Pyöräilijät

ruumiskuski

Kas, ei ole vielä jokakeväistä threadia etusivulla joten upataan.

Ei mulla muuta mutta tässä 3 päivän aikana nyt 3 eri pyöräilijää ihan väkisin yrittänyt ajaa auton alle.
Tänään viimeksi tullikadun ja pinninkadun risteyksessä, siinä tööttäykset ja middle finger salutet vaihdettiin ja kaveri oli käytöksen perusteella liikennesäännöistä pihalla kun kivespussi.

ELI: Pyöräilijä saa ajaa suojatielle jos se on pyörätien jatkeena , mutta pyöräilijä on silti väistämisvelvollinen suojatiellä.
Poikkeuksia väistämisvelvollisuuteen on kaksi:
- jos autoilijalle on kolmio ennen suojatietä.
- jos autoilija on kääntymässä tielle jossa suojatie on.

Aamuisessa tapauksessa esim kumpikaan ehto ei täyttynyt joten voi voi , jos olisit alle tullut niin olisit maksanut.

Joten koittakaas nyt teroittaa sekä itsellenne että pyöräileville lapsillenne ja tuttavillenne ne liikennesäännöt ennenkuin tulee ruumiita.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiikenteenValtiaat

      Eihän Tampereella liikennesäännöt koske pyöräilijöitä, sehän on jo nähty pitkän aikaa.

      • Miia Ihmetyttää täällä Tmperella polkupyöräilijöiden Hyssyttely, he saavat jaa jalka kätävällällä selkämärkänä minkä kintuista irti lähtee,ja Huutavat "pois tieltä perkele,kun eivät ehdi jarruttamaan! tai,kun jarrut ovat ovat epäkunnossa!Ihmeellistä Hyssyttelyä virn omaisten ja kaupungin isienpuolelta,kun sallivat moista käytösta!, Ite kuulun tuohon Isoon ikäluokkaan joka joutui ajamaa ajotiellä autojen kanssa! Ja myö Jouni opettelemaan liikennesäännöt heti nuorena,mistä oli tietysti hyötyä myöhemmällä iällä,kun ajoin muitakortteja(moottoripyörä- kuorma-auto-) joten pyöräilijät vain opiskelemaan liikennesääntöjä! j huomioimaan kanssa ihmisiään! niin Hyvä tulee tuhlarit jalankulku Tampreell toivov a Pelupaa


    • Tuplaköysi

      Autoilijat väistää aina kun minä ajan polkupyörälla ,jos tulee jotain napinaa niin puristellaan sitten.

      • johtotähti--V8

        mitä sinäkin heinäkeppi puristelet ,taidat puristella ihan omia pussejasi vaan. toivottavasti et jää mun auton alle ,se tulee kalliiksi sinulle,koska minä en todellakaan väistä näitä apinoita, jotka singoilee pyörillänsä.


      • tömpstömps
        johtotähti--V8 kirjoitti:

        mitä sinäkin heinäkeppi puristelet ,taidat puristella ihan omia pussejasi vaan. toivottavasti et jää mun auton alle ,se tulee kalliiksi sinulle,koska minä en todellakaan väistä näitä apinoita, jotka singoilee pyörillänsä.

        Jep, onkohan sinun autossa jo kylkilommo. Moni on jääny itkeen lehmäänsä.


      • johtotähti--V8
        tömpstömps kirjoitti:

        Jep, onkohan sinun autossa jo kylkilommo. Moni on jääny itkeen lehmäänsä.

        ei ole mutta jos tulee niin pyöräilijä sen maksaa. ja kyllä siinä pyöräilijillä tulee itku silmään ja verta huulesta jos nöin käy.


      • vitsivitsiehehhee

        Eihän meillä rahaa ole,ituhippihörhelöillä. Sinulla ehkä on,eli arvaas kuka maksaa. Mikäs numero se on ,josta saa auton omistajan selville. Kiva tietää missä velttokasi luuraa.


    • pahasilmäkostaa

      Pelle,uhka liikenteelle olet. Tapat jo lapsukaisia,viattomia pellavapaita. Kai menet hautajaisiin esittämään osaottosi. Lapsi viaton on jumalan lahja. Toivon sinulle pikaista kuolemaa 3 päivän sisällä.

    • AutoilevaFillaristi

      -Pahimpia ovat ne, joilla ei ole ajokorttia, eivätkä näin ollen kykene hahmottamaan liikennettä autoilijan silmin. He eivät myöskään tiedä mitään liikennesäännöistä, eikä ole ilmeisesti halua edes opetella niitä? --Itse pyöräilen keskustassa lähes joka päivä, kuten myös ajan autolla, joten pyöräillessä ei ole tullut mitään ongelmia eteen tähän päivään mennessä, ainakaan autoilijoiden kanssa.. Pyöräilijöiden kanssa kylläkin, kun eivät usein edes tiedä, että pyörätielläkin ajetaan oikeata reunaa pääsääntöisesti. :-/
      -Että ottakaas nyt liikenteen ABC kirja käteenne, että edes säännöt tuntisitte! Prkl!

      • eläeesyritä

        Urpo oot. Jalankulkijat ja pyöräilijät ahdettu kapeaan ränniin. Huvi pyöräilijöillä on aikaa väistellä. Leveemmät väylät motoroimattomille, autokaistat kapeammaksi. Autoilijoitten liikenne sääntö tuntemus, älä viitti, nehän jyrää päälle tunsivat säännöt tai ei.


      • AutoilevaFillaristi2
        eläeesyritä kirjoitti:

        Urpo oot. Jalankulkijat ja pyöräilijät ahdettu kapeaan ränniin. Huvi pyöräilijöillä on aikaa väistellä. Leveemmät väylät motoroimattomille, autokaistat kapeammaksi. Autoilijoitten liikenne sääntö tuntemus, älä viitti, nehän jyrää päälle tunsivat säännöt tai ei.

        Suksippa aikas kuluks kuuseen, tai vaikkapa järveen? Et osaa liikennesääntöjä, joten sekös nyt on sitten se sinun puolustus huonoille tavoillesi pyöräillessäsi?


      • Urpotappajaoot

        Kun tuntee säännöt voi siis ajaa päälle. Liikenteessä on vanhuksia ja alle kouluikäisiä. Arvaas huvikses keitä jää auton alle eniten. Hyvääyliajopäivää. Toivottavasti mummos säilyy hengissä vai oletko sulkenut sen laitokseen turvaan.


      • ManuTykkää
        Urpotappajaoot kirjoitti:

        Kun tuntee säännöt voi siis ajaa päälle. Liikenteessä on vanhuksia ja alle kouluikäisiä. Arvaas huvikses keitä jää auton alle eniten. Hyvääyliajopäivää. Toivottavasti mummos säilyy hengissä vai oletko sulkenut sen laitokseen turvaan.

        sinulle täytyy antaa kullitusta?
        Oot, ihan mulkku, koko ukko?


      • nobrain

        Eipä tarvi pohtia mitä päässäsi liikkuu


    • kokovartalokyrpä

      Kävin tänään asioilla polkupyörällä ja tuli mieleen että siellä autoissa istuu kokovartalokyrpä.Käykää Kiinassa katsomassa kuinka pyöräillään.

      • johtotähti--V8

        ajoikko taas päinpunaisia monistakin liikennevaloista, niinkuin sulla on tapana, toivottavasti ensikerralla joku autoilija ei ehdi jarruttaa ajoissa.


      • Ihmekasiainen

        AI ,oot huomannu jarrut. Näprää lisää saat ehkä valotkin toimiin.


      • res.kulj.au

        Olen käynyt Kiinassa (Guanqzhoussa, Shenzhenissä, Hong Kongissa, Macaossa, sekä muutamassa muussa sen alueen kaupungissa, mutta en havainnut pyöräilyssä mitään muuta Suomesta poikkeavaa kuin sen, että siellä pyöräilijät ymmärsivät olla ajamatta auton eteen.

        Minkälaisia havaintoja sinulla on ja mistä Kiinan kaupungeista?


      • Yleensä

        Käynti optikolla auttaa.


    • pysähdyin

      Pysähdyin kylläkin liikennevaloihin ja autoilijalta sain sonninsilmän mulkasun,mikä ihmee aiheuttaa suunnatonta raivoa.

    • pyöräilennn

      Pieni lisäys vielä että hinkaan vaimoos.

      • rukari

        minä runkaan veiresä


      • oletko-itsensäpaljasteli

        niin yritit ja esittelit sitä omaa prinssinakkia ja vaimo meinas tukehtua nauruun ,oli se niin huvittava näky ja mosautti kahvakuulalla sinua takaraivoon, oli juuri käynyt intersportissa ostoksilla.


      • ahhuhhaa

        Juu, niin löi, vink,vink


    • polkupyöräää

      Sonninsilmää ja vierasta eukkoo jep jep me polkupyöräilijät hirtetään.

    • 23cm

      Tänään sai naaras 23cm patukkaa pyöräilijältä kaupan vessassa ja ukko istu autossa ku kyrpä.

      • oletko-itsensäpaljaste

        niin yritit ja esittelit sitä omaa prinssinakkia ja vaimo meinas tukehtua nauruun ,oli se niin huvittava näky ja mosautti kahvakuulalla sinua takaraivoon, oli juuri käynyt intersportissa ostoksilla..


    • asennemuok

      Asenne muokkausta Tampereen autoilijoille,kyllä niin on jämpti.

    • henkka.tre

      Te ette ole ilmeisesti terveitä? Ainoastaan kateellisia toisillenne?
      Itse näytän aina peukkua autoilijalle, joka päästää minut tien ylitse.. Käyttäytykää, kuten sivistyneen ihmisen pitääkin, älkää aina nillittäkö! Kiitos. :-P

      • melkeinosu

        sinäkö saata.., luulin että keskaria.


      • henkkaOnväärässä

        En minä kuule pysähtele risteyksiin päästämään autojakaan yli ellei liikennesäännöt erikseen siihen pakota. Miksi pysähtyisin, takanani ajavatkin todennäköisesti noudattavat liikennesääntöjä eivätkä ymmärrä miksi vetäisisin risteyksessä liinat kiinni vaikka olen etuajo-oikeutettu.

        On siis liikenneturvallisuuden kannalta haitallista poiketa päivänselvistä säännöistä koskivat ne sitten muita autoja tai pyörälijöitä ja vain siksi jotta herra isoherra pyöräilijän ei tarvitse noudattaa TAI OPETELLA liikennesääntöjä.

        Säännöt on tehty nimenomaisesti siksi että tieliikenne olisi turvallista. Mistään piittaamattomat pyörälijät vetävät ns. mulkku ottassa pyöräteille vähääkään välittämättä kenestäkään muusta autojen alle.

        Lapset on poikkeus josta ymmärrän että he saattavat olla epätietoisia liikennesäännöistä, selvästi aikuiset ihmiset sensijaan maksavat itse töppäilyistään, se on sitä darwinismia.


      • Tappajiakaikkityynni

        Turvallisuus väli. Vielä kerran: Mummot ja Lapset te tapatte. Tilastot ei valehtele tässä tapauksessa.


      • persu-kuski-äijä
        henkkaOnväärässä kirjoitti:

        En minä kuule pysähtele risteyksiin päästämään autojakaan yli ellei liikennesäännöt erikseen siihen pakota. Miksi pysähtyisin, takanani ajavatkin todennäköisesti noudattavat liikennesääntöjä eivätkä ymmärrä miksi vetäisisin risteyksessä liinat kiinni vaikka olen etuajo-oikeutettu.

        On siis liikenneturvallisuuden kannalta haitallista poiketa päivänselvistä säännöistä koskivat ne sitten muita autoja tai pyörälijöitä ja vain siksi jotta herra isoherra pyöräilijän ei tarvitse noudattaa TAI OPETELLA liikennesääntöjä.

        Säännöt on tehty nimenomaisesti siksi että tieliikenne olisi turvallista. Mistään piittaamattomat pyörälijät vetävät ns. mulkku ottassa pyöräteille vähääkään välittämättä kenestäkään muusta autojen alle.

        Lapset on poikkeus josta ymmärrän että he saattavat olla epätietoisia liikennesäännöistä, selvästi aikuiset ihmiset sensijaan maksavat itse töppäilyistään, se on sitä darwinismia.

        mutku mulle tulee tosi paha mieli jos mun pitää väistää pyörää kun ajan autolla! kun sehän on mua huonompi kun sillä on vaan pyörä ja mulla auto! se on ihan nössöä väistää niitä ja mä olen tosi äijä joka ei pyöriä väistele!


      • hae.apua
        persu-kuski-äijä kirjoitti:

        mutku mulle tulee tosi paha mieli jos mun pitää väistää pyörää kun ajan autolla! kun sehän on mua huonompi kun sillä on vaan pyörä ja mulla auto! se on ihan nössöä väistää niitä ja mä olen tosi äijä joka ei pyöriä väistele!

        Edellinen kommentoija perusteli oikein hyvin, miksi on tärkeää noudattaa lain määräämää väistämisjärjestystä.
        Mutta silti näköjään aina löytyy idiootti, joka ei kykene ymmärtämään kirjoitettua tekstiä.


      • kuolleitamerkkejä

        Montako lasta tänään tapettu? Onko autoilijat hyvä mieli.


      • hae.apua
        kuolleitamerkkejä kirjoitti:

        Montako lasta tänään tapettu? Onko autoilijat hyvä mieli.

        Jäikö ne lapset sääntöjä noudattamattomien kuningaspyöräilijöiden ruhjomiksi, kun eivät ymmärtäneet, ettei pyöräilijä noudata väistämisvelvollisuuttaan?


      • Ainakohtelias

        Me ollaankin ainoat joita ette onnistu tappaan. Mummot,vaarit,invalidit,lapset ne on teidän uhreja. Pyöräilijät, maanteitten ritarit ei syyllisty moiseen.


    • hjfdsh

      Känäri hei! Sää oot ihan hullu miäs!

    • laitonuhkaus

      Jatkat siis samaa linjaa. Sut pitäsi ilmoittaa poliisille, laittomia uhkausia ja selkeää suunittelua tapoon tai tapon yritykseen, koskien sekä aikuisia että lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe