Suomi 24 uudistuu aikalailla meille

ainakin jotka ollaan rekattuja

RIVÄT SIIRRY uuteen palveluun

* Yksityisviestit

* Kuvat Profiilssa

* Listaus keskusteluista

* Kuulumiset

* Kaverit (huomio)

* Seuraajat -

Nämä ovat ainakin olleet minun proviilissani

Rekattuna pysyy entisillä tiedoilla -- Jos olet rekattu -- Voit tarkistaa jos haluat säästää jotain .

Voi olla hyväksi Puhdistus . Minun mielipiteeni näin ennakkoon -- saa sitten nähdä Se muuttuukin jo 27/1 jos okeessa olen

15

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3x24

      Ainakin tuo S-24 mainos on epäasiallista häirintää.
      Toki hyvät uudistukset tarpeellisia.

    • kiusanteko?

      Ihan samaa mieltä 3x24 kanssa, että tuo 24-mainos on kirjoittajien väheksymistä. Sehän on ulkolainen, paskat ne suomalaisista välittävät.

    • u,m****

      Voi kun kaikki ajattelis näin -- kiusantekoa on se mainonta -- taidan mennä haukkuun sinne -- häirintää jos mikä-- jos tekiskin lakon -- Katson missä muualla on kesjustelupaikkoja täälä internetissä -

    • hyvä um

      Tee lakko, mene ihmeessä niitä kesjustelupaikkoja muualle katsomaan, hyvää matkaa, ei kiirettä takasin !!

      • satanikki niilo

        Eikäkö mie lukaisin tuon mainoksen. Pitääkin siirtää muistitikulle, joka sekin on ostettava, siirtää nää rekatulla ja sivunikeillä kirjoitetut talteen.
        Viikko aikaa. Tarviin apulaisen.


    • u,m****

      jaha satanikki on nyt ihmeissään --kuinka käy vanhojen muistelut nyt --
      Ensiviikkoon ei ole kun paripäivää -- Ja minusta ei ole väliä --kyllä ne Sääkset tulee ajallaan -- ei tää ole maailman loppu -- Jos kuitenkin jään katsomaan kuinka meidän riitapukarien käy --hukkuu pia avaruuteen toivottavasti -

      • n-100

        Eihän 100 niilo keskusteluisten jatkumisista huolissaan ollu vaan siitä, että vanhat ketjut poistetaan koneilta ylläpidon toimesta viikon lopulla.
        Niettä muistitikkua vaan ristiin hop hop jos aikoo ne säilyttää. Otanpa selvää yli-brankkarilta huomisaamuna miten kanootti kulkee täst etiäpäin.


    • sumpiton

      UM paitsiossa on ja pysyy, kuten muutkin "loreenat"Keskustelut ja meilit ym käydän muualla.

      • nääsvillen ville

        UM on reipas ikänainen. Vain elämässään puolensa pitäneet pysyvät hänen kyydissään. Ei yhtään haittaa vaikka naapuri-maasta kirjoittelee.


    • Jaaha, enpä ole ajan tasalla, haitanneeko mittään nää muutokset. Vai joku huolissaan menneistä kirjoituksistaan, anti mennä vaan, mitä vanhoja plaraamaan. Vois alottaa puhtaalta pöydältä nääkin palstan katkeroituneet, mutta pystynevätkö.

    • näinkin on

      Palstan katkeroituneilla on omat syynsä, ketjuja plaraamalla voisi yks ja toinen löytää vähän syytä omastakin käytöksestään.
      Jos itse puhdistaa pöytänsä ronskisti aika ajoin, ne roskat ovat voineet lentää muitten silmille.

      • Latevaa

        Sehän on kumma en pääse omalla rekatulla nikillä mukaan, täutyy vähän muuttaa, seitsemän vuotta kelpasi.


      • Latevaa

        Kysymys Suomi 24.lle Miksi nikkini Late Vaan ei kelpaa!


    • No niin nyt ollaan tutustuttu tähän uuteen --ja hyväksi havaittu - Voi olla ett'ä vähänajan kuluttua tämä paraneekin --ainakin toivon Profiiliini se seuranta ja mahdollisuus lITTAA KUVAN --KUN ON KIRJOITTANUT REKATTUNA --IHAN KUN ENNENKIN .
      lAITOI LINKIN ALKUUN SEN MITÄ OLI SIINÄ ENTISESSÄ PROFIILISSA JA PALJON KÖYHEMMÄT PALVEKUT NYT .
      Taas lipsajti --haittaako tuo --kun linkki on oma aloittamanikin .

      • Tulipa paljon kirjoitusvirheitä --meneehän ne siinä samassa --kun on poistettava huonosta kirjoitustaidosta Mutta kuinkas teet sen --itse tekisin jos osaisin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe