Kirje sinulle!

Tiedättehän tunteen kun jotain hyvää jäi sanomatta? Ehkä on myös haaveissa että voisitte joskus sanoa jotain positiivista naisellenne, miehellenne, ystävällenne tai kenelle vaan jolle olisitte voineen kauniisti sanoa tai edes ajatuksissanne sanoiksi pukea.
Aloitan ketjun jossa toivon kaikkien, sekä miesten että naisten, kirjoittavan pienen kirjeen tai vain lauseen aiheesta. Alussa kertokaa meille lukijoille kenelle osoitatte hyvät ajatuksenne ja oletko sinä mies vai nainen! Ei sitten mitään pahaa tai "mutta kun" juttuja.

Aloitan näin arkisesti, jotta en johdattelisi ketään.

Nainen naapurin miehelle!

Näin sinut kaupan kassalla... totisena ja keskittyneenä ehkä vähän kiireisenä. En katsonut mitä ostit! Katsoin vain sinua! Olet toimelias kunnon mies!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seolijokumuu

      Vaikka liikkellä olin, en käynyt kaupassa.

    • Liinapää

      Vaimo miehelleen!
      Tänään näin kuinka aamulla heräsit ihanan unisena ja pörröisenä. Katselin niskaasi ja sitten hassua epätasaista parransänkeäsi. Olet mies! Vilkaisit minua, etkä sanonut mitään. Se kuitenkin riitti! Muistit, että olen olemassa. Kiitos siitä sinulle.

    • Enaisellekok

      Naiselle ihanalle menee tämä. E olen ihastunut ja malttamattoman odotan että meidän aika jo alkaisi. Mutta vasta sitten se on mahdollista kun et häikäilemätön sitä toista. Odotan!

    • lkjlb

      Nainen miehelle! Kiitos, kun rakensit tämän talon meille kaikille! Oman kodin.
      Olet kultainen, kun viet roskapussin lähtiessäsi töihin!

    • Räkäläinen

      Mies P. rakkaalle L-S !Se oli hieno se kallio ja luola reissu viime kesänä. En ennen tienny et niin voi elää ja olla.

    • aitotunneee

      Ystäville: Kiitos, kun olette jakaneet kanssani niin ilonhetkiä kuin surun hetkiä. Olen saanut viettää niin monta kaunista hetkeä kanssanne, nauraa sydämen pohjasta ja itkeä elämäni synkkyydet teille. Ja kun olen rämpinyt elämän pohjamudissa, olette jaksaneet valaa minuun uskoa ja todellakin olette olleet tukenani. Olen voinut luottaa. Toivon, että olen ollut sitä samaa myös teille.
      Monelle muulle voisin jakaa myös kiitoksia.

    • Althese

      I naiselle, jäi lähtiessä sanomatta että olet jättänyt minuun lähtemättömän jäljen, jos osaisin, haluaisin kertoa että olet minulle hyvin tärkeä. Toivon että olen myös ollut sinulle jollain tavalla merkityksellinen. Toivon että ystävyytemme ei ole mahdoton yhtälö.

    • Heinäkuussa

      Miehelle naiselta
      Löysitkö minusta sen mitä olet aina etsinyt,
      vai poimitko minut, kuten lapsi kerää simpukoita.
      Pidätkö hellin käsin, avataksesi haavoittuvaisen paljaaksi
      vai heitätkö pois, kuin turhuuden, yltäkylläisen uteliaan.
      Tiedätkö miten kovasti tahtoisinkaan helmeni käteesi pudottaa
      luovuttaisin sen sinulle ja antautuisi kokonaan.
      Älä kerää minua, vain jotain kerätäksesi
      vaan kerää minut, vain minua rakastaaksesi.

      • heinäkuujaaina

        Juuri niin tahtoisin rakkaudella ainiaaksi jos olet mun hän.


      • Kauniillemiehelle

        Löysin sinussa sellaisen kauneuden
        jota olen pitkään haaveillut
        Olet ihanan herkkä
        Saat minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi
        Olet ainutlaatuinen
        Haluan pitää sinua hellin ottein
        ja tuntea hellyys ja voima kehoasi vasten
        N>M


      • Heinäkuussa
        heinäkuujaaina kirjoitti:

        Juuri niin tahtoisin rakkaudella ainiaaksi jos olet mun hän.

        Simpukan kuoret sisäänsä sen kauneimman peittää,
        jätätkö sen kämmenellesi, vai pois aiotko heittää.
        Niin paljon olisi annettavaa, pois tuhlattavaa,
        mutta vain sille, ken sitä osaa sydämestään arvostaa.
        Jos kätesi puhtautta, sinä voit minulle vannoa,
        annan sinulle enemmän, kuin ikinä uskalsitkaan haluta.


    • MaailmanKylä

      Sinä naapurin kaunis nainen. Hymyilet kauniisti ja jotenkin tuntuu, että olet kauneuden lisäksi myös fiksu ja kaunishenkinen.

      Oletkohan vapaa? Jos olet - ja se pikkupiru, jonka luona budjasin, kun asuntoa ei ollut - mokaa vielä kerran, panen bänät ja kosin Sinua.

    • Ihanaoot

      Ei sun fillarissasi mitään vikaa ollut! Vanhanaikainen jippo mutta toimi! Halusit vaan jutella... niin minäkin. Kyllä se siitä:-)

    • Tuli-ikävä

      Tule, pyöräillään samaan suuntaan! Jos toinen jääkin matkasta, voi sen myöhemmin kiriä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe