Pylly-suuseksi

Pyllynnuolijamies

Ollaanko ihan harmaalla alueella vai löytyykö kohtalotovereita?Mies Nainen on siis mun juttu.

9

603

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Mun juttu on kauhoo paskat löylykauhalla perseestä

      • Pyllynnuolijamies

        Minunkin pyllyreikää on nuoltu,erään naisen omasta halusta..muuten ja tosi juttukin.Mitäs löylykauha mies tästä tuumaa?


    • Nuolen joka reikää

      Tykkään nuolla niin peppua kuin pimpsaakin. Samoin on ihan ok että mun pyllynreikää nuollaan. Tykkään kylläkin enemmän itse nuolla ja ehkä enemmän tykkään nuolla peppua. Kun siisteys on hoidettu kunnolla, niin voin ihan työntää kieltäkin sisään. Parasta on se, jos nainen osaa kunnolla rentoutua eikä jännitä turhia.. silloin voi antaa kunnon kielareita. =)

      • groaarr

        Moikka, minä en innostu siitä, että nainen haluaa muuta, kuin ottaa poskeen, ei se
        oikein sovi kuvioon. Mutta ensin pillun ja sitten pakaroitten, niitten välien ja anuksen
        nuoleminen, siinä on kiima, eikö vain! Joskus olen Espanjassa jopa ostanut kaksi
        naista, parikymppisen istumaan naamallani ja vähän vanhemman ottamaan poskeen. Portoissa on kuitenkin riskinsä, ei vähiten taudeissa tai niinkuin minä jou-duin lopulta tööttäämään liian ahnetta sutenööriä hiukan leukoihin. Siitä ei kuiten-
        kaan pääse mihinkään, suhtkoht puhdas naisenpylly on kiihoittavinta, mihin mies
        voi naamansa ja kielensä työntää!


    • groaarr

      Etkö ole huomannu, kyllä tällä alueella löytyy useitakin kommentteja sekä miehiltä
      että ilokseni monilta naisilta jotka haluaa peppuaan nuoltavan. Mulla on ollu aina-
      kin parikymmentä naista, jotka nimenomaan ovat halunneet ja erityisesti nauttineet
      siitä, että heidän peppuaan on nuoltu. Harkitsen sitäkin, että alan käyttää oliivi- tai
      muuta öljyä, että pääsen sisemmälle näiden ihanien naisten peppuihin! T. Yks
      Pepp
      uhullu

      • halpa homma

        Kyllä taas paska irtos hyvin kun lukee näitä juttuja


    • peppu on parasta

      Minä nuolen tyttöystävän peräreikää ja työnnän kieltä sisään. Itseasiassa tänään ajattelin tehdä kun neiti palaa lomilta kotiin niin ensin vähän haistella pyllyä ja vähän nuolla ja lopuuksi penetroitua pyllyyn. Tyttöystäväni on nuoolut myös minua ja ihan oma-aloitteisesti.

      • ...

        Minä työnnän löylykauhaa urakalla perseeseen


    • Minä rakastan antaa naiselle suuseksiä ja taatusti nuolen myös perseen jos puhdas ja sitä halutaan,ne vaan on aika vähissä ne naiset täällä ketkä uskaltaa tehdä sitä mitä puhuvat,eli jos haluat nainen antautua kieli/sormihoitoon asiallisen kundin kanssa satakunnasta laita viestiä niin hoidetaan sinun aukot kuntoon ja mieli tyhjäksi arjen paineista.
      Ps. Olen myös saanut itse naiselta sekä sormea että kieltä kakkoseen,silloin lähtee sellaset orkut myös multa että oksat pois,sitäkin vaan valitettavan harvoin.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe