Se on ihan hervottoman kokoinen.

etsemmosta

Tällä palstalla väännetään siitä mikä on iso ja mikä pieni, mikä keskiverto, onko isoja olemassakaan ja onko koolla väliä. Luulin aikasemmin et on pieniä ja isohkoja ja kaikkea siltä väliltä, mut nyt oon nähny todellisen jättikullin.
Meille töihin tuli ulkomaalaistaustainen kaveri, mukava heppu ja sosiaalinen. On meille työkavereille jutellut naismaailmastaan ja sen runsaudesta. Aluksi pidettiin vaan osittain juttuina, kun kaveri ei mitenkään ulkokuoreltaan komea ole. Viikonloppuisin ja iltaisin nähtyämme kaverin kapakoissa, mielipiteemme muutui. Naisia tuntui riittävän ja vähän joka ikäluokasta. Pidettiin aika usein työkaverien kanssa saunailtoja joihin kyseinen kaveri ei aluksi ollut halukas tulemaan, sauna ei kiinostanut. Vihdoin suostui ja silloin se nähtiin. Kaverilla oli ihan hervottoman kokoinen kalu lepotilassakin. Me muut normivarusteiset ja joukossa pari kookaammankin omaavaa oltiin hetki hiljaa ja ilmeet näkemisen arvoisia. Kommentteja satoi ja kaveri ei ollut niistä moksiskaan, naureskeli ja sanoi se olevan suominaisen huudattaja.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnnä-kurkku-perseesees

      Siinä taas homon fantasiaa ...

      • Ja siinä minimunan todellisuutta. Ottaisitko sinä nakkisi tilalle oikean kyrvän? Moni nakinhaltija ottaisi.
        Heitä, siis nakkimiehiä, yhdistää valtava kateus isompia kulleja kohtaan. Sen huomaa jopa keskustelupalstan vastauksista. Kateus ei omaa kullia kasvata. Yritä pärjätä sillä mikä sulla on ja siirry pissatessasi lähemmäs lavuaaria, ettei siivoojatätiä vituta.


      • sivupersoonaSavosta

        Eihän toi aloitus kyl Finlandia- palkintoa nappaa, mut hyvä stoori kuitenkin. Alkoi muuten yli 10 viikon loma...


      • sivupersoonaSavosta kirjoitti:

        Eihän toi aloitus kyl Finlandia- palkintoa nappaa, mut hyvä stoori kuitenkin. Alkoi muuten yli 10 viikon loma...

        Kunhan uusi hallitus pääsee vauhtiin, loppuu tuo leuhkiminen...:D

        Mutta hyvää lomaa opelle. Kaveri on kesällä kans kaks ja puol kuukautta töistä pois. Itse teen töitä, jos pääsen Niuvasta vapaalle, mutta lupasivat hyväkäytöksisyyteni vuoksi muutaman viikon antaa luppoa hoidosta. Otan sen vapaana :D

        Onko opella kylmää pukkia laarit täynnä? Itsellä nyt nenän edessä giniä ja karpalomehua. Olen mehupoikia.


      • Haista-kyrpä
        h-x kirjoitti:

        Kunhan uusi hallitus pääsee vauhtiin, loppuu tuo leuhkiminen...:D

        Mutta hyvää lomaa opelle. Kaveri on kesällä kans kaks ja puol kuukautta töistä pois. Itse teen töitä, jos pääsen Niuvasta vapaalle, mutta lupasivat hyväkäytöksisyyteni vuoksi muutaman viikon antaa luppoa hoidosta. Otan sen vapaana :D

        Onko opella kylmää pukkia laarit täynnä? Itsellä nyt nenän edessä giniä ja karpalomehua. Olen mehupoikia.

        Homo juttelee itselleen. Mitähän se hallitus sulle hullulle tekis? Vitun kallis oot siellä Niuvassa. Elätti.


      • Haista-kyrpä kirjoitti:

        Homo juttelee itselleen. Mitähän se hallitus sulle hullulle tekis? Vitun kallis oot siellä Niuvassa. Elätti.

        Kiitos Asko huomiosta.

        Maksa vaan kiltisti meidän seinähullujen hoito. Nykyään on erektionikin parantunut, kun ei tarvitse stressata elämisestä.
        Jos sinua lapiotyöt ahdistaa, se saattaa olla syy velttoon mulkkuusi.

        Hyvää kesää ja anteeksi, kun en ole ollut aktiivinen viime aikoina.


      • sivupersoonaSavosta
        h-x kirjoitti:

        Kunhan uusi hallitus pääsee vauhtiin, loppuu tuo leuhkiminen...:D

        Mutta hyvää lomaa opelle. Kaveri on kesällä kans kaks ja puol kuukautta töistä pois. Itse teen töitä, jos pääsen Niuvasta vapaalle, mutta lupasivat hyväkäytöksisyyteni vuoksi muutaman viikon antaa luppoa hoidosta. Otan sen vapaana :D

        Onko opella kylmää pukkia laarit täynnä? Itsellä nyt nenän edessä giniä ja karpalomehua. Olen mehupoikia.

        Kiitos ja hyvää kesää! Onhan tässä muutamat bockit jo tullut nautittua...


      • Siiseihelvata

        mikä homorinki aloittajalla on! Uusi jätkä tulee saunomaan ja heti joukolla aletaan keskustelemaan sen munasta?! Ei vittu vaikka olisi metrin muna jollain niin ei äijät vaan puhu tollasista saunassa joka ei ole mikääs seksuaalinen paikka vaikka ollaankin alasti. Ellei sitten ole kunnon keijoporukka koolla. Enpä haluis istua samoilla lauteilla teidän kanssa . Tiiraatteko siellä myös toistenne persesilmät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe