minkähänlainen paikka on ottopoika? kannattaako tämmmösen rokkare-tytön käydä tarkastamassa meno? vai haukkuuvatko hippinä ulos..
ottopoika
5
1042
Vastaukset
- Nick
Käy katsomassa, sillähän se selviää. Viimeksi kun kävin oli meno ihan mukavaa, joskin hivenen tylsänpuoleista.
- Jurpo
Varmaan kaikki ovat tervetulleita, kunhan itse tulevat avoimin mielin ja "sietävät" toisinaan kovaakin soivan metallin.
- ana
Jurpo kirjoitti:
Varmaan kaikki ovat tervetulleita, kunhan itse tulevat avoimin mielin ja "sietävät" toisinaan kovaakin soivan metallin.
olen omakohtaisesti saanut sellaisen vaikutelman, että paikka on metallistien ja "pahuuden" tyyssija jonne "sisäänpääsy" on hieman niin ja näin...
- Ironman
ana kirjoitti:
olen omakohtaisesti saanut sellaisen vaikutelman, että paikka on metallistien ja "pahuuden" tyyssija jonne "sisäänpääsy" on hieman niin ja näin...
Sisään pääsee baarin aukioloaikana normaalisti ovesta. "Sisään" taas pääsee kun tulee rohkeesti juttelemaan. Metallistit eivät yleensä tee itse aloitetta, eli jos haluut tulla juttelemaan niin joudut itse tekemään aloitteen. Kokeile silti.
- otari
Ironman kirjoitti:
Sisään pääsee baarin aukioloaikana normaalisti ovesta. "Sisään" taas pääsee kun tulee rohkeesti juttelemaan. Metallistit eivät yleensä tee itse aloitetta, eli jos haluut tulla juttelemaan niin joudut itse tekemään aloitteen. Kokeile silti.
kuules, ihan rohkeesti vaan sisään, metallistit ja hevarit ovat säyseätä porukkaa, itsekkin kuuluun otarin vakioasiakkaisiin:) siis siellä saa olla ihan rauhassa jos halua. kyllä riitaakin saa aikaseksi jos sitä haluaa. eli sisään vaan, jos kovalla soiva rankempi musiikki ei haittaa tai pienessä sievässä olevat pitkätukat:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772