Nielsen risteily

Yksimonista

Tällä palstalla epäiltiin jokin aika sitten miehistön jäsenten puuttumista Henry Nielsen risteilyiltä. Sehän ei pidä paikkaansa.

Kerätkääpä nyt porukkaa ja tulkaa mukaan. Ottakaa yhteyttä kavereihinne, joiden kanssa seilasitte muutama kymmenen vuotta sitten ja varatkaa paikkanne. Varausohjeet löytyvät mm www.aanimeri.fi sivustoilta tai MEPAsta.

Suuresta joukosta löytyy kaikille tuttuja, joiden kanssa on hienoa rupatella ja muistella menneitä aikoja. Mutta jos ei lähde matkalle, ei myöskään tapaa kavereitaan.

21

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80luvunmatruusi

      Liian kaukana Lapin läänistä vuorokauden reissulle kun ei muuta asiaa ole eteläsuomeen

      • Pohjoinenkin

        Ehkä olet jo eläkkeellä 80 luvun matruusi? Vanhat merimiehet jaksavat matkustaa bussilla ja junalla? Eläkeläisten liput ovat kohtuullisia. Taitaapa Lapista tulla joku muukin, luulen.
        80 luvun kavereiden tapaaminen lienee joka tapauksessa loistavan mukavaa. Saa höpöttää kivoja muisteluita menneiltä vuosilta.
        Harkitse, miten muuten tapaat noita kavereitasi aivan henkilökohtaisesti?

        Hienoja hankia


    • Yksimonista

      No vedä sitten v!ttu päähäs...

      • Yksimonista

        Kaksi eri Yksimonista kirjoittajaa.
        Suunsoittopalsta saisi olla jossakin muualla.


      • Yksimonista

        Nimenomaan. Haistakaa kaikki pitkä p.aska!!!


    • uuno234

      Yksimonista. Sulla pitäis tarkistaa lääkitys!

    • koneesta

      Kannattais porukan enemmän harkita ystävällisempää kielenkäyttöä, kuin mitä vitjassa näkyy. Sentään (kai) oma sakki täällä esiintyy.

    • Perkel

      Tule vaan yksmonista seiskan luukulle! Kyllä se sullekin kuri löytyy, äpärä !

      • Parita

        Sinulta ei löydy kun yksi loppuun ajettu tuhkaluukku pakaroiden välistä...


    • 80luvunmatruusi

      Ooppa sinä FÅA.n pyykkivesiseiluri hiljaa

    • EiGai

      Onko se taas joku gay risteily?

      • Perkel

        Yes Sir, I Can Boogie :-*


    • Perkel

      Mulla on tuplavuode vaikk mä oon yksin :*

      • Perkel

        Noh, nyt halus muijakin mukaan :(


      • HOO

        Ei sulla muijaa ole
        tiedät kyllä miksi.


      • Perkel

        No siippa sitten :D


      • Perkel
        HOO kirjoitti:

        Ei sulla muijaa ole
        tiedät kyllä miksi.

        Ethän petä minua? :*


    • Perkel

      Tässä vaiheessa aina herään,ja lasken laiturille :D

    • Perkel

      Mukavaa siellä oli !

    • ekioulusta

      Minulta aikaisemmat risteilyt jäänyt ikävä kyllä väliin,nyt olisi kyllä aikaa jos vain vielä järjestetään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7381
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      79
      4356
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2817
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      344
      1432
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1282
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      57
      1093
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe