Reklamaatio-osoite DNA:lle

Sitkeät voittavat

DNA on markkinahäirikkö, jolla on vetävät mainokset ja tarjoukset, mutta siihen se sitten loppuukin.
Virheellisiä laskuja, olematon asiakaspalvelu, viivytystekniikka virheiden korjaamisessa jne.Lista on loputon.

Tässä meiliosoite, johon kannattaa lähettää yksilöidyt ja selkeät valitukset.
Säästäkää DNA:n vastaukset, jos on tarvetta viedä asiaa eteenpäin.
[email protected]
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/reklamaatio/

Jos asiat eivät ratkea DNA:n kanssa, tässä linkki, johon asian voi lähettää jatkokäsittelyyn - https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_aloitus.aspx

54

10664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu

      Kyllä olen samaa mieltä. Laitoin tuon yhteydenottopyynnön kuluttajavirastoon.
      Ihan kauheeta huijausta. Jätin myös DNA:lle esimiehelle soittopyynnön. Pakko tuo koko paska on irtisanoa, toi on jo niin naurettavaa ku maksan 100-200e/kk ja vielä kun selvisi että he ovat kuukaudessa huijanneet minulta 14e jostain netti jutusta mitä minä en edes käytä!
      Nyt vain miettimään hyvää liittymää. Dna asiakkaana kun olen ollut jo vuosia ja nyt ne tollai kusettaa... huh huh.

      • Anonyymi

        dna laskutti väärin. kävin huomauttamassa Lahden liikkeessä (aleksi 10 ) sanoivat mitäs maksoit oma vikas.että tälläinen on dna. ei koskaan enää dnata.


    • ent. asiakas

      Saunalahdella on paljon parempi asiakaspalvelu, kannattaa kokeilla. Jos lasku on enemmän, kuin on sovittu, hyvittävät sen.

    • ritu4

      Haluaisin reklamoida ns.ajanvieteviesteistä,jotka dna:n tietojan mukaan tulevat Virosta.En ole niihin vastannut,niitä on saattanut tulla kerralla kymmenenkin.Kysymys on jonkin sortin kilpailusta.Viestien lähettäjä kuulemma laskuttaa viesteistä minua,joka on aivan törkeää.
      Nyt on kaikki mahdolliset estot,mutta aikaisemmin olen maksanut tyhmyydestänin.200 E.Olisi tosi kivaa,jos DNA tekisi jotain hyväkseni maksujen lähettäjän suhteen ja palauttaisi vaikka rahaa takaisin.


      Riitta Vanhahonko p040-8381048

    • *K*
    • Pekk4

      Laskun numero 29446363.
      Tullut 03.01.2013 ja eräpäivä jo 10.01.
      Sisältöpalvelu tekstiviestillä: Ajanvietepalvelut 50€.
      Mitkä palvelut maksaa näin paljon. Niitä ei ole eritelty.

      Terv. Pekka Levänen 43922749

      • Ei lue

        Ei dna näitä viestejä lue!


      • Ei lue kirjoitti:

        Ei dna näitä viestejä lue!

        Hei!

        Tätä nykyä ollaan kyllä paikalla kuuntelemassa ja neuvomassa, saa nykiä hihasta. :)

        Ketjussa olleista tapauksista ollaan jo toivottavasti ollut yhteydessä asiakaspalveluun.

        Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät tarvittaessa osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot


      • kusetettu_nro_54968739

        Minä jo tyydyin kohtalooni, vaan DNA näyttää vain jatkavan.

        Sain tänään klo 13.18 puhelun nuoren mieshenkilön mukaan DNA:n myynnistä, numerosta 358444333411 .
        Nimeään tai esimiestään mies ei suostunut kertomaan tenttauksestani huolimatta. Löi lopuksi luurin korvaan.

        Mies tarjosi minulle mahdollisuutta 'laskea' tämän ko. mobiililaajakaistan hintaa 14,90 EURoon.
        Ihmettelin kun sen hinta on ollut 12,90 EUR/kk, että mitenkäs tämä nyt laskee yhtään mitään.

        Miehen mukaan etu, joka tilausvahvistuksen mukaan on voimassa 24kk ajan (tilattu 22.9.2016) loppuu pian, ja normaalihinta on 19,90 EUR/kk. Etu on kuulema myyty siksi, että minulla olisi Rajaton-liittymä, jota miehen mukaan minulla ei enää ole. MINULLA EI OLE KOSKAAN OLLUT RAJATON-LIITTYMÄÄ!

        Mieskin ihmetteli miten olen saanut netistä tilattua tällaisen 12,90 liittymän, kun se vaatii Rajaton-liittymän.
        Ilmeisesti jo myynnissä DNA:n webbisivuilla on siis tapahtunut DNA:n virhe, koska miehen mukaan DNA:n ei olisi koskaan pitänyt myydä minulle tällaista liittymää.

        Miehen mukaan DNA kiristää minulta nyt enemmän rahaa, koska miehen mukaan DNA:n sitoumukset ilmeisesti virheellisesti myöntämästään 12,90 EUR hinnasta eivät sido heitä, mutta edun kestoksi mieltämäni määräaikaisuus taas miehen mukaan sitoo minua.
        Miten tämä on kohtuullista kuluttajaa kohtaan? Pörssiyhtiö sanelee laskun loppusumman ja kuluttaja ei voi valittaa?

        Aiemmin liittämässäni tilausvahvistuksessa lukee
        "Määräaikaiskauden kokonaishinta 309,60 €." Tämä on 24kk * 12,90EUR/kk.

        Nyt DNA ilmeisesti yrittää kiristää minulta jo laskutetun 6kk * 12,90EUR/kk lisäksi 18kk * 19,90 EUR/kk.
        Tällöin määräaikaiskauden kokonaishinnaksi tulee 435,60 EUR - mihin en ole suostunut!


    • liittymänvaihtaja

      Dna:n laskut monikertaistuivat viime talven aikana ja palveluneuvojat yrittivät koko ajan sanoa, että puhelinlaskut on oikein ja ihan paras eräs vastaus, että ottakaa yhteys kuluttaja-asiamieheen. Vastausajat heillä on ihan järkyttävän pitkiä ja tuntuu niinkuin porukka nuoria olisi laitettu heittämään mikä minkäkinlaista vastausta vähäb sinne toista tänne. Olemme sanoneet liittymät irti ja pitänee sitten antaa tämäkin kuluttaja asiamiehelle. Uskomatonta asiakaspalvelua.

      • TYYTYVÄINEN

        DNA TOIMII MAINIOSTI ! EI YLIMÄÄRÄSIÄ LASKUJA ! YSTÄVÄLLINEN ASIAKASPALVELU !!
        TOISIN KUN SANALAHDELLA JA SONERALLA !!!


      • Älä sie HUUDA
        TYYTYVÄINEN kirjoitti:

        DNA TOIMII MAINIOSTI ! EI YLIMÄÄRÄSIÄ LASKUJA ! YSTÄVÄLLINEN ASIAKASPALVELU !!
        TOISIN KUN SANALAHDELLA JA SONERALLA !!!

        Mistä näitä HUUTAJIA riittää. Varmaan henkilökuntaa.


    • pappa8

      Surkeaa asiakaspalvelua DNA:lla ! Kun saan tämän laskusotkun selvitettyä niin en IKINÄ enään ota DNA:n palveluja. Asiakaspalvelussa ylimielistä porukkaa !

    • hilja åkerlund

      olen ostanut maksuasiakassopimuksella 620 nokia lumianhinta 239 euroa kuitti 287541 tuo puhelin kuumeni jonka toimesta putosi kädestäni rappusille ja etu lasi rikkoutui käytin puhelinta ensin valtakadulla dna liiikkeessä ja kerroin mitä oli tapahtunut ja myyjä sanoi rttä jos jätän puhelimen heille menee helsinkiin tarkastettavaksi ja että minulle tulee tarkastuksesta 35 euron lasku myyjä kehotti viemään puhelimen lappeen rannan FiXFONE ratakadulle minulle sanottiin heti että etu lasi paska na ei mene takuuseen millään ei otettu huomioon mitenkä asia oli tapahtunut kun kerroin että puhelin kuumeni jonka toimesta putosi kädestäni rappusille elikä ei tahdota uskoa että asia tapahtui kertomallani tavalla hinnaksi sanottiin vain 95 euroa meni viikko kun minulle soitettiin ja sanottiin puhelimessa olevan myös kosteus vaurio en ole ainaskaan itse aiheuttanut kosteusvauriota puhelimeen enkä ymmärrä mistä se tulee kukaan ei tyodellakaan uita puhelimiaan vesiastioissa uskon kuitenkin että tuo kosteus vaurio syntyy kun puhelin kuumenee mitä se ei saisi tehdä joten vaurio tulee puhelimen kuumenemisesta ei käyttäjien toimesta mielestäni puhelin myyjät ja takuun tuotteelle antajat ovat maksu ja korvaus velvollisia eikä kuluttaja ELIKÄ MINÄ EN OLE KORVAUS VELVOLLINEN JA HALUANKIN ETTÄ JOS TAKUU EI KORVAA MINULLE UUTTA PUHELINTA SANON IRTI OSTTAMANI LUMIA 620 PUHELIN MAKSUASIAKASSOPIMUKSEN MINUUN VOI OTTAA YHTEYTTÄ PUHELIMN NUMEROON 0466404714 SÄHKÖPOSTINI ON jalmari:miranda@hotmail:com odotanpikaista yhteyden ottoa terveisin hilja åkerlund kalliokatu5 53400 lappeenranta

    • voi hyvä jumala

      Oletteko te, jotka kirjoittelette DNA:lle tällä palstalla ihan vajaaälyisiä? Tämä palsta on keskustelupalsta, ei DNA:n asiakaspalvelupiste. Kukaan DNA:asiakaspalvelutyöntekijöistä ei lue tätä palstaa, joten ette saa apua ongelmiinne täältä. Soittakaa DNA:n asiakaspalveluun jos haluatte asiakaspalvelua.

    • nuoimn

      9pvä avautui uusi tukisivusto johon kannattaa kirjoittaa Dna / welho kyssärit ja saa vastauksenkin! Asiakaspalvelulta. Jaa osoite?
      Etsi itse asiakastiedotteista.

    • DNA vihaaja

      Irtisanoin tyttärien 2 liittymää dnalta ja otin 5 uutta koko perheelle. Toista liittymää ei voinut iritsanoa heti määräaikaisuuden vuoksi, vaan se sovittiin irtisanottavaksi määräajan loppumiskohtaan. Liittymää ei enää koskaan käytetty ja sim-kortti hävitettiin.

      Myöhemmin dna myyjä soitti ja halusi päivittää liittymiäni, koska niiden alennukset olisivat päättyneet. Sovittiin että uusitaan, muttei mitään määräaikaisuuksia laiteta.

      Soparit tuli kotiin, ja niissä oli pitkät määräaikaisuudet ja ne tuli irtisnoat tietyssä ajassa, tai sopimukset katsottiin hyväksytyksi.

      Sain raivarin myyjän kusettamisesta ja pyysin myyjän yhteistietoja dnalta, eivät antaneet ja lupasivat irtisanoa liittymät ja näin tehtiin.

      Myöhemmin alkoi tulemaan laskuja tästä toisen tyttären vanhemmasta liittymästä, joka oli pitänyt irtisanoa jo kauan sitten. Dna sano ettei heillä ole merkintää sen irtisnomisesta! Haloo iidiootit.

      Siitä oli tullut laskuja pitkään ja vaimo oli luullut niiden liittyvän mobiililaajakaistaan ja oli maksanut niitä.

      Dna ilmoitti että laskut on maksamalla hyväksytty, vaikkei koko liittymää ole enää ollut käytössä 2 vuoteen. Hyvityksiä ei ole luvassa.

      Sovin asiakaspalvelun kanssa, ettei viimeistä laskua makseta ja liittymä irtisanottiin.

      Vaimoni oli kuitenkin samana päivänä maksanut karhulaskun ja näin se hyvitys meni hukkaan. No. Maksamisesta jne. huolimatta, liittymästä tulee laskuja edelleen vaikka se näkyy asiakaspalvelussa irtisanotuksi.

      Laskuissa on uhkauksia perintätoimistosta ja liittymän katkaisemisesta ellei maksa. Ja jos menen maksmaan olen hyväksynyt peruustettoman laskun ja sama touhu jatkuu. Tämä on aivan käsittämätöntä paskaa.

      Ryöstävät ihmisiä laillisesti.

      Teen tutkintapyynnön poliisille, toteutuuko tässä kiristämisen ja petoksen tunnusmerkistö.

    • mouikki

      Vihaa vaan mutta jo ensimmäinen lause antaa ymmärtää, että vaikeutesi jatkuu olipa liittymänne vaikka kehäkolmonen...

    • 1742802

      0405285218,onni M
      Laskutus05.05.2014,Tiedonsiiron päivähinta.16 kpl 26.02e yhteensä 32.26e.
      Vaikka ei ole palvelua,odotan vastausta,

    • iklpofs

      Minullekin tuli DNA:lta mokkulan lasku kaksi viikkoa sopimuksen päättymisen jälkeen. Myyjä ei kertonut, eikä missään papereissa ei lukenut että sopimus jatkuisi 24 kk jälkeen määräaikaisena. Soneralla tehtiin nuo asiat varsin selväksi.

    • äesyyntynyt

      Minä vaihdoin vanhan kännyn, jota käytetään vain tekstiviesteihin, samsung C3595 peruspuhelimeen. Vaihdoin vain simkortin, en aktivoinut mitään nettiyheyksiä.

      Ensimmäisessä laskussa oli tiedonsiirtomaksua. Kysyin siitä kaksikin kertaa, molemmat vastaukset oli eri ihmisiltä, ja eivät vastanneet peruskysymykseen.
      Känny voi kuulemma käyttää tiedonsiirtoa esim tietojen hakemiseen, vaikka nettiä ei ole aktivoitu...Käskettiin tutustua puhelimen ohjeisiin. Siinä ei ole mainintaa asiasta.

      Mielenkiintoiseksi asian tekee, että toinen puhelin (nokia) vaihdettiin muutama kk aiemmin, sim-kortin vaihatamisen jälkeen ei mitään erilaisuuksia. Normaali puheliittynä. Samsungilla ei ole edes outoja tekstiviestejä tullut.

      Tein heti ekälaskun jälkeen dataeston operaattorille (kytkettiin vasxta parin pv päästä). Nyt tuli uusi lasku, tiedonsiirtoa joka päivä siihen saakka! Takuulla sitä ei käytetty, edes yhteyksiä siis ei aktivoitu.
      En saa selviä vastauksia, jankkaavat vain, että mahdiollisuus tiedonsiirtoon on oletuksena...ehkä joku sovellutus on jäänyt päälle... Mikä sovelus kun pihelimessa ei niitä ole? Tuntuu, että nämä "palvceluneuvojaeT luulevat, että ei ole olemassa muita kuinm älypuhelimia!

    • moikkkio

      Kun laitoit sim-kortin puhelimeen sait varmaan dnalta tekstiviestin, joka piti tallentaa ohjeenn mukaan. Siinä sulle tuli oletuksena kaikki yhteysasetukset automaattisesti. Vai ei 3g puhelimessa ole mitään sovelluksia?. Katkaise nettiyhteys poistamalla internet profiilisi.

      • edelleen

        Kun en oleedes luonut internet-profiilia! Tästä en saa dna:lta vastausta, toimiiko tiedonsiirto ilman internet-profiilia?

        Tuoasetusviesti viesti tuli, mutta ei auennut mitä se sisältää, en sitä tietoisesti tallentanut, ellei sitten avaaminen sitä automaattisesti tehnyt,Varoin luomasta profiilia.

        Kesällä ostettuun Nokian kännyyn ei tälläista tullut.
        Jos tälläinen seikka on olemassa, pitäisi jossain olla selkeä varoitus yhtysasetusten hyväksymisestä.

        Mitä muuten puhelin päivittää joka päivä, kun profiileja ei ole luotu, eikä dataa käytetty?
        Siis toimiiko netiyhteys automaatisesti, ilman profiilin luomista?


    • DemoNAssholes

      DNA ryösti minutkin. Törkeä ryöstö!!! Ja valittaa ei edes voi kun kyse on pienyrityksen liittymästä.

      Pitkään meni ihan hyvin, minulla oli samsungin 3g puhelin ja laskut olivat ok.

      Sitten halusin vaihtaa 3g simpukkaan. Välittömästi puhelimen käyttöönoton jälkeen laskut moninkertaistuivat tiedonsiirtojen takia, eli puhelin alkoi "päivittää" itseään netissä. kukaan ei vain minulle eli asiakkaalle kertonut tästä mitään.

      Sain isot laskut vaikka en ole koskaan käynyt puelimellani netissä.

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA IKINÄ TEHKÖ MITÄÄN SOPIMUKSIA DNA:N KANSSA!

      • dnapetos

        Dnan toiminta ja laskutus on törkeää. Dna laskuttaa multimediaviesteistä, joita ei ole lähetetty.

        Tarkkailkaa laskuanne minulle tullut seuraavia veloituksia:
        Multimediaviestit ulkomaille *** Muu operaattori


        Asiakaspalvelu ei vastaa asiaan, eikä tutki. Ilmoittavat, että viestit on lähetetty ulkomaille, vaikka ei mitään numero tms tiedosta.. Puhelimesta tarkistettu, että ko. ulkomaan viesteiksi laskutetut viestit on lähetetty suomalaiseen liittymään suomeen.


        Numerotietona on *** eli ei numeroa. Dna keksii tällaisiä ylimääräisiä laskuja, jotta pakettiliittymään tulisi lisää laskua. Vaikka sinulla on rajaton liittymä, olen 100% varma että laskusi ylittää pakettihinnan reippaasti tekaistuilla viesteillä tms.


    • tyytymätön asiakas

      Irtisanomme sopimuksemme , asiakastunnus 323709, sillä asuinalueellamme nettiyhteys DNa:n kautta on niin hidas etteivät sivut aukea kunnolla ja yhteys pätkii. Mokkula ei toimi kuten on luvattu 3G:n nopeudella. Nyt yhteys ei ole toiminut kohtaa kahteen viikkoon. Emme halua enää maksaa turhasta. Olemme olleet yhteydessä firmanne nettitukihenkilöihin, eivätkä hekään ole voineet auttaa. Kirjaukset yhteydenotoistamme voitte tarkistaa tiedostoistanne.

    • Mika Österbacka

      Ikävää, että joku luulee tätä DNA:n asiakaspalveluksi!

      ON HAASTAVAA OLLA DNA:N ASIAKAS – VINKKEJÄ MUILLE ASIAKKAILLE

      Täytyy myöntää, että suurimmaksi osaksi olen saanut ystävällistä kohtelua DNA:n asikaspalvelulta, muutamaa kertaa lukuunottamatta. Yhteydenottoja tosin on ollut monta, koska yritys

      1) lähettää aivan käsittämättömiä ja jopa käsittääkseni virheellisiä laskuja

      2) ei toimita yhdellä kertaa sovittuja palveluja

      3) markkinoi puhelimitse valheellisesti, eli pakkomyy turhia palveluja vanhoille asiakkaille

      4) ei aina vastaa yhteydenottopyyntöihin

      5) puhelimitse tavoitettu henkilökunta ei ole teknisesti koulutettua

      6) ei pidä puhelimitse sovituista asioista kiinni

      7) ei toimita ainakaan automaattisesti uusien laitteiden vaatimien toimintojen tilalle uusia laitteita vanhojen tilalle (Digiboksi vaatii ainoan kaapelimodeemin ulostulon, joka olisi muuten tietokoneen käytössä).

      Varoitan siis kaikkia DNA:n kanssa asiointia harkitsevia miettimään uudelleen tai pyytämään vähintään kirjallinen todiste sovituista asioista. Kirjallisena todisteena ei voi pitää tilausvahvistusta, koska siitä ei saane selvää kuin asiaan vihkiytynyt lakimies – jos hänkään.

    • 24x12.90€ vanki

      Tässä vastaus kun ilmoitin toimimattomasta veppi liittymästä, liittymällä ei voi käytännössä tehdä mitää mutta dna mittaus järjestelmälle riittää gprs yhteysnopeus. Kyseessä on dc veppiliittymä mikä toimii muilla operaattoreilla noin 21mt nopeudella.


      Kiitos yhteydenotostasi koskien markkinointiviestejä ja liittymän irtisanomista.

      Olen nyt poistanut tiedoistasi markkinointiluvan, joten sinulle ei jatkossa tule mainoksia DNA:lta sähköpostiisi.

      Liittymälläsi DNA Veppi 04******** on 24 kuukauden määräaikainen sopimus, joka on tehty 18.9.2013. Täten määräaikaisuutesi päättyy 17.9.2015, jonka jälkeen liittymän voi halutessaan irtisanoa. Mikäli irtisanot liittymän kesken määräaikaisuuden, erääntyy kaikki jäljellä olevat kuukausierät sopimuskauden loppuun asti, maksettavaksi kerralla seuraavalla laskullasi.

      Jos sinulla heräsi kysymyksiä asian suhteen, saat lisätietoa asiakaspalvelustamme 044 144 044 (ma-pe 8-18 ja la 9-16.30) tai vastaamalla tähän viestiketjuun.

      Hyvää viikonloppua toivottaen


      Janne Pasanen
      palveluneuvoja
      DNA asiakaspalvelu
      p. 044 144 044

    • Toivojan

      Kuluttajilla on onneksi tuo kuluttajavalituslautakunta jolla jopa DNA:n saa tottelemaan. Taloyhtiötä ei kuluttajavalituslautakunta kosketa, joten vilkaiskaa keskustelua
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12585806 siitä miten DNA vastaa (= jättää vastaamatta) palvelupyyntöihin.
      Siitä näkyy DNA:n toiminta:
      - 1300 eur/v yhdestä narusta
      - ei neuvoja, ei apua jos tonttijohdossa on vika
      - 9 kk irtisanomisaika

      Yksinkertainen ja toimiva ohje: Kiertäkää DNA ja kaukaa (muuten voipi jälkikäteen kaduttaa).
      Jos olette erehtyneet DNA:n asiakkaaksi, varmistakaa DNA:lta mihin asti määräaikaisuus teitä sitoo ja vaihtakaa halvempaan ja parempaan sitten.

      • Toivojan

        Ai niin. Vielä tiedoksi:
        - DNA:n johtoryhmässä ketään ei näyttäisi olevan nimetty vastaamaan markkinoinnista ja viestinnästä. Ilmeisesti jaettu vastuu heillä toimii parhaiten ;-)
        - kun en johtoryhmätason vastuuhenkilöä löytänyt pistin viestin tiedoksi toimitusjohtajalle ja markkinointipäällikölle. Arvatkaa vastasiko kumpikaan ?
        Juu ei vastannut.

        Niin että voitte muutkin kokeilla onneanne..

        Mutta odotellessa kannattaa vaihtaa palveluntarjoajaa..
        Goodbye DNA :-)


      • Toivojan kirjoitti:

        Ai niin. Vielä tiedoksi:
        - DNA:n johtoryhmässä ketään ei näyttäisi olevan nimetty vastaamaan markkinoinnista ja viestinnästä. Ilmeisesti jaettu vastuu heillä toimii parhaiten ;-)
        - kun en johtoryhmätason vastuuhenkilöä löytänyt pistin viestin tiedoksi toimitusjohtajalle ja markkinointipäällikölle. Arvatkaa vastasiko kumpikaan ?
        Juu ei vastannut.

        Niin että voitte muutkin kokeilla onneanne..

        Mutta odotellessa kannattaa vaihtaa palveluntarjoajaa..
        Goodbye DNA :-)

        Hei Toivojan!

        Operatiivinen johtomme ei käsittele reklamaatioita. Jos asiasi vaatii käsittelyä niin tämä hoituu kyllä kuntoon asiakaspalvelun kautta. :)

        Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot


      • toivojan
        dna_fi kirjoitti:

        Hei Toivojan!

        Operatiivinen johtomme ei käsittele reklamaatioita. Jos asiasi vaatii käsittelyä niin tämä hoituu kyllä kuntoon asiakaspalvelun kautta. :)

        Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot

        Sinnekö se irtisanomisilmoitus halutaan toimitettavan? ;-)

        Minulle riitti ihan kun Elisalle sanoin että hoitavat irtisanomisen puolestani :-)

        Taloyhtiöliittymän varmaan hoitaa isännöitsijä kun hallituksen puheenjohtajana käsken, eli en taida enää tarvita sitä palvelua jota pyytämällä en loppukesästä saanut. Olisin tosiaan ollut vailla neuvoja, mutta kun niitä ei löytynyt niin kaivoin ne sitten muualta.

        Edelleen suosittelen kaikille tutuille ja tuntemattomille että hakevat parempaa, nopeampaa ja halvempaa palvelua, kun sitäkin kerran on tarjolla :-)


    • pettynyt_DNA_asiakas

      DNA laskuttaa liikaa, ilman perusteita. Asiakaspalvelu näiden korjaamiseksi on surkeaa ja hidasta. Koko yritys on tässä vaiheessa kasvoton peluri josta ei saa mitään otetta. En todellakaan suosittele kenellekään..!!!

    • Yli10-vuottaDNA

      Itsellä ei mitään ongelmia DNA:n kanssa, vikapalvelu toimii ja korjaavat viat nopeasti, asiakaspalvelu toimii myös, kunhan kaikki kertoo alusta loppuun.

      Elisasta ja saunalahdesta sellaista kokemusta, että eivät vikoja korjaa jos ei ole riittävästi valittajia, eli vähintään vuosi menee ja aina yrittävät lisämaksullisia asioita tyrkyttää, esim. SIM-kortin vaihto 5€, halvempi vaihtaa operaattoria ja DNA:lta ja Soneralta taisiat kortit olla ilmaisia kun liikkeestä hakee.

      Täällä ja lähialueilla ei juuri missään Elisan verkko toimi kunnolla ja ei kenelläkään, kuuluvuus saattaa täysistä mennä yhtäkkiä nollaan, netti on epävarmempi kuin vanha modeemi yhteys ja nopeus monesti alle puhelinmodeemin nopeuden eli google ehkä voi aueta 30sekunnissa. DNA:lla ja Soneralla aukeaa noin 0,1 sekunnissa.

      • kukamitahakoska

        Dna uusi simkortti 10€ ps. korjasin virheesi,olen myös dna:n asiakas. Riippuu kuka hoitaa asiaa missäkin firmassa. Välillä kärsii asiakas,välillä operaattori.


    • yrsi2

      kun tulot meni nollaan pyysintarjousta Soneralta 2lapseni ja omaan liittymään 044 348nnnn ja yllätyksekseni sain DNAa edullisemman 6€/kk Soneralta tänä vuonna. Sonera ja itsekin OmaDNA sivulta tarkistin, että liittymän kampanja olisi loppumassa 29.6. -16 vaikka viikkoa aiemin oli DNAmyyjä tyrkttänyt että jatkoaikaa pitää tilata muuten, jos et vaihda operaattoria joudut seuraavan kuukauden maksamaan korotettuahintaa yms. Sonera kuitenkin kertoi 20.6. onnistuneensa korvamaan liittymäni.
      Nytpä DNA oli ponkaissut minulle uuden nron 041 nnnnnnn, ja viikko sitten tuli lasku siitä entisestä poisheitetystä SIMkortista tolla uudella puhnrolla. 250€ tulossa lqskua siis puhelinmyyjän klikkauksen perusteella!, vaikka olen korvannut SIMin Soneralla!! Mitään reklamaatioyhteyttä eivät ilmoittaneet, kun huomautin DNA-asiakaspalveluun olevani vailla koko SIMiä ja maksukyvytön.
      Toivottavasti Kuluttajan suoja hoitaa homman. Olen vain rääpäle suuren oikeusmurhaajan rinnalla.

    • Todellpettunut

      DNA soitti eilen. Meillä toimiva nettiliittymä, 17,90 /kk puoli vuotta, sen jälkeen 19,90.
      Myyjä sanoi että kyseinen liittymätyyppi loppuu ja edullisin jatkossa olisi tuplalaajakaista jossa 2 korttia. Mieheni sotten tyytyi siihen koska nettiä nyt tarvitaan.
      Otin asiaan selkoa netissä, se mitään oo loppumassa, ...eiku autoon ja lähimpään dna kauppaan.
      Siellä asia selvisi, eli myyjä puhunu täyttä paskaa.
      Onneksi korjasivat siellä asian.
      Hitto näitä pellejä joita ne sinne palkkaa, todella montaa ihmistä näin huijattu, varsinkin vanhuksia.
      Myydään nettiyhteyksiä sellasille jotka ei omusta edes tietokonetta, valehdellaan vaan että tällänen nyt pakko olla nyt kaikilla.
      Suoraveloituksella kun laskut menee niin perunkirjoituksessa sitte ihmetellään että ai mummalla oli tällänen nettiliittymäkin vaikka ei omista tietokonetta eikä älypuhelinta, huh huh

    • Vittujoo

      Joo kajaanin dna juoksutti asiakasta turhaan , kun tarjoustuote oli loppunut kuulmma perjantaina ja kotisivujen mukaan niitä piti olla.

    • oiniitäaikoja

      Kuka muistaa aloittajan ensimmäisen lauseen sanojan? Oli aikoinaan Soneran toimari mutta sai kenkää osakesotkujen takia. Kyse on Pekka Vennamosta, postipatesta joka ilmeisen huonosti ymmärsi alan kovaa kilpailua. Silloinhan liittymän hankkija voi saada 600 markalla puheaikaa.

    • Anonyymi

      dna on täyttä paskaa, äidilleni tyrkytettiin jotain paskaa android pohjaista digiboxia. Vaikka hän useaan kertaan sanoi että on viemässä mummia sairaalaan eikä ehdi puhua. "joo mä ymmärrän" totesi myyjä ja jatkoi tyrkyttämistä.
      Yhteydenoton syyhän oli se että määräaika liittymälle tuli umpeen.
      Äiti pyysi minua puhumaan asiakaspalveluun koska myyjä uhkasi soittaa uudestaan seuraavana päivänä. Niin teinkin.
      Sanoin puhelun aluksi että tarve on saada uusi puhelinliittymä ja kysyin hintoja. Kun hinnat olivat jotain 35e /kk tuumasin että kilpailijalla löytyy vastaavaa halvemmalla - ilman jotain 12kk sitoutumista. Sitten myyjä siirsi taas aiheen johonkin vitun digiboxiin. Sanoin ettemme tarvitse digiboxia. Myyjä hetken tuumi ja sanoi "eihän sitä kukaan TARVITSE mutta nyt tämä androidpohjainen..." arvaa leikkasiko kiinni.
      Tuli tehtyä aika selväksi mitä olen mieltä vanhusten kusettamisesta yms. Pyysin päästä juttelemaan esimiehelle. Myyjä kävi jossain ja tuli takaisin että ei käy. Aha, valitus pitää tehdä jotain virallista reittiä pitkin. Teimmekin, mutta mitään vastausta ei kuulunut.
      Loppupuhelun myyjä vain totesi toteamistaan että hän on tässä toiminut oikein ja oikeassa, ehdotin että lopetamme tyhmän jankkaamisen ja keskustelemme siitä että mitä nyt oikeasti tarvitaan. Myyjällä meni kuitenkin hiekkaa (!)naan ja sanoi että kyllä tämä nyt oli niin IKÄVÄÄ että hyvää päivänjatkoa.
      Saako nuo saatanan huijarit rahaa siitä että ne myy jotain paskadigiboxia? Se on meinaa sillai et pai pai dna 4ever ja nyt siirtyy useampi liittymä ja tabletin mokkulan liittymä ihan jonkun toisen tarjoajan leipiin.
      Oikeasti tuo on niin sairasta paskaa, pitääkö tästä tehdä jonnekkin kuluttajavirastolle jo valitus? En ole koskaan saanut noin huonoa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Ostin uuden samsung 70 puhelinen DNA-Puhelin tuli postiin, paketti jossa puhelin oli oli avattu sisällöstä puuttui nappikuulokeet käyttöohjeet. Laite oli myös rikki yön aikana saattoi tulla lähemmäksi 100 kpl joitain maksullisia puheluita, kun yritin lähetää tekstiviestejä känny heitti kirjaimet niin suureksi että eivät mahtuneet näytölle ja kone tilttasi lukittui jouduin sulkemaan puhelimen ja aloitaa alusta joskus onnistui joskus tilttasi. Kuvien laatu on törkeän huono ihmisen kasvoja ei aina eroita joskus hyviäkin kuvia. Vein koneen kampin dea liikkeeseen kerroin vioista. KONE LÄHETETTIIN HUOLTOON. MITEN KÄVI KONE TULI HUOLLOSTA JOSSA OLI KUULEMA TODETTE ETTÄ EN SAANUT KÄNNYÄ AUKI HE HE!!! KONEESSANI ON KASVOJENTUNNISTUS SORMENJÄLKITUNNISTIN JOTKA TOIMIVAT MOITTEETTOMASTI. ELI LAITE EI VOINNUT LUKITTUA. MUTTA MITEN KÄVI KONE TULI HUOLLOSTA VIAKSI TODETTIIN EN SAANNUT KONETTA AUKI. OLIVAT TYHJENTÄNEET KONEEN TIEDOSTON SAMALLA MATKALA KATOSI SIM-KORTTINI LISÄMUIST KORTTI. KEN MENIN HAKEMAAN PUHELINTANI. YLLÄTYS YLLÄTYA, SANOIVAT SE MAKSAA SITTEN MUUTAMAN KYMPIN. SIITÄ ETTÄ TUHOSIVAT TIEDOSTONI JA LAITE ON EDELEEN RIKKI. SIINÄ DNA 3v takuu. Olen soitellut käynnyt dna liikkeissä kolmessa todettu laitteesi on pahasti viallinen. Vaihdan Elisalle. Olen neuotellut tutun tuomarin kanssa joka lupasi ottaa asiani ilmaisin hoitoon. siinä teille nykyisen dnan asiakaspalvelua Puhelin maksut alkoivat yllättäin nousta vajaa kaksi vuotta sitten, laskut ovat niin sekavasti laadittuja että tarvitaan ekonomi niitä selvittämään. SIINÄ TEILLE NYKYINEN DNA. TULEN JATKAMAAN TUOMARIN KANSSA POMMITUSTA NIIN KAUAN KUNNES SAAN KORVAUKSEN KERA PAREMMAN PUHELIMEN. DNA LUKEE TÄMÄN JOTEN SOITAKAA MITEN OLETTE AJATELLUT HOITAA ASIAN. EHKÄ SAMSUN 10 JA OLEMME SUJUT. p.0408509612

    • Anonyymi

      Olet aika naivi jos oletat että dna ei tutki kirjoituksia heistä.....

    • Anonyymi

      Tulee kohta sellainen fiilis että pitäisi siirtyä prepaidiin, olisi turvallisempi kaikin puolin.. huoleton.. kaikilla operaattoreilla on joukossa psykopaatteja ne tunnistaa kyllä puheesta.

    • Anonyymi

      Tietääkö joku mikä on DNAn sähköpostiosoite. En löytänyt sitä netistä. Haluaisin ilmoittaa heille, ettei puhelinmyyjien tarvitse minulle soitella.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        [email protected]

        Hassu osoite, ei voi palveluksi kutsua.

        Uusin huijaus DNA:lla. Myydään tahallaan kaapeli-TV talouteen DNA:n C-More antennipaketti. Sitten, kun yrittää peruuttaa tilauksen, yritetään myydä päälle sovitin kympin kuukausivuokralla. Kusetus jatkuu systemaattisesti puhelimessa, kunnes tietoliikenneinsinöörin oli pakko lopettaa vaimon jaarittelu puhelimessa ja käskeä DNA:n kusettajaa lähettämään irtisanomisilmoituksen vahvistus sähköpostiin.
        Hohhoijaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin huijaus DNA:lla. Myydään tahallaan kaapeli-TV talouteen DNA:n C-More antennipaketti. Sitten, kun yrittää peruuttaa tilauksen, yritetään myydä päälle sovitin kympin kuukausivuokralla. Kusetus jatkuu systemaattisesti puhelimessa, kunnes tietoliikenneinsinöörin oli pakko lopettaa vaimon jaarittelu puhelimessa ja käskeä DNA:n kusettajaa lähettämään irtisanomisilmoituksen vahvistus sähköpostiin.
        Hohhoijaa..

        nämä eivät anna kirjoittaa viestiä muuten kuin kommentoimalla toisen viestiä, voi juku..


    • Anonyymi

      DNA on ehdottomasti epärehellisin operaattori, jonka kanssa minä/yritykseni on koskaan toiminut. Minulla ei ole koskaan ollut omilla tai yrityksen liittymillä mitään ongelmia liittymien suhteen, asiat toimineet kuten SOVITTU.
      Nyt menin tyhmyyksissäni ottamaan yhden uuden liittymän DNA:lta ja siitä alkoi harmit ja ongelmat. Asiaa käsitelty kuluttaja-asiamiehen välityksellä jo kuukausia ja nyt DNA myönsi tehneensä asiassa virheen, kuukaisien kuluttua.
      Tässä neuvo kaikille DNA asiakkaille - Pyytäkää kaikki asiat mitä käytte läpi tämän operaattorin kanssa AINA kirjallisena. DNA ei myönnä virheitään vaan odottavat, että asiakas ei jaksa/viitsi asiasta tapella ja lopulta antaa periksi.
      Minä en vaatinut DNA:lta mitään korvauksia vaikka asiasta koitui minulle harmia ja kuluja, sen sijaan DNA lähetti minulle laskun, joka oli jo todettu johtuneen heidän virheestään.

      Ja neuvo mahdollisesti tätä operaatoria harkitseville - valitkaa joku muu!!

    • Anonyymi

      Edellä mainittun arvosteluun on aivan pakko yhtyä. Liittymäni on aikoja sitten irtisanottu, mutta siitä huolimatta laskutetaan.
      Minua kiinnostaa mitä menneiteä arkistoja siellä kaivellaan?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanoin DNA-rajaton sopimuksen irti elokuun loppuun 2022.

      Nyt marraskuun puolessa välissä 2022 DNA lähettää laskun. Ihmettelen miksi?

      Soitan asiakaspalveluun. Sieltä ilmoitetaan, etten ollut irtisanonut puhelimen virus-turvaa samalla,kun irtisanoin liittymän. Mitä ihmettä? Pitääkö virusturva erikseen irtisanoa? Kun olen aikaisemiin vaihtanut operaattoria, niin virusturva on katkennuyt automaattisesti. Tämä on DNA:n rahastuskeino nykyään, tai sitten DNA:n virhe,jonka he ovat tapauksessani tehneet, mutta eivät sitä myönnä Ilmoitan asiakaspalveluun puhelimessa, etten aio olla DNA:n asiakas myöhemmin missään vaiheessa-

      • Anonyymi

        Miten tyhmä voi ihminen olla että moisia turvia laitteeseen ostaa! Ne kun on täyttä huijausta ja täysin huuhaata muutenkin..


    • Anonyymi

      kuluttaja virastoon lähtee myös palautetta täältä henkilö mikä myi liittymiä laittoi asiakkaan liittymän henkilö kohtaselle maksuilleni ja eivät suostu hyvittämään asiaa koska ovat siirron jo toisen puhelun jälkeen yrittäneet korjata ja painaa villasella. minä en saa rahojani takasin jo pakolla DNAlle maksetuista maksuista vaikka heidän myyjä tehnyt laskustus virheen. sekä lyö asiakkaalle luurin korvaan koska en susotu ottamaan diipa daapaa vastaan sen että he korvaisi omat virheensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe