Painakaa naama ja nimi mieleen: Timo Tervo

sitäpitäiskopauttaa

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loivavasenantaamennävaan

      Ihmiset nyt pilleripäissään kirjoittelevat mitä sattuu.. ei tällaisia Tervoja kannata niin tosissaan ottaa.

    • Villijavapaakauppa

      Nörtti proffa ostanu itelleen tittelin? Aika urpoja ehdotuksia, etukilpi olis aika junttimainen!

    • SIKAtervo

      Kaveri ei ole pienenä saanut riittävästi leluja ja on päättänyt isona kostaa !

    • turhaahöpinää

      Ei siinä kilvet mitään auta, nykyiset laitteet eivät mittaa minkäänlaista nopeutta mp-lle, ja esim tienvarsine nopeusnäytöt kertoo ihan mitä sattuu, kokemusta asiasta on!

      • Kgwo

        Jep, edes tievarsi nopeusnäytöt eivät ydeensä havaitse moottoripyörää, saat ajaa niinku niistä 10-30 kertaa että saat edes jonkun lukeman siihen näytölle.


    • mitähähhhh

      Mites polkupyörät Timo Tervo?? Polkupyörälläkin pääsee kovaa. Nopeusennätys on 133,78 km/h

    • 4000CCKebabbi

      Eiks kannata ekana kumminin tämä autoilijoitten ongelmat kitkeä pois, kun kumminkin autoilijoita on huimasti enemmän kuin motoristeja:

      -huima ylinopeus

      -kiilaamiset eteen

      - liikenne ympyrään tullaan lähes suurin sallittua nopeutta eikä paljoon kattella tuleeko sieltä joku

      -vilkun käyttäminen = ydeensä pistetään vilkku vasta kun käännetty ja vilkku vilahtaa nopeesti 1-2 kertaa kun käännytty jo.

      - motarilla vaihdetaan kaistaa ilman että katotaan peiliin ja vilkkukin aina myöhään päälle ydeensä tai sitten ei ollenkaan,

      -älyttömät uhitukset (esim joku ajaa 40 alueella 38km/h eessäsi niin pakko päästä ohi vaikka rekka tulee vastaan ja huono näkyvyys)

      - ajetaan ihan puskurissa/takarenkaasssa kiinni

      - pysähdytään suojatien päälle vaikka näkyvyys on mitä erin omaisin

      - kaahailla suojatietten käyttäjien ohi vaikka selvästi yrittämässä suojatientä tai lähtemässä.

      -minä minä ekana ja vähät väliä muista asenne.



      Kumminkin kokeneet ja kauan ajaneet motoristit ovat ydeensä niitä liikenteen viksuinta käyttäjä kuntaa, ajaa varovasti ja järkevästi kun tietää jo että joku idiootti kumminkin sieltä jostain putkahtaa että saa pysäytettyä pyörän tarvittaessa tai väistettyä.

    • onoffon

      Minua niin vituttaa istua kuumassa autossa kun ei ole edes ilmastointia ja muija louskuttaa vieressä ja lapset nyrkkeilee takapenkillä.. Sitten joku vetää prätkällä(jota muija ei anna minun ostaa) koko matelevan letkan ohi niin pikkasen tekis mieli avata ovea kun on kohdalla..

      • Tonnisatanen

        TÄH? Haluaisit ostaa, mutta kateuksissa haluaisit teloa prätkiä avaamalla oven? Käytätkö vaippoja autoa ajaessasi?
        Jotkut sitten vielä haukkuu motoristeja, ja autoilijoissa löytyy tällaisia.
        Ps. Tutkimusten mukaan motoristit ovat kaikkein vastullisimpia autoilijoita liikenteessä.


    • onoffon

      Haluaisitko ostaa käytettyjä vaippoja?

    • Tissiposki2

      Kyllä tuo Tervo puhuu ihan asiaa. Nopeudet voitais rajoittaa 120km tunnissa. Jos itse saisin päättää niin kieltäisin moottoripyörät kokonaan turhina ja vaarallisina kapineina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8305
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4756
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1847
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      363
      1602
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1263
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      280
      1162
    Aihe