George Gentlyn tutkimukset

MikelMirja

11

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boston-phil

      Juu, hyvä sarja ja jakso, ei siinä mitään. Tässäkin jaksossa poltettiin tupakkaa ketjussa lähes vuorokauden ympäri ja juopoteltiin työpaikalla. Taitaa olla savuisin sarja pitkään aikaan. Oi noita aikoja?

      • exsmoke

        Jeps, 50-, 60- ja 70-luvuilla ei tainnut olla mitään rajaa tupakanpoltolle? 80--luvusta lähtien ollaan juostu kaiken maailman terveysvouhotusten perään... Hyvä niin?


    • Tiedoton

      Tietääkö kukaan, minkä merkkinen on tuo Baccuksen sininen auto?

      • CorsairihanSe

        Se on Ford Corsair, joka oli Suomessa kovin harvinainen enkä ole koskaan ajanut tuolla mallilla. Epäsuosio johtunee tuosta keulan laskevasta muotoilusta, josta tulee mieleen hitaasti allapäin ja masentuneena kulkeva ihminen. 60-luvulla auton piti mielikuvilla edustaa voimaa ja korskeutta eikä ilmanvastuskertoimilla ja polttoaineenkulutuksilla ollut pääosaa auton valinnassa.
        Tämä huomattiin tehtaallakin ja mallisarjaa valmistettiin vain 6 vuotta ja mallin nimikin lopetettiin ettei sillä ollut historian painolastia epäsuosiosta. Korvaavat mallit olivat Cortinat 1962 – 1982 ja Saksan Fordin Taunukset.


      • Tiedoton

        Kiitos paljon, aivan outo merkki minulle.


      • CorsairihanSe
        Tiedoton kirjoitti:

        Kiitos paljon, aivan outo merkki minulle.

        Linkki jäi pois
        http://www.autowiki.fi/index.php/Ford_Corsair

        On niin ihanan sopuisasti samanväriset autot molemmilla, mutta Gentlyn ajokki Rover 2000 on mielestäni keskituloisten mahdollisuuksissa olleiden silloisten eurooppalaisten autojen muotoilun huippu. Valkoisena tai mustana edustavimmat. Sarjaa kannattaa katsoa jo pelkästään tuon auton takia.
        http://it.wikipedia.org/wiki/File:Rover_2000_TC_aka_P6_1997cc_August_1967_faithfully_conserved_or_restored_to_look_not_unlike_the_way_they_looked_in_1967.JPG


      • Tiedoton

        Tuo Rover olikin tutumpi, ylikonstaapeli George Miller ajoi Sydämen asialla sarjassa sellaisella.Niin ja kiitos linkeistä.


    • tylsäheppu

      Olen aina onnistunut nukahtamaan GG:n tutkimusten aikana. Mielenkiinto ei pysy yllä, vaikka muuten mielelläni seuraan erilaisia dekkareita.

      • ds.fjsjfslk

        Gentlyssähän nyt on vauhtia verrattuna Teeman uutuuteen Il commissario Nardone... Voiko enää pysähtyneempää polliisityötä olla???


      • Ihmiskoe
        ds.fjsjfslk kirjoitti:

        Gentlyssähän nyt on vauhtia verrattuna Teeman uutuuteen Il commissario Nardone... Voiko enää pysähtyneempää polliisityötä olla???

        Nardone on hyvin esimerkillinen Italiaano. Hyviä näyttelijöitä vain Italialainen kerronta on hyvin lapsekasta. :D
        Ei ole aikoihin olut näin hyviä sarjoja: The Mob Doctor, Komisario Nardone, George Gentlyn tutkimukset, Muistin vanki, Kotikulmilla, Good Wife jne.
        Kyllä tuo tupakan käryttäminen hieman häiritsee, mutta se oli tapa jopa oikeus ENNEN, jos asiasta "valitti" sai vinkin alla itsekin polttamaan niin ei sitten häiritse.
        Minulla on keuhkojen kanssa ongelma ei sovi tupakointi, maistettu on.


      • unihiekoittaja

        Johtuisiko väsymyksesi siitä, että Gently tulee niin myöhään. Yleensähän dekkarit tulevat aikaisemmin. Jos on katsonut alkuillan putkeen roskaviihdettä, niin kyllä loppuillasta jo uuvuttaa, vaikka olisi mitä tarjolla. TV taannuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe