Autokamera, joka tallentaa kortin täyteen

pitkä-LOOP-silmukka

Onko alta 200 e autokameraa joka tallentaisi kortin täyteen ja sitten aloittaisi aluista vanhan päälle tallennuksen.

Olen tavanut vain sellaisia joissa 5-30 min tallennus ja sitten sen päälle uusi. Olen nähnyt tapauksen jossa kylmällä säällä vastapuoli käytti autoa, eikä ottanut kameran virtajohtoa irti, kaikki kuva ja äänitallennukset kolarihetkestä pyyhkiytyivät.

(minulla kyllä on kameroita jotka kuvaa 32 gb täyteen, mutta niillä ei saa formattua, eikä tiedä koska on täynnä, ennen kuin on täynnä ja piippaa.

9

3006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vidiootti

      Minusta sellainen ominaisuus on ollut monessa alle 100€ mallissakin.
      Monessa näissä tuo ajan säätö tarkoittaa videotiedoston pituutta, eli tekee esim. 5 min tiedostoja, mutta ylikirjoittaa vasta kun kortti tulee täyteen.

      • pitkä-LOOP-silmukka

        En ole tavannut kameraa jossa SILMUKKA, siis LOOP tallennus olisi 30 minuutiakaan. Yleensä vain 5,10 ja 15 min.

        "Onko alta 200 e autokameraa joka tallentaisi kortin täyteen ja sitten aloittaisi aluista vanhan päälle tallennuksen."
        Lisäisin alkuperäiseen kysymykseen, aloittaa päälletallettamisen automaattisesti.
        Tuo merkitsee 32 Gb kortilla, että silloin olisi aina noin 4 tuntia historiaa.


      • EtsiItse

        Vaikka tuo, etsi itse lisää. Alle 200€ kameroita on jo paljon ja ulkomailta saa montaa merkkiä monta kymppiä halvemmalla toimituskuluineen
        http://www.motonet.fi/fi/tuote/382586/Autokamera

        Itsellä "Opticam" mitä verkkokauppa myi pari vuotta sitten, sekin osaa kaikki nuo paitsi automaattikäynnistymisen.


      • löytyy-kaikista-nykyään
        pitkä-LOOP-silmukka kirjoitti:

        En ole tavannut kameraa jossa SILMUKKA, siis LOOP tallennus olisi 30 minuutiakaan. Yleensä vain 5,10 ja 15 min.

        "Onko alta 200 e autokameraa joka tallentaisi kortin täyteen ja sitten aloittaisi aluista vanhan päälle tallennuksen."
        Lisäisin alkuperäiseen kysymykseen, aloittaa päälletallettamisen automaattisesti.
        Tuo merkitsee 32 Gb kortilla, että silloin olisi aina noin 4 tuntia historiaa.

        Kaikki muistikorttia käyttävät kamerat tallentavat monta tuntia kuvaa ennen kuin ylikirjoitus alkaa. Yhden tiedoston pituus on 5-10 min, mutta ensimmäinen ylikirjoitetaan vasta kun kortti on täynnä. Jos käyttää esim. 32 gigan muistikorttia, niin sinne voi tallentaa 4-8 tuntia FullHD kuvaa hyvällä kuvanlaadulla ennen kuin vanhin tiedosto ylikirjoitetaan. Kortti on siis täynnä näitä 5 min pätkiä.

        Lisäksi monessa kamerassa on onnettomuusnappi, joka lukitsee nykyisen tiedoston niin, että sitä ei ylikirjoiteta missään vaiheessa. Joissain kameroissa on lisäksi kiihtyvyysanturi, joka hoitaa lukituksen automaattisesti jos kiihtyvyys ylittää raja-arvon.


    • pitkä-LOOP-silmukka

      Löytyi sellainen, mainostekstiä.

      "Autokamera tallentaa luuppina, eli kun muistikortin tila loppuu, se aloittaa tallentamisen uudelleen muistikortin alusta, poistaen vanhimman video-aineiston automaattisesti. "

      http://www.autokamerakauppa.fi/

    • PhotoOisKiva
      • 1123ghj

        Kuvata saa, mutta liikenneonnettomuutta, rekisterinumerolla ja henkilökuvalla ehkä ei kannata, ainakaan itse julkaista, se on tiedon jakamista. Jos kuvauksen kohde vihastuu, se on ikävää ja julkaisusta on hyöty kovasti pientä.

        omistan 4 kameraa jotka 2 edessä ja 2 takana, ne sopii hienosti suuri-ikkunaiseen pakettiautoon, mutta sopivat todella huonosti, yksikin etukamera henkilöautoon. Kannata harkita tarkkaan, onko sopivaa paikkaa, se on kurjaa, jos se häiritsee ajoa jossain vaiheessa.


    • edullisia_ovat
    • veio1

      Autossani on eteen ja taakse kuvaava pieni ja kätevä kamera joka kuvaa kun auto käy ja ottaa emergency napista talteen sen hetken minuutin tiedoston. Kortin loputtua se aloittaa alusta kuvaamaan päälle. Takakameran voi jättää kytkemättä. Kätkeytyy täysin taustapeilin taakse.
      Tilansin sen ebayltä ja maksoi noin kuusi kymppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe