pissat housuun

onlynen

Kävin kahvilassa,ja yks muija katseli mun tiukkaa farkkupebaa kun kävelin pöytään.Istuin sit pöytään,ja se muija vaan vilkuili mun päälle,joten pisasin siinä sit housuuni ihan vaan sen muijan kiusaksi.Tyttö meni vähän noloksi,mut jatkoi katseluaan silti.Vaati muten pokkaa nousta siitä pöydästä pisut housussa(vaaleet tiukat farkut!!!),ja kävellä autolle,mut hauskaa oli...

18

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onlynen

      Eix kukaan muu oo pissannu housuun julkisesti...

      • Piss

        Minä olen mamma keskustassa kun nuori poika haluu kusta. Vien vähän piiloon ja pidän munasta kiinnii kun kusta tulee. Kun ei kukaan näe niin runkkaan vielä.


      • Kullis

        Minä olen puistossa vienyt nuoren pojan pissalle. Ravintolassa vaikka olen vanhempi nainen mennyt nuorten mukaan veskiin ja pitänyt kiinni kun kusee. Kyllä usein rupee seisoo ja saa nuorta vaikka mies istuu pöydässä


    • SukkisM56

      Moi. Minä tykkään pissata housuihin. Usein kaupassa annan tulla, hallitusti, niin että housut kastuvat. Lounalla on hauska kusta housuihin.... Autolle on pitkä matka, eikä pysty mitenkään sitä peittämään.

    • Minä kanssa laitan aina naisten tiukat vaaleat farkut jalkaan, juon uhalla paljon vettä että melkein väkisin tulee pissat housuun. Sitten kun annat tulla niin et voi estää kun on niin kova hätä. Ja yleensä odotan aina että joku hirmu hyvän näköinen naikkonen näkee sen

      • onlynen

        Joo ja kiva katsoo naisten ilmeitä kun farkut rupee kastumaan haarojen välistä....Kiihottavaa...


    • tyty85

      Tuli kans kokeiltua tota housuun pissimistä julkisesti,ja tuli muuten mahtavat kiksit,kun ihmiset huomasivat että toi tyttö on kyllä kussut housuun!!!Suosittelen kokeilemaan!!!

    • yksvain

      Julkinen housuun pissaus kiihottaa.Se häpeän tunne kun muut huomaa haaroista märät housut joita yritän peittää ;-)

    • PalkkaArmeijaKannattaja

      Vitun outoa porukkaa ???

      • Ällöttää

        Hahaha! Samaa mietin... Hyi öllötys! :D onks tää vitsi tää ketju?


      • jennalady

        Ite pissin housuun jos hätä yllättää,eikä oo vessaa lähellä.enkä nää siinä mitään ällöttävää.Pikkusen ku kyykistyy,tai istuu niin ei housutkaan kastu niin paljon.Hetken vaan kyl näkyy et on pissat housussa,mut kyl ne siit kuivuu päivän mittaan.


    • Spruits

      Minkäslaiset naiset katselevat miesten perseitä sillä silmällä? Piilohomotko?

    • mies_subina

      Meillä oli muijan kanssa kisa että kumpi pidättää pitempään wc:n menoa.
      Palkintona oli että voittaja saa pitää toista subina viikon.
      Mentiin baariin ja mulla oli tietysti farkut jalassa. Muijalla mustat legginsit ja saappaat.
      Joimme lonkeroita siinä kunnes minun oli mentävä vessaan. Muija hymyili ivallisesti. Joimme vielä muutamat tuopit kunnes muija sanoi että orja nyt menemme kotia.
      Matkalla käski minut polvilleni maahan ja käski nuolla legginsejä pillun kohdalta.
      Olivat virtsan kastelemat ja tuntui kiihottavalta sekä nöyryyttävältä nuolla niitä siinä kadun kulmassa.

      • peepants

        Meillä kans kisataan pissanpidättelystä.Se häviää,jonka housut kastuu ensin.Ja tehdään tätä ihan julkisilla paikoilla esimerkiksi kauppakeskuksessa,joten häviäjä saa märkien housujen lisäksi vielä nöyryytyksen


    • Drvdgvtv

      Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

      Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

      http://www.hitta.se/andreas frost/umeå/person/00S2smmnU1

      http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

      https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe