anteeksi...

seväärä

Anteeksi. Olet kiva ja luulen, että löydät vielä jonkun kivan. Se en ollut mä. En ollut valmis.
Anteeksi sanat, jotka teki kipeää. Olin itekin surullinen kai. On mullakin tunteet.
Anteeksi kylmyys, jota näyttelin, kun en halunnu satuttaa.
Ei mulla muuta. Ole vahva ja pehmeä, aina ja edelleen.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias201

      Mihis päin maailmaa tää menee?

      • seväärä

        Ei kai sillä ole väliä.
        Toivon silti hänelle kaikkea hyvää, vaikka hän ei minusta enää haluakaan kuulla.


      • jarauhaa
        seväärä kirjoitti:

        Ei kai sillä ole väliä.
        Toivon silti hänelle kaikkea hyvää, vaikka hän ei minusta enää haluakaan kuulla.

        Minä haluaisin kuulla. Antaisin pääni lisäksi kädet ja jalatkin pois jos sinä sitten mut haluaisit. Sehän tässä harmittaa ja pitkään kun ei ehditty edes yrittää.


      • seväärä

        Jos olisin se, keneksi mua toivot, niin tietäisit, että mitä sun pitäisi tehdä, että jää sulaisi väliltämme edes jotenkin. Sä voisit laittaa viestin.


      • seoikeavääräkin
        seväärä kirjoitti:

        Jos olisin se, keneksi mua toivot, niin tietäisit, että mitä sun pitäisi tehdä, että jää sulaisi väliltämme edes jotenkin. Sä voisit laittaa viestin.

        Mikä estää sinua laittamasta viestiä?


      • seväärä

        Kunnioituksesta toista kohtaan ja ylpeydestä. En minä halua muuta, kuin että hän tulisi joskus onnelliseksi. Tiedän olevani hänelle väärä nainen.


      • seoikeavääräkin

        Kuulostaa vaan ristiriitaiselta.


      • ihmettelen
        seväärä kirjoitti:

        Kunnioituksesta toista kohtaan ja ylpeydestä. En minä halua muuta, kuin että hän tulisi joskus onnelliseksi. Tiedän olevani hänelle väärä nainen.

        Miksi sinä sen viestin sitten haluaisit? Eihän mikään jää ala enää sulaa jos lähtökohta nyt on se että ajattelet että olet väärä nainen. Auta mua vähän kun en ymmärrä!


      • seväärä

        Haluaisin hänen tietävän sen, mitä aloitusviestissä sanoin.
        Että anteeksi ja kaikkea hyvää. Olen pahoillani, ettei hän halua minusta enää kuulla joten en hänelle sitä suoraan aio sanoa. Siksi en laita hänelle viestiä. Ja koska edelleen olen hänelle se väärä, niin hänen täytyisi itse ottaa minuun yhteyttä, jos hän olisi ymmärtänyt etten tarkoittanut koskaan mitään pahaa.


      • ihmettelen
        seväärä kirjoitti:

        Haluaisin hänen tietävän sen, mitä aloitusviestissä sanoin.
        Että anteeksi ja kaikkea hyvää. Olen pahoillani, ettei hän halua minusta enää kuulla joten en hänelle sitä suoraan aio sanoa. Siksi en laita hänelle viestiä. Ja koska edelleen olen hänelle se väärä, niin hänen täytyisi itse ottaa minuun yhteyttä, jos hän olisi ymmärtänyt etten tarkoittanut koskaan mitään pahaa.

        Sitä tässä ihmettelinkin, että miksi haluaisit viestin, jos et halua hänestä itse enää mitään?


      • seväärä

        Koska jos toisesta pitää, on surullista, ettei hänestä enää kuule. Vai eikö? Voiko toisen poistaa ajatuksistaan jos poistaa elämästään? Ja missä sanoin etten halua mitään?
        Teistä kukin lukee tekstin, niin kuin haluaa sen ymmärtää.
        Anteeksi, että en todennäköisesti ole se, jonka haluatte minun olevan.


      • Oikenväärä

        Eihän tuosta ota selvää kukaan? Jakomielistä tekstiä, yhtäältä ja toisaalta mutta toisaalta yhtä.


      • seoikeavääräkin
        seväärä kirjoitti:

        Koska jos toisesta pitää, on surullista, ettei hänestä enää kuule. Vai eikö? Voiko toisen poistaa ajatuksistaan jos poistaa elämästään? Ja missä sanoin etten halua mitään?
        Teistä kukin lukee tekstin, niin kuin haluaa sen ymmärtää.
        Anteeksi, että en todennäköisesti ole se, jonka haluatte minun olevan.

        Onhan se surullista ja en ainakaan itse ole vielä onnistunut poistamaan häntä ajatuksistani, vaikka kovasti niin haluaisinkin :/ Itse olisin onnellinen, jos ystävyys olisi jatkunut, mutta kaikenlaista taisi tosiaan tapahtua. Anteeksi itsekkin pyytäisin, jos tietäisin hänen haluavan yhteydenottoa. Aikalailla selkeesti ilmaisi, että tää ois nyt tässä. Ylpeys jne...pöh.


      • seväärä
        Oikenväärä kirjoitti:

        Eihän tuosta ota selvää kukaan? Jakomielistä tekstiä, yhtäältä ja toisaalta mutta toisaalta yhtä.

        Juu. Parisuhteen ja ei minkään välissä olisi tosiaan mahdollisuus myös muihin juttuihin. Vaikkapa olla tuttavallisissa väleissä. Miksi aina vaan kaikki tai ei mitään...


      • Mikämissämilloin

        Mitä eroa on tuttavallisissa ja kaverillisissa väleissä? Mitä ne muut jutut on? Ystävyys?


    • rauhaajarauhaa

      Tästä kun tuli mieleen se yksi kohta siitä yhdestä kappaleesta, että jos alkaa pelkäämään niin saa pelätä koko ikänsä. Mutta olen ollut sellaisessa tilanteessa eikä se ole ikinä niin yksinkertaista. Joten ymmärrän kyllä, vaikka en haluaisi.
      Toivon sulle hyvää vain, ja tarkoitan sitä ihan oikeasti.

      • jarauhaa

        Ja olen pahoillani myös. Antaisin vaikka pääni pois, jos sillä saisi vielä jotakin korjattua.


      • kuneikanttikestä

        Minä olen ainakin yksi ikuinen pelkääjänpaikalla istuja. :( Anteeksi ;(


    • kierousonkipeetä

      toi on perverssiä . ensin pompotetaan ja sitten ollaan nöyränä että anteeksi. mihin sä häntä tarvitsit ja tarvitset? luikertelet toisen elämään vaikket tahdo olla yhdessä. huh huh

      • seväärä

        Luikertelet? Hieno sanavalinta.
        En mä häntä tarvitse, eikä hän mua. Mun mielestä vaan oli kiva toivottaa hänelle kaikkea hyvää. Ja jos hän tämän lukeee ja edes pienen hetken ajattelee, että kyse voisi olla hänestä, niin hyvä.
        Ja mikä sai sut kuvittelemaan, että kyse olisi pompottamisesta? Kenties olet itse vihainen ja katkera ja sydämestäsi puuttuu se osa, joka on vilpitön.


    • ShhShh

      Näytellään kylmää ja satutetaan sanoilla? Et vaikuta kovin lämminsydämiseltä ja vilpittömältä itsekkään.

    • ajattelevähän

      Anteeksi pyytämisesi tällä tavalla satuttaa häntä vain enemmän ja lisää. Reilua olisi selvittää asiat kahden kesken.
      Muutenkin asioiden selvittely täällä on loukkaavaa. Eikö hän merkitse sinulle enää edes sen vertaa että selvittäisit asiat hänen kanssaan, etkä vieraiden ihmisten kanssa?

    • kunnioitusta

      Niin, kertoisit toki hänelle itselleen suoraan, vaikka se tuntuisikin vaikealta asialta tai vaikealta yleensäkään kirjoittaa hänelle. Silti se varmasti toisi edes jonkinlaisen helpotuksen teille kummallekin.

      • seväärä

        En sano. Hän halusi, ettei olla enää tekemisissä. Kunnioitan sitä. Ei se silti estä minua toivomasta hänelle hyvää.
        Ja miksi ei voisi purkaa mieltään nimettömänä nettipalstalla? Ketä se loukkaa?
        Ja ne sanat, jotka satuttaa... myös totuus voi tehdä kipeää.


      • kunnioitusta

        Sanoiko hän suoraan, ettei halua olla tekemisissä?


      • seväärä

        Miksi se sinua niin kovasti kiinnostaa, että mitä on käynyt ja miten?
        Kenties tilanteesi on samallaisen tapainen ja toivot jonkun ottavan yhteyttä, mutta en ala sen tunnistettavammin kertomaan.
        Tarkoitus oli anonyymisti purkaa mieltä ja toivottaa hyvää. Vaikka sitten kaikille maailman naisille.


      • vieläjotainkelpaisi
        seväärä kirjoitti:

        En sano. Hän halusi, ettei olla enää tekemisissä. Kunnioitan sitä. Ei se silti estä minua toivomasta hänelle hyvää.
        Ja miksi ei voisi purkaa mieltään nimettömänä nettipalstalla? Ketä se loukkaa?
        Ja ne sanat, jotka satuttaa... myös totuus voi tehdä kipeää.

        Ketä se loukkaa, kysyt.
        Se loukkaa kaikkia niitä joita on kohdeltu väärin suhteen loppuessa.
        Heitä jotka on jätetty vaille kunnollista selitystä ja syytä.
        Heitä joiden rakkaus ei ole riittänyt ja jotka ovat luulleet tulleensa rakastetuksi.
        Heitä joiden on annettu ymmärtää kaikenlaista suhteen kestosta ja syvyydestä. Heitä joita on loukattu syvästi kertomalla että olen väärä sinulle, vaikka se oikeasti onkin niin ettei toinen kelpaa jostain mitättömästä syystä. Ystäväksi ja seuraksi kyllä ja jopa ilomielin, mutta ei parisuhteeseen kun sinulla on väärän väriset silmät, hiukset ja horoskooppimerkki jnejne.

        Totuus on aina parempi. Vaikka se sattuu, niin sitä on helpompi työstää eteenpäin.


      • kunnioitusta

        En mä mitään pahaa tarkoittanut. Ajattelin vain, voisinko jotenkin auttaa. Sori.


      • seväärä
        vieläjotainkelpaisi kirjoitti:

        Ketä se loukkaa, kysyt.
        Se loukkaa kaikkia niitä joita on kohdeltu väärin suhteen loppuessa.
        Heitä jotka on jätetty vaille kunnollista selitystä ja syytä.
        Heitä joiden rakkaus ei ole riittänyt ja jotka ovat luulleet tulleensa rakastetuksi.
        Heitä joiden on annettu ymmärtää kaikenlaista suhteen kestosta ja syvyydestä. Heitä joita on loukattu syvästi kertomalla että olen väärä sinulle, vaikka se oikeasti onkin niin ettei toinen kelpaa jostain mitättömästä syystä. Ystäväksi ja seuraksi kyllä ja jopa ilomielin, mutta ei parisuhteeseen kun sinulla on väärän väriset silmät, hiukset ja horoskooppimerkki jnejne.

        Totuus on aina parempi. Vaikka se sattuu, niin sitä on helpompi työstää eteenpäin.

        No huh! Kuka edes on puhunut suhteen päättämisestä? Tai ettei ollut selityksiä?
        Sinä kuvittelet mitä haluat. Minä pysyn kannassani.


      • vieläjotainkelpaisi
        seväärä kirjoitti:

        No huh! Kuka edes on puhunut suhteen päättämisestä? Tai ettei ollut selityksiä?
        Sinä kuvittelet mitä haluat. Minä pysyn kannassani.

        "Anteeksi. Olet kiva ja luulen, että löydät vielä jonkun kivan. Se en ollut mä. En ollut valmis.

        Anteeksi sanat, jotka teki kipeää. Olin itekin surullinen kai. On mullakin tunteet.

        Anteeksi kylmyys, jota näyttelin, kun en halunnu satuttaa.

        Ei mulla muuta. Ole vahva ja pehmeä, aina ja edelleen.

        Ja miksi ei voisi purkaa mieltään nimettömänä nettipalstalla? Ketä se loukkaa? "

        Nimettömänä ja mahdollisimman epämääräisesti vain itseäsi ajatellen, siinä näkemys kirjoituksestasi. Ruikutat anteeksi moneen kertaan ja montaa asiaa.
        Mikä sinua kaduttaa?
        Annat ymmärtää vaikka mitä ja sitten valitat tulkintoja. Otin huomioon kaikki mieleeni tulleet eri mahdollisuudet. Ole selkeämpi.


      • seväärä

        Älä ota henkilökohtaisesti kaikkia kirjoituksia netissä. Pääset helpommalla.
        Ja mä tosiaan olen pahoillani, että hän pahoitti mielensä. Kyllä mäkin välitin.


      • seväärä
        vieläjotainkelpaisi kirjoitti:

        "Anteeksi. Olet kiva ja luulen, että löydät vielä jonkun kivan. Se en ollut mä. En ollut valmis.

        Anteeksi sanat, jotka teki kipeää. Olin itekin surullinen kai. On mullakin tunteet.

        Anteeksi kylmyys, jota näyttelin, kun en halunnu satuttaa.

        Ei mulla muuta. Ole vahva ja pehmeä, aina ja edelleen.

        Ja miksi ei voisi purkaa mieltään nimettömänä nettipalstalla? Ketä se loukkaa? "

        Nimettömänä ja mahdollisimman epämääräisesti vain itseäsi ajatellen, siinä näkemys kirjoituksestasi. Ruikutat anteeksi moneen kertaan ja montaa asiaa.
        Mikä sinua kaduttaa?
        Annat ymmärtää vaikka mitä ja sitten valitat tulkintoja. Otin huomioon kaikki mieleeni tulleet eri mahdollisuudet. Ole selkeämpi.

        Ja miksi mun pitäisi olla selkeämpi?
        Että sä saisit tietää, että kirjoitanko just susta?
        Todennäköisyys sille 0%
        Ja hei. Kaikkea hyvää myös sulle.


      • seväärä
        kunnioitusta kirjoitti:

        En mä mitään pahaa tarkoittanut. Ajattelin vain, voisinko jotenkin auttaa. Sori.

        Lämpöistä kesää sulle ja kivoja ajatuksia.


      • kunnioitusta

        Kiitti, samoin sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe