Sosiaalitoimi

Lastensuojelu

Milloin sinne saadaan ammattitaitoista henkilökuntaa?
Minua hävettäisi tehdä tuolla töitä.

12

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intresting

      No mikäs oli onkelma?

    • hiutk

      Minulla on erittäin hyviä kokemuksia. Osaava ja välittävä henkilökunta jota on riittävästi. Ainoa osa-alue mikä on kunnan palveluista toiminut hyvin kun apua on oikeasti kriisitilanteessa tarvittu. Suhtautuminen on ollut asiallista, kohteliasta, välittävää ja toiminta nopeaa. Ketään ei syyllistetty tai mitään dramatisoitu.

      • favallu

        ei todellakaan normi kansalaiset sieltä apua saa, pitää olla juoppo/huumehörhö....


    • _???_

      minkätakia pitäisi olla juoppo hörhö,että sieltä saa apua?

    • Niin...

      En ole juoppo enkö hörhö, siitä huolimatta olen apua saanut kun sitä kipeästi on tarvinnut.

      Asiallisesti ovat aina siellä kohdelleet.

      • ekolapsi

        kyllä on kukkuuta että mitään apua saa, itse pyysin apua äidin mielenterveysongelmiin mutta täysin kokematon virkailija kertoikin tämän myöhemmin äidille ja äiti löi myllyyn vettä että isäpä pahoinpitelee henkisesti, no sitten loppui paskanjauhaminen isäpä päätti nostaa rikossyytteen äitiä ja sosunvirkailijaa vastaan,asia on vielä kesken tuoreutensa takia, äiti tosin pääsi lähtemään ouluun ensi ja turvakotiin pyynnöstään vaikka on täysin huoltajaksi kelpaamaton, ryyppäämistä itsetuho yrityskin täysin tunteeton elukka joka kaksikuukautisen keskoslapsen kauppareissulla jättää autoon turvaistuimeen vöihinkiinni odottelemaan tukehtumiskuolemaa, mutta janakkalan kunnassa sosiaalivirkailija katsoo sormienläpi, kunnes isä ottaa ja irtisanoutuu vanhemmuudesta ja vastuusta ja antaa kunnalle muuta mietittävää riittävästi.


    • khgjyguygyu

      Sellasta se on! Naista vastaan on ihan turha lähteä taistelemaan tässä yhteiskunnassa. Nainen voi kertoa ihan mitävaan päästään keksii ja kaikki uskotaan.

    • pahaa tekee

      Ei se nyt ihan niinkään mene. Ainakaan Janakkalassa. Yksi psykopaatti ukko sai ainakin aivopestyä paskapuheillaan koko Janakkalan sosiaalitoimen. Ja kunta maksoi siitä hyvästä tälle rikolliselle vielä huimia summia kuukaudessa.

    • juu tkee pahaa

      Mistäköhän hyvästä kunta on maksanut tälle psykopaatille huimia summia???::::DDDD

    • tällanen tkee pahaa

      yksinhuoltaja äidin elämähän se tuntuu tänäpäivänä hyvältä uralta... ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan, voi vaan hengailla päivätpitkät rakkaidenkaa. ja jos tekee töitä. vaikka 4päivää kuukaudessa, niin janakkalan sosiaalitoimi heittää tuntuvat boonukset. ja se on fakta!

    • Kaksinhuoltaja

      Janakkalan kunta kun ei säästösyistä jatkanu määräaikasta työsuhdetta, niin mikäs tässä lorviessa sossun ja kelan kustannuksella ja jälkikasvun päivähoitokin on ilmasta. Pesukone ja jääkaappi taitaa kohta hajota, mut ei hätää sosu maksaa.

    • väsynyt huoltaja

      Älä silti viitti rasittaa itseäsi liikaa:::D Pyydä nyt hyvänenaika sossulta, että maksaa sun lapsille vaikka jonkun leirin, että pääset viihteelle! Näin olen itse tehnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe