Miten SD käyttöön Trend plussassa?

EI--Tilaa

Kaikki kuvat, muutamat pelit ja sovellukset on siiretty SD-kortille (14Gt) mutta silti se jaksaa valittaa, ettei ole tarpeeksi tilaa päivittää ohjelmia? Käytettävissä oleva tila on vaan jotain 500Mt. Mikä tuolla vie kaiken tilan? Ne ihmeen turhat ohjelmat (HP:n tulostuslaajennos, gooogle lehtikioski yms)??

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpaahalpaa

      Samsungin roskasovellukset ja itse käyttöjärjestelmä. Halvoissa puhelimissa on niukasti sisäistä muistia.

    • Valmisohjelmia ei voi poistaa, mutta ne voi korvata tehdasversioilla. Kannattaa sitten ottaa päivitys pois kaupasta, jotta eivät tule takaisin. On ohjelmia, kuten CCleaner, jolla voi vapauttaa muistia. Välimuistin voi vapauttaa ihan tallennustila-kohdasta. Minulla on runsas 800 megaa vapaana, vaikka sovelluksia on aikalailla. Nykyään lähes kaikki päivitykset ovat jotain Lollipop-juttuja, joten en viitsi vaivautua.

      • tilaaeitule

        Ei tuo tehdasversio homma auta.


      • tilaaeitule kirjoitti:

        Ei tuo tehdasversio homma auta.

        Kyllähän se säästää muistia. Miten ajattelit sen uuden version tallentuvan ilman muistin kulutusta?


      • ongelmaeipoistukokonaan
        okaro kirjoitti:

        Kyllähän se säästää muistia. Miten ajattelit sen uuden version tallentuvan ilman muistin kulutusta?

        Ei ratkaisevasti.


    • nekojulia

      Mulla on sama ongelma ja sama puhelin. Ja mulla ei oo siinä laitteen muistissa ku whatsapp ja kamio (joita en vaa voi siirtää sd-kortille vaikka miten yritän) . Joten joo...pitäs mullaki varmaa ostaa uus puhelin TAAS ku tämänki sain jouluna, vaa eihän tätä voi käyttää ku galleriakaa ei aukea sillä "laitteen muisti lopussa". -.-

      • hyvää12

        Kun ostaa kerralla hyvän luurin niin sitä ei tarvitse vaihtaa muutamaan vuoteen muistiongelmien vuoksi.


    • trendiplussa

      Ärsyttävää, kun noiden turhien ohelmien päivitykset vie kohta kaiken tilan. En tiedä teinkö jotain väärin, kun poistin minkälie ChatOnin, kovasti se varoitteli, että "tämän ohjelman poisto saattaa vaikuttaa muihin ohjelmiin jne" . Ärsyttää vaan tommoiset turhikset, joita ei koskaan käytä ja jotka pyytää viikottain uutta päivitystä.

      Joo tää on halpa-puhelin, mutta typerää tommoinen, että ohjelmat joita ei käytä vie kaiken tilan. Muutenkin niin pieni tila, niin onko sinne pakko änkeä tommosia, eikö kaikki voi ladata omat sovelluksena mistä haluaa.

      • sitäsaamitätilaa

        Sitä saa mitä tilaa...

        Puhdas Android on aina puhdas Android. Siksipä ei kannata ostaa tällaisia roskaAndroid kännyköitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe