Directa

tarkistetaas tiedot

27

752

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypsänä tosiaan

      Eipä tuo tuomio ja sakot varmaan hirveästi kaveria hetkauttanut. Isot rahat sai kyllä.

      Miten tuosta Directasta pääsee eroon? Haluan irtisanoa ylikalliin sopimuksen kyseisen firman kanssa, mutta tuntuu olevan todella hankalaa. Mahtaako näin hankalaksi tehty irtisanominen olla edes laillista.

    • Jukka.

      Minä en ole sieltä onneksi laskua saanut, mutta olen pyytänyt poistamaan firmani tiedot heidän rekisteristään. Tuloksetta.

      En ole jaksanut selvittää, että millä perusteella voisi poiston määrätä tehtäväksi, mutta se olisi ainoa tapa, millä kyseisen lafkan saisi hyödyttömäksi ainakin luettelomediana.
      Poistopyyntöjä tulisi heti pari järjestöllistä...

    • Directa sucks

      Onko moni jo käynyt oikeusprosessin Directaa vastaan? Itselläni yrittävät junailla oikeuskäsittelyn melko lyhyellä varoituksella. Huijausfirma Directa on viimeisen päälle. Luvataan kuukin taivaalta, eikä lopputulos ole kuin satojen eurojen vuosittaiset maksut tyhjästä. Onneksi en ole maksanut mitään.

      • tuli vain mieleen

        No, laskut menee perintään. Toivottavasti sinulla on Oy, ettei jää hek.koht. taakaksi. Kai olet irtisanonut sopimukset, koska ne jatkuu ikuisesti ilman irtisanomista.


    • Directa sucks

      Vetivät kanteensa pois. Aion periä oikeuskuluni ja käyttämäni ajan heiltä. Directa on helisemässä, kun pelkäävät menettävänsä paljon ja kaikilta. Samaa firmaa on DA Online. Siihenkään ei kannata haksahtaa.

      • wjeb

        Hah, rikas firma ei pelkää mitään.


    • Directa sucks

      Ei tarvitsekaan pelätä, kunhan maksavat kulut ja menetetyn ajan.

      • kiukkua

        no nyt tuli taas kirjeitä käräjäoikeudesta. Pitäisi päättää jatkaako vai peruuttaako kanteen.
        Onko muut saaneet saman kirjeen. Miten te sen ymmärrätte? Mitä joutuu maksamaan jos peruu kanteen ?
        Netistä löytyi yksi samanlainen ja se oli lopulta voittanut.


      • Tieto luo tuskaa
        kiukkua kirjoitti:

        no nyt tuli taas kirjeitä käräjäoikeudesta. Pitäisi päättää jatkaako vai peruuttaako kanteen.
        Onko muut saaneet saman kirjeen. Miten te sen ymmärrätte? Mitä joutuu maksamaan jos peruu kanteen ?
        Netistä löytyi yksi samanlainen ja se oli lopulta voittanut.

        Samanlainen kirje tuli. Tämän hetken ajatukseni on, että jos peruu kanteen on taas Directan armoilla, mutta toisaalta jos saa sovittua Directan kanssa asian, niin sitten voisi perua kanteen.
        Täytyy selvitellä lakimieheltä miten kannattaa jatkaa.

        Kaikille jotka eivät sitä tiedä, niin Directa on ottanut kaikkien suomalaiseten firmojen tiedot julkisista rekistereistä eli firmasi nimi on hakulistalla joka tapauksessa, maksat directalle hirveitä summia tai et. Oppia ikä kaikki. Olen ollut tyhmä, kun olen maksanut tyhjästä, saamatta yhtään mitään enempää.


    • *repiitukkaapäästään

      Sama tilanne, tänään pitää päättää peruako kanne directaa vastaan. Huoh.

    • Pienyrittäjä123

      Päätän etten peru kannetta. Nyt lähdetään korvauskäsittelyihin.

    • porkkari

      multa directa yrittää periä "saataviaan" vuodelta 2007. 4 vuoteen ei kuulunut mitään, ja nyt keksivät että olen velkaa 700€.
      Lakimies sanoi että se on jo vanhentunut juttu...
      Aika hämärää.

      • gkghk

        Mä en ymmärrä oikein teitä, jotka valitatte, että olette joutuneet jonkun milloin minkäkin firman ikeeseen. En siis ymmärrä miten olette saattaneet itsenne sellaiseen asemaan.

        En osaa neuvoa miten ikeestä pääsee irti, mutta osaan neuvoa miten siihen ei joudu... kun teille soittaa joku tuollainen mainostilan myyjä tai hakukonekauppias niin klik. klik klik klik ja klik. Vippaatte varmuuden vuoksi vielä puhelimen järveen.


    • Jankki1

      Directalla on nyt ulosotossa minun yritykselle määrätyt korvaukset tuollaisesta velkomus asiasta.
      Käräjäoikeus antoi päätöksen marraskuussa, jolla directa velvoitettiin maksamaan oikeuden käynnistä aiheutuneet kuluni.

      Eli voudin asiakkaita ovat tänäpäivänä...

    • DI di

      Minulle soitti kaveri Da Onlainilta ja esitteli itsensä ulosottomieheksi:

      "Joo sulla on 4 laskua maksamatta Directalle meinaatko maksaa

      vai laitetaanko oikeuteen."

      Sanoin, että laitetaan oikeuteen.

      Olen lopettanut yritykseni vuonna 2004.

      MILLÄ TOLLASET ROSVOT SAADAAN KURIIN.

    • jankki1

      Directahan maksaa tällähetkellä mulle oikeuden määräämiä korvauksia aiheettomasta laskustaan reilun 300Euron erissä Helsingin ulosottoviraston kautta.
      Hienosti menee...

    • Directa Sucks

      Älkää ainakaan Directa "palvelusta" mitään tietoa hakeko.


      Suurin osa on vanhentunutta tietoa yrityksistä. Ei päivitä enää tietoja.

    • Directa TJ

      Olen samaa mieltä. Directan sivut pitäisi lopettaa väärän ja vanhentuneiden yritystietojen takia.

    • Ex-yrittänyt..

      28 vuotta yrittäjänä, eikä ole noita vaikeuksia ollut. Kaikille myyntitykeille olen sanonut, kiitos soitosta, emme osta puhelimitse mitään. Tietysti ostamme, mutta silloin tilaamme itse mitä tarvitsemme. Eniron kanssa yhteistyö sujui vuosikausia hyvin ja aina tuli kirjallinen tilausvahvistus hyväksyttäväksi. Mainonta loppui paikallispuhelinluettelon lakkauttamiseen.

    • TrueFin60

      Ostin noin 5v sitten maalaistalon "pankin suosiollisesta pakkomyynissä" ja kaikki on ok siitä. Asensin myös ns. riistakameran taloon tulevan tien varteen kaikkien directiivien mukaan.. ok.
      Muutama autokunta (rek-no-on tallessa) ja muitakin on käynyt yksityisessä pihapiirissäni niin kuin laki sen määrittää ja on todella helppo osoittaa noi kamera-varoitukset.

      Directalle ilmoittelin 4-v sitten että poistaisivat virhellisen osoitetiedon.. jupusivat jotain maileitse että eivät voi.. (ko. firma oli mennyt konkaan 2010 lopulla) lopuksi onnittelin heitä putkeen ja toivottavasti konkkaan menevästä bisneksestä...
      Ehdotin heille jopa nimen "Directa" vaihtamista "Curve":ksi kun ihmiset joutuu päämääräässään kysymään tietä tietämäni silloiseen oikean osoitetietoon.... heh heh

      Silloin en jaksanut / kerennyt remonttihommien takia enenpää syventyä asiaan...

      Nyt taas Googlailin osoitetta ja ne Directa sateliitit löytyy yhä.
      Otinkin viikolla yhteyttä erääseen Tamperelaiseen asianajajaan joka hoiti siskolleni 3 juttua kotiin sekä isäni mutkikkaan perunkirjoituksen jossa perijöiden kanssa keskenään ei ollut mitään riitaa.!

      Hän sanoi että ensin sähköpostilla asiallinen pyyntö osittteen poistamisesta esim. 2 viikon aikana. Sen jälkeen sähköpostit hänelle valtakirja ja hän jatkaa siitä... Directallta on kuulemma tullut rahaa vaikkakin ovat soitellet ja yrittäneet pienentää maksuaan.

      Directalla taitaa halukkuuta maksaa minun asian-ajopalkkioita, matkakorvauksia, työajan-menetystä, puhelinkuluja.. etc ....jopa oikeus-kuluja.. rahamiehiä ovat...

      Ne varmaan haluaa lihavan riidan koska heillä on rahaa vaikka muutaman klikkauksen laiha sopu olisikin halvempi. Kuka tietää?

    • SääliväYrittäjä

      Nyt kävi tosi ikävästi.

      Directa Oy on asetettu konkurssiin. Aputoiminimiä on mm Suomen Yritysnumeropalvelu. Missä pääsemme nyt mainostamaan parhaalla mahdollisella hinta-laatusuhteella ?

      Yritysjohtokin oli tunnettu rehtiydestään kautta koko Suomen. Toivottavasti aloittavat uudelleen. Ilmeisesti veloitukset olivat liian alhaiset kuluihin nähden.

      • Kaarnalaivat

        Hupaisin opetus koko hommassa on, että Directa polkaistiin pystyyn TEKES:in ja muiden julkisten tukirahoittajien armollisella tuella.

        Työministeriö osti vielä pitkään Directalta palvelujakin, joilla muka hankittiin uudenlaisesti, mobiilisti ja tehokkaasti toimien ihmisille työpaikkoja. Se oli sen aikakauden valtion rahoituksella tuettu kaarnaveneiden projekti.

        Tämä uusi kaarneveneprojekti on saanut 150.000 € Tekesin tukea.
        https://youtu.be/yB6-mDt558M

        Noita puulaivoja alkaa tulla sieltä vuodenvaihteen jälkeen nyt vauhdilla ulos, ja kaduille kaupiteltavaksi.


    • pillepelle

      Ha ha Ha jiihhhaa he he he heh

    • RahatTakaisin

      Konkurssi johtui varmasti yrittäjän liiasta kiltteydestä ja rehellisestä luonteesta.

      Toivottavasti Suomen Yrittäjien pääkonttori kertoo koska on valvontapäivä. Malli taitaa olla, että valvon Directa Oy:n konkurssissa x.euroa pääoma ja z euroa korkoa. Liitteenä on lasku tms. Oma turha ajankäyttökin kannattaa valvoa, jotta saa edes jotain taksin.

    • yrittäjäinen

      Joo ja eile tuli perintäkirje Intrum Justitialta Directan aiheettomasta laskusta pääoma 154,28 korko 132,43 kulut 70,01 = 356,72 . Piti ihan tehdä Reklamaatio kun lasku ajalta 2011 ja palvelut on irtisanottu 2008 kele

    • TrueFin60
    • dhdgdhgjdjgdh

      Directa, FOnecta tai mikä tahansa hakuyhtiö. Lopeta myyntipuhelu heti.

      Jos olet jo koukussa, lopeta soppari, laittamalla irtisanimisilmoitus seuraavasti:

      puhelimitse, faksilla, sähköpostilla, kirjeitse ja kirjatulla kirjeellä.

      Siis näillä kaikilla tavoilla ja varmasti pääset niistä eroon. Lisäksi pyydä markkinoinitkileto ikuisesti heiltä ja heidän yhteistyökumppaneilta. Jo sjokus lähestyvät uudelleen uhkaa HETI oikeustoimilla ja saat olla rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe