Tänään on tilipäivä!

pelailija1

Kotiutin 1,84 euroa Eurojackpotin porukkapelistä. Ennätys tähän mennessä. Aiemmin ole saanut pari kertaa Jokerista 0,5 euroa.

Ihan turhaa hommaa tuo pelaaminen. Paremmin saisi tienestejä vaikka pulloja keräämällä. Nyt pidän taukoa vähän aikaa näistä Veikkaus-kusetuksista.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinseonjoo

      Miks pelaat porukkaa noilla säännöillä, että osuus on 1/10? Itse pelaan mielummin tuttuporukkaa, jossa jokainen tekee rivin kuponkiin ja jokainen lunastaa sen kupongin itselleen. Jos pelaajia on vaikka 2 tai 5, niin sillon sen saa pelattua pikapelinä niin, että myyjä jakaa sen 100% jokaiselle ja jokainen saa sit vaikka sen 9,20e 100%:sti.

      Itse sain itselleni nyt nettipelin kautta reilut 20e, kun pelikuponki oli täysin oma ja tuli kaksi pikkuosumaa

    • suurvoittaja

      Itselläni oli 2 2 oikein eli kotiutan 27,70e. Vielä pitäisi tallustella kioskille hakemaan rahat...

    • vittu_mitä_paskaa

      Minulla oli 20 euron kupongissa yksi numero oikein. Kyllä loppuu tuon paskan pelaaminen.

    • jknmnjnkjn

      Pulloja keräämälläpä hyvinkin. Ihan normipäivä, että käy miljoonan edestä keräämässä pulloja.

    • Vai_että_kusetus

      "Kusetus"? On tainnut säännöt olla selvillä enne kuin pelasit. Voittomahdollisuudet ovat täysin matemaattiset, eli eivät kovin suuret, vai mitä odotit, kun veikkauksen ARVONNAT kusetuksesksi haukut?

      Jos pelaat kaikki mahdolliset arvottavissa olevat rivit, niin varmasti voitat. Täysin matematiikkaan perustuvaa. Jos pelaat kahdella kympillä muutaman rivin, TODENNÄKÖISESTI (matematiikkaan oerustuen) , et voita yhtään mitään.

    • vaihtakaapeliä

      Ite vaihdoin tulosvetoon ja aloin veikkaamaan mm-jääkiekon lopputuloksia. Heti tuli osumia ja paljon todenäköisemmin saa voittoja kuin mistään lotosta. Tänään toki canada teki yllättävän vähän maaleja ja 2-0 meni väärin.

    • aqws

      Voi hellan tuuteli sentään tehkää töitä,töitä,töitä,tilillä 132478€ ylimääräistä rahaa,olen duunari ja käsilläni rahan tehnyt.

      • g4g4g4g

        Mitä järkeä on säästää rahaa jota et tule koskaan käyttämään. Tuo summa menee vaan hautaan tai no lapsillesi jos sinulla niitä on.


      • RichieRich

        Niin, käsilläsi olet tehnyt 478 €uroa ja loput 132 000 tuli isältä perintönä.


    • VituiksMenneetPelit

      "Nyt pidän taukoa vähän aikaa näistä Veikkaus-kusetuksista."
      Lotossa voittojen tuleminen tyrehtyi totaallisesti tuplausnumerovedätyksen tullessa mukaan, ei edes sitä neljä oikein tulosta kertaakaan.
      Ekalla tuplausvedätyskierroksella olis esmerkiks ollu kolme 2lisänumeroa, mutta sillähän ei enää mitään sitten saannutkaan.
      Järjestelmäpelaajille ollu tosi paha takaisku toi voittoluokkien tiputtaminen, eikö?
      Täytyi vaan hyväksyä se tosiasia, että lotto meni pilalle ja lopettaa täysin turha pelaaminen.
      Viime kierroksella laitoin viimistä kertaa lottoa, jos muutosta voittoluokkiin ei tule.
      Lopetin jopa porukan pelaamisen kun voittojen määrä tippui järjestelmissä nollaan.
      Pelkästään jossain jokerissa silloin tällöin jotain pientä ja nythän ne aikoo "uusia" senkin niin ettei siintäkään voita enää yhtään mitään, katsokaapa vaan...

      • 10-14

        Mikä takaisku? Päävoiton todennäköisyydet eivät ole muuttuneet miksikään. Sehän se lottoamisen syy on, iso potti.


      • VituiksMenneetPelit
        10-14 kirjoitti:

        Mikä takaisku? Päävoiton todennäköisyydet eivät ole muuttuneet miksikään. Sehän se lottoamisen syy on, iso potti.

        "Sehän se lottoamisen syy on, iso potti."
        Sehän se, mutta jokin raja pitäisi olla myös tuolla pelaajien kuppaamisella eli palautusprosenttien jatkuvalla huonontamisella.
        RAY:hän tekee sitä jatkuvaa palautusprosenttien säätämistä tietokoneohjatuilla raha-automaateillaan aina tilanteen mukaan reaaliaikaisesti, jotta pelien tuottama voitto pysyy tietyissä rajoissa ajan suhteen, mutta täytyykö Veikkauksen alentua tuohon samaan?
        Näköjään täytyy, koska pelejä on alettu muokkaamaan uuteen uskoon kiihtyvällä tahdilla eli pelaamisen vähentyessä tehdään pelaamisesta entistä kalliimpaa heikkenevien palautusprosenttien muodossa.


    • E.T

      Älkää hyvät lhmiset laittakaa pienistä rahoista näihin peleihin ei köyhien ainakaan

    • E.T

      En ole 44 vuoteen voittanut oikein mitään huono onni jatkuu vain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe