Poissa silmistä, poissa mielestä

Pairankoskat

Koirankakkajuttua taas. On pakko vuodattaa kun riepoo niin tämä koiraihmisten käyttäytyminen.

Suupankujalla joku eilen illalla ulkoilutti isoa mustaa karvakasaa. Koira kyykistyi jalkakäytävän reunaan ja teki siihen ns. tortut. Koiranomistaja näytti siltä, kuin valmistautuisi keräämään pökäleet pois, mutta mitä vielä - potki kengällä vähän lunta siihen päälle! Lumet kun sulaa, niin siinä ne kikkareet on sitten keväällä näkyvissä.

Sama minulle, jos jossain Hyrsingissä koira kakkii tien reunaan, mutta että Kuntakeskuksessa! Olisi aika jo pirkkalalaistenkin sivistyä ja kaupunkilaistua. Ei tämä ole enää mitään 70-luvun junttilaa.

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PairanKoska

      Ootko koskaan kuullu, että se paska maatuu kyllä siihen maaperään.
      Miten muuten ne jäniksen,hirvien,kissojen ja lintujen paskat nurmikolla...niitähän on keväällä pilvin pimein ?

      • Pairankoskat

        Ei se maadu niin kauan kuin on pakkasta. Ja heti ilmojen lämmettyä se p aska on jonkun kengänpohjassa!

        En kyllä koskaan ole muuten nähnyt jäniksen tai hirvenp askaa jalkakäytävällä. Oletko itse?


    • Bi-Ologi

      Höpö höpö, maatumiseen ei tarvita kuin happea ! Missä olet ollut biologian tunneillas ? Tietysti korkeampi lämpötila nopeuttaa maatumista, mutta sitä kyllä tapahtuu -20 asteen pakkasellakin !

      • älöjklajgökäjlöfkdh

        No eihän siinä siten mitään. Antaa kaikkien piskien paskoa vain pitkin jalkakäytäviä.


    • Vaippa piskille

      Meillä on fiksu kissa,se peitti koiranpaskan huolellisesti kun joku antoi rakkinsa paskoa meidän tontinreunaan tässä taannoin.Kai sitä kissaakin ketutti kun sen reviirille paskotaan ja se itse käy talontakana pikkumettässä paskomassa ja peittää jätöksensä kuivilla lehdillä tai maatuneilla neulasilla,eikä tee hätiään toisten pihoihin eikä sinne missä kuljetaan.Koiranomistajilla ja sillä talutettavalla ei ole järkeä yhteensäkkään sen vertaa kun hyvätapaisella kissalla.

    • helpporatkaisu

      Miksi et ota kuvaa ja anna sitä poliisille? Järjestylaki velvoittaa keräämään paskat taajama-alueella, eli tuosta napsahtaa rikesakko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe