Kiviterapia

kaaoserotik

11

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menehethoitoon

      Siinähän skepo työntelet kivipuikkoja skepotinvaginaasi. Eiks kivipuikot oo kylmiä laittaa skepotinvaginaan? Vai lämmitätkö sää skepo ne vaginapuikkos ensin?
      No tekikö gutaa se kivipuikko siellä skeåotinvaginassasi?
      Eli saitko hyvät orgut?
      Kuinka usein harrastat tätä kivipuikkoteraoiaa skepotinvaginallesi?
      Kerro vaan meille palstalaisille kaikki perverssiosi, niin helpottaa huomattavasti ahdistustasi, koska et näköjään kehtaa mennä psykoterapiaan.
      Olet skeporassukka todellakin psykiatrisen hoidon tarpeessa.

    • mk-terapia

      Wanha hyvä myllynkiviterapia olis parasta sinulle oi hörhö. Ja näin se käy.
      Valitaan korkea järven tai muun vesipaikan töyräällä. Otetaan sellainen myllykivi, johon on porattu sivureikä kestävää köyttä varten.
      Laitetaan hörhön pää kivensilmään. Nyt myllynkivi laitetaan pyörimään rinnettä alas veteen.
      Seuraavana päivänä käydään nostamassa se kivi seuraavaa käyttöä varten talteen.

      • VanhaaFaktaa

        Haluat siis takaisin keskiaikaiseksi inkvisiittoriksi!
        Näinhän toimittiin keskiajalla, jos ei ajatellut, sanonut ja tehnyt vallanpitäjien mielen mukaisesti, niin poltettiin roviolla.
        Ja tällaiseen keskiaikaiseen yhteiskuntaan sinä halajat inkvisiittoriksi tai itse asiassa olet jo mielipiteesi perusteella nykyajan inkvisiittori!
        Olen huomannut, että hyvin usein skeptikot ovat nykyajan inkvisiittoreita!
        Jos ei ajattele ja toimi kuten skeptikot haluavat, niin on ns. "vääräuskoinen" ja tietenkin myös vähä-älyinen ja yhteiskunnan pohjasakkaa, joka tulisi jotenkin eliminoida pois päiviltä!


      • mk-terapia
        VanhaaFaktaa kirjoitti:

        Haluat siis takaisin keskiaikaiseksi inkvisiittoriksi!
        Näinhän toimittiin keskiajalla, jos ei ajatellut, sanonut ja tehnyt vallanpitäjien mielen mukaisesti, niin poltettiin roviolla.
        Ja tällaiseen keskiaikaiseen yhteiskuntaan sinä halajat inkvisiittoriksi tai itse asiassa olet jo mielipiteesi perusteella nykyajan inkvisiittori!
        Olen huomannut, että hyvin usein skeptikot ovat nykyajan inkvisiittoreita!
        Jos ei ajattele ja toimi kuten skeptikot haluavat, niin on ns. "vääräuskoinen" ja tietenkin myös vähä-älyinen ja yhteiskunnan pohjasakkaa, joka tulisi jotenkin eliminoida pois päiviltä!

        Viestini oli tarkoitettu tyhmälle aloitukselle. Näkyi kivi kolahtaneen heti ja aloit inkvisiitorin tointa tarjoamaan. "kun niitä työntelee vaginaan".


      • hnuygk
        mk-terapia kirjoitti:

        Viestini oli tarkoitettu tyhmälle aloitukselle. Näkyi kivi kolahtaneen heti ja aloit inkvisiitorin tointa tarjoamaan. "kun niitä työntelee vaginaan".

        Olet siis skeptikko ja nykyajan inkvisiittori!
        Hienoa, että tunnustit!
        Saat siitä 10 pistettä ja papukaijamerkin!


      • mk-terapia

        Unohdin vallan mainita, että annan näitä skepokiviterapiahoitoja kaikille halukkaille. Maksu etukäteen tililleni!!!
        Maksaa vain tuhat egee per kerta!
        Hoito on erittäin hyvää, koska valituksia ei ole koskaan tullut!
        Minulla on alalta jo 20 vuoden kokemus.
        Hoitoterveisin mk-terapisti ja skeptikko


      • Opiskelija-alennus
        mk-terapia kirjoitti:

        Unohdin vallan mainita, että annan näitä skepokiviterapiahoitoja kaikille halukkaille. Maksu etukäteen tililleni!!!
        Maksaa vain tuhat egee per kerta!
        Hoito on erittäin hyvää, koska valituksia ei ole koskaan tullut!
        Minulla on alalta jo 20 vuoden kokemus.
        Hoitoterveisin mk-terapisti ja skeptikko

        Saiskos alennusta, kun olen opiskelija?


      • palstanskeponen
        mk-terapia kirjoitti:

        Unohdin vallan mainita, että annan näitä skepokiviterapiahoitoja kaikille halukkaille. Maksu etukäteen tililleni!!!
        Maksaa vain tuhat egee per kerta!
        Hoito on erittäin hyvää, koska valituksia ei ole koskaan tullut!
        Minulla on alalta jo 20 vuoden kokemus.
        Hoitoterveisin mk-terapisti ja skeptikko

        Tarvitsisin pikaisesti myllynkivihoitoa, sillä hörhöt ja vaihtarit kiusaa jatkuvasti.
        Haluan ehdottomasti hoitoon.
        Maksan käteisellä!

        palstan skeponen


      • mk-terapia
        Opiskelija-alennus kirjoitti:

        Saiskos alennusta, kun olen opiskelija?

        Hoito tosi hyvää.
        Ei alennuksia

        Terveisin myllynkiviterapeutti


      • taitiärän

        Mä luulen, että toi mk-terapaeutti on palstan skeponen.


    • yhteystiedotplease

      Missä on hoitolaitoksesi mk-terapeutti?
      Yhteystiedot ja hinnaat, please!
      Muutoin olet vain se breikkaava feikki skeponen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7441
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      82
      4423
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2887
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1322
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe