HUUCO OY

mika

kokemuksia kyseisestä???

13

6561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiketi

      Porilainen rakennusalan yritys.

      • eräs asukas

        Joo, o
        Asuttiin hänen rakennuttamissa vuokara asunnoissa. Lämmitys toimi, jos toimi, vesi tuli sisään katosta, välikatolta puuttu villat, vuokra-isäntää ei saanut koskaan kiinni. Että näin. Asunnot olivat ihan siistejä, mutta, mutta vikoja löyty, enkä ole ainoa asukas joka on huomannut hänen rakennuttamissaan taloja vikoja, sillä heitä löytyy..


      • Huuko
        eräs asukas kirjoitti:

        Joo, o
        Asuttiin hänen rakennuttamissa vuokara asunnoissa. Lämmitys toimi, jos toimi, vesi tuli sisään katosta, välikatolta puuttu villat, vuokra-isäntää ei saanut koskaan kiinni. Että näin. Asunnot olivat ihan siistejä, mutta, mutta vikoja löyty, enkä ole ainoa asukas joka on huomannut hänen rakennuttamissaan taloja vikoja, sillä heitä löytyy..

        Onko näin että kyseinen pulju nakertelee sekä Porissa että Helsingissä?


      • entinen asukas
        Huuko kirjoitti:

        Onko näin että kyseinen pulju nakertelee sekä Porissa että Helsingissä?

        Kyllä, näin on.Ainoa hyvä puoli kyseisessä henkilössä oli, että vuokran maksun kanssa pystyi neuvottelemaan, eikä heti heittänyt pihalle. No mutta rakennukset olivat niitä mitä olivat.


      • ----------
        entinen asukas kirjoitti:

        Kyllä, näin on.Ainoa hyvä puoli kyseisessä henkilössä oli, että vuokran maksun kanssa pystyi neuvottelemaan, eikä heti heittänyt pihalle. No mutta rakennukset olivat niitä mitä olivat.

        näyttää valmistavan pientä talorykelmää Vartiokylässä.


      • minä
        ---------- kirjoitti:

        näyttää valmistavan pientä talorykelmää Vartiokylässä.

        kyllä vuokra-asunnot rakennetaan aina eri periaatteella kuin myytävät...


      • Myydään
        minä kirjoitti:

        kyllä vuokra-asunnot rakennetaan aina eri periaatteella kuin myytävät...

        Mutta kun tämä henkilö myy niitä vanhoja vuokra-asuntojaan myöhemmin eteenpäin, ja taloyhtiön puheenjohtajana itse huunanmaa. Eli kusessa olet sitten jos, jotain tulee sanomista.

        http://www.dime.net/dime/c/asunnot/pd/0/0/0/1/.dime?std.key=830018


      • lisätä
        Myydään kirjoitti:

        Mutta kun tämä henkilö myy niitä vanhoja vuokra-asuntojaan myöhemmin eteenpäin, ja taloyhtiön puheenjohtajana itse huunanmaa. Eli kusessa olet sitten jos, jotain tulee sanomista.

        http://www.dime.net/dime/c/asunnot/pd/0/0/0/1/.dime?std.key=830018

        Että kyseissä asunnossa ei toimi mh, lämmitys, löytyy kosteutta, katonläpi on tullut vettä, mitä ei ole kuivattu.


    • Onneksi näin

      Huuco Oy on haettu konkurssiin 21.06.2010. Yritys jättänyt maksamatta mm työntekijöiden palkkoja, työnantajamaksuja, veroja ja työeläkemaksuja yli 260 000€, puhumattakaan muista maksamattomista laskuista.

      • Impivaarantie 16

        Sama porukka jatkaa Kestokodit Oy nimellӓ. Huunanmaa ja Koivuluoma. Jos vanhat merkit (Huuco oy ja Vantaan Laatutalot) pitӓvӓ paikkansa, niin ongelmia kerjӓӓt jos heiltӓ mitӓӓn ostat.


      • Ainakin varoitettu
        Impivaarantie 16 kirjoitti:

        Sama porukka jatkaa Kestokodit Oy nimellӓ. Huunanmaa ja Koivuluoma. Jos vanhat merkit (Huuco oy ja Vantaan Laatutalot) pitӓvӓ paikkansa, niin ongelmia kerjӓӓt jos heiltӓ mitӓӓn ostat.

        Kuka oikeasti uskaltaa tehdӓ RYS-9/1998 kuluttaja urakkasopimuksen Impivaarantien kohteesta. Ei edes RS «suojaa»?
        «Sitovaa hinta-arviota urakoitsija ei saa ylittӓӓ enemmӓllӓ kuin 15%:lla»


    • haiskahtaa veivaus

      Uusin vedätys on JH Property oy eli vanha Vantaan Laatutalot.
      Pysytään kuulolla mitä tästä seuraa.....

    • Viideskerta5

      Ja Satakarhu kannattaa kiertää kaukaa. J Koivuluoma taas menossa kohti seuraavaa konkurssia

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe