Tuotanto taas käynnistynyt Trollhättanissa

Saabbisti

20

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yx-vaan-Teboililta

      Saab on kuolematon brändi ja ikoni, paras talviauto kautta aikain.

      • Jetsutti

        Jetsulleen !


    • pohdiskelijaS

      Ei nyt ihan noin. Olisiko ollut kyseessä keskeneräisten autojen kokoaminen loppuun ja samalla tuotantoesitys ostajaehdokkaalle Mahindralle? Keskeneräiset autot saivat seistä hihnalle ko. simulaatiota varten. Jos vaikka tuotemerkin käyttöoikeusasiassa olisikin päästy sopuun Saabin lentokoneomistajan kanssa...

    • loistovitsi

      Kysnnän puutteesta Saab konkurssiin meni ja pysyy.

      • Saabbisti

        Saab teki ja tekee hyviä autoja joita se aiemmin myi liian alhaisella hinnalla. Kysyntää on ollut koko ajan. Suomessakin aina 10 myydyimmän joukossa vuoteen 2010 saakka.


      • hullutallista

        pätyä saab ei kuole koskaan.se tehty kestämään.val onko esittää vaikka virheetöntä 1988vm 900.sesta parempaa.Entäs virheetön 1975vm saabia parempaa.Ne japsiautot jossa on vähemmän rautaa ku maksalaatikossa ovat 20vuotiaana jopa aiemmin mätiä.


    • Saab9-3-2007

      Saabien kori onkin tehty Kiirunan raudasta, kestää pitkään oikein suojattuna.

      • Jällivaarasta-päivää

        Kiirunan puhtaasta ja erittäin sinkkipitoisesta raudasta.


    • Saaabbisti

      Rautamalmi tulee Kiirunasta, itse pellit tulee Raahen terästehtaalta.

    • VPVeikkonen

      Uudet Saabit tehdään ainakin alussa Ruotsissa ja kokoonpano sekä Ruotsissa että Kiinassa. Hyvä konsepti.

    • LahtisenVille

      Erinomaista että Saabien valmistus on taas käynnistynyt. Kiinnostus uusia Saabeja kohtaan on valtava tälläkin palstalla. Kadehtijoitakin on jo ilmaantunut. Saabilla on sisua, ei annettu periksi ja niinpä linjat on taas pyörimässä.

    • IL-IS

      Kommentti eilisestä Iltalehdestä: "Saab on uskomattoman laadukas auto. Omalla 900 Saabillani on ajettu 470tkm ilman koneen avaamista. Bensakone. Edelleen hyvässä kunnossa. Saab on eniten ajettujen autojen listalla korkealla. Meno on myös hyvin mukavaa maantiellä".

      • JVC-3

        Ehdottomasti kyllä.


    • SAABISTI1984

      OIS UPEETA OMISTAA 93.96.99.900.9000.9-3. 9-5 JA USEITA ERI MERKKEJÄ LUKUISTEN SAABIEN LISÄKS JOSKUS

    • Saaabbisti

      Trollhättan on mukava kaupunki eteläisessä Ruotsissa, siellä on erittäin pitkälle automatisoitu moderni autotehdas, tehtaalla valmistetaan upeaa autoa = Saab. Tehtaalla on paljon suomalaisia töissä. Täystyöllisyys taattu 2020 saakka. Kyllä svedupettereiden kelppa.

    • martiensvenson

      Ostan saabin, vallankin kun se edustaa aasialaista laatutyötä.

    • Poika-18v

      Jaaha että tehdas taas toiminnassa, olipa hyvä uutinen näin Jouluksi.

    • saabittakasin

      hyvä tieto jos tällä kertaa saab onnituisi.olen ajnut saabeilla itse vuodesta 1974.rakkaus saabiin heräsi jo silloin 1964kun olin 8v .olen ollut vanhemmista saabeista aina sitä mieltä ,että mallit 96.99 90 .sonet niillä personnallinen muoto.900 vuoteen 1990 asti ovat saabin näköisiä.900mallista combicoupe on persoonallisin.näistä kannattaisi saabin tehdä retro malleja.

    • Talouspäällikkö

      Tehtaalla on jo palkattuna 600 henkilöä ja alihankkija, kun vaan ei paisuisi liian suureksi, saattaa kustannukset karata käsistä.

    • lepäärauhassaritsa

      eikä ole valmistus loppu alkuunsa.saabit on historiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      39
      7848
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4636
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3301
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1536
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe