Voisimpa aloittaa alusta... D:

EpätoivoinenMimmi

Moi. Oon 12 vuotta 6lk tyttö. Tiiän että tää on mun ikäselle ihan normaalia, mut ku mua vituttaa niin saatanasti. Elikkäs haluisin niin aloittaa elämäni alusta ja tehdä kaiken uudelleen ja paremmin. Numeroin nyt asiat jotka haluisin muuttaa:
1. Olin vauvana ihan hirrrrrveän pieni. Kun kasvoin tulin ylipainoiseksi ja olin kauhea läski. Nyt olen pitkä tikku. (Olisin halunnut olla aina tälläinen tikku kuin nyt)
2. Mulla oli vauvasta lähtien yks kaveri. Olin aina sen kaa, mut nyt mua vituttaa! Kun mentiin eskariin tää mun kamu hylkäs mut ja siitä tuli kooooooko koulun suosituin tyttö ja nyt mä oon ihan yksin!!!!!!!!!! D:< Kiitti vaan! Nyt mä oon mun ärsyttävän besun kaa kahestaan ja sen porukkaan kuuluu 5 muuta tyttöö! D:<
3. Olisin halunnut aloittaa jo 8 vuotiaana pesiksen. Miks hitos en sitä sillon keksiny. Olisin voinu laihtuu sillo enkä vaa syyä karkkii ja herkkuu ja kattonu leffoi.
4. En olis halunnu koko ikääni asuu tässä paska kaupungissa jossa sataa vettä koko ajan. Olisin halunnu asuu helsingissä.
5. Mulla on silmälasit! Mä vihaan niitä vaik ne on sellaset muodissa olevat eikä mitkään rillit. Haluisin olla ilman. Ehk sit käytän piilareita tai käyn laaseris (joka maksaa hitosti).
6. Mä pukeudun usein tyylikkäästi. Siis näihin hm:mmän uusiin vaatteihin. Käytän glitteristä saatuja korviksii. Tennareita. Siistejä lenkkareita. Mut silti kaikki kohtelee mua ku ilmaa ja suosii vaa sitä mun vitun tyhmää vanhaa ystävää!!!!!!!!!!!! D:<
7. Jos olisin tajunnu lapsena nii olisin käyttäny meikkii.jo sillo 8 vuotiaana. mut ku ne helvetin vanhemmat kiels.

Okei näitä olis vaik viel kuinka paljon mut en jaksa kirjoittaa. Kertokaa ootteko ite miettiny haluisitteko muuttaa elämänne?

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tdfa

      Sä et voi muuttaa sun menneisyyttäs mutta sulla on vielä voima muuttaa tulevaisuutas

      Jos sä olit joskus lihava mut et oo enään niin mitä väliä

      Sun ei tarvitse olla kenenkään kanssa jonka haluat ja koita ystävystyä sen tytön kanssa.

      Alota pesis nyt ja elä se minkä missasit

      Asumis paikkaan sä et voinut vaikuttaa tai jos voit niin vaikuta nyt.

      OSTA TYYLIKKÄÄT

      Tää on taas niitä teini pissis juttuja

      Meikkillä ei oo mitään välii olisit näyttänyt tosi huoralta jos olisit alkanut käytään meikii niin nuorena.

    • niin.tota

      Oon saman ikäne ku sä ja tyttö itel kaikki noi iohat paitsi 1,3 ja 7 nii pitää paikkaansa. Paitsi et mul oli kaveri eskarist asti ja nykyään mä oon paska ja syrjitty ja se suosittu et jee mut en todellakaa ois halunnu meikatq 8v

    • Iampäle

      Voi kauheus

    • naurettaviaolette

      hahhah, voi näit pikkupentuja :DDDD

    • vinotSeinät1

      Naurettavaa että tuut itkeen kuin "huono" elämä sulla on. Mä oon menettänyt mun ystävät ja nykyään mua kiusataan koulussa. Jouduin elämään sellasta lapsuutta jossa musta ei huolehdittu. Mietin sitä mitä olisin voinut tehdä toisin että isäni olisi elossa. Oon melkein joutunut sijaisperheeseen koska ollaan oltu sossujen kanssa tekemisissä. Oon sairastanut anoreksiaa ja masennusta mutta oon jo parantumassa. Mun äiti on joutunut teho-osastolle koska kuoli melkein etkä sä taida yhtään tajuta miltä tuntuu kun pelkää jäävänsä yksin ilman ketään. Ja olen vasta 12. mulla on skitsofrenia jota en kyllä toivo kenelleekkkään

      • EpätoivoinenMimmi

        Jaa, älä auo mulle päätäs jos sua vituttaa sun vanhempies kuolema. Tiedän että mitään ei voi menneisyydestä muuttaa. Oon kokenu monta läheisen kuolemaa ja nyt tulossa yks. Sitä paitsi mä en oo itkeny :D ''Naurettavaa että tuut itkeen kuin ''huono'' elämä sulla on''. Voimii sulle ja mä jos kuka tiiän miltä tuntuu ku hylätään ja jätetään yksin. :( Oikeesti, ei kukaan haluu sitä.


    • homokusipää132

      lol ''voisimpa'' se on voisinpa vitun päjö

    • Hulluapina

      Menneisyys on mennyttä mut voit vaikuttaa tulevaisuutees. Ei kannata muistella vanhoja vaik voiha se välil olla vaikeet.

    • voielämänyttaas

      Sano nyt vielä että sun kaikkissa some-tileissä on taustakuvana tyylitelty teksti tyyliin "you know my name not my story".

    • MenosSeiskalle

      Onks tää provo? Sanokaa että tää on provo. Ei kaikki kutoset oo tommosia

    • pohjosenpoeka

      kyllä mäkin haluisin kuolla,syntyä uudestaan ja elää parempaa elämää. tässä elämässä mua on kiusattu ja syrjitty kokoajan sitten 4lk:n ja mulla on 3 kaveria, joista 2 on huumorintajuttomia idiootteja, jotka eivät osaa edes kunnolla puhua.ps.kaikissa suomen kaupungeissa sataa vettä :D ja ite asunu pikkucitys 10 vuotta et itekki kaipais vaihteluu

    • pohjosenpoeka

      ja siis nyt menossa amiksen autoalalle

    • plalalalala

      sunhan elämä on vasta alkanu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe