rovaniemellä on nähty (furry)!!!

furr1

heissan olin ajelemassa skooterilla rovaniemellä kupunnilla kun yhtä äkkiä näin (furryn) kävelemnässä katua pitkin oli katottava kakskertaa että oli se furry on niitäkin täälä päinkin rovaniemellä siis hyvän näkönen oli vois olla itekkin semoinen.

491

3345

    Vastaukset

    • KÄKYRIPAAKA

      Eihän tuo mittään ! Ranualla on nähty näkymätön mies . . . ?

    • delirium-teuvo

      mää näin pikku-ukkoja.

    • furrrrr

      et nänhyt sellaista, olet sairas karvaturrien fanittaja:D täällä rollossa ole mitään furryja!!!!

      • Kummeli

        Tampereella on nähty hirvi.


      • Ja Lappeenrannassa
        Kummeli kirjoitti:

        Tampereella on nähty hirvi.

        venäläinen valkea hirvi joka lisäksi riisuu miehet rahoista. Samaan syssyyn kaupanpäälle tauti.


      • 5+__=20
        Kummeli kirjoitti:

        Tampereella on nähty hirvi.

        Ei, kyllä se oli käristys. Poliisilaitokselle soittaja oli hieman hädissään selittänyt kuinka hirveää on ja Vanh.konst. Hautalampi oli ymmärtänyt väärin. Poro se siellä pihalla oli. Kesykin vielä.


    • uni matti.....

      näin myös jotain!!!??? etten nähny ees unta!!!! :)

      • furr1

        someronharjulla furrymeeting 13.6.2014 sinne kaikki furryt oli sitten posliini tai kauhee pusikko :D


      • janne6
        furr1 kirjoitti:

        someronharjulla furrymeeting 13.6.2014 sinne kaikki furryt oli sitten posliini tai kauhee pusikko :D

        Turussa oli nähty naali


      • joikhaa
        janne6 kirjoitti:

        Turussa oli nähty naali

        ivalossa poro


    • ookko nä kuullu

      kun tuuli mi huokuu lehvissä puuston ja kuin helmiä kyyneleet ois . .

    • luuranko2

      Kuulin että kehitysmaissa olis nähty nälkää

      • lsd trippi

        mie näin eilen näkyjä


      • Oh God
        lsd trippi kirjoitti:

        mie näin eilen näkyjä

        Minä näin pieniä vihreitä miehiä


      • Ou Ziisus
        Oh God kirjoitti:

        Minä näin pieniä vihreitä miehiä

        mie näin näin näyn


    • Haterzgunhatez

      Joo elikkä en oikeen oo löytäny ketään suomalaista joka on FandonsUnitedissa joten googlailen vaan rauhassa ja löydän Suomi24 linkin jossa minun koti paikkakunnallani on nähty fursuitteri ja kun alan lukeen kommentteja niin vittu ku kaikki on silleen että WTF fiiliksissä. Haters gonna fucking hate mothafucka.

    • fursuit

      muutaman tyypin tiedän jolla on furrypuvut, ne vissiin perjantaina keskustassa kuupoilee, itse olen ne nähnyt pari kertaa ja kyselly niiltä kaikenlaisia tietoja fursuitista jne.......

      • furry.. mp

        Oliko hyvän näkösiä?? Olen kerran nähnyt furryn sampokeskuksen edessä kävelevän näkis itekkin uudelleen kyselisin asioita. Ostaisin semoisen puvun itekkin tietäis mistä niitä sais maksaisin kyllä..


      • karvis4
        furry.. mp kirjoitti:

        Oliko hyvän näkösiä?? Olen kerran nähnyt furryn sampokeskuksen edessä kävelevän näkis itekkin uudelleen kyselisin asioita. Ostaisin semoisen puvun itekkin tietäis mistä niitä sais maksaisin kyllä..

        Oli ne hyvän näköisiä, ja kuulin että ne 2 rollon furryä olisi keskiviikkona 3.12.2014 liikenteessä kylillä, ne kertoo tietoja furrypukujen tekemisestä jne.. en tiedä tarkasti aikaa enkä paikkaa mutta huhuja kuulin että hemingways/pisto olisivat illalla tai klo.22.00 jälkeen


      • turri
        karvis4 kirjoitti:

        Oli ne hyvän näköisiä, ja kuulin että ne 2 rollon furryä olisi keskiviikkona 3.12.2014 liikenteessä kylillä, ne kertoo tietoja furrypukujen tekemisestä jne.. en tiedä tarkasti aikaa enkä paikkaa mutta huhuja kuulin että hemingways/pisto olisivat illalla tai klo.22.00 jälkeen

        oliko ne liikenteessä 2 (furryä) keskiviikkona pistos/ hemingways liikeessä.. illalla vai 22.00 jälkeen ??? on tullut huijatuksi joskus mut !!!!


      • Gay-mesta
        turri kirjoitti:

        oliko ne liikenteessä 2 (furryä) keskiviikkona pistos/ hemingways liikeessä.. illalla vai 22.00 jälkeen ??? on tullut huijatuksi joskus mut !!!!

        Vai kävivät ne Pistossa, heh heh. Nyt ymmärrän oikein hyvin miksi ne naamioituvat.


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        oliko ne liikenteessä 2 (furryä) keskiviikkona pistos/ hemingways liikeessä.. illalla vai 22.00 jälkeen ??? on tullut huijatuksi joskus mut !!!!

        Oli ne liikenteessä ja oli niillä joku kaveri mukana eli niitä furruja oli 3 liikenteessä, hyvä oli meininki ja ne antoi hyvän vinkin ompelijasta joka tekee fursuit-pukuja todella edullisesti, olikohan 400-700 euroa ne hinnat.


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Oli ne liikenteessä ja oli niillä joku kaveri mukana eli niitä furruja oli 3 liikenteessä, hyvä oli meininki ja ne antoi hyvän vinkin ompelijasta joka tekee fursuit-pukuja todella edullisesti, olikohan 400-700 euroa ne hinnat.

        joo tuohon hintaan voisin (ostaa fursuit puvun)!!! tietäis missä ompelia ompi tai näkis ite sais kysyä itse misäköhän ne furrut seuraavan kerran liikenteessä?? hinnasta ei olis kiinni.


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        joo tuohon hintaan voisin (ostaa fursuit puvun)!!! tietäis missä ompelia ompi tai näkis ite sais kysyä itse misäköhän ne furrut seuraavan kerran liikenteessä?? hinnasta ei olis kiinni.

        valitettavasti en voi näin julkisesti kertoa sen ompelijan yhteystietoja. Eiköhän ne furryt ole taas liikenteessä viimeistään perjantaina illalla, baareista ne voi bongata.


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        valitettavasti en voi näin julkisesti kertoa sen ompelijan yhteystietoja. Eiköhän ne furryt ole taas liikenteessä viimeistään perjantaina illalla, baareista ne voi bongata.

        missä baareissa kantsis käydä bongaamassa (furruja).!!! pääsis kyseleen asioita ja monen aikaa ilasta kantee mennä kaupungille.??....


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        missä baareissa kantsis käydä bongaamassa (furruja).!!! pääsis kyseleen asioita ja monen aikaa ilasta kantee mennä kaupungille.??....

        Ne käy yleensä pisto, hemingways, uitto ja joskus harvoin nallen pubissa, klo 21.00 ja siitä eteenpäin ne on yleensä liikenteessä. joskus harvoin ne on autolla liikenteessä ja saattavat olla jossain parkissa rovakadulla jne..


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Ne käy yleensä pisto, hemingways, uitto ja joskus harvoin nallen pubissa, klo 21.00 ja siitä eteenpäin ne on yleensä liikenteessä. joskus harvoin ne on autolla liikenteessä ja saattavat olla jossain parkissa rovakadulla jne..

        pitääpä lähteä perjantaina bongaamaan noista baareista furruja..!!! toivottavasti pääsee kyseleen asioita??....jne pitääpä samalla kävellä rovakadullakinpäin.


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        pitääpä lähteä perjantaina bongaamaan noista baareista furruja..!!! toivottavasti pääsee kyseleen asioita??....jne pitääpä samalla kävellä rovakadullakinpäin.

        Jep, kannattaa käydä silloin kaupungilla baareissa ja rovakadulla silloin voit kysyä niiltä kaikkea puvuista jne..


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Jep, kannattaa käydä silloin kaupungilla baareissa ja rovakadulla silloin voit kysyä niiltä kaikkea puvuista jne..

        joo moni muukin on puhunut puvuista minä ite ostan puvun ei rahasta kiinni toivottavasti pääsee jutteleen??.....jne......


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        joo moni muukin on puhunut puvuista minä ite ostan puvun ei rahasta kiinni toivottavasti pääsee jutteleen??.....jne......

        Pääsee niiden kanssa jutteleen kun ahkerasti on kylillä ja näkee ne furryt, ne mielellään juttelee ja kertoo kaikkea furryjuttuja jne..


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Pääsee niiden kanssa jutteleen kun ahkerasti on kylillä ja näkee ne furryt, ne mielellään juttelee ja kertoo kaikkea furryjuttuja jne..

        pitää lähteä perjantaina kaupungille illalla kello 20:00 pistosta ajattelin alottaa sit uitto,heningweis sitten rovakatu päästä päähän kävellä josko näkis ne (furryt).... tai baarissa näkee ne....


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        pitää lähteä perjantaina kaupungille illalla kello 20:00 pistosta ajattelin alottaa sit uitto,heningweis sitten rovakatu päästä päähän kävellä josko näkis ne (furryt).... tai baarissa näkee ne....

        Se on hyvä suunnitelma, jos baarissa et näe niitä niin ovat rovakadulla autolla parkissa.. jos olet kiinnostunut ostamaan pelkän fursuit puvun pään niin huutonetissä on sellainen myytävänä, laitat hakusanaksi fursuit niin löytyy se myynti ilmoitus


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Se on hyvä suunnitelma, jos baarissa et näe niitä niin ovat rovakadulla autolla parkissa.. jos olet kiinnostunut ostamaan pelkän fursuit puvun pään niin huutonetissä on sellainen myytävänä, laitat hakusanaksi fursuit niin löytyy se myynti ilmoitus

        suunitelmassa pysyn tarkoitus on ostaa koko puku itelle lahjaksi toivottavasti näen heidät....jne kun täälä someroharjulla ei ole mitään hauskaa.


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Se on hyvä suunnitelma, jos baarissa et näe niitä niin ovat rovakadulla autolla parkissa.. jos olet kiinnostunut ostamaan pelkän fursuit puvun pään niin huutonetissä on sellainen myytävänä, laitat hakusanaksi fursuit niin löytyy se myynti ilmoitus

        kävin baareissa.. pisto,uitto,henigweis.. kävelin rovakadun päästäpäähän.. ei näkynyt en tiennyt keltä kysyä ei kai vain vedetty linssiin.... potuttaa vähän olis edes yks paikka missä näkis heidät ei tarttis käydä monessa baarissa... ehkä ostan sen pään mikä on huutonetissä myynissä ei varmaa...


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        kävin baareissa.. pisto,uitto,henigweis.. kävelin rovakadun päästäpäähän.. ei näkynyt en tiennyt keltä kysyä ei kai vain vedetty linssiin.... potuttaa vähän olis edes yks paikka missä näkis heidät ei tarttis käydä monessa baarissa... ehkä ostan sen pään mikä on huutonetissä myynissä ei varmaa...

        Olitko klo 00:00 uitossa? siellä ne kuulemma olivat siihen kellonaikaan, tulivat kaupungille hieman myöhemmin mitä oli aikomus...


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Olitko klo 00:00 uitossa? siellä ne kuulemma olivat siihen kellonaikaan, tulivat kaupungille hieman myöhemmin mitä oli aikomus...

        olin uitossa kello 22-23 aikaan.. ovatko ne ens viikon loppuna liikenteessä??? siloin kävis baarissa..jne...


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        olin uitossa kello 22-23 aikaan.. ovatko ne ens viikon loppuna liikenteessä??? siloin kävis baarissa..jne...

        Lähdit liian aikaisin pois uitosta. Ensiviikonloppuna eivät ole liikenteessä mutta tänään aikoivat lähteä baarikierrokselle.


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Lähdit liian aikaisin pois uitosta. Ensiviikonloppuna eivät ole liikenteessä mutta tänään aikoivat lähteä baarikierrokselle.

        näköjään ois pitänyt olla pitempään voihan furru... ainakin rahat on pukua varten enköhän nään ne josakin ilmoittele kun ovat seuraavan kerran liikenteessä.


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        näköjään ois pitänyt olla pitempään voihan furru... ainakin rahat on pukua varten enköhän nään ne josakin ilmoittele kun ovat seuraavan kerran liikenteessä.

        Kannattaa kyllä ostaa se fursuit puvun pää huutonetistä, sillä pääset edullisesti mukaan fursuit harrastukseen ja myöhemmin voit ostaa lisää puvun osia kun niitä tulee myyntiin.


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Kannattaa kyllä ostaa se fursuit puvun pää huutonetistä, sillä pääset edullisesti mukaan fursuit harrastukseen ja myöhemmin voit ostaa lisää puvun osia kun niitä tulee myyntiin.

        niin varmaan teen..!!! onko muita paikoja kun huutonet siis suomessa...??? tietäis missä täälä rovaniemellä onse paikka jossa tehään (fursuit) pukuja?? kyllä minä törmään niihin furruihin kaupungilla tai baarissa tai rovakadulla.


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        niin varmaan teen..!!! onko muita paikoja kun huutonet siis suomessa...??? tietäis missä täälä rovaniemellä onse paikka jossa tehään (fursuit) pukuja?? kyllä minä törmään niihin furruihin kaupungilla tai baarissa tai rovakadulla.

        Tori.fi on myynnissä fursuit puku mutta on tehty lapselle niin ei sovi aikuiselle ihmiselle. Tänään saattavat furryt olla liikenteessä baareissa kun lähtevät pikkujouluihin jne...


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Tori.fi on myynnissä fursuit puku mutta on tehty lapselle niin ei sovi aikuiselle ihmiselle. Tänään saattavat furryt olla liikenteessä baareissa kun lähtevät pikkujouluihin jne...

        minulla on huomenna pikku joulut koskikapakassa... kello 17:00 siitä eteenpäin saatan olla liikenteessä tänään...jne..


      • Surfuit
        turri kirjoitti:

        minulla on huomenna pikku joulut koskikapakassa... kello 17:00 siitä eteenpäin saatan olla liikenteessä tänään...jne..

        ai siihen homopaikkaan menet pikkujouluihin, siellä saat varmasti jouluruuaksi patonkia rektaaliin ilman voita ja furryt joukkoraiskaa sinut!!!!!


      • FUUUUrryyyyyy
        turri kirjoitti:

        minulla on huomenna pikku joulut koskikapakassa... kello 17:00 siitä eteenpäin saatan olla liikenteessä tänään...jne..

        Minä näin nälkää mutta sitten kela pelasti ja napsautti päivärahat tilille, nyt on varaa ryypätä ja kiertää homopaikkojen pikkujouluja, saan sieltä ehkä furrua pyllyyn? ;)


      • rektaali
        FUUUUrryyyyyy kirjoitti:

        Minä näin nälkää mutta sitten kela pelasti ja napsautti päivärahat tilille, nyt on varaa ryypätä ja kiertää homopaikkojen pikkujouluja, saan sieltä ehkä furrua pyllyyn? ;)

        Olipa hyvä meininki k. kapakin pikkujouluissa, sain siellä munaa pyllyyn ja ilmaista ruokaa, ja saattoi siellä furrukin olla... jos minä ostan furrypuvun niin saanko sillä homoilta munaa rusinareikään???


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Kannattaa kyllä ostaa se fursuit puvun pää huutonetistä, sillä pääset edullisesti mukaan fursuit harrastukseen ja myöhemmin voit ostaa lisää puvun osia kun niitä tulee myyntiin.

        tuli ostettua fursuit puvun pää..!!! toivottavasti tulee lisää puvun osia myyntiin.?? tästäse lähtee.... kyllä minä törmään niihin toisiin (furruihin) baarissa tai rovakadulla.. tai jossain...


      • Fursuit
        turri kirjoitti:

        tuli ostettua fursuit puvun pää..!!! toivottavasti tulee lisää puvun osia myyntiin.?? tästäse lähtee.... kyllä minä törmään niihin toisiin (furruihin) baarissa tai rovakadulla.. tai jossain...

        Tänään on hyvä mahdollisuus nähdä furryt liikenteessä, ne aikoi lähteä keskustaan baareihin jne... aikoivat olla monta tuntia siellä, joskus klo. 22.00 aikoihin menevät sinne. Seuraavan kerran ne on liikenteessä vasta joskus 2-3kk kuluttua..


      • michael turri
        Fursuit kirjoitti:

        Tänään on hyvä mahdollisuus nähdä furryt liikenteessä, ne aikoi lähteä keskustaan baareihin jne... aikoivat olla monta tuntia siellä, joskus klo. 22.00 aikoihin menevät sinne. Seuraavan kerran ne on liikenteessä vasta joskus 2-3kk kuluttua..

        pitää kattoo olenko liikenteessä.... ei tiedä viel... seuraavan kerran olen (uutena vuotena)!!! liikenteessä...jne


      • riikka876
        michael turri kirjoitti:

        pitää kattoo olenko liikenteessä.... ei tiedä viel... seuraavan kerran olen (uutena vuotena)!!! liikenteessä...jne

        Näin just ne furryt lähellä sampokeskusta, uittoon olivat menosss


      • jari 89553
        riikka876 kirjoitti:

        Näin just ne furryt lähellä sampokeskusta, uittoon olivat menosss

        Minä lähdin juuri uutista ja furryt jäi sinne juomaan, oli kyllä hienot puvut niillä


      • paikat kuntoon
        jari 89553 kirjoitti:

        Minä lähdin juuri uutista ja furryt jäi sinne juomaan, oli kyllä hienot puvut niillä

        Jätä ne paskat ja keskity olennaiseen.


      • kalle.s 88
        jari 89553 kirjoitti:

        Minä lähdin juuri uutista ja furryt jäi sinne juomaan, oli kyllä hienot puvut niillä

        Nyt kaikki koskikapakkiin jotka haluaa nähdä furryja, täällä hyvä meininki fyrrut tanssii pöydillä ja on hyvä meno päällä


      • jeppe87777
        kalle.s 88 kirjoitti:

        Nyt kaikki koskikapakkiin jotka haluaa nähdä furryja, täällä hyvä meininki fyrrut tanssii pöydillä ja on hyvä meno päällä

        Uitossa on nyt furrut juuri näin ne


      • Fursuit
        jeppe87777 kirjoitti:

        Uitossa on nyt furrut juuri näin ne

        Älkää uskoko noihin muiden kirjoituksiin, ne on palturia, furryt oli pohjanhovissa, tiedän kun olen niiden kaveri ja olin niiden kanssa juomassa


      • michael turri
        Fursuit kirjoitti:

        Tänään on hyvä mahdollisuus nähdä furryt liikenteessä, ne aikoi lähteä keskustaan baareihin jne... aikoivat olla monta tuntia siellä, joskus klo. 22.00 aikoihin menevät sinne. Seuraavan kerran ne on liikenteessä vasta joskus 2-3kk kuluttua..

        oltiin kaverinkans (uitossa)...!!!! kello 00:00-01:00 ei nähty (furruja) kateltiin kaikialle petyin kyllä ei ne voi olla baarissa en usko että baariin olisi eksyneet siellä on erinlaistta porukkaa tulee sana harkkaa ... ainakin uutena vuotena on menoa se on varmaa...jne....


      • michael turri
        Fursuit kirjoitti:

        Älkää uskoko noihin muiden kirjoituksiin, ne on palturia, furryt oli pohjanhovissa, tiedän kun olen niiden kaveri ja olin niiden kanssa juomassa

        noh kyllä sitä kaikenlaista kirjoitellaan täälä (suomi 24).... mutta minä olen (uutena vuotena liikenteessä toivottavasti näen sinun tai (furrut) joskus jossain eiköhän törmätä jossain joskus.... toivon erittäin paljon ei kiinosta mitä muut kirjoittaa... michael turri...jne...


      • Fursuit
        michael turri kirjoitti:

        noh kyllä sitä kaikenlaista kirjoitellaan täälä (suomi 24).... mutta minä olen (uutena vuotena liikenteessä toivottavasti näen sinun tai (furrut) joskus jossain eiköhän törmätä jossain joskus.... toivon erittäin paljon ei kiinosta mitä muut kirjoittaa... michael turri...jne...

        Minut ja kaverit näkee yleensä homobaareissa, fursuit on sama kun on homoseksuaali


      • michael turri
        Fursuit kirjoitti:

        Minut ja kaverit näkee yleensä homobaareissa, fursuit on sama kun on homoseksuaali

        noh voi sun... olen liikentessä (uutena vuotena)...!!! se on varmaa...jne...


      • Fursuit
        Fursuit kirjoitti:

        Minut ja kaverit näkee yleensä homobaareissa, fursuit on sama kun on homoseksuaali

        Joku on täällä kirjoittanut minun nimimerkillä lööperiä, ei todellakaan kaikki furrut ole homoja, en minä eikä minun kaverit!!!!


      • yx-vaan
        Fursuit kirjoitti:

        Joku on täällä kirjoittanut minun nimimerkillä lööperiä, ei todellakaan kaikki furrut ole homoja, en minä eikä minun kaverit!!!!

        Olen saman asian kokennut, että joku lainailee toisten nimimerkkiä omissa kommenteissaan.


      • michael turri
        Fursuit kirjoitti:

        Joku on täällä kirjoittanut minun nimimerkillä lööperiä, ei todellakaan kaikki furrut ole homoja, en minä eikä minun kaverit!!!!

        Joo ei furryt ole h alkavia ainakaan minun mielestä itekkin olen furru nykyään!!!...


      • michael turri
        michael turri kirjoitti:

        Joo ei furryt ole h alkavia ainakaan minun mielestä itekkin olen furru nykyään!!!...

        heissan olin ajamassa rovaniemen kupunilla jopolla ja arvaa minkä minä näin? näin kauheen pusikon oli kyllä sellainen karvaturri että ihan heikotti, ajattelin että näinkö oikein niin ajoin jopolla yhden hurun ja sitten minä taas näin sen, on niitä pusikkoja näköjään täällä rovaniemelläki.


      • michael turri
        michael turri kirjoitti:

        oltiin kaverinkans (uitossa)...!!!! kello 00:00-01:00 ei nähty (furruja) kateltiin kaikialle petyin kyllä ei ne voi olla baarissa en usko että baariin olisi eksyneet siellä on erinlaistta porukkaa tulee sana harkkaa ... ainakin uutena vuotena on menoa se on varmaa...jne....

        heissan, olin ajamassa rovaniemen kupunilla sähköpyörätuolilla ja turkanen mitä minä näin siinä keskustassa, näin invalidin sellaisen furryn, en ensiksi uskonu mitä näin niin minun pää kääntyi 3 kertaa 360 astetta ympäri ja minua varmaan luultiin jo manaajaksi, on niitä invoja jo täällä rollossaki.....


      • turri
        michael turri kirjoitti:

        heissan, olin ajamassa rovaniemen kupunilla sähköpyörätuolilla ja turkanen mitä minä näin siinä keskustassa, näin invalidin sellaisen furryn, en ensiksi uskonu mitä näin niin minun pää kääntyi 3 kertaa 360 astetta ympäri ja minua varmaan luultiin jo manaajaksi, on niitä invoja jo täällä rollossaki.....

        joopa joo minkähän takia nimi merkkejä lainaillaan ihmettelen vaan.. ?? toiset kirjoitelee asiaa toiset ei niin.. jouluja kaikille vaan...!!


      • turri
        Fursuit kirjoitti:

        Joku on täällä kirjoittanut minun nimimerkillä lööperiä, ei todellakaan kaikki furrut ole homoja, en minä eikä minun kaverit!!!!

        minun nimi merkejä lainaillaan ja lööperiä kirjoitellaan no mutta jouluja (furruille)... ja muille kans....


      • turri
        turri kirjoitti:

        joopa joo minkähän takia nimi merkkejä lainaillaan ihmettelen vaan.. ?? toiset kirjoitelee asiaa toiset ei niin.. jouluja kaikille vaan...!!

        hyvää joulua ja peppurikasta uuttavuotta kaikille puppelipojille toivoo: rollon furryt


      • fur3
        turri kirjoitti:

        hyvää joulua ja peppurikasta uuttavuotta kaikille puppelipojille toivoo: rollon furryt

        kylläpä nimi merkejä käytetään hyväks...jne ens viikolla furry saattaa olla liikenteessä.


      • fur3
        fur3 kirjoitti:

        kylläpä nimi merkejä käytetään hyväks...jne ens viikolla furry saattaa olla liikenteessä.

        Kaikki rovaniemen furryt toivottaa hyvää joulua ja anaalirikasta uuttavuotta kaikille homoille


      • Fursuit
        fur3 kirjoitti:

        Kaikki rovaniemen furryt toivottaa hyvää joulua ja anaalirikasta uuttavuotta kaikille homoille

        Minä ja kaverit ollaan fursuit asut päällä uutenavuotena liikenteessä, mennään katsomaan ilotulitusta pohjanhovin lähelle, siellä meidät näkee ja käydään baareissa jne.... ollaan jo aikaisin liikenteessä joskus 18.00-19.00 mennään kylille


      • furry
        Fursuit kirjoitti:

        Minä ja kaverit ollaan fursuit asut päällä uutenavuotena liikenteessä, mennään katsomaan ilotulitusta pohjanhovin lähelle, siellä meidät näkee ja käydään baareissa jne.... ollaan jo aikaisin liikenteessä joskus 18.00-19.00 mennään kylille

        minäkin olen liikenteessä varmaan samaan aikaan toden näkösesti pohjanhovin luona olen itekkin baaris kävis samalla someroharjun furry...


      • furry
        furry kirjoitti:

        minäkin olen liikenteessä varmaan samaan aikaan toden näkösesti pohjanhovin luona olen itekkin baaris kävis samalla someroharjun furry...

        Tulkaa kaikki katsomaan pohjanhovin rannalle kun rollon furryt rakastelee toisiaan anukseen ja työntää ilotuliteraketit toistensa pyllyyn ja PUM!!! kuuluu vaan....


      • someroharbun fur
        furry kirjoitti:

        Tulkaa kaikki katsomaan pohjanhovin rannalle kun rollon furryt rakastelee toisiaan anukseen ja työntää ilotuliteraketit toistensa pyllyyn ja PUM!!! kuuluu vaan....

        Niinpä niin kyllä sitä käytetään nimi merkkejä hyväksi sanon vaan..!!


      • someroharbun fur
        someroharbun fur kirjoitti:

        Niinpä niin kyllä sitä käytetään nimi merkkejä hyväksi sanon vaan..!!

        Furryt on kardaanin asentajia, kardaani vaan uppoaa furrun perään ja kuuluu jihuuuu!!!!!


      • michael turri, furry
        someroharbun fur kirjoitti:

        Furryt on kardaanin asentajia, kardaani vaan uppoaa furrun perään ja kuuluu jihuuuu!!!!!

        Kuka täällä lainaa minun nimimerkkejä!!! minun nimimerkit on Michael turri, turri, furry jne.. toi joka kirjoittaa järkeviä asioita ei ole aito furry!!! furryjen pitää puhua homojuttuja ja ottaa poskeen!!!! Minä olen rovaniemen ainoa furry ja muut vain matkii minua ja ovat pellejä eikä furryja!!!! perskuta!!!!


      • roll3
        michael turri, furry kirjoitti:

        Kuka täällä lainaa minun nimimerkkejä!!! minun nimimerkit on Michael turri, turri, furry jne.. toi joka kirjoittaa järkeviä asioita ei ole aito furry!!! furryjen pitää puhua homojuttuja ja ottaa poskeen!!!! Minä olen rovaniemen ainoa furry ja muut vain matkii minua ja ovat pellejä eikä furryja!!!! perskuta!!!!

        niipä niin kaikki ovat erinlaisia ihmisiä... ja furryja....jne...


      • roll3
        roll3 kirjoitti:

        niipä niin kaikki ovat erinlaisia ihmisiä... ja furryja....jne...

        Ei ole kaikki erinlaisia, minä olen rovaniemen ainoa furry ja kaikki muut on homofurryja!!!! en usko että Rovaniemellä on muita furruja, jos on niin tulkaa pohjanhovin rantaan uutenavuotena niin näen teidät siellä!!!!! ja silloin pitää olla furryasu päällä!!!!


      • Fursuit
        roll3 kirjoitti:

        Ei ole kaikki erinlaisia, minä olen rovaniemen ainoa furry ja kaikki muut on homofurryja!!!! en usko että Rovaniemellä on muita furruja, jos on niin tulkaa pohjanhovin rantaan uutenavuotena niin näen teidät siellä!!!!! ja silloin pitää olla furryasu päällä!!!!

        Juuri näin pohjanhovin rantaan ja mielellään jo alkuillasta baariin fursuitasut päällä niin voidaan kokoontua miitinkiin, rollossa on monta furrya, siis uutena vuotena keskiviikkona kokoonnutaan kylillä miitinkiin....


      • someroharjun furry
        Fursuit kirjoitti:

        Juuri näin pohjanhovin rantaan ja mielellään jo alkuillasta baariin fursuitasut päällä niin voidaan kokoontua miitinkiin, rollossa on monta furrya, siis uutena vuotena keskiviikkona kokoonnutaan kylillä miitinkiin....

        tuli hankittua (fursuit pää) huutonetistä...!!! kehtaako pelkällä päällä tulla pohjanhovin rantaan..?? kyytikin pitäis jotenkin hankittua... jne...


      • Fursuit
        someroharjun furry kirjoitti:

        tuli hankittua (fursuit pää) huutonetistä...!!! kehtaako pelkällä päällä tulla pohjanhovin rantaan..?? kyytikin pitäis jotenkin hankittua... jne...

        Kehtaa tulla, ei talvella voi kokoasua pitää kun talvitakki on päällä, minullaki on vain pelkkä pää..


      • someroharjun furry
        Fursuit kirjoitti:

        Kehtaa tulla, ei talvella voi kokoasua pitää kun talvitakki on päällä, minullaki on vain pelkkä pää..

        monen aikaa illasta pohjan hovin rannassa..?? jne... minun on tultava taksilla.


      • Fursuit
        someroharjun furry kirjoitti:

        monen aikaa illasta pohjan hovin rannassa..?? jne... minun on tultava taksilla.

        jos vaikka 22.00 oltais pohjanhovin rannassa


      • Käppyrävaaran furry
        Fursuit kirjoitti:

        jos vaikka 22.00 oltais pohjanhovin rannassa

        Minäki olen tulossa sinne fursuit tapaamiseen vaikka en asu Rovaniemellä. T: Käppyrävaaran furry


      • someroharjun furry
        someroharjun furry kirjoitti:

        tuli hankittua (fursuit pää) huutonetistä...!!! kehtaako pelkällä päällä tulla pohjanhovin rantaan..?? kyytikin pitäis jotenkin hankittua... jne...

        Minä annan muille furruille kunnon perspanot uutenavuotena!!!! mobil1 rally formulaa käytän liukuvoiteena, nähdään huomenna miitingissä, puspus...


      • michael turri
        someroharjun furry kirjoitti:

        Minä annan muille furruille kunnon perspanot uutenavuotena!!!! mobil1 rally formulaa käytän liukuvoiteena, nähdään huomenna miitingissä, puspus...

        ajoin rovaniemen kupunnilla 1200 ladalla ja turkasen tulimmaista minkä minä näin siinä kylillä konttaamassa, se oli furry joka oli kaatokännissä, toiset furryt raiskas sen eestä ja takaa, on sitä gayfurryä täälläkipäin, oli kyllä mahtavaa nähdä ko furryllä valui mällit pitkin turkkia


    • Meiltähän tämä käy..

      Seuraavan kerran kun näen tällaisen furryn niin vedän täysillä päähän. Tiedän nimittäin että naamioituminen on kiellettyä Suomessa tavallisina arkipäivinä. Ei voi tietää vaikka kaveri suunnittelisi pankkiryöstöä, näinhän se menee.

      Jos tällainen sallitaan yleisesti niin vaadin että minäkin saan pukeutua mustaan pukuun ja kommando-pipoon ja poiketa pankissa, eikö vain? Nostan rahaa ja maksan laskuja, muuta en tee. Sehän on vain sitä homorummuttajien tasa-arvoa, eikö vain?

    • Urpoilu

      ...ja sitte mie heräsin.

    • Voi ressukkaa!

      Vai niin? Pukeuduitko johonkin naurettavaan eläinasuun ja sinut tyrmättiin? Vai tuliko Pistossa käydessä homotappelu? Sitä se on kun on taju kankaalla, onneksi sinä kuitenkin heräsit siitä.

    • Homot Siperiaan ry.

      Kyllä mieki pukeutuisin valeasuun jos olisin homo. On se niin sairasta.

    • Ei tervettä päivää..

      siis teitä pervoja kiihottaa eläimet...huhuhuhhh

    • tiedossa on

      niin ne homot kuuleman tekee.

    • en tiiä tuota

      MIKÄ ON FURRY!

      • paikat ei kunnossa

        Furry on homo joka pukeutuu eläimeksi, niillä on puvun takana reikä että saavat paalua perseeseen ilman liukuvoidetta, kaikki furryt on homoseksuaaleja ja imevät tikkaria kuin pölynimuri


    • paikat kuntoon

      Son eläinhahmoon pukeutunut (naamioitunut yleensä karvainen) paikat kuntoon tyyppi.
      Sama joka imuttelee Katariinan puitossa tammen alla.

    • homomestan apinat

      Furryt ovat loistavia suihinottajia. Ovat näitä Piston miehiä jotka tarjoavat itseään toisille miehille.

    • Vanha homo

      Pistossa mies saa miehistä lämpöä mieheltä. Se on meidän uusi mesta! Kiitos suvaitsevaisuudesta!

    • Kullinki Killi

      Rovakadulla nähtiin lantapallon pyörittäjä. Siinä se pyöritteli sitä palloaan edestakaisin hyräillen jotain virttänsä.Furrypuku karvoineen ja häntineen oli peittona. Pyllynvako kuitenkin näkyi selvästi.Siitin oli ulkona sepaluksesta ja oli pieni. Tästä syystä johtopäätös tämä: Päättelimme pyörittäjän paikat kuntoon tyypiksi.

    • paikat kuntoon

      Furry, suomenkielellä turri yhdistetään johonkin eläinhahmoon karvoineen ja turkiksineen. Minä en en edusta mitään eläinhahmoa, enkä pukeudu eläinten asuun, en karvoine enkä häntineen. Joutavanpäiväiväistä höpötystä jostain turreista ja furreista. Kaukana asiallisesta keskustelusta.

    • michael turri

      turrille,fursuitille, pitäis olla oma( foorumi)...!!!! missä vois turrit ja fursuitit jutella furru asioista ei tarttis lukia ihme kommenteja.. jne...

      • rovaniemen ainoa gay

        onhan niille omia foorumeita paljon, etsit vain googlella kaikki homo foorumit niin löydät sieltä kaltaistasi seuraa


      • turri
        rovaniemen ainoa gay kirjoitti:

        onhan niille omia foorumeita paljon, etsit vain googlella kaikki homo foorumit niin löydät sieltä kaltaistasi seuraa

        ei tommonen kiinosta ei furrut ole homoja, en minä eikä minun kaverit!!!! ole rovaniemen ainoa gay....


      • turri
        turri kirjoitti:

        ei tommonen kiinosta ei furrut ole homoja, en minä eikä minun kaverit!!!! ole rovaniemen ainoa gay....

        on ne kyllä umpihomoja, ottavat tavaraa peppuun ilman liukastetta, kuulin että yx furry otti höyläämättöman kakkosnelosen hanuriin ilman mitään valtakunnan liukastetta


      • fetmim
        turri kirjoitti:

        on ne kyllä umpihomoja, ottavat tavaraa peppuun ilman liukastetta, kuulin että yx furry otti höyläämättöman kakkosnelosen hanuriin ilman mitään valtakunnan liukastetta

        Eksy furry tontilleni niin lahtaan sinut heti koska luulen sinua kärpäksi...


    • furrrr

      HYVÄÄ UUTTA VUOTTA...!!!!! KAIKILLE...2015... jne........ pohjan hovin rannassa tavataan.

      • Fursuit

        HYVÄÄ UUTTAVUOTTA:) illalla pidetään furry hauskaa.....


      • furrrr
        Fursuit kirjoitti:

        HYVÄÄ UUTTAVUOTTA:) illalla pidetään furry hauskaa.....

        missä te olitte ?? olin lähellä lumikki laivaa olin pohjan hovin rannassa kello 22:00 kattelin kaikialle ei teitä näkynyt??? oliteko jossain sivummalla??? mie olin kyllä otettiin kuvia minusta... voi teijän kans...???. ootelin kello 23:45 siitäkin eteepäin.... en tiiä missä te olitte... ?? älä sano että minua kusetettiin taas kerran... minulla oli kyllä hauskaa....


      • Fursuit
        furrrr kirjoitti:

        missä te olitte ?? olin lähellä lumikki laivaa olin pohjan hovin rannassa kello 22:00 kattelin kaikialle ei teitä näkynyt??? oliteko jossain sivummalla??? mie olin kyllä otettiin kuvia minusta... voi teijän kans...???. ootelin kello 23:45 siitäkin eteepäin.... en tiiä missä te olitte... ?? älä sano että minua kusetettiin taas kerran... minulla oli kyllä hauskaa....

        Oltiin jätkänkynttilän sillan alla, me homoiltiin siellä!!! näin sinut siellä ja huusin että Michael furryyyy!!!! mutta et vissiin kuullut minua kun minulla oli suu täynnä munaa niin se oli sellaista kakomista se huuto, saatoin huutaa että vittuuuuu pilluuu, tai Michael night furryyyy, vaikea selittää kun on makkara suussa


      • Fursuit
        furrrr kirjoitti:

        missä te olitte ?? olin lähellä lumikki laivaa olin pohjan hovin rannassa kello 22:00 kattelin kaikialle ei teitä näkynyt??? oliteko jossain sivummalla??? mie olin kyllä otettiin kuvia minusta... voi teijän kans...???. ootelin kello 23:45 siitäkin eteepäin.... en tiiä missä te olitte... ?? älä sano että minua kusetettiin taas kerran... minulla oli kyllä hauskaa....

        Voitaisko me Michael furry nähdä jossain homobaarissa???


    • someroharjun furry

      en ole niitä miks luulet ... ei ainakaan (h) alkavia baareja..!! tai (h) alkia furryja...!!!! et niin.. vai tarkotittko minua vai toista nimi nerkillä olevaa.???

      • Fursuit

        Sinua Michael furry tarkoitin, olet varmaan gay kun käytät furryasua, me kaikki muut rovaniemen furryt ollaan homoja ;) ja miiteissä pitää ottaa hieman herkkua peppuun


      • RANKAISIJA666.
        Fursuit kirjoitti:

        Sinua Michael furry tarkoitin, olet varmaan gay kun käytät furryasua, me kaikki muut rovaniemen furryt ollaan homoja ;) ja miiteissä pitää ottaa hieman herkkua peppuun

        Vai on ne furryt rantautunut Rovaniemelle, minä yritän niitä metsästää ja rankaissa niitä anuksen kautta, etelästä olen jo ne kitkenyt pois ja kohta tulen Rovaniemelle, pitää tässä rasvata mulkunpää ja jos näen rollossa furryn niin nussin siltä ne sairaat furryajatukset pois ja palautan ne heteroiden maailmaan ;D


    • someroharjun furry

      ainakin täälä someroharjulla ymmäretään minua... enkä ole h alkava (furry)..!!! en tiiä muista ... samon minä....

      • RANKAISIJA666.

        Kaikki furryt on h alkavia mutta älä huoli, minä tulen rasvatulla opetus sauvallani kääntämään sinut heteroksi, son vain yksi naida napsautus rektaaliin ja furry kääntyy heteroiden maailmaan.


      • Fursuit

        Kaikki furryt on h alkavia, vaikka väittää muuta niin se jo tekee h alkavaksi kun pukeutuu furry asuun, pitää vain tulla kaapista ulos tai sitten antaa rankaisija 666 käännyttää ihtensä heteroksi


    • someroharjun furry

      oneks en ole h alkava furry muuten pidä kyllä hauskaa... kuvia on otettu minusta paljon...

    • Original furry

      Pukeuduin takahalkiolla olevaan Muumi-asuun. Oli Pisto-illan jälkeen liukasta menoa miesten kesken. Olin koko illan suklaajunan veturi.

    • someroharjun furry

      ei kannata näköjään mennä ainakaan pistoon tai miittiin furry asupäällä siellä luullaan muuksi furrya...jne...

      • someroharjun furry

        Olen minä oikeasti h alkava furry, juksasin teitä hahahaaaa furryyyy..


    • furrrr

      ompa hauskaa kun käytetään nimi merkejä hyväks...... ettes kehtaatte.

      • furrrrr

        ompa hauskaa olla h alkava furry, peppureikä rasvattuna aamusta iltaan


      • michael furry
        furrrrr kirjoitti:

        ompa hauskaa olla h alkava furry, peppureikä rasvattuna aamusta iltaan

        Me furryt ollaan porauslautan kapteeneja, porataan aina liukasteen kanssa ei satuteta viattomia luontokappaleita, furryja ei ole montaa jäljellä niin lemmitään niitä hellästi anukseen niin ne ei kuole sukupuuttoon


    • Virkamies töissä nyt

      On se mukava kakkia ilmaiseen pönttöön virkamiehenä. Kyllä sitä tuleekin. Ei tartte pukata. Ahteri istuu pöntölle vaan joo....mehevää tulee...mehevää tulee..minä tuotan...minä tuotan arvokasta ainettani vesistöön...jooo...
      Olen tärkeä virkamies....olen se minä....
      PRUTTFFFF....PRUTFFFFF....hehehehehehehe....

    • ulko puolinen lukija

      nuohan menee jo ihan ihmeeliks... hyi teitä...

      • ulko puolinen lukija

        Hyi teitä ja minäki olen h alkava


    • 36v

      en ole... h alkava miksi kaikki ovat minua vastaan... tulkaa sanomaan suoraan somerojarjulle

      • eliksiirimies

        vastaus nimimerkki 36v:lle, eihän sinua täällä edes kukaan tunne/tiedä, kenelle pitää tulla suoraan sanomaan someroharjulle? itse asun Rovaniemellä eikä mitään hajua kuka olet..


      • h alkava
        eliksiirimies kirjoitti:

        vastaus nimimerkki 36v:lle, eihän sinua täällä edes kukaan tunne/tiedä, kenelle pitää tulla suoraan sanomaan someroharjulle? itse asun Rovaniemellä eikä mitään hajua kuka olet..

        H alkava lalalallllaaaa... H alkava lalalalalalllallaaa!!!!!


      • ................
        h alkava kirjoitti:

        H alkava lalalallllaaaa... H alkava lalalalalalllallaaa!!!!!

        Rollon ainoa furry kiittää ja kuittaa, olen h alkava karvainen otus ;)


    • 36v

      fursuit,turri,furry... ainakin täälä somerojarjulla... h alkavista ei puhuta..... kaupungilla on näköjään toisin...

      • wiuuuuuuuuuu

        Missä on somerojarju? onko se furrylandia jossa kaikki on h heppuja? someroharjun kyllä tiedän mutta somerojarjua en


    • 36v

      fursuit, turrit furyt... eivät ole h alkusia toiset ovat toden näkösesti?? oneks minä en ole.. vaikka olen furry.. eikä minua voi käänyttää ens viikolla tulen liikkumaan kaupungilla saas nähä näenkö furryjä toisia..

      • H Turri

        Kaikki turrit on hhhhhhhhhh alkuisia... hahhahahahahahaaaa


      • ripa5

        Et näe muita furruja koska ei Rovaniemellä ole muita turreja....


    • kivvaa oli

      mieki päishän porasin yhtä semmosta vurrya. aamulla kattoin takemmin ko selevisin. sehän oliki vain piston partanen ja karvanen puliukko. sieltä mie sen matkhan otin, olthin sillalailla, ihan miesten kesken.

    • Tulkaa 2010-luvulle!

      Pistosta on näköjään kehkeytynyt ns. vähemmistön paikka. Eipä tuo haittaa, itsekin olen havainnut siellä tuopotellessani (ei ole kirjoitusvirhe) saman asian. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, näinhän siinä laulussa sanottiin.

    • 36v

      oneks minä olen furry.. ens viikolla liikun kaupungilla.. sit toden näkösestti näette mut..

      • 36,5v

        Otakko minulta 5 tuumaista anukseen? ;) onhan sinulla puvussa peppuhalkio että voin työntyä sinuun?


    • fursuit, furry, turr

      Jahas!!! täällä on minun nimimerkkiä lainattu, nyt h alkava fyrry on hyvin vihainen!!! pitää heti saada anusta kun olen ensiviikolla kylillä ;)

    • 36v

      johan on kirjotettu kommenteja... tällä viikolla kaupungilla liikun furryn näkösenä ehkä baareissa kävis kans... tiiä sit mitä kaupungilla tapahtuu...

      • 36,6v

        muista rasvata halkio niin saat kylillä nannaa ;)


    • Doctor Anu S.

      Suomi on vielä niin ahdasmielinen paikka että noiden pitää pukeutua johonkin eläimen asuun voidakseen olla kunnolla homoja tai lesboja. Ikävä juttu, mutta käynti lääkärillä voisi ehkä auttaa.

      • 36,5v

        Juuri näin, kaikki furryt on gay-seksuaaleja, tulisivat vain kaapista ulos tai furrypuvusta ulos eikä piilottelis niiden suojassa..


    • Tepa881

      kyllä tässä kassit on täynnä niin voisi viikonloppuna nusassa furrya kylillä kun sellainen on siellä liikkeellä, laita halkioon paljon vaseliinia niin homma hoituu kivuttomasti ;) minulla on tavallista isompi kalu ;)))))

      • Tepa881

        Pitää saada heti furryy takahalkiolla!!!! panettaa!!!!!


      • ääliölle
        Tepa881 kirjoitti:

        Pitää saada heti furryy takahalkiolla!!!! panettaa!!!!!

        äääliö


    • homot

      2 homoa näin mustassa furryautossa kylillä, saatana n takahalkiot

    • mitsumies

      helvetti me olla mitään homoja, mene sinä homoluolaaan imemään tikkaria:D

      • Fursuit

        Ainaki se joka istui hanttarin puolella on homo sellainen furry takahalkiolla


      • polomies
        Fursuit kirjoitti:

        Ainaki se joka istui hanttarin puolella on homo sellainen furry takahalkiolla

        niin missä muut turrit, fursuit, furryt ovat kun ei niitä näy koskaan...?? kävimpä baarissa kans.... aijon jatkossakin liikuskella kaupungilla...


    • golfmies gti

      me toiset furryt toivutaan vielä viikonlopun miitinkistä, takahalkio vielä hellänä niin pitää istua lumihangessa että helpottaa. Oli kyllä miitingissä hyviä esiintyjiä esim.

      samuli suklaajuna
      tahvo takahalkio
      fu****k fursuit
      p. eräpano

    • polomies

      pitää kattoo liikuuko tunturi rallin aikaa... furry... jne... hyvin sanottu mitsumies.

      • passatmies

        Kantsii liikkua pe tai la tunturirallissa lordiaukiolla niin saat sieltä paljon fursuit faneja


      • polomies

        voisin antaa lihaksikkaille ja iso m******lle rallimiehille hieman takahalkiota siellä;)


    • Hyi saata na

      Minä näin idiootin joka kirjoittelee fyrryistä.

    • polomies

      kuka on käyttänyt minun nimi merkkiä jummi jammi..!!! perjantaina jos ei ole pakkasta pitää liikkua furrr... tunturi rallia kattomassa.

    • polomies

      todenäkösestti tulen liikkumaan perjantaina.... furry... oli upeet ilotulitukset loordi aukiolla...!!!! kelllo 19:00 jne... jum jam...

      • polomies

        perskuta kun katsoin takahalkio auki ilotulitusta niin sinne halkioon lensi raketti, tuntui hyvältä kun se upposi 4 tuumaa minun rusinareikään, furrrrrrrrrrrrrrr ;)


    • volkarimies

      vain niin... että silleestti.... ei minun mielestä... oliko toisin... sulle... ? perjantaina liikun ehkä uudelleen..

      • volkarimies

        joo siis silleesti tuli furrypukuun takahalkiota jne.... perjantaina haluan rallimiehiä sisääni;) volkkarin takapenkillä suklaajuna jyskyttää


    • Fursuit

      Taas täällä on lainattu minun nimimerkkiä, minähän sanoin että ei olla kavereiden kanssa liikenteessä uutenavuotena jne.. nyt perjantaina oltiin kattomassa tunturirallia ja ajattelin että polomies olisi ollut siellä mutta eipä sitä näkynyt, taitaa se vain keksiä omasta päästään olevansa fursuit!!!!!!!!

      • polomies

        en valitettavasti päässyt perjantaina tunturi rallia kattoon kun ei ollut kuskia.. torstaina olis syntärit itellä...!!! siirrän perjantaille silloin juhlia..!!! enkä keksi päästä olen (furry)..!!!! kun olis kuski olis helpo liikkua... kyllä minä tulen liikkuun kaupungilla.


      • Fursuit
        polomies kirjoitti:

        en valitettavasti päässyt perjantaina tunturi rallia kattoon kun ei ollut kuskia.. torstaina olis syntärit itellä...!!! siirrän perjantaille silloin juhlia..!!! enkä keksi päästä olen (furry)..!!!! kun olis kuski olis helpo liikkua... kyllä minä tulen liikkuun kaupungilla.

        Höpöhöpö ei siihen kuskia tarvi että pääsee kylille, tosi furry tulee vaikka taksilla tai apostolin kyydillä!!!!! kyllä minä ja minun kaverit ollaan rovaniemen ainoita furryja ei täällä muita ole.....


      • polomies
        Fursuit kirjoitti:

        Höpöhöpö ei siihen kuskia tarvi että pääsee kylille, tosi furry tulee vaikka taksilla tai apostolin kyydillä!!!!! kyllä minä ja minun kaverit ollaan rovaniemen ainoita furryja ei täällä muita ole.....

        joo pitääpä tulla apostoli kyydillä tai taksilla... perjantaina jos menis baariin uittoon... sieltä alottais kello 20:00 siitä eteen päin.. furryihin minä lukeudun omasta mielestä... niin kaveritkin sanoo... jos olette kerran ainoita pitäs nähä..!!!


      • polomies
        polomies kirjoitti:

        joo pitääpä tulla apostoli kyydillä tai taksilla... perjantaina jos menis baariin uittoon... sieltä alottais kello 20:00 siitä eteen päin.. furryihin minä lukeudun omasta mielestä... niin kaveritkin sanoo... jos olette kerran ainoita pitäs nähä..!!!

        olis mukava nähdä teitä muita furruja, alkaa olemaan takahalkio jo siinä kunnossa että sinne vois räyskätä 10 tuumaista ;) pusipusi kohtä nähdään!!!!


    • someron fur..

      ei ole mukavaa kun merkejä lainaillaan..!!!! jum jam murrr...

      • someron fur..

        täällä minä odotan jo innolla että saan täytettä takahalkioon;) nam nam muurrrrr


    • 36v

      en ole kirjottanut tomosta älkää lainatko merkkejä..!!! ei ole mukavaa furryllä.

      • käy furrylaaksoon

        Tulkoo kaikki furrylaaksoon, meillä furruilla ei ole kaikki muumit laaksossa, me vain herutetaan takahalkiota eikä tiedetä muusta elämästä mittään.... Käy furrylaaksoon


    • 36v

      Enpä laaksoon kehtaa tulla.. Mutta perjantaina liikun furr...

      • Fursuit

        Me ollaan liikenteessä torstaina 22.00


    • 36v

      piti alottaa tänään pikku keskiviikko... huomenna olis (syntärit)...!!!!! furryllä... perjantaille siirrän juhlat... aamulla alottaa ja illalla lopettaa.. furrr...jne...

      • Fursuit

        Ollaanki liikenteessä tänään keskiviikkona 22.00 ja siitä eteenpäin, emme pääse torstaina kun kaverille tuli este.


      • 36v
        Fursuit kirjoitti:

        Ollaanki liikenteessä tänään keskiviikkona 22.00 ja siitä eteenpäin, emme pääse torstaina kun kaverille tuli este.

        noh mutta oletteko perjantaina..?? minä olen furry... näkis teidät...?? alottais baaris uitto kello 20-23... siitä ehkä eteepäin taksil kyllä pääsee furrykin... jne...


      • Fursuit

        Seuraavan kerran ollaan liikenteessä joskus keväällä, mutta etpä sinä ole furry kun sinua ei koskaan näy kylillä, ei näy nytkään kun ollaan täällä


      • 37v

        perjantaina olen liikenteessä... menen baariin uitto..!!! muuallekkin varmaan... kello 20:00 taksillakaan ei kehtaa huristella aina kalliiksi sekin tulee..jne...


      • 37v

        tarjoan synttäreiden kunniaksi kylillä takahalkiota kaikille, kertokaa toivomuksia hellittekö minua vaseliinilla vai ilman;) tykkään kovasta menosta.. furrrrrrrrr murrrrrrrrr


    • baaris

      en ihan semmostta... iltaa meinasin muuten viettää.. baarissa ja muualla.. kaikee te kirjotatte..

    • fynny

      Olen uitossa noh missä te olette.. Ei näy kello 21:00 mulle sanotaan ei minua muka näy... Furry... Sanoo murr...

      • Fursuit

        Oltiin me uitossa 21.00 mutta eipä sinua näkynyt siellä, me muut ollaan harrastettu fursuittausta niin pitkään että voidaan olla baarissa ilman furrypukua, sinun pitää uutena furrynä olla baarissa fursuit puku tai pää päällä eihän me muuten sinua tunnisteta etkä pääse meidän furrykerhoon. Sinun pitää todistaa olemassaolosi


      • fynny

        nyt on pyllyreikä ilman munaa kun ei kukaan tullut rankaisemaan takahalkiota:(((( fyr ja fur sanoo että nyt homoja linjoille ja haluan syntymäpäivän kunniaksi parrua perseeseen


      • polomies

        ajoin rovaniemen kupunnilla persereijällä ja kaikki raiskasi minut, takahalkio soi ja laulaa


      • funny
        Fursuit kirjoitti:

        Oltiin me uitossa 21.00 mutta eipä sinua näkynyt siellä, me muut ollaan harrastettu fursuittausta niin pitkään että voidaan olla baarissa ilman furrypukua, sinun pitää uutena furrynä olla baarissa fursuit puku tai pää päällä eihän me muuten sinua tunnisteta etkä pääse meidän furrykerhoon. Sinun pitää todistaa olemassaolosi

        olin eilen uitossa pyöreän pöydän luona...!!!! dartsia heitinkans koitin kans kattoa oletteko missä..?? meinaatteko uitossa että olen furry pää päällä..??? eihän sitä baariin voi vissiin mennä silleesti pääseekö edes sisälle..??? jne.... vai pitäskö tavata jossain...


      • Fursuit

        Me muut furryt muutetaan turkuun kun ei täällä Rovaniemellä ole muita kun me, sinäki puhut vain lööperiä ja luulet olevasi furry.. Me ei enään liikuta Rovaniemellä kun mennään turkuun missä on oikeasti muita furryja!!!!!!!!!!!!


      • funny
        Fursuit kirjoitti:

        Me muut furryt muutetaan turkuun kun ei täällä Rovaniemellä ole muita kun me, sinäki puhut vain lööperiä ja luulet olevasi furry.. Me ei enään liikuta Rovaniemellä kun mennään turkuun missä on oikeasti muita furryja!!!!!!!!!!!!

        älkää nyt en puhu lööperiä jotku lainaillee nimi merkiä minkäs teet sille en kirjoittele mitä sattuu oikeasti ostin (huutonetistä) fursuit pään.. missä tavataan..?? niin näette minut...


      • Fursuit

        Me muutetaan turkuun, ei voida tavata Rovaniemellä...


      • furry69

        EEEIIII!!!! älkää muuttako turkuun, en ehtinyt vielä kairata teidän takahalkioita ja pilkkiä siellä!! nyt olen tooodella vihainen furrrrrrr, murrrrrrrr!!!!!!!!


    • funny

      nimäkin olisin halunut nähä toiset furryt... jne....

      • Fursuit

        Olemme nyt turussa, ei jaksettu jäädä Rovaniemelle kun siellä ei ollut muita furryja, lähimpänä furryja oli porot.. Nyt furryt kiittää ja kuittaa, ehkä ensi kesänä tulemme käymään siellä...


      • funny

        EEEEEIIIIIIII!!!!!!! ette saa mennä turkuun, minä en saanut käsitellä teidän kakalle haisevia takahalkioita!!!! parru oli jo rasvattuna teitä varten suklaajunaa jne.... yhyyyyy,nyyyhhhhhh, byähähähääääää itku sentään


    • 37v

      En ole kirjottanut tommosta.. Kuka käyttää minun merkkejä.??? Furry suuttuu kohta..

    • Pikaisesti-nyt
    • 37v

      einyt sentään.. toiset furryt muuti turkuun.. oneks olen minä vielä.

      • eitervettäpäivää

        muurolan mielisairaalasta saa apua tuollaisiin mielenhäiriöihin missä luulee olevansa joku eläin


    • funny

      aijon liikkua kaupungilla kirjoitti kuka mitä hyvänsä.. fursuit.

    • mielenterveystoimijat
    • funny

      Pitääpä jättää rauhaan teidät että olette tyytyväisiä pieneks ajaks Jummi jammi kun purnaatte koko ajan kaverit kyllä ymärtää minua.. tai tulkaa sanomaan norvajärvelle minulle sapettaa tommonen jo.!!! Vielä jos tulee vasta väite tulee rumaa tekstiä.

    • polotsi

      En tiiä kuka olet mutta käypä ite vain tutkimuksilla.. Suosittelen sitä sinulle.. Vai muka hipovaa tekstiä en tiiä onko sulla kaikki kotona.?? Tuus tänne norvajärvelle näytän sulle tekstin.!!! Parempaa tekemistä on mulla. Kun inttää tomosten kans.!!! nyt olen (suuttunut)!!!!!

      • entinenfurry

      • tikku-ukko

        menkää töihin ja tehkää jotain hyödyllistä, helvetti jotain furryjuttuja täällä jauhetaan, eihän nyt kukaan oikeasti ole joku sairas furry joku eläinten perseeseen nussija!!!!!!!!!!!!


    • polotsi

      Samaa mieltä hommia on piisannut keikan huolto lumien pudotus katolta ja hommia piisaa.!! Perjantaina ottaa rennosti..!! Jne..

    • polotsi

      niin hänse pitäs joku paikka kattoo.. työvoima paikassa on asiat mennyt ristiin.. ei hyvä paikka.. olen ehottanut muutamia paikoja ei muka sovi minulle olkkoot minun puolesta..!!!!jne.. pittee ottaa vettä väkevämpää perjantaina....

      • tikku-ukko

        HÄH??? siis työpaikkoja etsitään itse, ei työvoimatoimisto päätä minne sinä menet töihin!!!! Jos haluat johonki tiettyyn paikkaan töihin niin ei muuta kuin menet sinne työpaikkaan itse kysymään että ottavatko töihin!!!!


      • polotsi

        AAAHHHH, perjantain kunniaksi voisin raottaa toisen furryn takahalkiota ja työntää keppiä sen kakkareikään ja nakata rasvat suoleen ;D


    • polotsi

      Viimeks olin ensi ja turvakoti ei voinut jäädä ei rahaa palkata.. Niin on monessa muussakin pakassa käynyt.. Työttömänäkin pärjää ainakin minä.. Jne..

      • tikku-ukko

        noi on noita työvoimatoimiston tukityöpaikkoja, kannattaa hakea oikeita töitä, mene itse johki firmaan minne haluat töihin ja ne joko ottaa sinut töihin tai sitten ei


      • polotsi

        minä lähen turkuun ja nussin muita furryja takahalkioon;) silloin olen töissä


      • 37v

        Kuka taas käytti nimi merkkiä hyväksi..?? Perhana..


      • terveys

      • golfgti
        37v kirjoitti:

        Kuka taas käytti nimi merkkiä hyväksi..?? Perhana..

        kuulemma joku polotsi käytti sinun nimimerkkiä hyväksi


      • 37v

        vois nusassa furryja pahalle haisevaan peppuhalkioon sais kassit tyhjäksi;)


    • hul
    • hapokas

      Pitää juua tänään nimi merkkiä käytetään hyväks.. (per****) !!!Ei hauskaa.....

      • hapokas

        Joo vois juua ja katsoa netistä fursuitpornoa ja samalla tumputtaa... Jiiihuuuuu


    • furr-chitti

      sama mitä minä kirjotan tänne aina käätyy minua vastaan.. oneks on kirkasta raakana pitää ottaa!!!! jne.... pitää olla vähään aikaan kirjottamatta...joo... fur...

      • furr-chitti

        Tässä minä juon ja vaihdoin nimimerkiksi furr- chitti kun meillä furruilla on kakalle haiseva takahalkio, joku vois tulla haistelemaan sitä ja ehkä myös nuolla sitä


      • Fursuit

        Tultiin hakemaan muuttokuorma Rovaniemeltä, ollaan liikenteessä kylillä 22.00 ja eteenpäin...


      • nimimerkki-Kyytiivail

        Oletta kuitenki vajaa pyttysellä UAZilla liikenteessä, kun oletta kello kymmenestä etiäpäin kulkemassa.


      • polovain
        Fursuit kirjoitti:

        Tultiin hakemaan muuttokuorma Rovaniemeltä, ollaan liikenteessä kylillä 22.00 ja eteenpäin...

        Olen uitos nyt missä te.. Olen nurkka pöydän luona.. et niin... Ois mukava jos näkys..??


      • Fursuit

        Olemme lähellä baaritiskiä siinä pitkissä pöydissä istutaan meitä on muutama mies siinä


    • polovain

      Olen keltä takkinen pyöreän pöydän luona.. Siinä lähellä.. Kaverien kans..!!!

    • polovain

      Ette tulleen pöytään..?? Vai minunko olisi pitänyt tulla pöytään..?? Vai miten se oli... Harmi jos oli näin...

      • Fursuit

        Et sitten ollut uitossa!!! Tiesin että et ole furry kun et tullut juttelemaan!!!! Kantsii olla mielenterveystoimistoon yhteydessä


      • Fursuit

        Tiesin että olet keksinyt itse että olet furry, et ole sellainen


      • mitsiumies

        nyt on vitutus päällä kun auto rutussa jne!!!! nyt jos joku fursuiit juttelaa ja vain pelleilee niin se saa nyrkistä naamaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • furr-chitti

        hyvin sanottu mitsumies.. samaa mieltä..!!


      • furr-chitti

        mutta olen kuites takahalkio furry ja minun peppu on avoinna kaikille;)


    • polovain

      olen fursuit ja sillä lailla sano kuka mitä vain.. ja olin uitos...

      • polovain

        olin uitossa mutta olin koko illan vessassa jakamassa hieman kakalle haisevaa takahalkiota, ette varmaan nähnyt minua...


    • kjygnk

      Hae ihmeessä apua nopsasti.


      Hae ihmeessä apua nopsasti.

      Ei ole tervettä kirjoitella ja vastailla itsekseen tällaista mielenvikaisuutta hipovaa tekstiä.

      http://www.rovaniemi. fi/fi/Palvelut/Terveys/Mielenterveys--ja-paihdepalvelut

      Ei ole tervettä kirjoitella ja vastailla itsekseen tällaista mielenvikaisuutta hipovaa tekstiä.

      http://www.rovaniemi.fi/fi/Palvelut/ Terveys/Mielenterveys--ja-paihdepalvelut

      • furr-chitti

        Rovaniemellä on nähty kakalle tuoksuva takahalkio, en ole furry oikeasti....


    • Hetipian

      Hae ihmeessä apua nopsasti.

      Ei ole tervettä kirjoitella ja vastailla itsekseen tällaista mielenvikaisuutta hipovaa tekstiä.

      http://www.rovaniemi.fi/fi/Palvelut/

    • Fursuit

      Perjantaina haetaan viimeinen muuttokuorma Rovaniemeltä, ehkä ollaan liikenteessä illalla

      • mielenvikaisuutts

        ole tervettä kirjoitella ja vastailla itsekseen tällaista mielenvikaisuutta hipovaa tekstiä.

        http://www.rovaniemi. fi/fi/Palvelut/Terve


      • Fursuit

        21.00-22.00 ollaan kylillä


      • Fursuit

        Uitossa ollaan, jos sitä nyt näkis muita Rovaniemen furruja, olis mukavaa


      • carinamies

        Olen nyt uitos. Missä te olette..?? Olen pitkässä pöydäs.. Keltanen takki kaverin kans.. Et niin


      • Fursuit

        Ollaan pöydässä mikä on darts taulujen vieressä


      • carinamies

        Kävin pyöreän pöydän kuona pelasitteko kortti peliä.?? Vai oletteko siinä kulmassa.?? Vai missä.. Tulkee mun luo...


      • Fursuit

        Takahalkio haisee et ollu uitossa


      • Fursuit

        Nyt sanotaan suomen viralliselle furryneuvostolle että ei Rovaniemellä ole furryja kun ei uitossa näkynyt jne.. Nyt etelän virallinen furrykerho tietää että rovaniemellä ei ole furruja


    • urry
    • HankippaElämä

      Kymmenvuotiaiden bileet Someroharjulla. Syynä sairaus joka pakottaa pukeutumaan eläimeksi aina välillä.

    • terveystoimi
    • someronfur

      biletystä on viikonloppuna.. someroharjulla.. karaoken kera.. jne.. fur

      • Someroharju

        Tunnusta nyt rohkeasti sairautesi ja pyydä pääsyä vastaanotolle.
        www.rovaniemi.fi/fi/Palvelut/Terveys/Mielenterveys--ja-paihdepalvelut/Paikalliset-mielenterveystoimijat


      • someronfur

        lauletaan karaokessa biisi, minä annan takahalkiota kaikille diiba daaba daa


      • päivystää

        Kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202
        arkisin klo 9.00– 07.00 sekä viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00


    • furr-chitti

      pikkusen potuttaa minua ja kaveria niin lätty lätisee..!!! nimi merkkejä käytetään hyväks.. fursuittia ei kiusata..!!!

      • rveysyksi

        Rovaniemen kaupunki Mielenterveysyksikkö 0163222269


      • furr-chitti

        voisin antaa mielenterveysyksikön tyypeille hieman kukkasille tuoksuvaa takahalkiotani ;)


      • furr-chitti

        Mielenterveysyksikkö 0163222269


    • furr-chitti

      minunkin nimi merkiä on käytetty.. someronfur biletys on menos.. tosiaakin (furryt) ei ole hulluja..!!! olen furry someroharjulla jos ette usko niin tulkaa tänne kattoo kaverikin voi todistaa.. tai niin kun kaveri sanoo lätty lätisee...!!!! nyt on kaarinasta öljyt vaihdettu, lätty lätisee jos joku haukkuu että laitoin siihen paskat öljyt!!!!!!!!!!!!!! furrykin todisti näin on... jne....

      • furr-chitti

        Heitin öljyt ( spermat) kaverin takahalkioon, hyvin liikkui minun jortikka takahalkiossa;) puspus namnam ja furr


      • chitti-furr

        olette te furrut hulluja, jotaki vitun öljynvaihtoja todistatte, menehän sinäki furry lataamoon muurolaan, halooo huhuuuu!!!!


    • Korpilainkannattaja

      Tämmöinen idiootti pitää lopettaa. Kuluttaa yhteiskunnan varoja. Kuula päähän heti surutta. Korpilaki käytäntöön.

    • Lahdenraivaus

      Nyt tarvitaan sellainen saatana näille lakeuksille, että jokainen paskanjauhaja kuohitaan ja poljetaan suohon. Kunnon raivausporukka laitumelle, ennen kevään maataloustöitä. Näistä päästään eroon, se on varma. Saatanan nilkuttajat pihtiperseet, se on loppu nyt.

    • furry

      Balanssi ry on Rovaniemen alueella toimiva mielenterveysyhdistys, joka on perustettu vuonna 1986.

      Toiminta- ajatus

      Balanssi ry:n tarkoituksena on parantaa mielenterveyden ongelmia kohdanneiden henkilöiden ja heidän läheistensä osallisuutta, edistää terveyttä ja hyvinvointia, tehdä ennaltaehkäisevää mielenterveystyötä sekä kehittää mielenterveyspalvelujen saatavuutta ja laatua. Yhdistys pyrkii vaikuttamaan siihen, että mielenterveyspalveluja tarvitsevien erityistarpeet otetaan kunnassa huomioon palveluista päätettäessä. Toiminnassa keskeistä on vertaistuen ja kokemusasiantuntijuuden hyödyntäminen sekä asenneilmapiiriin vaikuttaminen.



      Tervetuloa tutustumaan toimintaan. Esittelemme yhdistyksen toimintaa tiistaisin klo 15 Balanssin tiloissa, Valtakatu 16 B, 96200 Rovaniemi.

      Ottakaa ystävällisesti yhteyttä.

    • polomies

      jopas on kirjotusta... ei voi muuta kun ihmetellä...

      • polomies

        ihmettelen kun on näin asiallista kirjoitusta, hullujenhuoneelle minun pitäis mennä, syynä outo himo pukeutua eläimeksi ja tarjota paskalle haisevaa takahalkiota kaikille, eilen minua porattiin oikein kunnolla takahalkioon, paskalla käydessä paska lentää ja banjot soi, nami nami, pusi pusi, hali hali ja fuuuurrrrrrr


      • furr-chitti

        joo oli kyllä menoa ja meininkiä kun karvaset ukot porasi minua takahalkioon, turussa asuu vissiin muut furryt ja minä olen nyt rollon ainoa furry joten minun takahalkio joutuu koville!!! veri ja paska lentää posliinipönttöön;)


    • wvtsi

      ompas kovaa tekstiä pittee sanoa he he....

      • wvtsi

        he he... sanon minä kun minun takahalkiota kutittaa, tulkaa joku jynkyttämään sitä kovaa ja ilman rasvaa.... murrrrrrr


    • DowntownJytky

      Mene vittuun.

      • wvtsi

        voisin mennä sinun äitis vittuun;)


      • sellaista.se.on

        minä olin pari kuukautta sitten somerolla siinä paikassa missä järjestetään juhlia jne.. siinä pihalla pällisteli joku kehitysvammainen sellainen joku furrypää päällä, kattelin että muurolassa taitaa olla hullujenhuoneet täynnä


    • sykiatri

      Psykiatrian klinikka Lapin päihdeklinikka
      puh. (016) 3281 ma-pe 7.30 - 17.00
      fax (016) 328 8447
      osoite: Totontie 9
      97140 Muurola puh. (016) 328 8681
      fax (016) 328 8685
      osoite: Totontie 9
      97140 Muurola

      • wvtsi

        soitin tuohon numeroon ja sanoin että hoitakaa minun takahalkiotani, ne sanoi vaan että olet hullu ja antavat uuden kokovartalo furrypuvun nimittäin pakkopaidan :D


      • FurrySheriffi
        wvtsi kirjoitti:

        soitin tuohon numeroon ja sanoin että hoitakaa minun takahalkiotani, ne sanoi vaan että olet hullu ja antavat uuden kokovartalo furrypuvun nimittäin pakkopaidan :D

        Voihan siihenkin vaatia sen takahalkion.
        Sitten voi pytää hoitajilta pääsyä kävelylle hiihtoladulle hyvin syöneenä, että ulostemassaa piisaa. sitten lujasti paskapaperia reppuun ja ei muuta kuin paskomaan hiihtoladulla runsaan perseenpyyhkeen kera. Kyl ne sinne nopeesti maatuu. Kiihottaa se varmaan furrynkin kakan haju hiihtopilejä isoine ahtereineen.


      • Muurola

        Psykiatrian klinikka


      • wvtsi

        olin baarissa mutta ei siellä kukaan tullu jylkyttämään minun takahalkiota, työnsin wunderbaumin perseeseen että se haisee hyvälle mutta ei kukaan siitä innostunut, nyt olen surullinen fuuuurrrrr :((((((


      • wvtsi

        taas joku lainannut minun nimimerkkiä, olin baarissa mutta sain kyllä munaa takahalkioon, nyt on perse niin kipeänä että en tiedä uskallanko aamulla käydä paskalla, joku heppu työnsi nyrkin minun perseeseen niin paikat hellänä


      • Fursuit

        Ompas täällä taas rajua tekstiä. Minä ja kaverit juhlitaan tänään sitä kun ollaan harrastettu fursuittausta jo 3 vuotta.... Sen kunniaksi mennään Rovaniemen keskustan baareihin uitto jne.. Mennään furryasut päällä kun on tutut portsarit jne.....


      • fun37v

        rollon furry pitää hauskaa someroharjulla... ehkä kaupungilla käyn...???


      • Fursuit

        Me ainaki ollaan kavereiden kanssa kaupungilla baarissa jne...... Pidetään hauskaa, 21-22 mennään kylille


      • viirinkankaan-furry

        Jes viimeinki näkee muitaki fyrryjä, pitää tulla käymään uitossa, itse olen harrastanut fursuittausta 2 vuotta ja mukavaa on ollut


      • Fursuit

        Tulkaa vain kylille baariin, mukavaa nähdä muitaki fursuit hartastajia


      • Fursuit

        22.00 mennään uittoon, saadaan silloin kyyti kaupunkiin kaverilta


      • fun37v

        tulis jos lompakko löytyis.. someroharjun furry...!!! pahus vieköön.....


      • Fursuit

        Täällä me ollaan uitossa ja viirinkankaan-furry on myös, someron fur on vain p****n puhuja kun kirjoittaa vain tänne eikä tule baariin, ei se ole edes oikeasti furry, kuvittelee vain olevansa, harmi kun on olemassa sonnan puhujia


      • fun37v

        Ompa kovaa tekstiä löyty lompakko


      • viirinkankaan-furry

        Oli mukava ilta furryjen ja nimerkin fursuit kanssa, someron furryn ei tarvi kirjoittaa tähän keskusteluun enään kun et ole furry pilaat meidän oikeiden furryjen maineen!!!!!! Olet vissiin vetäny käytetyn kondomin päähän ja luulet olevasi kehari furry


      • fun37v

        Olen furry.. Vaikka viirinkankaan-furry väittää muuta.. Hyvä meininki oli someroharjulla.. Ens viikon loppuna liikun kaupungilla.. Baareissa uitto jne.. Muka ei saa kirjottaa vai niin..


      • Fursuit

        Nyt loppuu tämä turha lätinä täällä, Rovaniemellä on vain yksi furry ja se on viirinkankaan-furry ja sitten ollaan me turun furryt jotka käydään välillä Rovaniemellä, muuta on turha väittää kun me ei uskota että Rovaniemellä olisi muitaki furryja!!!!!!!!


      • fun37v

        haahaa hehee jäynäsin teitä, en ole oikeasti furry, kuka nyt sellainen olisi se on sairasta!!!! niille työnnetään nyrkki kyynärpäätä myöten takahalkioon!!!!! hiihaahoo fuuurr muurr mörrrr :D


      • fun37v

        Vai niin ostin fursuit pään kerran huutonetistä sanoit että on myynnissä.. Jos muistat??? Vai että lätisen joopa joo.. Siitä jopa löytyy kuvia netistä..!!!!


      • Fursuit

        turhaa lätinää bläää bläää blää, viirinkankaan furry on ainoa oikea furry!!!!


      • fun37v

        minulla on koffin pipo se on minun furryasu, enkös minä sillä pääse piireihin mukaan?


      • mielenterveyshoitaja

        mielenterveys klinikkaan voi soittaa myös nimettömänä, tuolla someron.fur on siihen tarvis


      • fun37v
        fun37v kirjoitti:

        Ompa kovaa tekstiä löyty lompakko

        olin vahingossa työntänyt lompakon takahalkiooni, löysin sen kun kävin paskalla, molskis vaan ja se oli pöntössä


    • furryfyuursuit

      furryfursuikki täällä taas takahalkio. miksei minua kukaan halua tässä?

    • 37v

      Niinpä niin joopa joo.. Vai että lätinää... Katotaan viikon loppuna..

      • Fursuit

        Turha täällä on enään lässyttää ja mussuttaa, me tullaan seuraavan kerran Rovaniemelle vasta 1-2 vuoden päästä, nyt turun kaikki furryt tietää että Rovaniemellä on vain viirinkankaan-furry muut on vain palturin puhujia!!!!!!!!!!


      • someronfurry

        Noh kuka uskoo mitäkin.. Ainakin kaveri uskoo minua.. Ja moni muukin kaveri.!!! Ja muutama taksi.!!! Vai että palturia.. Just joo.


      • Fursuit

        yksi lysti jos sinun kamut ja joku taksikuski uskoo, tärkeintä on että muut furryt uskoo ja me ei uskota!!!! et ole oikea furry ja sillä siisti, nyt lopuu tämä mössöttäminen ja itkeminen täällä!!!!


    • furry37v

      minähän en mössöttele.. sillä siisti.. on näköjään nimi merkiäkin käytetty.. yks lyst muka joopa se joo... minäpä uskon furryihin.!!! ja iteen.!!!

      • Fursuit

        Mössön mössön vaan


      • huh huh ompa kovaa sanontaa hui hui minä ainakin menen baariin uitto... perjantaina.!!!


      • Fursuit

        Mössöti mössöti vaan, menehän vain baariin mutta et ole furry!!!!!! Mössöti vaan


    • niimpä niin.. mistä tiedät kun et ole nähnyt minua.. enkä ole nähnyt teitäkään..

      • Fursuit

        Tiedän vain että Rovaniemellä on vain yksi oikea furry ja se on viirinkankaan-furry, muut saa täällä lässyttää ja mössöttää mitä haluaa me oikeat furryt ei uskota niitä!!!!!!


    • eikö lähe parempaa kommetteja fursuit... vai mikälie olet.? en usko että olet furry.? miten sen todistat.?? pitäs nähä !!!! muuten turha väittää muuta.

      • Fursuit

        Oltiin baarissa perjantaina, et tullut mutta viirinkankaan-furry tuli, nyt se on virallista että Rovaniemellä on vain yksi furry viirinkankaan-furry, ja nyt en kirjoita täällä enään mitään joten ei tarvi täällä inissä ja mössöttää!!!! Oikeat furryt kuittaa ja jättää tämän keskustelun


    • ois tullut jos lompakko löytynyt heti ja tämä on tosi..!!! en mässytä enkä märise.. olisin näyttänyt kuvan omasta furrysta..!!! ei sit. hermo meni näköjään.. piteepä liikua perjantaina baareissa..!!!

      • turun-furrykerho

        yhyhyyyy byhyyyyyy märinäää, kuka uskoo että lompakko hukassa, ei kukaan!!!!


      • furru

        miksi ette usko että minulla oli lompakko kateissa, toinen furry oli työntänyt sen niin syvälle takahalkiooni että se lompakko piti synnyttää ulos posliinipöntöllä


    • kuka uskoo kuka ei.... ei se ole helpoa kun isällä on todettu (syöpä) eikä tämä ole leikin asia...

      • Furri

        mikä syöpä sillä on todettu?


      • eturauhas syöpä.. on kuulemma mennyt huonompaan suuntaan.. koittakaa ymärtää..


      • furri

        minun isällä on syöpä


      • Fursuit

        lässyn lässyn ei Rovaniemellä ole kuin viirinkankaan-furry


      • Vai että lässyn.. Näytäppä kuva fursuitista.?? Minä kyllä pystyn todistaa omasta furysta.!!! muuten en usko. Vielä jos tulee vasta väiteitä kirjotus rumenee...


      • viirinkankaan-furry

        Ei tarvi meidän mitään kuvia laittaa kun olemme todellisia furryja, minä todistan että fursuit on aito furry, pilipali lässyttäjä furryjen pitää näyttää kuva että uskotaan niitä


      • Fursuit

        samaa mieltä olen viirinkankaan-furryn kanssa, ei meidän oikeiden furryjen tarvi mitään valokuvia näyttää, lässynlässyn tyyppien pitää todistaa että ovat oikeita furryja


      • Fursuit

        Sinun pitää näyttää kuva itsestäsi


      • Fursuit

        ei se laita kuvaa kun on lässynlässyn pilipali mössönmössön tyyppi


    • qaswedfr
    • Fursuit

      Kuva kehiin niin pyllyä tulee.

      • Fursuit

        Ja vaikkei tuliskaan niin tulee.


    • hyvä kuva olis.. en saa liitettyä tähän..??? olen kokeilu kaikkea..!

      • Fursuit

        ei uskota että olet turri, olet mössönmössön heppu, lässynlässyn vaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • kokeillut

      noh miten se liitetään???? oman sähkö postin kautta vai..???

      • kokeillut

        annoin furryille takahalkiota ja en saanu kuvaa liitettyä, pitääkö minun ottaa joltain suihin??


      • Fursuit

        tiesin että et ole oikea furry kun tälläistä täällä kirjoittelet!!!!!!!!!!!!!


      • kokeillut

        en ole oikea furry, olen gay lässyn mässyn mössön furry


      • Fursuit

        no sinun pitäis liittää kuva sinun profiilikuvaan tai sitten laitta linkki nettisivustoon jossa on sinun kuva


      • Furryfursuit

        Laitoin pyllyreiän kuvan profiiliini, olenhan se ainoa oikea furry.


    • Rollonfurry

      Tää on huikeesti paras ja asiallisin keskustelu Rollo-palstalla ketään ikinä kirjoittanut.

    • en ole Rovaniemellä tulen lauantaina takaisin.. sähkö postilla pystyn lähettää..!! kuvan...

      • Furrymääki

        kiva juttu, sähkö posti tulee töpselistä, voit sä samalla fursuittaa mun anusta?


      • viirinkankaan-furry

        furry nimimerkki täällä vain lässyttää ja on mammanpoika, et ole oikea furry kun et ole nyt uitossa!!!!!!!!!!!


      • furr1

        en ole Rovaniemellä, lähdin turkuun luukuttamaan muiden furryjen takahalkioita, anusta namnam....


    • Enkös minä kirjottanut että olen pois Rovaniemeltä.. Enkä ole maman poik tulis uittoon jos en kaverin kans olisi lähtenyt niitten mökille.. Koitan kuvan jotenkin laittaa... Viiriinkankaa-furry älä käy kuumana...

      • Fursuit

        olet mammanpoika ja palturinpuhuja lässyttäjä etkä ole furry, tekosyy se että et ole Rovaniemellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • furr1

        olen turussa nussimassa muita furryja en pääse baariin!!!!!! USKOKAA JO!!!!!!!!!!!! autolla ajoin turkuun ja koko matkan oli minulla vaihdekeppi takahalkiossani, piti asentaa auton sisällekki tuulilasinpyyhkimet kun mälli lensi pitkin autoa


      • turun-furryneuvosto

        et ole oikea furry, meillä oli äänestys ja äänestettiin että Rovaniemellä on vain 1 furry viirinkankaan-furry, sinä täällä vain puhut että haluat homostella meidän kaa!!!!!!!!!!!!!!


      • turun-furryneuvosto

        jos et näytä kuvaasi lauantaina kello 15:00 mennessä niin et ole furry vaan mammanpoika läpisijä!!!!!!!!!!!!!!!!


    • olen nyt rovaniemellä.. säh post kautta onistuu.. [email protected] riski näköjään on otettava... täältä kuvan pystyn laittaa..!!! en vastaa kaikille... tietyille vain...

      • Fursuit

        yritä saada se kuva sinun profiiliin tai ladattua nettiin, ei täällä aleta sähköpostiosoitteilla kirjoitteleen tai lähettään kuvia, riski on aivan liian suuri!!!!!!!!!


      • olen kokeillut kaikkee.. ei mene profiliin.. eikä halua latautua nettiin.. perhana..!!!! laittasin kuvan kyllä mielellään..!! olen kyllä liikenteessä illalla uitto kello 21:00 siitä eteenpäin.


      • Fursuit

        Me ollaan illalla liikenteessä en vielä tiedä minne mennään


      • someronfurry

        Tulkaa uittoon fursuit ja viirinkankaan-furry.. Tarjoaisin juomat.. Näkisitte kuvat..!!! Jne... !?!..


      • Fursuit

        Mennään ehkä halfmooniin tai pohjanhoviin


    • noh uitossa olen kello 21:00 tarjous on voimassa....

      • Fursuit

        mennään toiseen paikkaan kun on kaverin synttärit ja se haluaa enemmän tuollaisiin bilepaikkoihin, tule sinä toiseen baariin niin näytät olevasi todellinen furry


    • someronfurry

      oletteko halfmoonissa..?? vai missä ite menen uittoon.. monta baaria on rovaniemellä??...

      • Fursuit

        Joo halfmooniin mennään


      • Olen uittossa vieläkö olette halfmoonissa..??? Tarjoaisin synttäri sankarille..!! Vai tuletteko tänne..??? Furry kyselee.. Miten on... Jos kerran tulen sinne sielä on monta puolta...???


      • Fursuit

        Ollaan pienellä puolella kohta isolle puolelle kun täällä on esiintyjä


      • furrysomero

        Noh missä te olette ite olen.. Isolla puolella..??? Baari tiskin luona lähellä istun...!!!


    • somoronfurry

      Eipä teitä näy..??? Tarjoaisin juotavat teille ja syntäri sankarille..?? Miten on.. Kuvat on mulla puhelimessa...

      • Fursuit

        eipä tässä tiedä mitä uskoa kun olet kokoajan eri nimimerkillä olet furry, furrysomero, someronfurry.. Oikea furry kirjoittaa vain yhdellä nimimerkillä!!!! taisitki vain pilailla meidän kaa, uskotaan vain että Rovaniemellä on 1 furry se viirinkankaan-furry, eipä olla enään baarissa jatkettiin matkaa etiäpäin, näyttää siltä että täällä vain lässytetään ja mussutetaan!!!!!!!!!!


    • someronfurry

      Olisin juomat tarjonnut .. Ei teitä näy..??? Miellään.!!!!! Furrysuit ja viirinka-furry... Miten on...????

    • someronfyrry

      Missä te olettte ... ????

      • Fursuit

        ei olla enään kylillä, olisit käyttäny yhtä nimimerkkiä niin oltais tavattu


      • Fursuit

        eipä tässä tiedä mitä uskoa kun olet kokoajan eri nimimerkillä olet furry, furrysomero, someronfurry.. Oikea furry kirjoittaa vain yhdellä nimimerkillä!!!! taisitki vain pilailla meidän kaa, uskotaan vain että Rovaniemellä on 1 furry se viirinkankaan-furry, eipä olla enään baarissa jatkettiin matkaa etiäpäin, näyttää siltä että täällä vain lässytetään ja mussutetaan!!!!!!!!!!..............


      • Perkule.. Täällä falmoonissa.. Pidot paranee .. Musikki soi .... Miten tehään .. On kuvat kyllä.. Kaikeni yritän tehä että näkisin teidät.. Enkä ole palturi furry....


      • Fursuit

        olet sie palturi lässyttäjä!!!!!! miksi et käyttänyt yhtä nimimerkkiä vaan kokoajan muutat sitä!!!!!! nyt ei enään uskota ja furryneuvostolle sanotaan että rollossa puhutaan mitä sylki suuhun tuo


      • someronfurry

        olis ollut mukava käydä vessassa teidän muiden furryjen kanssa ;)


    • Rankaistus

      Rankaistus siitä seuraa uteliaisuutesta.

      • fuuurryyyyy

        rankaise minua heti!!!!! rankaise takahalkiotani


    • someronfurry

      Ei se ole helpoa puhelimella kirjottaan tänne.. Uitto tai muu paikka.. Olis yks paikka.. Missä tavataan...

      • Fursuit

        mutta voi sitä käyttää yhtä nimimerkkiä, nyt ei enään jutella täällä leikkifurryille lähetään takas turkuun, leikkifurryt saa täällä leikkiä ihan yksin lässyn mössön vaan, heippa heiiiiii


      • ounasrinteen-furry

        minuakaan ei uskota täällä terveisin: ounasrinteen-furry


      • onko ounasrinteelläkin furry..??? vai muuten kirjottelee... et ole ennen kirjotellu ainakaan tällä nimi merkillä.


      • ounasrinteen-furry

        On ounasrinteellä fyrry ja olen kirjoittanut aikaisemmin tällä samalla nimimerkillä, kuulin että muut furryt suuttui sinulle räyhäämisestä, ne ei enään kirjoita tänne mitään kun säikähti sellaista rähinää:(


      • en mie ennään räyhää otin opiksi kun juo liikaa menee muisti.. pitää tästä lähin ottaa vähän olen edelleen pahoillani että räyhäsin heille... juomat tarjoaisin heille ja kyydin.. ei kannata räyhätä kellekkään.


      • ounasrinteen-furry

        harmittaa sinun puolesta kun räyhäsit ja et enään pääse suomen viralliseen furrykerhoon:( ole pahoillani


      • no voi harmi.. käyks sinä missään baarissa tai kaupungilla.??


      • ounasrinteen-furry

        Käyn minä aina silloin tällöin baareissa, tänään käyn keskustassa jossain baarissa.


      • olis mukava jos nähtäis jossain..?? olisin nätisti lupaan..!! mulla olis mukavia kuvia minun furryst.. huomenna mennään kaverin kans kattoo klamydiaa Nightclub Half Moon.


      • ounasrinteen-furry

        Nyt olen baarissa, seuraavan kerran ehkä juhannuksena käyn, käyn aika harvoin baareissa..


      • ounasrinteen-furry

        onko se sinun kaveri furry jonka kanssa menet halfmooniin? tiesithän että jos olet itse furry niin sinun kavereidenki pitää olla furryja, furryilla ei saa olla kavereina tavallisia kavereita vaan vain ja ainostaan furryja, itse en tiennyt aluksi sitä mutta luin virallisen furry-sääntö kirjan niin siellä on sellainen lakipykälä, ei ole virallisesti oikea furry jos on kaverina ei-furryjen kanssa


    • someronfurry

      Lähitte liian aikaisin . . Vastako Täälä alko soimaan... Olisitte tekin täällä... Perkule teikans.... Jäitte kaikesta paitsi... Älkää valitako..... Täällä soi.. Mulla on kaks nimi merkkiä.... Uitto tai muu paikka ... Perhana haluaisin nähdä teidät...

      • Fursuit

        sinulla on enemmän kuin 2 nimimerkkiä on someronfurry, furrysomero, furry, wvtsi, no ei jääty mistään paitsi kun lähettiin sieltä, ei tarvi paltureiden kaa täällä enään kirjoittaa, et sinäkään ole oikeasti baarissa!!!!!!!!!!!! menehän nukkumaan ja näe unta että olet joku päivä oikea furry


      • someronfurry

        olisin halunnu pamputtaa teitä analiin, helvata ko ette ollu baarissa nyt pitää vetää käteen ja haavilla teidän takahalkioita


    • olen pahoillani että olen käyttänyt monta merkkiä... täs edespäin yhtä merkiä..!! Nightclub Half Moonnissa laulo poju hyvää musaa... uitto olis parempi paikka nähä.. en ollut varma olinko isolla puolella vai pienellä kun on monta puolta siellä..?? vielä kerran olen pahoillani... tarjous juomista on teille vielä.

      • Fursuit

        Olet homo furry!!!!! Mammanpoika täällä vain mössöttää


    • yks nimi merkki on käytössä...!!! vilpitömästi olen pahoillani... (fursuit ja viirinkankaa-furry)... toivottavsti ei ollut tässä???? juomat kyllä tarjoan teille...

      • Fursuit

        ei hyväksytä räyhääjä furryja kyllä tämä oli nyt tässä me furryt ollaan rauhallisia eikä räyhäämistä hyväksytä ollenkaan, harmi....


      • en enää räyhää otin opiksi.. olen pahoillani kun kerran olen tehnyt niin... jos nähellään niin juomat on tarjolla.. samalla kättä päälle.. jos ei niin harmi kans...


      • ounasrinteen-furry

        sinun pitää tarjota takahalkiota muille furryille niin ne saattaa antaa anteeksi, se riippuu siitä antavatko anteeksi kuinka kiltisti annat niiden rankaista sinua, jos kusi ja paska lentää pitkin huonetta niin et saa anteeksiantoa!!!!!!!!!!!!!!!


    • Menkööt kaveri mihin lystää.. Ei kiinosta.. Pitää räyhätä kavereille siis minun.. Ehkä ottavat nokkiin.. Ehkä ei ole kavereita.. Ite ehkä menen uittoon.?? Ei varmaa juon toden näköisesti kotona someroharjulla mutta en räyhää teille se on varmaa lupaan.!!

      • ounasrinteen-furry

        No hyvä että et räyhää meille, olemme siitä kiitollisia. Etkös lähekkään katsomaan sitä klamydian keikkaa??


      • Toden näköisesti menen kattoo mutta otan iisisti juomia siis.. Enkä räyhää siellä lupaan tuleks sinä kattoo.?? Juomat tarjoaisin.. Jos et niin kahvia tarjoaisin tai limukkaa jossain näkisit minut ja kuvat.!!.


      • ounasrinteen-furry

        Tuletko sinne yksin tai toisen furryn kanssa??? Jos tulet jonku kaverin kanssa joka ei ole furry niin en voi tulla moikkaamaan sinua halfmooniin...


      • tulen yksin en huoli muita..!!! menen isollepuolelle baari tiskin lähelle. kello 22:00.


      • ounasrinteen-furry

        Ok.... Hyvä homma


      • Fursuit

        Ei kantsi ounasrinteen-furryn mennä baariin, saattaa alkaa mesuaminen siellä


      • ounasrinteen-furry

        okei, no en minä uskalla mennä baariin jos se yksi alkaa meuhkaamaan jne...


      • En minä räyhää olen kiltisti teille paikka on täällä teille jopa.. Olen yksin ei ole muita kavereita.. Enkä tosiaan räyhää pois minusta se.. Räyhätkööt muut en minä.. Olis ollut mukava nähä..?? Harmi..


      • korkalovaaran-furry

        minä kuunetelen klamydiaa T: korkalovaaran-furry


      • UUDISTA

        Maailman suurin ja tehokkain off line - kampanjointi yhteisö muutokseen, , , !

        TÄRKEINTÄ :

        OIVALLA UUDISTA TERVE AJATTELU

        IRTI MENEISYYDEN VANKIEN POLITIIKASTASTA

        SIELUN-BETONEISTA, , ,SIELUTTOMISTA LAKI-SIELUISTA

        ESIMERKKI :

        OLEMME HENKISESTI 50% FYYSISESTI 50 %IHMINEN 100%,Sesti !

        AJATTELU - AIVO - MANIPULAATTIO -POLITISISOIDU n 22 % :seksi

        RUSINOIDU :) . . . ?

        KUULU -RYHMÄÄÄN -

        RYHMÄ - UUTIPIMENTO , , , n 22 - 29 %

        (SISÄPIIRI KURI ULKOPUOLELLE JÄÄTTÖ -ALKEELLISUUDESSA)

        PUOLUSTUS :

        ALKUPERÄISKANSAT

        SIVISTYSKANSAT

        VAROITUS :

        TILATULLA :) ASIANTUNJA MEDIA KIIHDYTTEMELLÄ

        AIVOT - RUSINOIDAAN n 22- 29%

        MENNEISYYDEN MAAKUNNAN - VANGIT

        SIIRRY TERVEESEEN ARKILUOVUUTEEN

        IHMINEN 100% RAKASTA RAKASTAIN 100% LAADULLA -SERTIFIOIN :)

        VAPAUDU , , ,100% I H M I N EN :)

        SISÄISTÄ TIETOISUUS TIETOISUUS PARANTAA :

        SISÄISTÄ MENNEISYYTESI OLEN IHMINEN

        IHMINEN JOKA TUNNISTAA HIRTORIANSA MENESTYY

        KUN SISÄISTÄÄMME ULKOISEN SEKÄ SISIMPÄMME

        MAHDOLLISUUS RAKENTUVAAN EDELÄKÄVIJYYTEEN

        TIEDOLLA - KASVU -JALOKSI , , , , SUKUPOLVESTA TOISEEN :)

        OLEN ESIMERKKI SEKÄ KUVA

        T E R V E - K A N S A L L I S T U N T O :)

        "POISTA LEIMAUTUNNEET OPTISET LASIT

        HEIKKO ITSETUNTO - MYY - KAIKEN : Edukseen . . . :)) ?

        ITSE-PETOS !

        (HEIKOT -RYHMÄSSÄ - SUURI )

        SUURI ON PIENTÄ ?

        ALOITA VETOOMUS

        SIELUN - SIIVOUS :)

        AINA ASIALLE NIMI SEKÄ KASVOT

        NIMI RINTAAN VASTUU SEKÄ VASTUUN KANTO !

        (TOTUUDEN - TAKUU )

        YKSILÖN -OIKEUS !

        OIKEA RADIO

        OIKEA LEHDISTÖ :)))

        OIKEA ASIA

        OIKEA TIETO

        OIKEA UUTINEN

        (TILA AKUUTTI )

        KATSE PEILIIN

        OLENKO MENEISYYDEN VANKI :)

        SIELUN - BETONI

        SOKEUTUNUT LAKI-SIELU :)

        TEHTÄVÄN TOIMENKUVA HUKASSA

        SEKÄ " VIRKA :)

        VIRKAEHTOSOPIMUS VASTUULLISEKSI !

        "TYÖSOPIMUSSUTEEKSI !

        VANHENTUNUT MALLI : "TSAARI !

        (RAKENNETTU SUURTEN IHMIMASOJEN HALLINTAAN :)

        UUDISTA :

        "TYÖSOPIMUSSUTEEKSI !

        OIKEA LUOTETTAVA - PANKKI

        YMMÄRRYS /PALVELLA / KONTORI / ASIKAS / IHHMINEN

        KOHTAAMISEN TAITO :)

        IHMINEN IHMISELLE - LUOTAMUS - ELÄMÄN -TASAPAINO

        OIKEA UUTINEN ( AVOIN - EI - UUTISPIMENTO )

        MALLI : TOTUUDEN - DIILIT - HYVÄVELI - VERKOT -

        AVAA JA KOKOA - TERVE - ITSETUNTO :)

        HEIKKO ITSETUNTO MYY KAIKEN RYHMÄSSÄ - EDUKSEEN :)

        UUTIPIMENNOLA VALTA - HURMIOKUNTA )

        SIIRRY AVOIMEEN RAKENTAVAAN KESKUSTELUUN !

        ESIM :

        VELKOJA JÄSEN - PANKIT - OMILLE -

        (TAIVALVAARAT ? )

        IRTISANOUTUUKO , , , YKSITYIS , , , ASIAKKAAT ?

        ALKOIKO SIJOITUS , , , ASIKAS , , , VIRTA , , , ?

        PÄIVÄN HINTA NOUSUT n 30 - 49% (Arjen hinta )

        ELÄKKEITTEN VEROPROSENTIT KORJATTAVA !

        LUO - UUSI , , , VEROJÄRJESTELLMÄ N 5-39 %POISTOINEEN

        (UUDISTA - VEROLLA SÄÄDETÄÄN TOIMEENTULO )

        (YKSI ILMOITUS POISTOINEEN )


      • someron-furry
        furry kirjoitti:

        En minä räyhää olen kiltisti teille paikka on täällä teille jopa.. Olen yksin ei ole muita kavereita.. Enkä tosiaan räyhää pois minusta se.. Räyhätkööt muut en minä.. Olis ollut mukava nähä..?? Harmi..

        minä olen tälläinen mesuaja furry, eilenki työnsin toisen furryn naaman minun takahalkioon ja pierasin, olin just syöny hernekeittoa ja kananmunia niin voi helvata mille se pieru haisi, se toisen furryn naama meni vihreeksi ja se näytti ihan hulkilta, haahaaaa prööt prööööööt fuuurrr fyyrrrr


    • furryy

      SINKKUMARKKINAT , , , JOKA - PÄIVÄ, , , SINKUT , , , JAKOON

      Elä tässä ja nyt valloita uusi huomen , , , :)

      >> * * :) = * Suudelma on sielun avain * * * * *Tähtemme *

      Huom!

      PARHAAT , , , Lappi Sinkut , , , :)

      KUULU PÄIVÄÄN , , , JOKAISEEN , , ,

      Tee aloitteesi , , , Oikea Hellu : Tunne ja koe , , , :)

      Tässä ja nyt valloita uusi huomen :)

      Sydämet , , , lämpöön :)

      Vapaat , , , m i s k u t , , , Juosten , , , T o r n i o o n :)

      Rakkautta ei tarvitse etsiä eläämme jo rakkaudessa , , , :)

      Rakkaus asuu , , , meissä :)

      Oivallukseen Onni asuu valona rinnassa

      Oivaltain yhdessä rinnassamme:)

      Ymmärrykseen , , , ihminen tavattavissa kohaamisentaito, , , :)

      Myös , , , tila / aika , , , avoimesti sekä , , , aidosti :)

      (Tunto )

      Tunne ja koe :)

      Katso suomi 24 Treffit Lappi Tornio , , ,

      Soita Heti , , , Aloite kuulluu kummallekkin :)

      Uljaat , , , Miehet , , , O v a t , , ,

      Aitoja - Sielun - Aromikkaita , , ,

      Hersyvin - herkuin :)

      Siirry , , , kaksin energiaan :)

      Varoitus: rakkaudettoman keho on jäykkä :))

      Aurinkoisin salonkikelpoisin asentein :)

      > > 3 * * :) = * suudelma Sielun avain :))

      Miehet pelkkää , , , ? seksiseuraa , , ,

      Miehet , , , tee , , , mua :) , , , S u l o , , , N e k u :)

      Vaikka eivät sitä suoranaisesti , , , Deittiprofiilissa , , , mainitsisikaa?

      Muutaman lauseen jälkeen Naiset , , , :)

      Nainen , , , täytä , , , minut :) , , , Sulo , , , Pörri :)

      Heti , , , ehdottelemassa , , , aidosti :)

      ( Ihanasti , , , m a u k k a a k s i , , , : )

      Läheisyyttä , , , Sekä aitoa seksiä , , ,

      Hersyvin herkuin :)

      Niin miksei sitä voi profiilissaan mainita ?

      (Miksi , , , miehet , , , pelkää , , , Seksiä )

      Lapsuuden - Traumat , , , :) ?

      Tieto taito sekä , , , kyky , , , a i t o - t o i m i n n a l l i s u u s , , , :)

      (Kohdata /avoimesti / aidosti :)

      Sielukkaasti avoimesti aidosti , , , intohimoisesti , , , nautintoon :)

      Aito terve , , , sielunjano , , , ikuista kestävää , , , :)

      Parahin Ansaitset Kultaa , , , O n n e a m a t k a a n :)

      Fysikaallinen häviävää :) ?

      Malli opit , , , Kaikki toiminnalliuus , , , tulee omista vanhemmista :)

      (Luomu nainen ja mies - aidosti :) )

      Varoitus :

      Suudelma on sielun avain :)

      Siiry tahdon , , , energiaan :)

      Vahvin energiamme :)

      Terve itsetunto on elämänmitainen kumppani, , , :)

      Huolla rakauden energialla , , ,

      Luomu Nainen , , , Luomu Mies , , ,

      L u o m u , , , E n e r g i i a a , , , :)

      Vapaat , , , Naiset - Juosten , , ,

      T o r n i o o n :)

      Aika ja Paikka , , , ?

      Merkki :

      Hanskat , , , Tai - Huivi , , , Vasempaan Käteen , , , :)

      Sydämen Puolelle :)

      Sydän on aina avattava Itse :)

      Tässä ja nyt , , , Valloita uusi huomen :)

      Y h d e s s ä . . . e n e r g i a a n :)

      Varoitus : Rakkaudettoman , , , Keho on jäykkä :)

      S i e l u t t a r e t / P r i n n s s i t :)

    • ounasrinteen-furry

      tiesin että ei kannata mennä baariin kun kirjoittelet että olet paskonu toisen furryn naamalle jne!!!!!!

      • furryy

        minähän kuule räyhään kun olen saanut hieman viinaa baarissa, rääääääyyyyhhhhhh, furryyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!


    • jotku näköjään kirjottaa mitä sattuu en ole kirjotellu tommosia mulla on yks nimi merkki olin nätisti baarissa enkä räyhännyt jotku käyttävät vanhoja merkejä.. hyväks.. ei ole mukavaa kun tommosia kirjotellaan olin tosiaan nätisti ois ollut mukava nähä..?? älä usko mitä muut kirjottaa toivottavasti näheltäis..?? kahvin tai limukan tarjoaisin.

      • tahdossa

        TÄRKEINTÄ :

        OIVALLA UUDISTA TERVE AJATTELU

        IRTI MENEISYYDEN VANKIEN POLITIIKASTASTA

        SIELUN-BETONEISTA, , ,SIELUTTOMISTA LAKI-SIELUISTA

        ESIMERKKI :

        OLEMME HENKISESTI 50% FYYSISESTI 50 %IHMINEN 100%,Sesti !

        AJATTELU - AIVO - MANIPULAATTIO -POLITISISOIDU n 22 % :seksi

        RUSINOIDU :) . . . ?

        KUULU -RYHMÄÄÄN -

        RYHMÄ - UUTIPIMENTO , , , n 22 - 29 %

        (SISÄPIIRI KURI ULKOPUOLELLE JÄÄTTÖ -ALKEELLISUUDESSA)

        PUOLUSTUS :

        ALKUPERÄISKANSAT

        SIVISTYSKANSAT

        VAROITUS :

        TILATULLA :) ASIANTUNJA MEDIA KIIHDYTTEMELLÄ

        AIVOT - RUSINOIDAAN n 22- 29%

        MENNEISYYDEN MAAKUNNAN - VANGIT

        SIIRRY TERVEESEEN ARKILUOVUUTEEN

        IHMINEN 100% RAKASTA RAKASTAIN 100% LAADULLA -SERTIFIOIN :)

        VAPAUDU , , ,100% I H M I N EN :)

        SISÄISTÄ TIETOISUUS TIETOISUUS PARANTAA :

        SISÄISTÄ MENNEISYYTESI OLEN IHMINEN

        IHMINEN JOKA TUNNISTAA HIRTORIANSA MENESTYY

        KUN SISÄISTÄÄMME ULKOISEN SEKÄ SISIMPÄMME

        MAHDOLLISUUS RAKENTUVAAN EDELÄKÄVIJYYTEEN

        TIEDOLLA - KASVU -JALOKSI , , , , SUKUPOLVESTA TOISEEN :)

        OLEN ESIMERKKI SEKÄ KUVA

        T E R V E - K A N S A L L I S T U N T O :)

        "POISTA LEIMAUTUNNEET OPTISET LASIT

        HEIKKO ITSETUNTO - MYY - KAIKEN : Edukseen . . . :)) ?

        ITSE-PETOS !

        (HEIKOT -RYHMÄSSÄ - SUURI )

        SUURI ON PIENTÄ ?

        ALOITA VETOOMUS

        SIELUN - SIIVOUS :)

        AINA ASIALLE NIMI SEKÄ KASVOT

        NIMI RINTAAN VASTUU SEKÄ VASTUUN KANTO !

        (TOTUUDEN - TAKUU )

        YKSILÖN -OIKEUS !

        OIKEA RADIO

        OIKEA LEHDISTÖ :)))

        OIKEA ASIA

        OIKEA TIETO

        OIKEA UUTINEN

        (TILA AKUUTTI )

        KATSE PEILIIN

        OLENKO MENEISYYDEN VANKI :)

        SIELUN - BETONI

        SOKEUTUNUT LAKI-SIELU :)

        TEHTÄVÄN TOIMENKUVA HUKASSA

        SEKÄ " VIRKA :)

        VIRKAEHTOSOPIMUS VASTUULLISEKSI !

        "TYÖSOPIMUSSUTEEKSI !

        VANHENTUNUT MALLI : "TSAARI !

        (RAKENNETTU SUURTEN IHMIMASOJEN HALLINTAAN :)

        UUDISTA :

        "TYÖSOPIMUSSUTEEKSI !

        OIKEA LUOTETTAVA - PANKKI

        YMMÄRRYS /PALVELLA / KONTORI / ASIKAS / IHHMINEN

        KOHTAAMISEN TAITO :)

        IHMINEN IHMISELLE - LUOTAMUS - ELÄMÄN -TASAPAINO

        OIKEA UUTINEN ( AVOIN - EI - UUTISPIMENTO )

        MALLI : TOTUUDEN - DIILIT - HYVÄVELI - VERKOT -

        AVAA JA KOKOA - TERVE - ITSETUNTO :)

        HEIKKO ITSETUNTO MYY KAIKEN RYHMÄSSÄ - EDUKSEEN :)

        UUTIPIMENNOLA VALTA - HURMIOKUNTA )

        SIIRRY AVOIMEEN RAKENTAVAAN KESKUSTELUUN !

        ESIM :

        VELKOJA JÄSEN - PANKIT - OMILLE -

        (TAIVALVAARAT ? )

        IRTISANOUTUUKO , , , YKSITYIS , , , ASIAKKAAT ?

        ALKOIKO SIJOITUS , , , ASIKAS , , , VIRTA , , , ?

        PÄIVÄN HINTA NOUSUT n 30 - 49% (Arjen hinta )

        ELÄKKEITTEN VEROPROSENTIT KORJATTAVA !

        LUO - UUSI , , , VEROJÄRJESTELLMÄ N 5-39 %POISTOINEEN

        (UUDISTA - VEROLLA SÄÄDETÄÄN TOIMEENTULO )

        (YKSI ILMOITUS POISTOINEEN )

        SOS - LAKKAUTUS , , , MALLI : VANHENTUNUT !

        MIKSI SUVAITSEMME KAIKEN MANIOPULAATTION

        A S I A – M A N P U L O I D A A N , , , L Ä P I ?

        JÄÄMMEKÖ , , , HÄPEÄÄN ?

        KOHTAA , , , EDELLÄKÄVIJÖIDEN

        Terve kannustava , , , asenne : A H K E R UUD E L L A !

        Terve asenne - liitoutuminen Hyvään sekä aitoon , , , kauniiseen !

        Kannustavaan , , , elämäntarkoituksen , , ,

        Vauvasta , , , vaariin :))

        -T U R V A L L I N E N - K O D I N - T U N T O :))

        -Perheille :))

        Myös -turvallinen - Radio sekä lehistö

        Oikea tieto , , , ( Muista , , ,väärästä seuraan rangaitus )

        - Aktiivi -Yhteisö !

        Esteellinen tai jäävi hakeudu tehtävästä

        Virka tai Muu Virhe Vaadi Heti Sovittelu !

        Korvausvelvoiteella , , , Myös Menetty Aika , , ,

        Politiikka oli vain vallan väline Tila otto sekä Tyhjä :

        Normaali - Arkiluovuudessa -Valehtelu !

        Vailla Arjen Totuutta ! , , , t y h j y y t t ä , , , , , ?

        Valituella maksetut sanat ei totuutta :) (Maksettu sana ? )

        Kansallistunto tulen huomioon otetuksi !

        - Y k s i l ö !

        Suomen Yleisradio sekä Lehdistö !:

        Suvaitsemattomuus ei ole , , , oikein

        Kaikkia kuultava tasapuolisesti , , , ihmisenä !

        Rekisteröidyt , , , puolueet , , ,

        Kuulevat , , , omiaan - t a s a p u o l i s e s t i !

        Heikko - Itsetunto- Pelkää Paremmaksi , , , muutosta !

        ( M u u t o k s e n - p e l k o, , , Tiedon-puute )

        Otakaamme Luovuuden lahjat , , , Käyttöön :))

        A v o i n - k e s k u s t e l u :))

        Avoin - demokratia on kehityksen , , , a v a i n , , ,

        K a i k k e e n :))

        L a a d u l l i s e n - Edelläkävijöiden - M e n e s t y k s e e n !

        Kaikkeen - Uudistaen - edelläkävijyyteen :))

        Mahdollisuudet , , , Valmiiksi

        Steiner kansa :

        Kansalla on äly sekä viisaus kerää ne , , ,

        Toteuta , , , tahdossa , , ,

        K A N S A L L I S T U N T O !

        ”Terve , , , Minä-Kuva ! ( Y k s i l ö ) Ei traumaattinen !

        Terve itsetunto on elämän mittainen kumppani !

        Ihmisen keho heijastaa selvästi mitä tapatuu hänen sisällään :

        ”E l i m i s t ö - o n - s i e l u n - p u n t a r i :))

        TARTU - AJEN - TOTUUTEEN

        Sielun , , , siivous !

        Älyn ja visauden tehtävä tunnistaa oikea ja väärä !

        Väärästä seuraa rangaistus !


      • ounasrinteen-furry

        no ei ehkä limukka tai kahvi riitä, tarjoatko takahalkiota? sillä me furryt annetaan anteeksi kauhee räyhääminen ;)


      • someron-furry

        haittaako jos minun takahalkio haisee krapula paskalle?


      • ounasrinteen-furry

        ei haittaa laitan pyykkipojan nenääni ja jylpytän sinua takahalkioon kuin kiimainen kani ;)


    • joku on kirjottanut näköjään hävyttömiä mutta minä en.. enkä räyhää..ounasrinteen-furrylle oneks on yks nimi merkki missä tavataan..?? kavin tai limukan tarjoon..

      • ounasrinteen-furry

        saanko juoda limukan sinun takahalkiosta se olisi hyvvää ;)


    • eikai furryt niin tee..?? huumorilla ottaa vai miten....?? jäijyt jutut täälä....

      • ounasrinteen-furry

        Kyllä furryt niin tekee jos haluaa olla aito oikea furry


      • eikai viirinkankaan-furry ja fursuit.. ole silleen tehny..??


      • ARKILUOVUUTEEN

        MYY KAIKEN RYHMÄYTYESSÄÄN EDUKSEEN :)

        AVOIN KESKUSTELU - ONNEN TUOTOON:)

        52 % äänestää 48% Jättää äänestämättä n ½ :let :)

        Anna antteeksi Kuinka sua huiputin Huputin ½ , , , Valo -K a n s a :)

        Orporturismi Ilmiö Lupasin Luppasin ja Lupasin Tekemättä mitään, , , ?

        Vaaltuella maksetut sanat , , , ei , , , sananmittaisuutta , , , Ei totuudessa :)

        P a r a h i n , , , a n s a i s e t , , , k u l t a a , , , onn e a , , , m a t k a a n :)

        Älyn ja Viisauden tehtävä tunnistaa oikea väärästä väärästä .

        SEURAA RANGAISTUS

        Realiteetit Jumalnvertaiset Positiiviset Negatiiviset

        ESIMERKKI : Vastuu 100% Tekeminen 101% Kokeminen

        100 % 100% = 200% Yhdessä Energia :)

        OLEMME HENKISESTI 50% FYYSISESTI 50 %IHMINEN 100%,Sesti !

        AJATTELU -AIVO -MANIPULAATTIO -POLITISISOIDU n 22-29 % :seksi

        RUSINOIDU :) . . . ?

        KUULU -RYHMÄÄÄN -

        RYHMÄ - UUTIPIMENTO , , , n 22 - 29 %

        (SISÄPIIRI KURI ULKOPUOLELLE JÄÄTTÖ -ALKEELLISUUDESSA)

        PUOLUSTUS : ALKUPERÄISKANSAT / SIVISTYS KANSAT

        V A R O I T U S : TILATULLA :) - ASIANTUNJA MEDIA KIIHDYTTEMELLÄ :)

        AIVOT - RUSINOIDAAN n 22- 29%

        MENNEISYYDEN MAAKUNNAN - VANGIT

        SIIRRY TERVEESEEN ARKILUOVUUTEEN

        IHMINEN 100% RAKASTA RAKASTAIN 100% LAADULLA -SERTIFIOIN :)

        VAPAUDU , , ,100% I H M I N EN :)


      • ounasrinteen-furry

        me kaikki furryt ollaan tehty silleen se on oikean furryn tunnusmerkki


    • pitää miettiä.... kun lähen moottori kelkalla ajelee kävis kuninas laavulla paistelis makaraa kahvit jois kans.

      • ounasrinteen-furry

        jos vain tarjous on voimassa niin voin juoda jaffaa sinun takahalkiosta


      • ounasrinteen-furry

        olis mukava treffailla sinun kaa viikonloppuna, voisit tarjota kaffeetta tai limonaatia sinun rusinareijästä minulle ;)


      • Fursuit

        ei se nimimerkki furry ole oikea furry kun se ei anna takahalkiota ja näköjään jättäny tämän keskustelun kun ei kirjoita enään mitään


      • ounasrinteen-furry

        joo ei se olekkaan furry, olis ollu mukavaa juoda aamukaffeet sen perseestä, harmi kun se oliki leikki höpöhöpöfurry


    • olen huomenna saarenpisteellä kello 17:00 eteenpäin kävelen sinne...!!!! jois sielä ja söis... jne...

      • ounasrinteen-furry

        olisi mukavaa nuuhkia sinun takahalkiota viikonlopun kunniaksi!!!!!


      • ounasrinteen-furry

        minäkin olen pisteellä kello 17:00 eteenpäin


      • viirinkankaan-furry

        Minä menen uittoon illalla


    • minä olin saarenpisteellä kello 17:00 ja lähin 18:45 ja kävelin sinne..!! mutta menen ounasrinteelle kaverin kylään.. saaruantien perällä asuu kaveri.. käyn siinä baarissa huppeli yhen jois.. sit kaverin kylään.. sieltä jos uitto.. eikä varmaan muualle.... jos nähellään mulla on lipis jossa lukee hifi konex..

      • viirinkankaan-furry

        Minulla on lippis missä on takahalkion kuva, jos nähdään niin ollaanko silleesti vessassa ihan miesten kesken? ;-)


      • viirinkankaan-furry

        olen uitossa missä on nimimerkki furry? ei näy täällä!!!!


      • Fursuit

        se furry höpöttää omiaan, ei se ole oikea furry kun ei tule baariin jne....


      • someron-furry

        olen minä oikea furry mutta olen juonut 1 siiderin ja olen ihan päissään ja rähisen, rrrooooaaarrrrr!!!!!!! muuuurrrrrr!!!! pyyhin teidän muiden furryjen puvuilla omaa paskaista takahalkiotani ja riehun ja rähisen MURRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • paikat-kuntoon

      Joet ovat sulat ja huomenna alkaa uitto. Takahalkioni on teitä varten ihanat pyllyfurryt.
      Tarjoan teille takahalkiotani nuuhkittavaksi kiltit seksikkäät furryseni kullat.
      Siivosin kakkanne pihaltani kun olivat tulleet esille lumen alta.
      Toin teille taas lahjaksi takahalkiossani tammenterhoja Katariinan puiston tammen alta.
      Annan ne teille söpöt furryseni tunnustuksena rakkautestani teihin.
      Lähtekäämme yhdessä uittoon imuttamaan seksikkäästi kevään orastaessa näin.
      On se uitossa niin ihanaa söpöjen furryjen kera imuttaa tammenterhot takahalkioissamme hyvässä kätkössä silleen. Nami...nami..takahalkionne furryt nuuuh..nuuh...nuuh....

      • someron-furry

        nami nami;) ja pusi pusi räääääyyhhhh furryyyyyy


      • paikat-kuntoon

        Tuo ei ollut minun kommenttini. Joku käytti nimmariani.


    • olin huppelissa sieltä kaverin luo.. sieltä uittoon ja.. Half Moon Night Club.. näitekö minua..?? olin kavereittenkasn.. liikenteenssä.. perhana jos mentiin huti.. vielä olitteko kummatkin liikenteessä..??? kaverit ei hyväks... mulla meni perjantai ihan häveks.. kaverien takia.. miellään olisin nähyt teidät..?? mulla on vain fursuit pää haitaako?? toivottavasti ei haittaa... jos haittaa niin harmi en ole ostanut vielä muuta.. olis mukava jos näheltäis jossain... teillä tai mun luona.. vatialanpolku 3e... ja vielä en ole rähissyt missään se on tosi.. vaikka muut kirjottaa muuta mulla on vain yks nimi merkki käytössä. jos se oli tässä haukukaa mun kavereita perhana..!!.

      • viirinkankaan-furry

        oltiin molemmat liikenteessä minä ja ounasrinteen-furry, nähtiin sinut ja oltiin todella pettyneitä kun nähtiin että olet liikenteessä kamujes kanssa jotka ei ole furryja, ei varmaan enään haluta nähdä sinua kun tuollaisen tempun teit meille furryille :( furry sääntökirjan mukaan kavereina ei saa olla muita kuin toisia furryja...... tämä luokitellaan rähisemiseksi kun rikkoo kultaista furrykirjan sääntöä!!!!


    • Olen olivers conors maistelen.. Tulkaa tänne maksan juomat.. Eikä ole muita ootan teitä. Niin näette minut.. Enkä rähise kaverit saamennä muualle en huoli niitä ihan oikeasti tulkaa tänne samalla pyyän anteeksi..!! Kun olen tehnyt väärin..

    • Minä pyydän olkaa ystävälisiä.. Kello 20:00 olen Täälä tulkee..?? En rähkise olen ystävällinen teille..

      • viirinkankaan-furry

        tullaan kylille baareihin 21-22 kun saadaan kyyti sinne


      • FURRYZILLA

        Olen furryzilla ja minä riehun ja rähisen ja paskon minne sattuu FFFUUURRRR MURRRR ja SPRÖÖÖTTT


      • viirinkankaan-furry kirjoitti:

        tullaan kylille baareihin 21-22 kun saadaan kyyti sinne

        Olen olivers conots.. Edelleen tulkee tekin olen ystävälinen teille otan riskin tekstiviestillä mis olen 0405234394 en vastaa kaikille furry vain..


      • viiirinkankaan-furry

        ei me uskalleta tulla kun rähiset ja riehut, harmi kun teet meille furruille näin :( olis ollut mukava nähdä ja viettää furryiltaa sinun kanssa mutta me ei riehujia suvaita


      • someron-furry

        nyt minä kilahdan ja nussin kaikkia takahalkioon, ROAAAARRRRR !!!!! viirinkankan-furryn takahalkiota minä nusasen oikein kunnolla ;)


    • minäkö rähissyt..?? älkää uskoko mitä muut kirjottaa.. omasta mielestä olin kunolla olivers conors olin ja juttelin ihmisille kun tulivat kysyyn istuma paikkaa ja olin kans Half Moon Night Club istuin baaritiskin lähellä ja olin sieläkin iisisti.. minä en tosiaan rähise.. muut tuntuvat rähisevän.. en minä tosiaan halua rähistä telle viiirinkankaan-furry.. aina mitä minä kirjotan joku kääntää teitävastaan minä haluaisin nähä teidät.?? minä olen ystävällinen ja hauska kun näkisitte minut.

      • someron-furry

        olipa mukavaa taas viikonloppuna rähissä, RÄYYYYHHH MURRRRRRR!!!!


      • räyhääjä

        vittu kun et osaa baarin nimeä sanoa oikein, se on Oliver corners


    • asukko someroharjulla.?? etes kehtaat kirjottaa tolleen.. minä ite en räyhää sinä näköjään.!!..

      • viirinkankaan-furry

        kylläpäs se someron-furry ja furry nimimerkki täällä räyhäävät keskenään, olkaa oikeita furruja ja rauhoittukaa....


      • furryy

        RRRÄÄÄYYYHHHHH WROAARRRRRRR!!!!!!!!!! OUUUUUUUU!!!!!!!!


    • en tiiä kuka on someron-furry.. parempi kun en tiiäkkään.. se näköjään kirjottelee kaikkee.. ja joku kirjottanut yläpuolella mulla on tämä merkki vain ei muuta meen huomenna ottaa aurinkoo ulos joku näköjään haluaa rähnätä ( en mie) ehkä kävelen saarenpisteelle tiistaina tai keskiviikkona se mitä minä kirjotan kääntyy mun päälle ei jaksa kohta oikaista asioita.

      • furryy

        RÄYYYYHHHHHH!!!! nyt suutun ja muutun hulkiksi ja örisen ja rähisen, ROAAAARRRR!!! VIIUVIIUU!!!!!!!!!!!!!! aurinkoa otan ja samalla möykkään!!!! MÖYYYKKKK ROAAR, kävelen saarenpisteelle ja örisen ÖRÖRÖR WROAAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        jopas siellä somerolla on räyhääjä-furryja kun on someron-furry ja furry nimimerkit, kasvakaa jo aikuisiksi elkää rähiskö niin ehkä teistä joku kaunis päivä furryja tulee siis oikeita furryja


      • takahalkio-laulaa

        sinä olet se someron-furry


    • pitää kohta jättää tämä suomi24 nytenkin olen kiltisti enkä räyhää kotona.. meen ulos aurinkoon ehkä meen saarenpisteelle.. kello 17:00 ei ole varma..? viirinkankaan-furry jos tavattais pyytäisin anteeksi omasta puolesta eikä olis kavereita mukana olis mukava jos sais asiat kondikseen.

      • furryy

        RÄYYYYH!!!!!! WROAAARR!!!!!! Minä kuseksin ja paskon minne sattuu!!!!


    • en minä sinua ainakaan tunne..? sun takia menee asiat häneks.

      • furryy

        ÖÖÖRRRR MÖÖRRR PRÖÖÖTTT BÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        en uskalla tavata kun pelkään räyhääjiä, kotona olen ja tärisen


      • viirinkankaan-furry

        kylläpäs täällä leikkifurryt rähisee, muuttukaa jo oikeiksi furryiksi


      • viirinkankaan-furry

        olis mukava nähdä mutta en tiedä uskallanko kun rähissään t: viirinkankaan ja ounasrinteen furry ollaan viettämässä kylillä pikkulauantaita


      • viirinkankaan-furry

        ei näy furry nimimerkkiä kylillä :(


      • en tiiä mitä tässä uskaltaa kirjottaa.. mun niskaan kaatuu aina... meen vanhempien luo vähäks aikaa... olen pahoilani telle ja anteeks erittäin paljon en rähise telle.


      • viirinkankaan-furry

        nyt meidän pitäis nähdä kylillä että uskotaan sinua, ollaan baarissa ounsrinteen furryn kanssa


      • viirinkankan-furry

        tuletko kylille?????


      • viirinkankaan-furry

        annetaan anteeksi jos tulet nyt kylille ja nähdään sinut


      • furryy

        en tule kun riehun ja räyhään, RARRRRRRR!!! MRRRRRRRR FURRRRRR!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        ollaan tänäänki liikkeellä baareissa, olisi todella mukavaa nähdä jne....


      • viirinkankaan-furry

        tuleeko furry baariin??? odotellaan täällä sinua


      • viirinkankaan-furry

        ei näkyny furrya baarissa, harmi kun oltais haluttu sopia asiat ja nyt ei enään uskota sinua että olet furry, harmitaa kun olitkin höpöhöpö furry :(


      • viirinkankaan-furry

        tämä keskustelu näyttää kuolleen kokonaan, mihin johtopäätökseen tultiin tässä? no siihen että viestiketjun aloittaja on leikki höpöhöpö furry, sellaisia riittää suomessa ja paljon... terveisin: viirinkankaan ja ounasrinteen furryt


      • furry

        älkää nyt lopettako.. tietokone ei ole toiminut eihänse ikuisesti toimi nyt toimii... enkä ole höpö furry keskiviikona ehkä liikun viimestään perjantaina.. haluaisin olla teijän kanssa..!! missä tavataan viirinkankaan-furry ja ounasrinteen-furry..?? kaverit ei tuu mukaan enkä räyhää.. olen kiltisti teille..! sori että en ole kirjottanut telle.. pahottelen että en ole ottanut yhteyttä.


      • furryy

        Tietokone toimi todella hyvin ainahan se toimii suorastaan loistavasti mutta en ole voinut kirjoitella teille kun olen räyhännyt ja örissyt RRRÄÄÄYYHHH!!!!! ÖRÖRÖÖÖRRRR!!!!!!!


      • furryy

        tänään ollaan liikenteessä, baareissa jne...


    • missä baareissa..?? jos sitä liikkuis kaupunkin luona...

      • viirinkankaan-furry

        ensin ollaan kaverin kyydissä furryasut päällä ja sitten jätetään asut autoon ja mennään baareihin, varmaan uitto, hemingways, Oliver corners, pisto, roippari, oluthuone, paha kurki bup ylityö, valdemari.. käydään klo 20-21 ja eteenpäin.....


    • meen baariin kattoo jääkiekko peliä.. oliver's corner tulkaa sielä olen.... ja en räyhää teille.. toivottavasti nähellään..?? peli alkaa kello 18:30 loppuu 21:15 noin.. eikä ole kavereita pöytään meen istuun.. lipis on jos lukee hifi konex.

      • viirinkankaan-furry

        voidaan tulla jos sinulla on joku kaveri mukana, aikaisemmin joku lainasi minun nimimerkkiä ja sanoi että ei saa olla kavereita mukana mutta se puhui palturia!!!! sinulla pitää olla joku kaverina oli sitten kaverisi furry tai ei, minäkin olen kaverin kanssa liikenteessä niin sääntöjen mukaan sinullaki pitää olla kaveri mukana että voidaan tavata toisemme


    • Olen edelleen olivers conors ei ole kavereita tule tänne.. Niin näet mut enkä räyhää.. Ootelen..?? Viirin furry..

    • En saanut kavereita.. Mukaan olivat estyneet..

      • viirinkankaan-furry

        emme usko tuollaista selitystä aina joku kaveri lähtee mukaan, harmi kun taas räyhäsit tämän homman pilalle kun et saanu kaveria mukaan


      • furryy

        ei kaverit uskaltaneet lähteä baariin minun kaa kun räyhään ja öykkäröin räyyyhhhhh!!!! öyykkkk!!!!!! haistatan muille furreille takahalkiotani jos näen teitä!!!! nuuhh nuuh vaan!!!!


    • Olen uitossa tulkee tekin minusta saadaan aina väärä kuva ootan teitä furryt.. Miten on.?? Seuraavan kerran olen liikenteessä perjantaina nyt hyvä nähä minut ennenkuin lähen pois enkä rähise teille.. Olen pyöreän pöydän luona.. Olis hyvä lähellä.

      • viirinkankaan-furry

        onko sinulla kaveri mukana siellä??? jos ei ole niin ei me voida tulla sinne ja tämä luokitellaan siten että sinä rähiset kun kutsut meidät baariin etkä ole kaverin kanssa siellä!!!


      • furryy

        tulukee uittoon haistamaan minun takahalkiota ja sitten minä räyhään ja murisen rääyyyhhhhh!!!! murrrrrrrrr!!!!


      • viirinkankaan-furry

        voidaan me perjantaina nähdä mutta siihen on yksi ehto, sinun pitäis antaa meidän nuuhkia sinun takahalkiota olisiko se mahdollista? ei paljoa tarvi antaa vaan vessassa hieman pieraiset ja me impataan paskan hajua keuhkoihin ;)


    • olen perjantaina liiken teessä... pitääkö olla kaveri vai ei..?? kovat on ehot...

      • viirinkankaan-furry

        ei tarvi olla kaveria mukana jos suostut että haistellaan sinun takahalkiota, jos et suostu niin pitää olla kaveri mukana, nähdääkö perjantaina???????


    • perjantaihin.. pääsiäinen on silloin...

    • En ole koskaan nähnyt furrya :<

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7894
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4646
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3321
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1546
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe