyt olla vaikutusta.

      Kari Ilkkala
      Korahmor Oy

      • Seuraavaksi diili

        Muut ovat tarkkaavaisia, valittaja itse hyökkää kuin sika limbbuun kun löytää jotain virheitä. Säälittävää narsismia


      • vai kuka
        Seuraavaksi diili kirjoitti:

        Muut ovat tarkkaavaisia, valittaja itse hyökkää kuin sika limbbuun kun löytää jotain virheitä. Säälittävää narsismia

        kuka on tämä Kari Ilkkalan kriitikko?
        Joku kilpakumppani?


      • Valittamisestako ?
        vai kuka kirjoitti:

        kuka on tämä Kari Ilkkalan kriitikko?
        Joku kilpakumppani?

        Mistä kilpailusta on kyse ?


    • fqafk

      Mutta eikös se periaatteessa ole vieläkin 3000 euroa? Esim. minä saan vähentää 1500, ja vaimo toiset, vaimitensenymeni?

      • Irak Kari

        Kyllä kyseessä on huijjaus


      • Vink kari
        Irak Kari kirjoitti:

        Kyllä kyseessä on huijjaus

        Aatelkaa jos kylältä löytyy joku vinksahtanut tyhjäntoimittaja, joka rupee tekeen tästä valituksia ympäriinsä !


      • IKari
        Vink kari kirjoitti:

        Aatelkaa jos kylältä löytyy joku vinksahtanut tyhjäntoimittaja, joka rupee tekeen tästä valituksia ympäriinsä !

        Juu ei mitään vaikutusta, nu**itaan nyt pilkkua niinkuin isäntä itse


      • IKari
        Vink kari kirjoitti:

        Aatelkaa jos kylältä löytyy joku vinksahtanut tyhjäntoimittaja, joka rupee tekeen tästä valituksia ympäriinsä !

        Juu ei mitään vaikutusta, nu**itaan nyt pilkkua niinkuin isäntä itse


      • suck...
        IKari kirjoitti:

        Juu ei mitään vaikutusta, nu**itaan nyt pilkkua niinkuin isäntä itse

        Lakeijat pelaa ;))


      • epäilyttävää
        suck... kirjoitti:

        Lakeijat pelaa ;))

        hallituksen varajäsen on Boyadjiev Evgeny Dimitrov epäilyttävää


    • öplkjkjhj

      Iisakki hiljaa siellä. laita edes jotain asiaa.

      • Vittulanjänkhä

        Kotipaikka Inari, veroeurot menevät sinne, ovat tosin vähäiset


      • Ingenjör
        Vittulanjänkhä kirjoitti:

        Kotipaikka Inari, veroeurot menevät sinne, ovat tosin vähäiset

        Tää välillä kärkeen, sama valittajamerkantti


    • inarin ip proxy
      • Valitus

        Valitus


      • Kimi Pandersson
        Valitus kirjoitti:

        Valitus

        Tästä Hämmen Linnan pelastus


      • Pilkunussija
        Kimi Pandersson kirjoitti:

        Tästä Hämmen Linnan pelastus

        Katsokaas, jos narsisti mokaa niin kyseessä on tarkkasilmaisten havaitsema pikku virhe, mutta sitten itse ollaan ussimassa pilkkua oikein kunnolla


      • Sari Perse
        Pilkunussija kirjoitti:

        Katsokaas, jos narsisti mokaa niin kyseessä on tarkkasilmaisten havaitsema pikku virhe, mutta sitten itse ollaan ussimassa pilkkua oikein kunnolla

        Mutsin nussia!


      • Alv 0 %
        Sari Perse kirjoitti:

        Mutsin nussia!

        Sekoaaa


      • Tö true fins
        Alv 0 % kirjoitti:

        Sekoaaa

        Huijjareita täynnä koko kaupunki, me pelastamme !


    • Juhu4X???

      Onko KOK(dem) kansallissosialistinen (NAZI) kokoomus puolue? Ju

      • K@&87(:/-(

        On ilman muuta, ihan kauheata käytöstä äänestäjiltä, pitäisi äänestää perussuomalaisia


      • Ukjht.ä
        K@&87(:/-( kirjoitti:

        On ilman muuta, ihan kauheata käytöstä äänestäjiltä, pitäisi äänestää perussuomalaisia

        Onko jo valitus oikeuskanslerilla


      • Aivokuollu
        Ukjht.ä kirjoitti:

        Onko jo valitus oikeuskanslerilla

        Mistä saisi toiminnan ohaus järjestelmän kappale tavara teollisuudelle, automaattinen valitus järjestelmä AVJ


      • Ari Ulkkula Hauholta
        Aivokuollu kirjoitti:

        Mistä saisi toiminnan ohaus järjestelmän kappale tavara teollisuudelle, automaattinen valitus järjestelmä AVJ

        Voiko tuolta tilata vielä remontteja koti talous vähennyk sellä


    • Simon kaveri no 5

      Ehkä ei kannata jatkaa tätä solvausketjua, kun meilläkin (vaikka vähän vajakeillakin) on tietoa HML kaupungin syytingillä työpaikkoja saaneiden nimiä ja heidän epäonnistuneita yrityksiään, varsinkin siellä Hauhon suunnalla eli jos tekee komean konkurssin niin sittenhän osaa ohjata elinkeinotoimintaa entistä paremmin, eikö vain. Ei masennuta, laitetaan vaan kaikki nimet ja pelimerkit pöytään kun täällä ketjussa kerran niin halutaan?

      • simon kaveri nro 6

        Mikäs solvaus tässä on ?


      • Simon kaveri 8
        simon kaveri nro 6 kirjoitti:

        Mikäs solvaus tässä on ?

        Ei apottia raiskatuille


      • Simon kaveri nro 9
        Simon kaveri 8 kirjoitti:

        Ei apottia raiskatuille

        Mulla on uusi taka lasi


    • Korah

      Mistäs pirusta tuonkin firman nimi johtaa juurensa?
      Arvauksia? Googlasin ka wikipediasta tuli aika sopivaa raamattu kamaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Korah
      Korah on konnamaisten hahmojen nimi.

      Mites toi loppu sit stemmaa mor???

      • Key Westistä

        Hän on MESSIAS


      • Nissan ?boitsu
        Key Westistä kirjoitti:

        Hän on MESSIAS

        Mulla on rekisteri kilpi sivu ikkunassa


      • dboitsu
        Nissan ?boitsu kirjoitti:

        Mulla on rekisteri kilpi sivu ikkunassa

        aha


      • KurtsanKallis
        dboitsu kirjoitti:

        aha

        Tämä on se firma joka urakoi Ideaparkin purkamisen, kuulin kyliltä


      • Kusihmor Oy
        KurtsanKallis kirjoitti:

        Tämä on se firma joka urakoi Ideaparkin purkamisen, kuulin kyliltä

        Pitääkö tämä paikkaansa ? Törkeää


      • Ikäväkseni kuulin
        KurtsanKallis kirjoitti:

        Tämä on se firma joka urakoi Ideaparkin purkamisen, kuulin kyliltä

        Se ideoi myös motarin katteen purkamisen.


      • Kysyn vaan
        Ikäväkseni kuulin kirjoitti:

        Se ideoi myös motarin katteen purkamisen.

        Onko tämä joku huijjarifirma ?


      • Valittamunen
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Onko tämä joku huijjarifirma ?

        Muu liikkeenjohdon konsultointi ?


      • Kate100$
        Valittamunen kirjoitti:

        Muu liikkeenjohdon konsultointi ?

        On yhtä kannattava kun sen samppoo kauppiaan


      • Jhuytg

        Se on MORAALI


      • Lokapalvelu K I
        Jhuytg kirjoitti:

        Se on MORAALI

        Ihan ykkös kamaa, pörssiin menossa, toimiala:paskan jauhaminen


      • ullu ja artsa
        Lokapalvelu K I kirjoitti:

        Ihan ykkös kamaa, pörssiin menossa, toimiala:paskan jauhaminen

        Suhmurointi Ullu


      • Semmonen virma
        Ikäväkseni kuulin kirjoitti:

        Se ideoi myös motarin katteen purkamisen.

        Se aikoo myös estää Etelärannan rakentamisen ja evätä kaupungilta siitä saadut tontinmyyntitulot ynnä yhteisöverot. Kaikki rakentaminen ja kehitys pysäytetään Korahmorin toimesta.


      • Himarinki
        ullu ja artsa kirjoitti:

        Suhmurointi Ullu

        Ei ihme, että yrittää epätoivoisilla kusetuskeinoilla hankkia asiakkaita kun liikevaihto laskee. Onko nää niitä maailman johtavia kotitalousvähennysasiakkaita ?


      • Krrrrr

        Korahtelee kuolinkamppailussaan.


      • Ingen jör
        Krrrrr kirjoitti:

        Korahtelee kuolinkamppailussaan.

        Ei hätää, sai Possentie ykkösen julkisivuremontin tehtäväkseen


    • hujiol

      Varmaan haluaa kaupungin urakoita myöskin.

      • Iii sän nöit siijä

        Vasta vaalien jälkeen kun pääsee itse tilaamaan.


    • Mr. Huusholli

      Kannattaa olla tarkkana kun veivataan vähennysprosentteja, kun Soini
      puhui toista ja toiset toista jne

    • Outo tapaus

      Mikä maa, mikä firma?

      • Kooolinki

        Tekee Ikkalan isännöimien taloyhtiöiden kaikki remontit


      • Tree kroonor
        Kooolinki kirjoitti:

        Tekee Ikkalan isännöimien taloyhtiöiden kaikki remontit

        Jokaisen kolmenko ?


      • Pesusieni
        Tree kroonor kirjoitti:

        Jokaisen kolmenko ?

        Firmani ei konkkaa tee nimi vain sen vaihtuu !!, lal lal laa


      • Päilä
        Pesusieni kirjoitti:

        Firmani ei konkkaa tee nimi vain sen vaihtuu !!, lal lal laa

        Korahmorin sivut ovat väliaikaisesti poissa käytöstä. Ilmeisesti piilotellaan julkisivuremontit ja muut suhmuroinnit ja sitten taas avataan. Käykää katsomassa toimiiko ?


    • Mac People

      edelleen on pois käytöstä "väliaikaisesti". Suhmurointi jatkuu

    • Mummeli
      • Dimo Boini

        Matkustajakoti purettava


    • Taisto Hakkarainen

      Valttee, lähetäänkö ruotsiin viikonloppuna ?

      • Valtella vähä kiire

        Tarviitko Taisto tulkkia? En joua nyt lähtemään, kun meen vähän autteleen velipoikaa tallille, ruokapalkalla sivumennen sanottuna, mitä nyt vähän taskurahaa saan lisäksi (mutta jääköön tässä kuuluttamatta, ettei mene tuet). Kiirettä pukkaa päälle tänä viikonloppuna, meinaan ihan pari kolme tuntia huiskia tänäpäkin töitä, se on semmosta kiireisen miehen elämä.
        Morjens t: Valte


    • Taistoo

      Valttee, oletko jo Floridassa kun mitään ei kuulu ?

    • Valte vastaa

      Meinaatko että niinkö siinä Manne mailmalla -sarjassa? En meinaa lähteä Mannea matkimaa, se reissas kyllä meijän kaikkien kaaleitten puolesta niin paljo, että siinä riittää märehtimistä pitkäks aikaa. Teki hyvää peeärrää koko heimolle.

      Sivumennen sanottuna se sarja on ollu kautta aikojen paras sarja mitä telkkarista on tullu. Otettii kaikki osat kasetille ja katellaan niitä aina kun halutaan eläytyä vähä klobaalimpaan tunnelmaan täältä arkisen aherruksen parista, jos noin niinku ylevästi sanottas. Semmosta nojatulimatkailua harrastetaan mielellään. Ei oikein tuo putjettipuolikaan anna periks, ne on valuutat sen verran kalliita. Ruunuja kyllä löytyy lakkarista kun niitä kertyy tuolla Ruotsin puolella kauppoja tehessä ja muutenkii.

      • Taistoo

        Valttee, onko sulla myydä kauroja ? Talvi tulossaa.. Voisit myydä kaverille omakustannushintaaan ?


      • Taistoo
        Taistoo kirjoitti:

        Valttee, onko sulla myydä kauroja ? Talvi tulossaa.. Voisit myydä kaverille omakustannushintaaan ?

        Valttee, oletko taas rsiteilemässä ? Läjetäänkö osteleen ? Mennään osteleen ! Mennään autollaa ! Ajetaan hiljaa ! MENNÄÄN OSTELEEN !


      • Taistoo
        Taistoo kirjoitti:

        Valttee, oletko taas rsiteilemässä ? Läjetäänkö osteleen ? Mennään osteleen ! Mennään autollaa ! Ajetaan hiljaa ! MENNÄÄN OSTELEEN !

        Valttee, tuu pois jo ruåtsista, löhdetään osteleen ?


      • Taitoo
        Taistoo kirjoitti:

        Valttee, tuu pois jo ruåtsista, löhdetään osteleen ?

        Valttee, oletko hengisä


    • Valten kuulumiset

      Se on siinä ja siinä, kun sain moran kylkeen. Mutta ei pitäs olla mitään isompaa hätää enää. Olkaa huoleti vaan. Täytyy tässä parannella oloo pikkuhiljaa. Ei pääse ees autteleen velipoikaa tallille. Meinaan kyllä kostaa samalla mitalla sille kaipparille. On meikäläisellä jo mutka lakkarissa valmiina.Meinas viedä volvon väkisin käsistä, tuli hinnasta kiistaa, mutta siitä nyt sen enempää. Minä en ees kerinny pistään hanttiin, vaikka mennen tullen olisin sen päihittäny, niin kun varmaan kaikki uskotte. Kerkis vaan tuikata ensin.

      • Taistoo

        Hyvä Valtte kuulla että olet parhaassa kunnossa. Jos tarttet apua niin pirauta prepaidiini. Mites oletko politiikkaan ryhtymistä ehtinyt uudestaan miettiä, yks puolue kaipais tämmöisiä meidän kaltaisia kunnon ihmisiä ehdokkaaksi ?


      • Homoror
        Taistoo kirjoitti:

        Hyvä Valtte kuulla että olet parhaassa kunnossa. Jos tarttet apua niin pirauta prepaidiini. Mites oletko politiikkaan ryhtymistä ehtinyt uudestaan miettiä, yks puolue kaipais tämmöisiä meidän kaltaisia kunnon ihmisiä ehdokkaaksi ?

        Valttee osta multa jeeppi !


      • Coors light
        Homoror kirjoitti:

        Valttee osta multa jeeppi !

        Kaupungin talous tasa painoon, ei Tiiriölle, moottoritie purettava


      • Liike Vaihto
        Coors light kirjoitti:

        Kaupungin talous tasa painoon, ei Tiiriölle, moottoritie purettava

        Laskuttaako Korahmor VPK:ta ?


      • Valten kuulumisii
        Taistoo kirjoitti:

        Hyvä Valtte kuulla että olet parhaassa kunnossa. Jos tarttet apua niin pirauta prepaidiini. Mites oletko politiikkaan ryhtymistä ehtinyt uudestaan miettiä, yks puolue kaipais tämmöisiä meidän kaltaisia kunnon ihmisiä ehdokkaaksi ?

        Serkkupoikako se täällä viestittelee? Kun nyt tuosta politiikasta kysyit, niin sanon suoraan, että meikämanne ei siihen sakkiin erehy. En tikullakaa menis ronkkimaa viisaitten päättäjien viisaita päätöksiä ja tekemään niistä valituksia. Politiikka on likasta pelii ja meitsi on yrittäny aina pysytellä lakipykälien mukasesti. Uskokoo ken tahtoo. Politikon elämä on aika synkkää, kun aina pittää olla moittimas ja valittamas ja nostattamas oppositiohenkee. Meikäläine on myönteine ihmine eikä taho kaivella mittää tuommosii nekatiivisii.

        Eipä silti etten politiikas pärjäisi yhtä hyvin ku joku täkäläinen etustaja. On moni nimitellyt meikää supliikkimieheksi ja tuo esiintyminen on aina ollut meikäläisen vahvin valttikortti. Ei ole myöskään virainomaiset päässy hiostamaan suurehkoista rikkeistä. Aina oon osannut selittää parhain päin ja itselle edullisesti asiat. Kalterien takana en ole pitempään istunut, mitä nyt sukulaispoikia oon käynyt siellä moikkaamassa. Nii että kansalaisluottamus on tallella, jos sitä kysytään.

        On kokemustakin monelta alalta ja elämänkoulua on käyty, valehtelematta voin sanoa, että elämän korkeakoulua ihan. Peruskoulutus on vankka, 11 vuotta koulunpenkillä (2 kertaa tuplasin). Monellako on näinkää paljon sivistystä. Moni on yliopistojen kirjoilla vuoskauet eikä valmistu muuksi kun vaivaseksi kansanetustajaksi tai valtuuston penkkiä kuluttammaan. Mitä se semmonen koulutus on olevinnaa?

        Ulkonäköäkin on, vai mitä oot mieltä serkkupoika? Yhtään rehvastelematta voin sanoa sen verran, että vaalimainoksista tulisi kovaa valuuttaa. Naiset niitä kilpaa keräilisivät ja tapetoisivat huoneittensa seinät kuvilla. Niin että kamppanja olisi kyllä menestystarina, ei sen puoleen. Ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa puoluetta, joka ajais meijän pienen ja sorretun kansanryhmän asiaa. Kaikilla puolueilla tuntuu olevan jos jonkinlaista kaunaa ja närää ja sanomista meikäläisistä.

        Siksi toisekseen pisneksetkin siitä kärsisi, jos meikämanne istuisi vaan kokouksissa päivät pitkät kahvia särpimässä. Nytkin oon huomisaamuna lähössä liettuan poikiin kanssa suomenlahen taakse liikematkalle. Siinä mennee kaks viikkoa jos ei enemmän kiin, joten turha sitten kysellä kuulumisii ennenko tuossa ens kuun puolivälissä. Olethan hengessä mukana että pisnekset onnistuisi.
        Hellurei t:Valte


    • Taistoom

      Valttee, miten on mennäänkö joulua viettämään Floridaa, se on Ameriikassa. Mennään Key Westiin, siellon hienoo. Mennään lentokoneella.

    • Transcparenssi

      ei löydy nettisivuja vieläkään melkoista avoimuutta ?

      • Taistoom

        Valttee, Valttee, missä ooot ? Oletko mennyt yksin sinne Key Westiin ? Tuu takaisin, täällä on tärkeitä kokouksiaaa !,


      • taistoom
        Taistoom kirjoitti:

        Valttee, Valttee, missä ooot ? Oletko mennyt yksin sinne Key Westiin ? Tuu takaisin, täällä on tärkeitä kokouksiaaa !,

        Hienoo Valttee että olet kunnossa ja et lähössä mihinkään kauaksi, tosiaan pidä keskittyminen bisneksessä, muuten voi tulos laskea kuin lehmän häntä, ja joudut vielä sulkemaan kotisivut kauppalehdessä. Oikein hyviä reissuja, ja jos sattuu Lexus RX 300 eteen oikein edulliseen hintaan niin tuokaa minulle.


    • sorrot seis

      Makkonen hoitaa !!!

      • Ron Ikkala

        Eihän tässä mitään nyt jäi vähän vanha päivitys sivuille huumoria huumoria.

        Vittu valitus päälle 400 sivuinen valitus oikeuskanslerille, sivun julkaisija häkkiin. Narsistipersu hyökkää ja tekee valituksia


      • No velli
        Ron Ikkala kirjoitti:

        Eihän tässä mitään nyt jäi vähän vanha päivitys sivuille huumoria huumoria.

        Vittu valitus päälle 400 sivuinen valitus oikeuskanslerille, sivun julkaisija häkkiin. Narsistipersu hyökkää ja tekee valituksia

        Millon alkaa bulttiboisissa novellivitsit ?


    • Mä rebesin

      tämä on suurin sumutus eikun suhmurointi eikun tuli puskista eikun vaadin selvityksen

      • Vedän rantenilkkaan

        Mulla on kuukautiset myöhässä ?


      • Katettatta
        Vedän rantenilkkaan kirjoitti:

        Mulla on kuukautiset myöhässä ?

        Milloin alkaa katteen purku ?


      • Anaa Lyysiii
        Katettatta kirjoitti:

        Milloin alkaa katteen purku ?

        Kohta taas vuosi vaihtuu ja voidaan suhmuroida asiakkaita vanhoilla tiedoilla !


    • Perus Suoma Lainen

      Vaadin pysäköinto talon possen tielle !

    • Anonyymi

      Onko Korahmor Oy:llä vielä toimintaa?

      • Anonyymi

        Ilkkalan firma, taisi tehdä konkurssin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe