Ateismin epäilyttävät kytkökset

Dawkins todistaa

RT on venläinen tv-kanava, sen pääpaikka on Moskovassa. Tuskin kukaan läntisen maailman toinen henkilö olisi suostunut kanavan haastateltavaksi, haastattelijana entinen kommunisti. Tämä kertoo paljon ateistien arvomaailmasta.

Lopussa Dawkins sanoo pitävänsä sosialimista. Sitä ennen hän on jälleen kerran ilmaissut inhonsa uskontoa kohtaan, tyypillinen sosialistin merkki sekin.

31

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • fghfg

        Jopa kantasuomalaiset nuoret islamiin kääntyneet naiset tuntevat vetoa Isikseen, ja joitakin on sen riveihin jopa lähtenyt.

        Ihmeelisiä ilmiöitä on, tulee mieleen Tukholma-syndrooma, kidnapattu kääntyy kidnappaajiensa puolelle, mm. tapaus Patricia Hearst.

        Ja ainakin USAssa on aika yleistä, varmaan tätä esiintyy muuallakin, että vangit, mukaan lukien kuolemaantuomitut saavat tuntemattomilta naisilta rakkauskirjeitä - jopa avioliittoehdotuksia.


    • Se kertoo Dawkinsin arvomaailmasta sen, että hänen mielestään tiede ei tunnusta poliittisia rajoja. Olen aivan samaa mieltä.
      Tiesitkö, että kylmän sodan aikanakin lännessä arvostettin eräitä NL:n tiedemiehiä varsin korkealle. Hyvänä esimerkkinä tästä Andrei Linde.
      Toinen vastaava rajoja tunnustamaton on ollut taide. Olen päässyt kuuntelemaan livenä sekä Emil Gilelsiä että Mstislav Rostropovitsia, eikä olisi tullut mieleenkään kysyä heidän poliittista kantaansa.

      Mielestäni avauksesi kuvastaa lähinnä omaa mustavalkoista arvomaailmaasi.

      • atte boi

        Yksi monista syistä miksi en suosi oikeistolaisten etuja ajavia puolueita, on esim. USA n. sekopäisten uskonnonlahkojen fanaattiset touhut.
        Yleensä kun seuraa uskonnon varjoilla temmeltävien lahkolaisten touhuja, niin meillä, kuin muuallakin, ei voi tulla muuhun lopputulokseen kuin,
        että omistajia sekä riistäviä puolueita suosivat katsantokannat ovat kaiken pahan alku sekä juuri.
        Onneksi "viime tipassa" uskalsi meillä täällä suomessakin joukko uskalikkoja astua esteiksi uskonnon nimissä, sekä varjossa tehtävälle sortopoliitiikalle.
        Emme nytkään nauttisi 8h työajoista, lapsilisistä, mistään muistakaan sosiaalisista oikeuksistamme ( jotka niistä nauttivat, ovat typerillä äänestys käyttäytymisillään tuhoamassa tyhmyyttään).ilman joidenkin uskaliutta kyseenalaistaa "aivopesut"
        Sitten nämä samat "hemmot" istuvat pyhisin kuin lammaslauma "kupolin" alla kiitäen olotilastaan riistäjiään.

        NAURETTAVAA TYPERYYTTÄ ??


      • "tikahtunut"

        Olisiko FOX amerikkalainen kanava ?
        Kun seuraa amerikkalaisia ohjelmia, niin siellä siunataan kaikki tapahtumat kissan kuolemasta, sotimaan lähtemiseen saakka.
        Jos jostain, niin sieltä saa parhaan läpileikkauksen uskonnon hölmöyksistä, typeryyksistä, joka on rönsyillyt naurettavuuksiin asti.


    • avaaja

      Itse en ikinä koskaan edes katso RT:n ohjelmia, sillä ne ovat naurettavaa Putinin propagandaa. Ateistit ovat epätoivoissaan niin pieni vähemmistö, että mikä tahansa kanava kelpaa.

      Ja tämä 8:n tunnin työpäivä... kaikkialla muualla tehdään enemmän töitä kuin laiskassa ja saamattomassa Suomessa. Siitäkö pitäisi kiittää punaista roskaväkeä, jonka hulinoinnin seurauksista nyt saamme nauttia supistuvan taloutemme kanssa. Polvisen mukaan rähinöivät venäläiset matruusit painostivat väkivallalla uhaten eduskuntaa tähän laiskuuslakiin, saadakseen suomalaisista punikeista juopottelukavereita itselleen. Ja niistä päivistä saakka suomalainen työmies onkin juopotellut, joka viikonloppu. Kuinka toisin asiat olisivatkaan, jos Wrightin kristillinen työväenliike olisi päässyt vallalle tämän saatanan ja rienaajan villitsemän roskajoukon sijasta.

      • Aada@

        avaaja

        "Kuinka toisin asiat olisivatkaan, jos Wrightin kristillinen työväenliike olisi päässyt vallalle tämän saatanan ja rienaajan villitsemän roskajoukon sijasta."

        Sinähän voisit mennä Pirkko Jalovaaran kanssa ajamaan riivaajia ulos mainitsemistasi työväkeen kuuluvista roskajoukoista.
        Teidän ajatuksenne sopivat hyvin yhteen. Pirkon tilaisuuksissa on käynyt paljon saatanan ja rienaajan villitsemiä ihmisiä. Virittelepä hänen kanssaan jotain yhteistyötä.
        Tämä 8 tuntia päivässä on maksimi, mitä itse teen ansiotyötä.
        Aikaa tulee jäädä muuhunkin kuin työhön. Muuta sinä vaikka työpaikallesi asumaan jos haluat.


      • sopii mulle

        "Ja tämä 8:n tunnin työpäivä... kaikkialla muualla tehdään enemmän töitä kuin laiskassa ja saamattomassa Suomessa."

        Olen mielelläni laiska ja saamaton, jos se tarkoittaa, että työnteon lisäksi jää aikaa viettää vapaa-aikaa ja nauttia elämästä. Ala yrittäjäksi, jos haluat vain tehdä töitä kellon ympäri. Minä en halua.


      • Aada@ kirjoitti:

        avaaja

        "Kuinka toisin asiat olisivatkaan, jos Wrightin kristillinen työväenliike olisi päässyt vallalle tämän saatanan ja rienaajan villitsemän roskajoukon sijasta."

        Sinähän voisit mennä Pirkko Jalovaaran kanssa ajamaan riivaajia ulos mainitsemistasi työväkeen kuuluvista roskajoukoista.
        Teidän ajatuksenne sopivat hyvin yhteen. Pirkon tilaisuuksissa on käynyt paljon saatanan ja rienaajan villitsemiä ihmisiä. Virittelepä hänen kanssaan jotain yhteistyötä.
        Tämä 8 tuntia päivässä on maksimi, mitä itse teen ansiotyötä.
        Aikaa tulee jäädä muuhunkin kuin työhön. Muuta sinä vaikka työpaikallesi asumaan jos haluat.

        "Tämä 8 tuntia päivässä on maksimi, mitä itse teen ansiotyötä. "

        Kysyin kesällä taloyhtiömme grillauspaikalla, kuka suostuisi tekemään 9,5 tunnin työpäivää. Eipä noussut käsiä. Jos työpäivät pidentäisi yhdeksään ja puoleen tuntiin, saataisiin yksi vapaapäivä viikossa lisää ilman, että viikottainen työaika juurikaan vähenisi. Pekkas-perjantait vapaaksi tai jokin muu valinnainen vapaapäivä.
        Aika moni olisi suosutunut.


      • Poliittiset ääriainekset ovat aivan yhtä vastenmmielistä porukkaa kuin uskonnollisetkin.
        Mitä Putinin propagandaan tulee, niin sehän on patavanhoillisen kristillistä monelta osin. Ei Putin mikään komukka ole.


      • Narkkienkeli
        Aada@ kirjoitti:

        avaaja

        "Kuinka toisin asiat olisivatkaan, jos Wrightin kristillinen työväenliike olisi päässyt vallalle tämän saatanan ja rienaajan villitsemän roskajoukon sijasta."

        Sinähän voisit mennä Pirkko Jalovaaran kanssa ajamaan riivaajia ulos mainitsemistasi työväkeen kuuluvista roskajoukoista.
        Teidän ajatuksenne sopivat hyvin yhteen. Pirkon tilaisuuksissa on käynyt paljon saatanan ja rienaajan villitsemiä ihmisiä. Virittelepä hänen kanssaan jotain yhteistyötä.
        Tämä 8 tuntia päivässä on maksimi, mitä itse teen ansiotyötä.
        Aikaa tulee jäädä muuhunkin kuin työhön. Muuta sinä vaikka työpaikallesi asumaan jos haluat.

        Oletko Aada iltavuorolainen?
        (Viestisi näyttävät ilmaantuvan enimmäkseen 8:n ja 16:n välillä.)


      • kysymys4
        agnoskepo kirjoitti:

        "Tämä 8 tuntia päivässä on maksimi, mitä itse teen ansiotyötä. "

        Kysyin kesällä taloyhtiömme grillauspaikalla, kuka suostuisi tekemään 9,5 tunnin työpäivää. Eipä noussut käsiä. Jos työpäivät pidentäisi yhdeksään ja puoleen tuntiin, saataisiin yksi vapaapäivä viikossa lisää ilman, että viikottainen työaika juurikaan vähenisi. Pekkas-perjantait vapaaksi tai jokin muu valinnainen vapaapäivä.
        Aika moni olisi suosutunut.

        MUTTA. Eihän se työajan lisääminen todennäköisesti tuota tarkoita vaan sitä että tehdään 9,5h viitenä päivänä viikossa...


      • nukun sitten haudassa
        sopii mulle kirjoitti:

        "Ja tämä 8:n tunnin työpäivä... kaikkialla muualla tehdään enemmän töitä kuin laiskassa ja saamattomassa Suomessa."

        Olen mielelläni laiska ja saamaton, jos se tarkoittaa, että työnteon lisäksi jää aikaa viettää vapaa-aikaa ja nauttia elämästä. Ala yrittäjäksi, jos haluat vain tehdä töitä kellon ympäri. Minä en halua.

        Hei. Minä en ole yrittäjä mutta tykkään työstäni ja haluan tehdä sitä paljon vaikka en saa ylityörahaa. Teenkin usein kuutena päivänä viikossa ja keskimäärin ehkä 10 tuntia kerrallaan. Äänestän vihreitä. En usko jumaliin.


    • -s-

      Sosialismihan on aatteena ihan hieno. Menee vain vituralleen heti kun siihen sotketaan ihmisiä.

      • Maailmankuulu muurahaistutkija Wilson sanoi kommunismista:
        "Hieno aate, väärä laji"


    • "Tuskin kukaan läntisen maailman toinen henkilö olisi suostunut kanavan haastateltavaksi"

      Älä valehtele.

      "Tämä kertoo paljon ateistien arvomaailmasta."

      Höpöhöpö. Kirjoituksesi kertoo enemmänkin harhaluuloistasi. Oleelista kirjoituksessasi on se, että et käsitellyt itse asiaa ollenkaan vaan hyppäsit suoraan leimaamaan ilman mitään perusteita.

      • "kommari"

        Kyllä taas nähdään kuinka typeryys vaikuttaa hyvinvointiimme.
        Suomessa on todella vain muutama tuhat persoonaa, jotka voisi luokitella omistavaan luokkaan, sekä kuuluvan sitä kannattavaan poliittiseen tahoon.
        Loput maalaisemme kuuluvat työtätekevään joukkoon, joiden palkan maksaa joku toinen, mutta silti he kuvittelevat kuuluvansa omistavaan luokkaan ????
        Tuntuuhan se tietenkin "uljaammalta" kuvitella kuuluvansa porvaristoon, kun omistaa velkaisen asunnon sekä auton, jotka on hankkinut omistavalta luokalta.
        Täytyy vain ymmärtää, ettei >vaatteet miestä tee


    • DanKetch
      • -s-

        Se kertoo sen, ettei multinimimerkkeilevä hit&run-fundis koskaan palaa kommentoimaan omaa avaustaan. Ainakaan samalla nimimerkillä. Eivät nuo pelkurit uskalla.


      • Dawkins todistaa
        -s- kirjoitti:

        Se kertoo sen, ettei multinimimerkkeilevä hit&run-fundis koskaan palaa kommentoimaan omaa avaustaan. Ainakaan samalla nimimerkillä. Eivät nuo pelkurit uskalla.

        en anna anteeksi!!!!!!!!!!!!


      • avaaja
        -s- kirjoitti:

        Se kertoo sen, ettei multinimimerkkeilevä hit&run-fundis koskaan palaa kommentoimaan omaa avaustaan. Ainakaan samalla nimimerkillä. Eivät nuo pelkurit uskalla.

        Valehtelet törkeästi ateistien tapaan. Kommentoin ketjua jo aiemmin ja teen sen nytkin, rohkeasti kertoen olevani ketjun avaaja.

        Kristityt uskaltautuvat likaiseen venäläis-kommunistiseen ateistimediaankin kertoakseen ihmisille, että he voisivat elää toisinkin, paremmin, kuin nyt elävät ja saisivat siitä vielä palkinnon elämänsä jälkeenkin. Kristityillä ei siis ole mitään hämäräperäisiä motiiveja toiminnalleen ja siksi siihen, mitä he sanovat näilläkin epäilyttävillä kanavilla, voi huoletta luottaa. Ateistista taas en ainakaan minä itse voi koskaan olla varma, valehteleeko hän vai onko hän vain tietämätön esittäessään kummallisia väitteitään.

        Tämäkin ketju kertoo niin paljon siitä, että laajemmalle pitäisi kristillisen sanoman vielä levitä ja syvemmin sen vaikuttaa, että tarkoituksellinen pahuus poistuisi maailmasta. Että sydämet katuisivat ja muuttaisivat vihansa rakkaudeksi.


      • avaaja kirjoitti:

        Valehtelet törkeästi ateistien tapaan. Kommentoin ketjua jo aiemmin ja teen sen nytkin, rohkeasti kertoen olevani ketjun avaaja.

        Kristityt uskaltautuvat likaiseen venäläis-kommunistiseen ateistimediaankin kertoakseen ihmisille, että he voisivat elää toisinkin, paremmin, kuin nyt elävät ja saisivat siitä vielä palkinnon elämänsä jälkeenkin. Kristityillä ei siis ole mitään hämäräperäisiä motiiveja toiminnalleen ja siksi siihen, mitä he sanovat näilläkin epäilyttävillä kanavilla, voi huoletta luottaa. Ateistista taas en ainakaan minä itse voi koskaan olla varma, valehteleeko hän vai onko hän vain tietämätön esittäessään kummallisia väitteitään.

        Tämäkin ketju kertoo niin paljon siitä, että laajemmalle pitäisi kristillisen sanoman vielä levitä ja syvemmin sen vaikuttaa, että tarkoituksellinen pahuus poistuisi maailmasta. Että sydämet katuisivat ja muuttaisivat vihansa rakkaudeksi.

        Jos väität nykyistä Venäjää kommunistiseksi, sinulta ovat poliittiset reaalitetit pahasti hukassa. Ateistiseksikaan Venäjää ei mitenkään voi kutsua, vaan konservatiivinen ortodoksikirkko on siellä valtiojohdon suojeluksessa.
        Jos premissisi ovat näin pielessä, onko muukaan juttusi mitenkään validia?


      • fda

        Aloittajan logiikan mukaan kristinuskolla on epäilyttäviä kytköksiä venäjään.


      • fda
        avaaja kirjoitti:

        Valehtelet törkeästi ateistien tapaan. Kommentoin ketjua jo aiemmin ja teen sen nytkin, rohkeasti kertoen olevani ketjun avaaja.

        Kristityt uskaltautuvat likaiseen venäläis-kommunistiseen ateistimediaankin kertoakseen ihmisille, että he voisivat elää toisinkin, paremmin, kuin nyt elävät ja saisivat siitä vielä palkinnon elämänsä jälkeenkin. Kristityillä ei siis ole mitään hämäräperäisiä motiiveja toiminnalleen ja siksi siihen, mitä he sanovat näilläkin epäilyttävillä kanavilla, voi huoletta luottaa. Ateistista taas en ainakaan minä itse voi koskaan olla varma, valehteleeko hän vai onko hän vain tietämätön esittäessään kummallisia väitteitään.

        Tämäkin ketju kertoo niin paljon siitä, että laajemmalle pitäisi kristillisen sanoman vielä levitä ja syvemmin sen vaikuttaa, että tarkoituksellinen pahuus poistuisi maailmasta. Että sydämet katuisivat ja muuttaisivat vihansa rakkaudeksi.

        Kertoo paljon sinun "uskostasi". Kuvitteletko saavasi valehtelustasi taivaspisteitä mielikuvitusjumalaltasi?


      • "realisti"
        fda kirjoitti:

        Aloittajan logiikan mukaan kristinuskolla on epäilyttäviä kytköksiä venäjään.

        Antakaa "naapurin" tuhota "loisijat" nurkistaan, jospa saataisiin / otettaisiin välillä sieltä mallia, eikä aina ruotsalaisilta.
        Jospa sillä olisi tervehdyttävä vaikutus tähän meidän nykyiseen "pilviin kurkoitteluun" tyyliimme, kun asiat huonosti menevät, sillä tiettävästi apua pilvistä ei ole koskaan herunut.


      • fda
        "realisti" kirjoitti:

        Antakaa "naapurin" tuhota "loisijat" nurkistaan, jospa saataisiin / otettaisiin välillä sieltä mallia, eikä aina ruotsalaisilta.
        Jospa sillä olisi tervehdyttävä vaikutus tähän meidän nykyiseen "pilviin kurkoitteluun" tyyliimme, kun asiat huonosti menevät, sillä tiettävästi apua pilvistä ei ole koskaan herunut.

        En minä islamista ole innostunut, se on vielä kökömpi paketti kuin kristinusko, mutta eivät ne kaikki pelkkiä loisijoita ole. Niillä on vaan iskenyt alemmuuden tunne. Ryöstöretkillään saivat teknologiaa käsiinsä ja olivat hetken aikaa edellä kristittyjä jotka tuhosivat oman kehittyneemmän ajattelutavan, sen ajan tieteen ja pitkälti kulttuurinsa uskonnon nimessä. Kuvittelivat että eivät sitä tarvitse.

        Muslimit olivat fiksumpia ja ottivat toimivaa teknologiaa ja orjuuttivat sen, valitettavasti, sotakoneensa käyttöön. Kristinuskon tiedevastaisuus heikensi Rooman niin pahasti että Islam levisi Espanjaan asti.


      • fda
        fda kirjoitti:

        En minä islamista ole innostunut, se on vielä kökömpi paketti kuin kristinusko, mutta eivät ne kaikki pelkkiä loisijoita ole. Niillä on vaan iskenyt alemmuuden tunne. Ryöstöretkillään saivat teknologiaa käsiinsä ja olivat hetken aikaa edellä kristittyjä jotka tuhosivat oman kehittyneemmän ajattelutavan, sen ajan tieteen ja pitkälti kulttuurinsa uskonnon nimessä. Kuvittelivat että eivät sitä tarvitse.

        Muslimit olivat fiksumpia ja ottivat toimivaa teknologiaa ja orjuuttivat sen, valitettavasti, sotakoneensa käyttöön. Kristinuskon tiedevastaisuus heikensi Rooman niin pahasti että Islam levisi Espanjaan asti.

        Nykypäivänä kun tuo etumatka on kadonnut ja ovat kaikkia jäljessä niin siitä se alemmuuden tunne tulee. Mennyt loisto, nykytila heikko josta syyttävät kaikenlaisia salaliittoteorioita ja tulevaisuus ihan sitä samaa tai vielä huonompaa.


      • heh_hehsulle
        avaaja kirjoitti:

        Valehtelet törkeästi ateistien tapaan. Kommentoin ketjua jo aiemmin ja teen sen nytkin, rohkeasti kertoen olevani ketjun avaaja.

        Kristityt uskaltautuvat likaiseen venäläis-kommunistiseen ateistimediaankin kertoakseen ihmisille, että he voisivat elää toisinkin, paremmin, kuin nyt elävät ja saisivat siitä vielä palkinnon elämänsä jälkeenkin. Kristityillä ei siis ole mitään hämäräperäisiä motiiveja toiminnalleen ja siksi siihen, mitä he sanovat näilläkin epäilyttävillä kanavilla, voi huoletta luottaa. Ateistista taas en ainakaan minä itse voi koskaan olla varma, valehteleeko hän vai onko hän vain tietämätön esittäessään kummallisia väitteitään.

        Tämäkin ketju kertoo niin paljon siitä, että laajemmalle pitäisi kristillisen sanoman vielä levitä ja syvemmin sen vaikuttaa, että tarkoituksellinen pahuus poistuisi maailmasta. Että sydämet katuisivat ja muuttaisivat vihansa rakkaudeksi.

        Siehän se varsinainen( poika)rakkauden apostoli olet ;-)


    • komarikin

      Et sitten enää muuta keksinyt? Vedit kommarikortin! Sun häpeäsiähän se on. Tosiasioita et kykene kumoamaan joten vetoat liibalaabaan. :X

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe