Milloin sinne saadaan ammattitaitoista henkilökuntaa?
Minua hävettäisi tehdä tuolla töitä.
Sosiaalitoimi
12
574
Vastaukset
- intresting
No mikäs oli onkelma?
- hiutk
Minulla on erittäin hyviä kokemuksia. Osaava ja välittävä henkilökunta jota on riittävästi. Ainoa osa-alue mikä on kunnan palveluista toiminut hyvin kun apua on oikeasti kriisitilanteessa tarvittu. Suhtautuminen on ollut asiallista, kohteliasta, välittävää ja toiminta nopeaa. Ketään ei syyllistetty tai mitään dramatisoitu.
- favallu
ei todellakaan normi kansalaiset sieltä apua saa, pitää olla juoppo/huumehörhö....
- _???_
minkätakia pitäisi olla juoppo hörhö,että sieltä saa apua?
- Niin...
En ole juoppo enkö hörhö, siitä huolimatta olen apua saanut kun sitä kipeästi on tarvinnut.
Asiallisesti ovat aina siellä kohdelleet.- ekolapsi
kyllä on kukkuuta että mitään apua saa, itse pyysin apua äidin mielenterveysongelmiin mutta täysin kokematon virkailija kertoikin tämän myöhemmin äidille ja äiti löi myllyyn vettä että isäpä pahoinpitelee henkisesti, no sitten loppui paskanjauhaminen isäpä päätti nostaa rikossyytteen äitiä ja sosunvirkailijaa vastaan,asia on vielä kesken tuoreutensa takia, äiti tosin pääsi lähtemään ouluun ensi ja turvakotiin pyynnöstään vaikka on täysin huoltajaksi kelpaamaton, ryyppäämistä itsetuho yrityskin täysin tunteeton elukka joka kaksikuukautisen keskoslapsen kauppareissulla jättää autoon turvaistuimeen vöihinkiinni odottelemaan tukehtumiskuolemaa, mutta janakkalan kunnassa sosiaalivirkailija katsoo sormienläpi, kunnes isä ottaa ja irtisanoutuu vanhemmuudesta ja vastuusta ja antaa kunnalle muuta mietittävää riittävästi.
- khgjyguygyu
Sellasta se on! Naista vastaan on ihan turha lähteä taistelemaan tässä yhteiskunnassa. Nainen voi kertoa ihan mitävaan päästään keksii ja kaikki uskotaan.
- pahaa tekee
Ei se nyt ihan niinkään mene. Ainakaan Janakkalassa. Yksi psykopaatti ukko sai ainakin aivopestyä paskapuheillaan koko Janakkalan sosiaalitoimen. Ja kunta maksoi siitä hyvästä tälle rikolliselle vielä huimia summia kuukaudessa.
- juu tkee pahaa
Mistäköhän hyvästä kunta on maksanut tälle psykopaatille huimia summia???::::DDDD
- tällanen tkee pahaa
yksinhuoltaja äidin elämähän se tuntuu tänäpäivänä hyvältä uralta... ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan, voi vaan hengailla päivätpitkät rakkaidenkaa. ja jos tekee töitä. vaikka 4päivää kuukaudessa, niin janakkalan sosiaalitoimi heittää tuntuvat boonukset. ja se on fakta!
- Kaksinhuoltaja
Janakkalan kunta kun ei säästösyistä jatkanu määräaikasta työsuhdetta, niin mikäs tässä lorviessa sossun ja kelan kustannuksella ja jälkikasvun päivähoitokin on ilmasta. Pesukone ja jääkaappi taitaa kohta hajota, mut ei hätää sosu maksaa.
- väsynyt huoltaja
Älä silti viitti rasittaa itseäsi liikaa:::D Pyydä nyt hyvänenaika sossulta, että maksaa sun lapsille vaikka jonkun leirin, että pääset viihteelle! Näin olen itse tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386