Kiihottaako teitä muiden seksiäänet?

mimi2

Hotellissa tuli tämä kerran koettua. Seinän takana kun toiset lopettivat hommat, me aloitimme. Sen jälkeen oli taas heidän vuoronsa..

Ja bonuskysymyksenä, missäs kaikkalla ootte naineet? Erikoiset paikat ja tilanteet jakoon!

8

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sddgghjk

      Työnnä löylykauha perseeseen ja sitten uuh Ääh Plääh ja sun vuoro vatipää

      • Hankielämäidiootti

        Oletko idiootti löylykauhamies sama vatipää kuin nimim. Kutsuni? Hanki itsellesi elämä ja anna toisten keskustella rauhassaan.


    • ssdfth

      Hanki elämä joo kukaan ääliö ääntele niin että naapuriin kuuluu typerää esittämistä sellanen kyllä ootte lapsellista porukkaa

    • 3hpluskk

      Itse asun kerrostalossa. Joskus vuosia sitten oli huoneen kahdella sivulla pareja joilla kyllä äänet tuli läpi. Vaikka itse olin jo tuolloin yli 30, niin kyllä joskus tuli jopa laitettua korvaakin seinää vastaan. Mutta kyllä siitä asiasta saanut kikskiä omalle kädeklle. Ne naiset ei oikee saanut ns. syttymään.....

      Talon toisella puolen kyllä asui samoihin aikoihin yksi sellainen suhteessa ollut nainen, joka kait jopa ajatteli, että olisin saanut hänestä kiksit. Hän kyllä antoi kiksejä ja varmaa olisi toisenlaisessa tilanteessa jopa antanutkin...... i think so! Hänen huokailuaan olisin kyllä kuunnellut ja eritteitä maistanut.

    • sddfghhj

      Meillä joskus lapset heräsi siihen kun seinän takana ukko veteli akkaa niin että pää hakkas seinään pakkohan siitä oli sanoo.Aikuisten oikeesti miettikää vähän ei sitä tarvii ulista kun kapinen rakki typerää

    • Emeritius_Panomies

      Aidosti äänekkäitä naisia on vähän. Yleensä sängyn liikkuminen on se ääni mikä kertoo naapurille mitä siellä tehdään. Sinänsä kohtuullisessa määrin ihan tavallisia kerrostalon elämisen ääniä kun on kysymys vakijutusta. Sinkut taas saattavat tuoda myöhään viikonloppuna uusia valloituksiaan kylään jolloin sitten jatkoilla kuppia ottaessa usein kuunnellaan stereoita yms. ennen kuin päästään asiaan. Sellaisesta tulee häiriötä paljon enemmän kuin panoäänistä. Tietenkin äänieritys vaikuttaa myös asiaan. Vanhassa elementtitalossa voi olla aika hyvin perillä naapurin naintitavoista.

    • KerrankosSita

      Vanhan kerrostalokämpän yläkerran naapuri harrasti toisinaan melko äänekästä seksiä.. melko neutraalilla mielellä moista kuunteli (paitsi kun äheltäminen alko klo 2 yöllä)

      Erikoisin paikka missä olen seksiä harrastanut on kaverin mökin ulkohuussi..
      oli kyllä melkonen akrobaatti suoritus.. myöskin alkoholilla oli melkonen osuus asiaan..

    • atm26v

      Ei kiihota, päinvastoin ahdistaa kuunnella kun joutuu itse elämään puutteessa. Itse en ole siis harrastanut seksiä koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe