Kertokaa nyt miksi kukaan tulisi vartavasten

ihanturhaalähteä

keskustaan jos ei jo asu siellä. Minä en näe mitään syytä lähteä töitten jälkeen lähiöstä keskustaan olkoon se miten elävöitetty tahansa.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massapetteri91

      No en minä ainakaan tule, kylmää kaljaa ja lämmintä makkaraa saa lähiössäkin. Elokuviin voisin joskus tulla.

      • lämmin-kylmä

        kylmää kaljaa ja lämmintä makkaraa saa lähiössäkin

        Noita saa vain keskustassa. Lähiöissä saa vain lämmintä kaljaa ja kylmää makkaraa.


    • lähiörotatjääkotiin

      Harrasteisiin ja tapaamaan tuttuja kahvin merkeissä. On mukava myös käydä riennoissa ja oppia uusia asioita kirjastoissa ja työväenopistolla. Myös Laukontorin ranta on kiva makkaransyöntiin. Pyynikillä voi käydä munkilla ja lenkkeillä. Rauhaniemessä voi käydä saunassa.

      • enmeesinne

        Laukontori on illalla kiinni ja minun tuttuni eivät asu keskustassa. Tai jos joku asuukin niin tulkoon tänne lähiöön jos on asiaa. Miksi minun pitäisi kärrätä itseni keskustaan, huoh?


      • LÄHIÖROTATJÄÄKOTIIN
        enmeesinne kirjoitti:

        Laukontori on illalla kiinni ja minun tuttuni eivät asu keskustassa. Tai jos joku asuukin niin tulkoon tänne lähiöön jos on asiaa. Miksi minun pitäisi kärrätä itseni keskustaan, huoh?

        No pysy siellä lähiössä sitten, ketä kiinnostaa!?!? Parempi vaan kun tollaset ahdasmieliset ja passivoituneet valittajat viettävätkin aikansa 247 kotona valittaen maailman menosta, kun samalla muut ihmiset elävät ja nauttivat asioista. PYSYKIN KOTONA!


      • keskusta-on-eri

        Pyynikki ja Rauhaniemi eivät ole keskustaa ja Laukontorikin on siinä ja siinä, että mitä on.


      • Lapsus
        keskusta-on-eri kirjoitti:

        Pyynikki ja Rauhaniemi eivät ole keskustaa ja Laukontorikin on siinä ja siinä, että mitä on.

        Miten kukakin asian ajattelee? Molemmat kohteet ovat keskustaa. Ja voitaisiin varsin hyvin integroida toiminnallisiksi osiksi keskustan alueen kehitystä. Eräs seikka, joka kiinnostaa ihmisiä on erilaisten alueiden historia. Siinä Tampereella olisi jonkin verran petraamista, että alueellissa kohteissa voisi olla jotenkin tietoa tarjolla siitä, mihin tarkoituksiin kukin kohde on alunperin tehty? Ja millaisia vaiheita niissä on historian aikana ollut. Se tekisi erään uuden aspektin esim. matkailuun. Ja, asioista voitaisiin opettaa, vaikka kesätyötään tekeviä city-guideja, jotka voisivat kertoa ihmisille niistä.


    • eiainakaan

      Ei ainakaan ostoksille kannata mennä keskustan kauppoihin,porukka pomppii siellä Ellun kanat....

    • ellukana

      Joo kävin tänään Sokoksella ja kaikki pomppi siellä. Oli se niin kauheeta kattoo.

    • niiiiinpä

      Mutta kun ikuisena Tamperelaisena on aina ollut hienoa ajaa millä
      vaan autolla Hämeenkatua edes takaisin,miksi,vaikea sanoa.

      • kyllätärisikin

        Jaa siinä Hämpin tärinässäkö tykkäisit ajella? Minä lopetin kun kerran tekarit putos suusta ja meni jarrun alle. Ei auto pysähtynyt muuten kun piti ohjata lehmukseen. Se riitti minulle sitä tärinää.


    • tulen-joskus

      Minä ainaskin tule ihan vasiten Stockmannille, on se niin hieno kauppa. Mistä muualta saa sellaisia eväitä ruokapöytäänsä kuin sieltä.
      Kaljaterasseja en ole vielä tarvinnut mutta joskus on ihan kiva hörpätä plöröt kahvilan terassilla ja katsella kauniita naisia.

      • eiookauniita

        Missä sinä Tampereella näet kauniita naisia, aika harva on. Enimmäkseen ylipainoisia ja maha roikkuu housujen kauluksen päällä.


    • Lapsus

      Suomi on vapaa maa. Jokainen saa olla siellä, missä muut sen sallivat. Ajatus toiminnallisesta keskustasta on sellainen, että ihmisillä on mahdollisuus olla ja viettää vapaa-aikaa erilaisten tapahtumien parissa ja tavata toisiaan. Se on eräänlaista kulttuuria, josta osa ihmisistä pitää. Esim. töiden jälkeen voi viettää hetken aikaa ja sitten mennä nukkumaan.
      Yksi vaihtoehto voisi olla se, että kevyenliikenteen reitein yhdistettäisiin mm. molempien järvien rannoille rakennettavat kuntoilualueet, joissa voisi olla muista kaupungeista tuttuja moderneja kuntoilulaitteita. Ja, kun ihmisiä opetettaisiin vaikkapa kouluissa lapsesta pitäen käyttämään niitä, niin sillä olisi merkitystä kansanterveydelle. Ja tietysti myös taloudelle sitäkautta.

    • nääs_nääs_nääs

      Kyä on huonot kotiolot, jos täytyy lähtee niitä kaapuntiin pakoon. Ja sittenhän tilanne vielä pahenee, kun rupee siellä mustaakakkaraa syömään. Silloinhan pitäis olla vessa joltisenki lähellä tai muuten mustakakkararipuli täyttää housunpuntit. Aika karseeta nääs. Siitä on nautinto kaukana.

      • sullaonhuonosti

        Vai paskot sää vielä housuihisi, minä en enää.


      • Turuntautiiskee

        Nääs Börjellä, turuust, onki kusiränni läpi kaupungin,ei tuu ongelmaa sianruuanulkoistamisessa. Pikkurilli somasti pystyssä Börje kakkii ihan rauhassa.


      • itelläs-on-päin-vittua
        sullaonhuonosti kirjoitti:

        Vai paskot sää vielä housuihisi, minä en enää.

        Älä valehtele sonni. Mustakakkara saa kenen tahansa mahan sekaisin. Sellasta suolistoo ei olekaan, joka sen perkeleen moskan ripuloimatta selvittää.


      • Tampereentautia
        Turuntautiiskee kirjoitti:

        Nääs Börjellä, turuust, onki kusiränni läpi kaupungin,ei tuu ongelmaa sianruuanulkoistamisessa. Pikkurilli somasti pystyssä Börje kakkii ihan rauhassa.

        Nääs Rane, tompereelta, onki nääs tammerkoskiviemäri läpi kaupungin viemässä näsijärven likaveret järvestä toiseen. Mutta ei se auta ku mustakakkararipuli roikaa liian livohkaan housuun perkele.


      • NalleSwedusta

        Nääsnääs Borjen kompis Pikku-Staffan,hejsan vieläkös leikittä nukkekodilla. Börje niin tykkäs pukeutuu ittekin pinkkiin. Taitaa vieläkin oll katkera Tamperelaisille kun ei saanut maistaa mustaamaccaraa pikkunöösinä. Itkua tuhersi niin,että meikit leves.


    • Leinolalainen

      Eilen viimeksi kävin töiden jälkeen keskustassa ostoksilla ja syömässä. Mukavaa oli. Ei näkynyt känniläisiä, kaikesta valittajia tai muitakaan ongelmatapauksia.

    • tösönuori

      Mitä minä likkakaverini kanssa lähiössä tekisin kaiket illat, eihän niissä ole mitään? Keskusta on ainoo paikka missä voi iltaa viettää.

    • Lähilöhö

      Lähiössä asustaa onnellisia ihmisiä. Ei tarvi lähteä hakemaan kultturellia ei karuselliä hevonkuusesta.

    • ent.ghetto.asukki

      Lähiöissä asuu köyhiä luusereita, joilla ei ole varaa asua paremmilla alueilla. Tämähän on ihan tunnettu fakta. He uskottelevat, ettei tarvitse keskustan palveluita, ja sitten istuvat siellä itsemurhakuutiossa kaljaa juoden ja televisiota katsoen. Siinäpä sitä on onnen määritelmää. Köyhyys oikein huokaa jossain Multisillassa, sen näkee käytöksestä, olemuksesta, autokannasta, siisteydestä, ostoksista, humalasta sekä yleisestä hyvinvoinnista. Kun kerran on noussut pois paremmille alueille noista paikoista, tekee kaikkensa ettei joudu enää takaisin.

    • Tuban

      Jos, jossain hyvien ja helppojen kulkuyhteyksien päässä on jotakin mielenkiintoista, niin monet ihmiset voivat käydä (ja käyvät) paikanpäällä katsomassa asioita. Toiset taas pitävät siitä, että ovat kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe