TÖRKEÄÄ YLE, JÄLLEEN KERRAN!!!

paskiaieset

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullusuvakkieurooppa
    • rvotd

      Jumalauta vihervassuri kakarat tekee kioski ohjelmaa, vittu mitä paskaa.

    • lopeta_itku

      lopeta, varmaan sun kolmas Yle mollaus tänään.
      Sä sait sieltä kenkää niin koita nyt kestää se kuin mies älä täällä itke

      • ihan_tyypillistä

        Ei se missään Yle:llä ole ollut töissä. Täysin paatunut hihhuli tuo aloittaja on selvästi, ja on palannut suviseuroista tälle palstalle takaisin räkyttämään.


      • dinkdinkdink

        Olen aloittaja. Onko pieneen punavihreään mutta paskaiseen kuuppaasi pilkahtanut koskaan ajatus, että voi olla monia muitakin henkilöitä, jotka eivät pidä YLE:stä? YLEN toiminta on sen verran törkeää, että tyytymättömyyttä esiintyy laajasti. Tuollainen paskalaitos ei ikinä menestyisi markkinatalouden ehdoilla. Loisia täynnä pimeine ajatuksineen. Verosyöttiläitä, kuten varmaan sinäkin.


      • Yle_on_ykkönen
        dinkdinkdink kirjoitti:

        Olen aloittaja. Onko pieneen punavihreään mutta paskaiseen kuuppaasi pilkahtanut koskaan ajatus, että voi olla monia muitakin henkilöitä, jotka eivät pidä YLE:stä? YLEN toiminta on sen verran törkeää, että tyytymättömyyttä esiintyy laajasti. Tuollainen paskalaitos ei ikinä menestyisi markkinatalouden ehdoilla. Loisia täynnä pimeine ajatuksineen. Verosyöttiläitä, kuten varmaan sinäkin.

        joo paitsi että YLE on Suomen seuratuin media, katsojia ennätys määrä,
        kuuntelijoita ja Yle Areenan käyttö laajenee jatkuvasti!

        Yli miljoona ihmistä seuraa Yleä, katsotuimmat ohjelmat ovat Ylellä,
        Yle tukee ja vie kotimaista tuotantoa eteenpäin.

        Lisäksi Yle vero on edullisempi kuin aikaisempi maksu


      • Bror-Erik
        dinkdinkdink kirjoitti:

        Olen aloittaja. Onko pieneen punavihreään mutta paskaiseen kuuppaasi pilkahtanut koskaan ajatus, että voi olla monia muitakin henkilöitä, jotka eivät pidä YLE:stä? YLEN toiminta on sen verran törkeää, että tyytymättömyyttä esiintyy laajasti. Tuollainen paskalaitos ei ikinä menestyisi markkinatalouden ehdoilla. Loisia täynnä pimeine ajatuksineen. Verosyöttiläitä, kuten varmaan sinäkin.

        Mutta se on journalistisesti parasta mitä Suomesta saa,ikävää jos rasisti on pa-
        hoittanut mielensä :( Ei sittenkään,ruttunaama sopii rasistille. Vot!


      • minä-rasisti

        Rasisti olet sinäkin kun musta moolokki tuppautuu senänaapuriksi ja alkaa pitämään kotipuolensa menoa siinä. Hajut ja äänet,se on järkytys.

        Hyiiii perrrrrrrr


      • RaiskariOlet
        Bror-Erik kirjoitti:

        Mutta se on journalistisesti parasta mitä Suomesta saa,ikävää jos rasisti on pa-
        hoittanut mielensä :( Ei sittenkään,ruttunaama sopii rasistille. Vot!

        Jos minä olen rasisti kun haluan vähentää maahanmuuttajien raiskauksia, niin sinä olet vissiin sitten raiskaaja kun olet tätä vastaan.

        Vitun raiskari ja naistenhakkaaja. Eihän se säälittävä rotankyntinen punvihervasukki kokoistaan edes pystyisi haastamaan,


      • Bror-Erik
        RaiskariOlet kirjoitti:

        Jos minä olen rasisti kun haluan vähentää maahanmuuttajien raiskauksia, niin sinä olet vissiin sitten raiskaaja kun olet tätä vastaan.

        Vitun raiskari ja naistenhakkaaja. Eihän se säälittävä rotankyntinen punvihervasukki kokoistaan edes pystyisi haastamaan,

        Oletpa sie kiihtynyt äärimmillesi rasismisanomasi äärellä.Älä vaan raiskaa ketään kiihoittuneessa tilassasi :)


      • kutinalle
        Yle_on_ykkönen kirjoitti:

        joo paitsi että YLE on Suomen seuratuin media, katsojia ennätys määrä,
        kuuntelijoita ja Yle Areenan käyttö laajenee jatkuvasti!

        Yli miljoona ihmistä seuraa Yleä, katsotuimmat ohjelmat ovat Ylellä,
        Yle tukee ja vie kotimaista tuotantoa eteenpäin.

        Lisäksi Yle vero on edullisempi kuin aikaisempi maksu

        Yli 500 millin rahamaissillaan on ostanut markkinaosuuden ja tukahduttaa muuta tarjontaa. Valtion propakandakanava jonka ainut tehtävä on suomenruotsalaisten etujen ylläpito ja siihen sivuun sitten jotain pientä kasvopesua varten. Eli mamumyönteisyys, saamelaiset jne..
        Epävirallisesti se onkin sitten myös vasemmiston äänitorvi. Liekö yhtään toimittajaa joka ei ole kallellaan vasemmalle sekä hurreihin päin.


      • Ylenmaksaja
        Yle_on_ykkönen kirjoitti:

        joo paitsi että YLE on Suomen seuratuin media, katsojia ennätys määrä,
        kuuntelijoita ja Yle Areenan käyttö laajenee jatkuvasti!

        Yli miljoona ihmistä seuraa Yleä, katsotuimmat ohjelmat ovat Ylellä,
        Yle tukee ja vie kotimaista tuotantoa eteenpäin.

        Lisäksi Yle vero on edullisempi kuin aikaisempi maksu

        Ennen seurasi viisi miljoonaa, ja nyt siis enää reilu miljoona (mamuja lienee jo puolisen miljoonaa, ja katselevat terroristi- ja putler-kanaviaan).

        Aika panna maksukanavaksi, niin nuo halukkaat miljoona voivat itse maksaa oman kanavansa, eikä muiden miljoonien tarvitse sitä heidän puolestaan maksella.


    • reivkwjecjbu

      Yle ei näytä olevan kovinkaan hyvässä huudossa tällä foorumilla..

      • fdfdff

        Eipä juuri missään muualla kuin punavihreän kansan keskuudessa.


    • ylenpaska

      Eikös siellä ole persu nykyään vastaamassa ohjelmasisällöstä?

      • ValehtelijaValehteliaj

        Linkki? Että ihan ohjelmasisällöstä? Juu varmaan.


    • ei_muuten

      Pitääkö olla pervo, että pääsee ylelle hommiin?

      • Bror-Erik

        Ei se varmaan välttämätöntä ole jossei estekään :) Kyllä Yle on ykkönen <3


    • Persut_sucks_real

      Jos hankkisitte paremman lääkityksen. Sen verran paranoidista ja psykootista juttua.,...jep, jep, jep.

      • Mulkqvisti

        Tuossa linkissähän on todisteet, senkin latvalaho. YLE väittää,e ttei mikään erityinen ryhmä nouse esiin raiskaustilastoissa, vaikka VIRALLINEN LÄHDE totea aivan päinvastaista. Ulkomaalaisia 3-5 % väestöstä, mutta raiskauksista he tekevät 30-40%!!!! JO VUONNA 2011!!!. Nyt varmaan jo yli 50 %.

        Oletko raiskaaja vai mikä on motiivisi vähätellä vakavaa asiaa? Muuten vaan moraaliton empatiakyvytön mulkku?


    • noyle
      • realismi

        vastasin itse tuohon kyselyyn ja hupsista yhtäkkiä muuttivat kyselyn mieleisekseen?


      • jossaakysyä
        realismi kirjoitti:

        vastasin itse tuohon kyselyyn ja hupsista yhtäkkiä muuttivat kyselyn mieleisekseen?

        Mitä vastasit?


    • Bror-Erik

      Menkää natsit nauttimaan mainoskanavista jos totuus noin kirpoo mieltä :)
      Esim. Avalla voisi olla noin herkille pojille romanttista ohjelmaa,tiäksää ;)

      • perkeIe

        Nyt vittu raiskaaja naama kiinni!


      • Bror-Erik
        perkeIe kirjoitti:

        Nyt vittu raiskaaja naama kiinni!

        Älä nyt kiihdy rakas toveri :) Miehän vain opastin natsia oikiaan osoitteeseen.


    • LATENLAPSET

      YLEN Vasurityhjäntoimittajat nuolevat muslimineekeriraiskaajan anusta että lipitys kuuluu! AI tälle palstalle ovat ylen hihhulikin tulleet vääristelemään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe