Ketju katkesi

skoda_ja_velkaa

Prrrrkk olin alkon edessä parkissa hakemassa muijalle ja ittelle jallua ja kossua ja käynnistin uudehkon octavian,niin kuului vain metallista rallatusta käynnistäessä, ja RÄKS ! Moottori ei enää käynnisty! Käytin skoda-turvaa jonka skodamyyjä maireasti hymyillen meille myi, ja soitin sen kautta hinuria mutta sieltä vain naurettiin että luulitko että oikeasti saat jonkun turvan??? No ei muuta kuin itse vaan tilaamaan ja maksamaan hinaajaa, ja ei muuten ollut halpaa. Prrrrrkkel....

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjsr5y76i
      • yksi_homokavereistasi

        Tsiisus!! Siinähän on kjsr5y76i :n salarakas kuvassa. Tuotako painat vieläkin poikaystävältäsi salaa niinkuin tunnustit piripäissäsi keväällä skoda superbissasi kun oltiin naimassa Helsingistä Porvooseen päin mentäessä ekan levähdyspaikan metsikössä?


      • häijy-olemus
        yksi_homokavereistasi kirjoitti:

        Tsiisus!! Siinähän on kjsr5y76i :n salarakas kuvassa. Tuotako painat vieläkin poikaystävältäsi salaa niinkuin tunnustit piripäissäsi keväällä skoda superbissasi kun oltiin naimassa Helsingistä Porvooseen päin mentäessä ekan levähdyspaikan metsikössä?

        Hiljaa itsekseni mietin, että onkohan kuvassa skodamyyjä. En sano sitä ääneen, etten loukkaa ketään vahingossa, mutta ajatella saa.
        Myyjä tavallaan olisi kaikille skoda-ostajille jotakin. Monipuolinen myyjä ?
        No en halua sen tarkemmin tietää skodakuskien erikoisia ulottuvuuksia, joten en kysy.


    • vöpykäine

      Jakopään ketju siitä meni, ja kone hajosi! Sitä se teettää kun skeidasen ostaa

    • ohjattu-korjausturva

      Saattaa olla että ääni kuului siitä, kun politrukki nosti päätään konehuoneessa.
      Olen miettinyt, että skodissa on varmaan paikantimet, koska itäplokkiin kuuluu se kansalaisten tarkkailu ihan luonnepiirteenä.
      Kannattaisi skodat tutkia kuuntelu-seurantalaitteiden poistamiseksi.
      Ei ole kummallinen asia sotkea kauko-ohjauksella auton toiminnot niin että ketjut katkee.

      • salajuoni

        Venäjän duumasta on käsketty asentamaan skodiin kuuntelulaitteet. Politrukit käskevät skodan myynti- ja huolto-organisaatiota lähettämään tiedot Moskovaan. Siitä syystä valtuutetut skoda-huollot koskaan "eivät löydä mitään epäilyttävää" kun epäluuloinen skeidaaja vie ropposensa tutkittavaksi skodakorjaamolle.


    • Toyotamies
      • Skoda......mies

        Minä antaisin sen nylkyttää mua.


    • Jäit_kiinni_trolli

      "Skoda-turvaa", jonka nimi ei edes ole tuo, ei tarvitse ostaa erikseen!

    • vepsukkainen_eke

      siinä taas on tullut skodisti politrukin kusettamaksi, ostanut skoda-turvan, kun sen sais ilmaiseksikin. skodistin pitää katsoa peiliin ja yrittää ottaa opikseen tyhmyydestään.

      • Jakaikkinauraateille

        Niimpä mutta turha kuvitella että sokotapelleltä voisi jotain järkevää päätöstä odottaa. Jos ostaa sokotan, saa tyhmyydestä maksaa. Eihän kukaan ole niin tyhmä että vaihtaa autonsa sokotaan, paitsi sokotan omistaja buah..


    • Kela

      Keskustelun aloittajalla ei tule ikinä olemaan varaa uudehkoon autoon. Ainoa turva on sosiaaliturva, ja ainoat omaiset viranomaiset.

    • Säälittäväluuserjälleen

      Aloittajahan on täysipelle.Kuvitteleeko ressukka että joku muka uskoisi vielä jopa todeksi !

      • tanssientanssi

        Kyl me uskotaan. Etkö sä usko?
        Skoda-palstalla puhutaan paljon todellisia elämäntilanteita.
        Yksikin kertoi, että lirahti housuun ja penkkihän siinä oli märkänä sitten.
        Tapahtuma sai alkunsa liikennevaloista.
        Tuli tyypillinen kyykytystilanne ja paineet nousivat ylös.
        Sitten valot vaihtuivat ja skodakuski paikoi kaasun pohjaan. Onneksi takana ei ollut kukaan, kun auto lähti taaksepäin.
        Vellit siinä silloin kuule lentää ja polkimilla jalat iskee ripaskaa.


    • röllintuhooja

      Kannattais vähälahjaisten lopettaa nämä heikkolaatuiset provoiluyritykset. Nämähän on niin läpinäkyviä, että kaikki vähänkin älyä omaavat huomaavat nämä jutut sepitetyiksi. Tässäkin muka joku ketju katkennut ja HINAAJA oli pitäny tilata. Muahahaha. Salli mun nauraa. Hinaajathan ovat sellaisia paatteja jotka seilaavat vesillä.

      • vähälahjaistenkokous

        Kyl kuule hinaajat on ihan håmoja. Hinareita ja sen sellasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe