lempparimainoksesi?

nipsu

no tuossa se taas tuli. maailman ihanin tv-mainos ever. isä lukee pienelle pellavapäiselle pojalle veturi-kirjaa, tsuku tsuku tsuku. =) lapsi on oikeesti maailman kaunein ja suloisin... ois pitäny syntyy mulle. =) toi on ihanin mainos ja söpöin lapsi minkä ikinä oon nähny, entäs te?

mikä on teidän lempimainoksenne? perustelut.

18

2318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel Jackson

      Mulla on 2 lempimainosta.
      Eka on Kolumbuksen mainos josa tikku ukko potkaisee ampias pesän alas. Lempimainokseni koska se tikku ukko tekee siinä kurkipotkun.

      Sitten toinen on Soneran laajakaista mainos jossa isä on juuri asentanut koneeseen virusturvan. Tämä koska se on huvittava ja siitä tulee mieleen vanhempani.

    • ....

      En hirveesti muistele noita mainoksia eli mitään kauheen vanhoista osaa sanoa. Tässä päällimmäisenä mieleen tulee nämä tän hetkiset Soneran mainokset. Esim. se missä isä vastaa tyttärensä puhelimeen ja lopussa tää isä käskee tyttöä viemään jäitä sille soittajalle. Jotenkin tollain.

      • Nimetön

        Oliko se Soneran mainos jossa pelattiin jotain Trivial-Pursuitin tyyppistä peliä.

        Isä sanoo pojalle:
        - Tätä se ei varmasti tiedä.

        Poika vähättelee asiaa kyllästyneenä.

        Isä:
        - Kuka ohjasi elokuvan Anuusialainen koira?

        Äiti:
        - Siis anuusialaisesta koirasta puhutaan ja ohjaajaa kysytyään.

        Isä on aivan varma jo voitostaan ja odottaa vastausta.

        Tytär tietokoneen äärellä puhuu puhelimessa äidilleen.

        Tytär:
        - Ei se ole mikään Annuusialainen koira vaan andalusialainen koira.

        Äiti koskee Hands-Freehensä ja ravisuttaa sitä paremmin paikalleen:

        - Pyrrr

        - Ja vastaukseni on (joku ohjaaja)

        Isoäiti tulee kehiin:

        IÄ: Paljon se pälättää mutta kaiken se tuntuu tietävän, äitiinsä on tullut.


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Oliko se Soneran mainos jossa pelattiin jotain Trivial-Pursuitin tyyppistä peliä.

        Isä sanoo pojalle:
        - Tätä se ei varmasti tiedä.

        Poika vähättelee asiaa kyllästyneenä.

        Isä:
        - Kuka ohjasi elokuvan Anuusialainen koira?

        Äiti:
        - Siis anuusialaisesta koirasta puhutaan ja ohjaajaa kysytyään.

        Isä on aivan varma jo voitostaan ja odottaa vastausta.

        Tytär tietokoneen äärellä puhuu puhelimessa äidilleen.

        Tytär:
        - Ei se ole mikään Annuusialainen koira vaan andalusialainen koira.

        Äiti koskee Hands-Freehensä ja ravisuttaa sitä paremmin paikalleen:

        - Pyrrr

        - Ja vastaukseni on (joku ohjaaja)

        Isoäiti tulee kehiin:

        IÄ: Paljon se pälättää mutta kaiken se tuntuu tietävän, äitiinsä on tullut.

        Joo Soneran mainos ja munkin mielestä se on tosi hyvä.


    • tepi

      Se Finnairin mainos missä se ihana pieni poro juoksee siellä talvisessa maisemassa ja ettii emoaan. Ja ku se löytää emonsa ja sen muun porolauman niin tulee se illaksi kotiin teksti. Ihan paras!

      • ...

        Mun mutsiki fanittaa sitä


    • Lara

      Se jossa laulataan "Mc koppa, -koppakuoriainen"
      xDDDDDDDDDDd

      • .....

        Se on siis ihan paras! Mä e o kyll nähny sitä ku vaan kerran ja seki oli viime viikoll :(


    • *jenna*

      Munkin mielest paras mainos on se Soneran mis ne pelaa sitä peliä. Se on oikeesti tosi hauska mainos!

    • Joskus vuosi kaks sitte tuli mainos jossa nainen on sairaalassa synnyttämässä.Nainen synnytti pojan joka tuli niin suurella paineella ja se vanheni siinä matkalla ja lopulta syöksyi hautaan muistaakseni siinä mainostettiin x-boxia mutta se otettiin pois markkinoilta koska se loukkasi joitakin.
      Toivottavasti muutkin muistaa tämän kyseisen mainoksen.

      • minäminä

        meillä on se tietsikalla.. :) hubaisa mainos.


    • TDK

      elisan tanssiva poro mainos. :)
      Ota kuva myös porosta
      -hyvä ajatus
      se on paras

    • juupajoo

      vähän aikaa sitten tuli se peugeotin mainos missä kaksi poikaa istuivat ja leikkivät ajavansa autoa. toisen pojan perheellä nyt vaan sattui olemaan auto jossa vaiheet vaihtuu tasaisesti. punaisena vääntää siinä pihalla.

      sitten joskus aikoinaan tuli mainos carolls hampurilaisista, jossa sille isolle carolinalle meinattiin antaa nimeks massachusetts mut kukaan ei osannu lausua sitä. se oli aika hupaisa.

      • Marru82

        Se oli Volkkari mainos. Mulla ittellä on Volkkari ja poikaystävä piruili, että munki pitää alata matkimaan autoani :D


    • Hassu

      Mä oon ihan samaa mieltä et se "tsuku, tsuku, tsuku"-mainos on PARAS!

    • Kukkuu...

      Ootte varmaan nähny if:n Liisa Anttila mainoksen.
      "Olin kaupungilla käymässä kun Maija soitti ja kysyi..."
      Ei se kai muuten o nii hauska mutta ku se loppu muistuttaa mua yhest tyypist
      "Kyllä se ison näköinen se hirvi on.Olohuoneessa"

    • Ville_87

      Pyysi tuomaan Jäitä ;)!

    • 1. Pampersin tsuku-tsuku-tsuku, koska se on niiiiiiiiiiin hellyyttävä:)

      2. Finnairin "Yöksi kotiin", koska siinä on kiva idea:)

      3. Mc-koppa, koppakuoriainen, koppakoppakoppakoppa-koppakuoriainen, koska en tajuu miten osaa sanoo sen nii nopeesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe