Asiakaspalvelu

missävia

Hyvää ja huonoa palautetta!?

Hyvää palautetta saa Sirkunpolun koti-pizza! Iloista ja mukavaa palvelua!
Myös lohtajan k-kaupassa asiallista palvelua.

Huonoa saa anttilan nirppanokat, iloisuus ja asiakaspalveluhenkisyys on tärkeä osa teidän työtä!
Maskusta saa todella töykeää palvelua, myyjät hengittää niskaan eikä saa katsella rauhassa.

17

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivänpiristys

      Mulle ei ainakaan Anttilassa oo nirppanokkia.

      10 Lohtajan K-kaupalle. Mira on pirtee tyttö ja tervehtii iloisesti jo ovesta tultua, kuten kaikki toisetkin siellä kaupassa, mitä ei yleensäkään kaikissa kaupoissa tapahdu. Piristävää palvelua.

    • liiketäynnäääliöitä

      Kajaanin vesi, sitä liikettä olen eniten kuullut Kajaanissa ollessani haukuttavan.Syykin selvisi niillä parilla asiointi kerralla jotka itse sinne tein. Ei minkäänlaista palvelua, myyjät puupökkelöitä, asiantuntemus puuttui, hiki haisi(peseytyminen unehtunut).
      Onneksi samoja tarvikkeita saa nykyään esim. Terrasta.

      • mikä liiketäynnäääli

        Kajaanin Vesi on kunnallinen liikelaitos. Siellä ei myydä kuin vettä. Terra ei sitä myy.


      • huhuhuhuhuhu
        mikä liiketäynnäääli kirjoitti:

        Kajaanin Vesi on kunnallinen liikelaitos. Siellä ei myydä kuin vettä. Terra ei sitä myy.

        Se vli tarvikkeita myyvä epäsiisti palju siinä tien varressa(uimahallilta alaspäin), taitaa olla toinenkin ja onhan siellä niitä jonkin sortin asentajia, joista voimakas huhu liikkuu että hommat ei hoidu, tiedä häntä sitten.


      • Ei mullekaan
        huhuhuhuhuhu kirjoitti:

        Se vli tarvikkeita myyvä epäsiisti palju siinä tien varressa(uimahallilta alaspäin), taitaa olla toinenkin ja onhan siellä niitä jonkin sortin asentajia, joista voimakas huhu liikkuu että hommat ei hoidu, tiedä häntä sitten.

        Onninen on tukkuliike, ei ne tavallisille ihmisille myy.


    • 15+1

      Maistraatissa ja poliisilaitoksen kansliassa olen saanut todella hyvää ja asiallista palvelua. Myös kajaanin sisustajilla palvelu pelaa.

    • vippakattu

      Mitä withua, vanha ketju!"

    • asiakas++++

      Anttilan as.palv. on kaksjakoista.Osa palvelee hyvin ja osa tod. huonosti. Yks toinen jalkqa eläkkeellä oleva pilaa koko kaupan maine3n.

      • Oikeellajalallaylös

        Ootteks te nousseet väärällä jalalla sängystä oamulla ylös, niinku äetvaenoo tapasi sanoa ennen kiukuttelevista lapsista. Kun jaksatte marista vaan Anttilan palveluista jatkuvasti. Kokkeilkoopa seuroovalla kerralla hymmyillä siellä Anttilassa, kun meette esim. kassalle. Tiiä, vaikka soatte aurinkoisen ilmeen takasin. HEHHEH! Kokkeiltukin on.


      • wgfbdfbgwsf
        Oikeellajalallaylös kirjoitti:

        Ootteks te nousseet väärällä jalalla sängystä oamulla ylös, niinku äetvaenoo tapasi sanoa ennen kiukuttelevista lapsista. Kun jaksatte marista vaan Anttilan palveluista jatkuvasti. Kokkeilkoopa seuroovalla kerralla hymmyillä siellä Anttilassa, kun meette esim. kassalle. Tiiä, vaikka soatte aurinkoisen ilmeen takasin. HEHHEH! Kokkeiltukin on.

        Oletko anttilassa töissä? Se on kumma kun huonosta asiakaspalvelusta saa palautetta niin heti mäkätetään "yrittäkää hymyillä" yms. paskaa. Mistäs sinä tiedät kuka siellä hymyilee ja kuka ei? Joillekin kun ei riitä minkään valtakunnan hymyilyt ja tervehtimiset vaan ollaan turha rullalla eikä välttämättä pukahdetakaan takaisin. Turha syyttää asiakkaita jos ei itse osaa palvella.


      • Oikeellajalallaylös
        wgfbdfbgwsf kirjoitti:

        Oletko anttilassa töissä? Se on kumma kun huonosta asiakaspalvelusta saa palautetta niin heti mäkätetään "yrittäkää hymyillä" yms. paskaa. Mistäs sinä tiedät kuka siellä hymyilee ja kuka ei? Joillekin kun ei riitä minkään valtakunnan hymyilyt ja tervehtimiset vaan ollaan turha rullalla eikä välttämättä pukahdetakaan takaisin. Turha syyttää asiakkaita jos ei itse osaa palvella.

        En totellakkaa oo Anttilas töis, ihan vuan käyn siellä asjakkaana sillon tällön.
        Oon ihan eri töis, kun myyntihommis.


      • uus ketju paikallaan

        Älä juutu vanhaan, mene eteen päin, palvelu muuttuu niin myös arvioinnit.


    • miipiipi

      menkäähän lehtikankaan ärrälle nii revitte iteltänne päät irti! on muuten pikkaasen liian kuspäistä porukkaa..

      • 111

        Lehtikankaan R-kioski on kyllä pohjanoteeraus asiakaspalvelussa! Aikuisia kohdellaan tylysti, ja lapsia suorastaan kiusataan. Sen paikan kierrän kyllä kaukaa!


      • Lillipilli
        111 kirjoitti:

        Lehtikankaan R-kioski on kyllä pohjanoteeraus asiakaspalvelussa! Aikuisia kohdellaan tylysti, ja lapsia suorastaan kiusataan. Sen paikan kierrän kyllä kaukaa!

        Hyvää
        S-market lehtikangas ja laajankangas
        Vero Moda
        Kirpputori Vanha-aitta
        Kasarminkadun koti-pizza


      • Nuggis
        111 kirjoitti:

        Lehtikankaan R-kioski on kyllä pohjanoteeraus asiakaspalvelussa! Aikuisia kohdellaan tylysti, ja lapsia suorastaan kiusataan. Sen paikan kierrän kyllä kaukaa!

        Onpa kiva kuulla, etten ole ainut joka näin ajattelee. Valikoivaa palvelua. Toisia asiakkaita suoraansanottuna palvotaan, toisia ei edes tervehditä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1798
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1502
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      854
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      738
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      711
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      686
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe