No taas huijataan kenossa!

Huijattu48

No siis niinku kattokaa nyt. Taas oli 1,2,4,5,6,7,8,9 Kun mulla olis 11,12,13,14,15,16,17,18. Tässähän on ihan selvä logiikka ja kone arpoo ne rivit mitä mulla ei oo, kun eilen oli 1,2,3,4,5,6,7,8,9 eikä tullu voittoa. Huijausta sanon minä!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KontrolloidutArvonnat

      Nää on näitä mummojen ja pappojen houkuttelurivejä nää.
      Tulee aina silloin tällöin kun noita pieniä numeroita on pelattu vähän vähemmän.
      Jotenkin on sellainen tunne, että Veikkaus muutti iltakenon tietokonearvotuksi, koska keno ollaan ajamassa alas alati vähenevän pelaajamääränsä vuoksi.
      Siksikö näitä mainosrivejä nyt arvotaan, jotta saadaan tiristettyä ne viimeiset pisarat pikariin vuoden kahden sisään?
      Rahastaa ne ainakin meinaa ja rankasti.

      • KontrolloidutArvonnat

        Ja muistakaa se ennenkuin liikaa innostutte noita mainosrivejä tuijottamaan, että kaikki kenorivit ovat kontrolloidusti tietokoneilla arvottuja tästä lähtien.
        Todennäköisyyden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.
        Kaikki on pelatuista riveistä kiinni.


      • jhhkjhjkhn

        "Kaikki on pelatuista riveistä kiinni."

        No mistäs muustakaan? Jos olet pelannut oikean rivin, niin voitat, muuten et. Ja nimenomaan todennäköisyyksien kanssa niillä on tekemistä. Vai onko ensimmäistäkään asiaa, joka viittaisi muuhun? Ei.


      • KontrolloidutArvonnat
        jhhkjhjkhn kirjoitti:

        "Kaikki on pelatuista riveistä kiinni."

        No mistäs muustakaan? Jos olet pelannut oikean rivin, niin voitat, muuten et. Ja nimenomaan todennäköisyyksien kanssa niillä on tekemistä. Vai onko ensimmäistäkään asiaa, joka viittaisi muuhun? Ei.

        Mihinkä sitten se asia viittaa, että kaikki ne "pelatut rivit" ovat ennen arvontaa "saman rakennuksen sisällä" kuin arvontatietokonekin ohjelmineen...
        Jos näin ei ole niin arvontaa ei voida suorittaa eli kaikki pelatut rivit täytyy olla tiedossa ja "muistissa" ennen kuin arvonta päästään tekemään, korostan sanaa tekemään.
        Noita myöhästymisiähän on joskus aina ollut juuri tuosta syystä riippuen.
        Muuten olen sitä mieltä, että tietokone-keno on järkyttävän sysipaska peli ja aivan täysin viemäriin joutava jäte, saisivat lopettaa sen jo tämän vuoden puolella, kiitos.
        Tuskin kovinkaan monelle sitä ikävä tulee, edes trolleille.


    • E.T

      AIVAN JUURI NIIN SE ON

    • Ufo124

      Taas se kuullaan totuus imeväisten suusta

    • Ufo123

      On niin monta totuutta kuin on ihmisiäkin

    • E.T

      kas kummaa kun ei 30 31 32 34 35 36 3n7 38 39 51 70 ja niin edespäin

    • Espoo

      Köyhät älköön vaivautukoon

    • Ufo124

      JA TÄNÄÄN 3 4 6 7 8 9 11 14

    • E.T

      KAS KAS KUMMAA KUN EI 3 5 7 9 11 13 14 16 18 19

    • rehellistäon

      lopettakaa nyt jo jumalauta toi valittaminen, :D ihan totta. täällä varmaan on sellaisia kun pelaa kaikki rahansa ja tulee tänne itkemään, todennäköisyydet on sellaset että häviät melko varmasti. ei siinä kusetusta tarvita

    • Piiki3

      Kuinka paljon tehdään tämmöistä rivi Kenossa 1 2 3 4 5 6 7 8

      • gfgfgfgfgfgff

        niinpä, itse suljin pelitilin ja leikkasin veikan kortin kahtia, lopetin kaikki pelit kerralla. tulee vaan parempi olo kun ei häviä rahojansa, vituttaa vaan joka kerta kun ei voita.


      • Ufo123

        TOI OLI TODELLA VIISAS TEKO


      • bmnbmnbmn
        gfgfgfgfgfgff kirjoitti:

        niinpä, itse suljin pelitilin ja leikkasin veikan kortin kahtia, lopetin kaikki pelit kerralla. tulee vaan parempi olo kun ei häviä rahojansa, vituttaa vaan joka kerta kun ei voita.

        Kerrotko kuinka tyhmä pitää olla, että ylipäätään on koskaan tuolla "vituttaa kun ei voita"-asenteella osallistunut ARVONTAAN?

        Kai se nyt on aivan itsestään selvää, että et todellakaan tule joka kerta voittamaan?


    • Esa3

      Aivan oikein 44 vuotta pelannut tyhmliini Liedossa hyvin tehty sinulta todella

      • gfgfgfgfgfgff

        kyl se sellanen juttu on et jos ei oo Rikkaseen sukuun/perheeseen syntynyt niin ei ole.
        käyn jatkossa vaikka ravintolassa syömässä kun pelaan noita pelejä. en edes halua tietää paljon olen mahtanut noin 8vuoden aikana pelata. en nyt mikään himopelaaja ole ollut varmaan ikinä mutta helposti tuli välillä viikonloppuisin tehtyä useamman kympin edestä kuponkeja.


      • dsffsdfsdfsdf
        gfgfgfgfgfgff kirjoitti:

        kyl se sellanen juttu on et jos ei oo Rikkaseen sukuun/perheeseen syntynyt niin ei ole.
        käyn jatkossa vaikka ravintolassa syömässä kun pelaan noita pelejä. en edes halua tietää paljon olen mahtanut noin 8vuoden aikana pelata. en nyt mikään himopelaaja ole ollut varmaan ikinä mutta helposti tuli välillä viikonloppuisin tehtyä useamman kympin edestä kuponkeja.

        Ja mikä järki oli tunkea se useampi kymppi / vklo riveihin? Todennäköisyytesi järkevään pottiin ei parane käytännössä lainkaan, pelasit sitten yhden vai kymmenen riviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe