Jumala on aivan satumaisen hyvä!

Ihmeitä tapahtuu

Minulla on valtavasti omakohtaisia kokemuksia siitä, että Jumala on todellinen ja elävä. Esimerkiksi kerran tarvitsin rahaa kipeästi ja rukoilin apua Jumalalta. Kuinka ollakaan sain seuraavalla lottokierroksella kolme miljoonaa, vaikka en ollut edes lotonnut.

Menetin jalkani onnettomuudessa muutama vuosi sitten. Se siis amputoitiin. Rukoilin Jumalalta uutta jalkaa ja kuinka ollakaan yhtenä yönä tilalle oli kasvanut entistä ehompi. Ikävää asiassa oli se, että menetin työeläkkeeni, koska ihmeparannuin, mutta ei se haittaa, koska minulla on sitä voittorahaa.

Kerran tunsin itseni kovin yksinäiseksi mieheksi. Lisäksi tiskiä ja likapyykkiä oli päässyt kertymään aivan tavattomasti. Pyysin Jumalaa lähettämään apua ja seuraa. Kohta ovikelloa soitettiin ja ovensuussa seisoi melkoinen joukko hyvännäköisiä typyköitä tarjoutumassa auttamaan kaikessa mahdollisessa ja mahdottomassakin. Täytyy sanoa, että olen ollut sen jälkeen hyvin tyytyväinen.

Jumala on todellakin jotain satumaista!

13

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mooses Jeesus

      Me täällä Lempäälän vanhoillislestadiolaisissa olemme niin ikään todenneet saman asian.

    • Nyt todistettu!

      Kyllä! Kertomuksesi todistaa Jumalan ehdottoman satumaiseksi!

    • Veli, todistat väkevästi!

    • oihoihjohiohoh

      Tälläista se ateistien luonnonvalintajumala tuottaa, valheita valheen perään.

      • Ihmeitä tapahtuu

        Ateistien :O Olen aivan hirveän kauhean hämmästynyt :O

        Ymmärtääkseni todistin Jumalan erittäin onnistuneesti nimenomaan satumaiseksi olennoksi.


      • Oikeinmenitälläkerta

        Niin,itseasiassa kaikki jumalat tuottavat valheita.


    • Ali Akbar

      Kyllä tosiaan ihmeitä tapahtuu. Allah käänsi Fatiman
      mielen ja Fatima suostui toiseksi vaimokseni toissapäivänä.

    • Niitit irtos

      Helevetti että repesin... XDDDD

    • valistunut

      Melkoist potaskaa tuo aloittajan kirjoitus, sillä tunnen tuon henkilön
      joka voitti lotossa päävoiton vaikka ei ollut lotannutkaan.
      Hän asui ruotsissa ja hänen äitinsä lottasi täällä suomessa
      Innoissaan voitosta hän palasi sumeen rakensi talon mersun ym.
      Jälkilaskuna tuli tuosta voitosta vero myös ruotsista, koska asui vakituisestiruotsissa
      SIIHEN hupeni tuo lottovoitta ja ulosottomies pani omaisuuden pakkohuutokauppaan ja hänen äitinsä osti sen pakkohuutokaupasta.

      Rukoilemalla voi saada apua rahantarpeeseen, mutta se ei ole jumala joka sen antaa, ja se tulee vaatimaan myöhemmin maksun tuosta antamastaan, sillä jos et käytä sitä oikein.

      Se on syyn ja seurauksen laki joka tässä asiassa toimii ja se tulee vaatimaan veronsa, sillä mitä kylvät sitä niität

      Itse en rukoile, mutta silti tuo apu tulee silloin kun on sen tarve
      eikä sen asian kanssa ole jumalla mitään tekemistä

      Ajatelkaapa ite

      • Ihmeitä tapahtuu

        "Melkoist potaskaa tuo aloittajan kirjoitus, sillä tunnen tuon henkilön
        joka voitti lotossa päävoiton vaikka ei ollut lotannutkaan."

        Et tunne minua, enkä minä sinua. Eikä Jumalan satumaisuus ole potaskaa vaan totta.

        "Rukoilemalla voi saada apua rahantarpeeseen, mutta se ei ole jumala joka sen antaa, ja se tulee vaatimaan myöhemmin maksun tuosta antamastaan, sillä jos et käytä sitä oikein."

        Mikä se, jos se ei ole satumainen Jumala?

        "Itse en rukoile, mutta silti tuo apu tulee silloin kun on sen tarve
        eikä sen asian kanssa ole jumalla mitään tekemistä"

        Kukaan ei tiedä auttaa, jos et kerro tarpeistasi kenellekään. Ei kukaan osaa lukea toisen ajatuksia. Funtsis tota!


    • dsuhvoishvoishpi

      Niille kanssa Kristityille, jotka eivät huumoria ymmärrä: iskäkää kallonne halki Raamatullanne!
      Oman tyhmyytesi todistit erinomaisesti.
      - Koska olet huumorintajuton älypihi!

      t. Voi.Shhipi

      • afjoppoogjjgoopjgoja

        TOtta. Kristityt ovat ääliöitä.


      • Ihmeitä tapahtuu
        afjoppoogjjgoopjgoja kirjoitti:

        TOtta. Kristityt ovat ääliöitä.

        Lievästi sanottu, mutta osuu asiaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2041
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1593
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1040
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      949
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      867
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      794
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      743
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe