Sairaaksi haukkuminen

Vaisto huutas

Olen epäillyt miestä selän takana puuhailusta. Ihan rysän päältä ei ole jäänyt kiinni mutta kaikkea omituista tapahtuu ja vaistoni huutaa että jotain vehtaa.
Sitten kun puhun tästä miehelle, hänen ainoat kommenttinsa ovat että sä olet sairas. Silti koko ajan on outo tunne päällä miehen seikkaillessa ilta myöhään kylillä ja tulee outoja menoja, koskaan ei puhu puhelimeen minun kuulteni, herää joka ikinen aamu ennen mua ja puhuu puhelimessa jne. Mökilläkin kun oltiin, oli noussut ylös kun muut vielä nukkuivat ja tiedän että puhelin on taas laulanut.
Mul on loma josta mies tiesi mut ei järjestänyt itselleen lomaa, päin vastoin nyt on töitä niin pirusti vaiks kun olin töissä niin oli vapaa päiviä ja jäi kotiin ku lähdin töihin. Nyt on varmasti lähtenyt ennen ku herään tai viim. siinä kohtaa kun nousen itse ylös.
Siis tuollaista kaikkea tapahtuu mutta "olen sairas" kun epäilen touhujaan? Ilmeisesti aika yleinen kommentti varsinkin jos ei ole puhtaat jauhot pussissa?

10

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimi heti

      Kuuntele vain vaistoasi. Tyypillistä pettureille on syyttää toista sairaaksi ja vainoharhaiseksi. Ala pikkuhiljaa ottaa selvää missä mies oikein liikkuu, kun ei ole seurassasi. Puhelin on yleensä se, joka paljastaa pettäjän. Jotkut tosin ovat erittäin tarkkoja puhelimensa kanssa ja poistavat huolellisesti kaiken puolison silmille sopimattoman.

      Tässä kohtaa taas joku alkaa inisemään, että toisen puhelimeen kajoaminen on rikos. Enpä vain ole koskaan kuullut kenenkään pettäjän menneen rikosilmoitusta tekemään, jos puoliso on löytänyt pitävät todisteet pettämisestä juuri puhelimen tiedoista.

      Parempi saada asioihin heti selvyys, eikä vasta vuosien päästä. On niin turhaa tuhlata oma elämänsä pettävän paskiaisen kanssa.

      • Höh

        pitävät todisteet puhelimesta? mitenkäs pelkkä puhelinnumero mitään kertoo puhelun luonteesta?no tekstiviesti nyt jotain kertookin. Jos jotain haluaa saada selville, niin ääniaktivoituva sanelin vaan sellaiseen paikkaan missä puoliso mieluiten puhuu puhelimeen, on mikrofonin herkkyydensäädöt ja taustakohinan vaimennukset yms. Laitat vaan nauhottelemaan kun kotoasi lähdet töihin, ja jos puolisosi sattuu jäämään kotiin, niin sitten vaan kuuntelet mitä puhelimessa on päivän aikana höpisty. Ja on tosi herkkä mikrofoni noissa laitteissa, kuiskauskin kuuluu pitkänmatkan päästä. Ja jos miettii yksityisetsivää, niin hekään eivät pääse asunnon sisälle puheluita kuuntelee, ja etsivän palkkiolla saa noita sanelimia aikas monta.


    • Ero vireille.......

      Teidän suhde vetää ns. viimeisiään. Jos ei ole kiinnostusta pitää lomaa yhtä aikaa edes viikon, niin ohi on.
      On tavallista, että toinen sanoo sairaaksi tai vainoharhaiseksi.

    • Uskomaton

      Jos puolisoni epäilisi minua aiheetta, alkaisin rauhoitella ja selvittää, mistä virheelliset käsitykset ovat muodostuneet. Se kai olisi normaali tapa reagoida?

      Jos epäilykset heräävät, älä painosta miestä vaan tarkkaile ja tee muistiinpanoja. Ole kärsivällinen. Älä paljasta, mitä tiedät ja mistä tiedät. Nurkkaan ajaminen saa miehen varovaiseksi ja salaamaan paremmin tekemisensä. Jos yrität puhua asioista, aina löytyy jokin muka järkevä selitys. Kun olet niin kuin et olisikaan, mies tekee ennen pitkää virheitä.

      Toinen asia sitten on, onko kyttääminen sen arvoista. Kuinka kauan haluaa elää suhteessa, jossa ei ole luottamusta?

    • 1953

      Kyllä kannattaisi käydä kylillä katsomassa, näkyykö hänen autoaan kenties
      jossain talon tai kahvilan pihalla iltaisin, kun hän on myöhään kylillä ja
      tulee outoja menoja. Vai onko hän yksityisyrittäjä, joka saa työkutsuja myös
      iltaisin? Luulisi, että saisit järkevän selityksen häneltä, jos meno on rehellinen.

      On luonnollista epäillä outoja, myöhäisiä iltamenoja, jolloin pitäisi olla
      kotona perheen parissa. Ei se ole sairasta.
      Toivon, että saat asialle selvyyttä ja mieheltä vastauksen, missä mennään.

    • hyvät naurut

      Hahhhaaa aloitus on hyvä, sillä just noinhan kiinnijääneet pettäjät haukkuvat!!!!! Minä olin se kakkonen ja kun käräytin äijän kostoksi, olin hullu ja sekopää!! Hullu oli varmaan myös oma vaimo, joka suuttui miehelleen.

    • tuskaisa ero

      Kuule ei ole puhtaat jauhot pussissa. Mitä sitten kun jää rysän päältä kiinni? Oletko valmis luopumaan ja jatkamaan samaa peliä? Lähteminen ei ole helppoa ei todellakaan. Itsekin olen vieläkin niin vereslihalla että sattuu. Mutta onko tuo enää minkään arvoista elämää???? Luota omaan vaistoosi. Minäkin tein ja oikeassa olin vaikka mies syytteli hulluksi ja et kontrolliin. Olen mustasukkainen ym. Takaisin olen ottanut useasti ja aina on pahemmksi vaan mennyt. Jokainen päivä on taistelu etten enää helly. Kovinta on luopua omasta illuusiosta että kaikki vielä paranee. Ei se parane. Kipeäähän se tekee kun tajuaa että ei merkinnyt toiselle mitään. Uskon että joki päivä olen itkuni itkenyt, suruni surrut ja haavani nuollut ja sinut itseni kanssa ilman katkeruutta. Sinä päätät.

    • Petetty79

      Kannattaa turvautua yksityisetsiväpalveluun, saa itselleen mielenrauhan ja varmat todisteet, esim itse otin yhteyttä T:mi Varsinais-Suomen Etsiväpalveluun ja sain varmat todisteet kuvien ym kanssa. Ihan halpaa homma ei ollut mutta tulipahan asia selväksi.

    • toisenlainen kokemus

      Jos kanssaeläjä jatkuvasti kyttää toista aiheetta, niin siinä tulee sanotuksi kaikenlaista. Kun eihän sille epäilijälle mikään eikä millään äänensävyllä kerrottu vastaus kelpaa.

      Mä luulen, että miehesi on kyllästynyt sun kyttäämiseen. Ei halua sun kanssa edes lomaa viettää kun sä vaan epäilet ja epäilet, kyselet etkä tyydy mihinkään vastaukseen. Mitä hänen sun mielestä pitäisi sanoa? Entä jos ei ole mitään pettämistä? Miten hän sen sulle voisi todistaa? Ei mitenkään, eikö niin?

      Mulla oli samanlainen mies kuin sä. Vuosia se multa kyseli ja uteli, kulki perässä, vessan oveakaan ei voinut enää laittaa lukkoon koska mähän olisin voinut sieltä viestitellä jollekin. Kaikki mitä mä tein tai sanoin viestitti hänen mielestään että mä petän. Mutta kertaakaan en pettänyt. Miten sen sunlaisille todistaa?

      • Ap......

        Kun tässä ei nyt ole pelkästään mun epäilys kyseessä vaan siihen on mies itse teoillaan antanut ihan konkreettista aihetta. On kaikenlaisia sutturoita ympärillä pyörimässä " vain kavereina". Soittelevat viikonloppuisin et tuutko baariin.

        Lisäksi on viettänyt monia iltoja naispuolisten "hyvien ystävien" seurassa ja kyseenalaiseksi jää mitä yön pimeinä tunteina on tapahtunut. Yhden hyvän naisystävänsä kanssa kerran jopa saunoivat keskenään. Ihan viatonta varmaan ja mun pitäis ymmärtää et on normaalia saunoa kaksin kun muita ei ole paikalla.
        Kun oliskin vain mun epäilystä kyse mut ketä tuollaista käytöstä voi sietää? Siinä olet oikeassa ettei mies pysty mitenkään todistamaan syyttömyyttään mulle koska luottamus on jo mennyt. Sitä ei sanoilla korjata. Ja kun teotkaan ei ole muuttuneet niin miten olisi edes mahdollista koittaa luottaa vielä? Rysän päältä en ole saanut kiinni mut ei edellä mainittu käytös ole musta luottamusta herättävääkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe