Rollofurry

syväsenvaaran-furry

miksi aikaisempi keskustelu suljettiin??? tuleeko furry uittoon?

496

560

    Vastaukset

    • olin uitossa koitin kattoa mutta enhän minä tiiä mikä näkönen olet..?? sit kun piti kirjottaa oli suljettu semosta se on kun kirjotetaan hävytetymyksiä tänne.... pahus vieköön olen kotona on juotavaa siiderii kaljaa väkevää tarjoaisin sinullekkin miellellään....!! neljään jos valvois ja biletäis terasilla furry omalla siis furry pää päällä....

    • 500_Meni_rikki

      Tuli 500 täyteen. Pitää aloittaa uusi keskustelu? Aikasta turha toiminto?

      • furry-

        Furry menee Kurkeen !


      • syväsenvaaran-furry

        harmi kun ei nähty uitossa, meni hieman sekaisin asiat kun aikaisempi keskustelu suljettiin.. mitäs teet viikonloppuna furry ?????


      • näilä näkymin maistelen kotosalla kun on tuota juotavaa niin paljon tarjoaisin sinuleki..!!! tai voisin tarjota saaren pisteelä juotavaa ja ruokaa terveisin furry


      • syväsenvaaran-furry

        ok.. ollaan huomenna yhteydessä, saattaa olla että menen keskustan baareihin tutustumaan kunnolla rovaniemen yöelämään..


      • syväsenvaaran-furry

        sit mä lupaan kaikille joilla vähänkään stondaa niin tarjota anustani, siiderillä saa kaks varvia vetää. kimppakaan ei haittaa vaikka pantas kaikkia ihan furryina.


      • syväsenvaaran-furry

        Voisiko furry tulla tänään keskustaan näyttämään minulle ja kaverilleni rollon parhaat menobaarit?? minun kaverini on myös fursuit :)


      • voin tulla mutta ei ole rahaa tilillä pahemin en voi mennä moneen paikkaan..!! tulkaa koskikapakkiin tulen sinne kello 21:00 sit mulla on lipis jos lukee hifi konex terveisin furry toivottavasti nähellään...????


      • syväsenvaaran-furry

        ok, oletko nyt uitossa??? me istutaan pitkissä pöydissä ja olemme ne tyypit jotka istuu lähimpänä ulko-ovea, voisitko tulla juttelemaan meille kun ollaan hieman ujoja... sano meille vaikka että olet fursuit niin siitä tunnistetaan sinut :)


      • syväsenvaaran-furry

        vedellään vaikka siinä pitkällä pöydällä toisiamme perseeseen. furryt saa tehhä niin.


      • somer_niva_köngäs
        syväsenvaaran-furry kirjoitti:

        sit mä lupaan kaikille joilla vähänkään stondaa niin tarjota anustani, siiderillä saa kaks varvia vetää. kimppakaan ei haittaa vaikka pantas kaikkia ihan furryina.

        Minä en vähän matkustelleena koskaan ymmärtänyt, mistä se "niemi" tulee. Eihän Rovaniemi ole meren eikä järven rannalla. Mutta sitten oivalsin kyseessä olevan joenmutkan jota kai voi niemeksi nimittää.


    • syväsenvaaran-furry

      anteeksi sekaannus, ei ollakkaan uitossa vaan koskikapakissa, olen uusi täällä Rovaniemellä kun olen Helsingistä muuttanut tänne niin en tiedä vielä baarien nimiä, oletko furry vielä kylillä? nähtäis vaikka jossain pienessä baarissa?????

    • jos pääset ens viikon perjantaina saaren pisteele tarjoan juoatavaa ja ruokaa jos et pääse niin tämä oli tässä.......!!!!! minua on ihan tarpeeksi käveletetty.... täs edest pitää hauskaa omalla terasilla...jne........

      • syväsenvaaran-furry

        maisteletko tänään? voisin tulla kylään


      • olen maistelemassa kotona ja hyvää musiikkia kuuntelen jos tulet niin osote on vatialanpolku 3e furry pitää täälä hauskaa.....


      • syväsenvaaran-furry

        tulen 22-23:00 jos en löydä sinne niin tule ulos minua vastaan niin mennään sitten sinun luo, onko tämä ok?????


      • ok tervetuloa tänne furry


    • syväsenvaaran-furry

      hei, olen nyt tässä norvatiellä risteyksessä mistä pääsee someroharjulle, voisitko tulla tähän norvatien varteen kun en tunne someron asuinaluetta ollenkaan niin mennään yhtämatkaa sinun luo, kirjoita tänne kun olet tulossa tänne

      • minäpä kävelen sinne alas furry


      • syväsenvaaran-furry

        missä olet?? vai onko sinulla pitkä kävelymatka tänne?


      • viirinkankaan-furry

        älä usko tuota furrya se jallittaa meitä oikeita furryja, turhaan menit someronharjulle syväsenvaaran-furry et sinä sitä siellä näe, se on jallittanut meitäki viirinkankaan-furrya, analplugfisting-furryä ja monta muutaki monta kertaa, aina muka baarissa eikä sitä ole näkynyt siellä!!!!!!!!!!


      • on pitkä matka tulen pyörätietä pitkin pyörällä vastaan tulkaa vastaa minuakin on lipis jossa lukee hifi konex


      • syväsenvaaran-furry

        missä olet? ei näy sinua täällä???? alkaa olemaan jo kylmä en jaksa enään kohta odottaa sinua!!! ethän vain jallittanut minua?


    • eihän teitä näkynyt..?? soitakaa 040 5234394 tai ajakaa niin pitkää että tulee someroharjun risteys

      • syväsenvaaran-furry

        minähän kirjoitin että odotan sinua norvatiellä risteyksessä mistä pääsee somerolle, miksi et tullut tänne vai ajoitko ohi, näin kyllä yhden hepun joka polki pyörällä ohi, mistä sinä kävit etsimässä minua? minä kyllä selvästi kirjoitin että odotan siinä risteyksessä!!!!


      • paloaseman kohalla kävelenkö siihen risteykseen..???


      • syväsenvaaran-furry

        seurasin kylttejä ja nyt olen jonku artic style firman pihalla eli vissiin olen someronharjulla???? tuletko tänne nopeasti, odotan vähänaikaa ja sitten lähden kotiin


    • näin kun lähit pois siitä pihalta... harmi......

      • syväsenvaaran-furry

        arvasin että jallitat minua niin kuin viirinkankaan-furry sanoi, olen vieläki artic stylen pihalla joten et ole edes käynyt täällä!!! harmi kun jallitat tällä tavalla oikeita furryja!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        joo ei kannata uskoa tuota furry nimimerkkiä, me ollaan petytty monta kertaa kun ollaan kävelty pitkin kyliä sen perässä ja missään sitä ei näy!!!!!!!


    • onse vaikeaa tulla minun osotteeseen..?? uloskun menen niin näen artic style pihan seuraa van kerran liikun perjantaina saaren pisteelä.

      • syväsenvaaran-furry

        on se vaikeaa kun olen sanonut että en tunne Rovaniemeä kun hesasta olen muuttanut tänne, syväsenvaarassa asun eli lähellä sinua, miksi sinä et tullut artic stylen pihalle, odotin sinua siellä kylmissään, miksi vain omalta pihalta katoit sinne olisit tullu sinne niin olisit nähnyt minut!!!!!!!!!!!!!


      • pellon-furry

        hei, mikä tämä keskustelu on? minä olen myös fursuit ja muutin pellosta tänne Rovaniemelle, hieman sekava keskustelu tämä on, voisiko nimimerkki furry sanoa että onko Rovaniemellä oikeasti olemassa furruja???? minä asun myös someroharjulla :)


      • En ole nähnyt muita misä osotteessa asut pellon-furry??


      • pellon-furry

        asun rakentajanpolulla


      • minä olen liikenteessä perjantaina..... entä itse..?? jos näheltäis....


      • pellon-furry
        furry kirjoitti:

        minä olen liikenteessä perjantaina..... entä itse..?? jos näheltäis....

        nähellä minua persiiseen, tykkään siittä.


      • pellon-furry
        furry kirjoitti:

        minä olen liikenteessä perjantaina..... entä itse..?? jos näheltäis....

        joku lainannut minun nimimerkkiä, joo olen liikenteessä perjantaina, voitais nähdä jossain? itse menen ehkä baariin tai sitten ihan kotona juon, ilmoitan perjantaina tarkemmin


      • pellon-furry

        oletko furry tänään liikenteessä??? voitais nähdä jossain? minä voisin mennä saarenpisteelle


      • meen saaren pisteelle perjantaina tuletko silloin..?? ilmotelen tarkemin sit sopiiko..?? furry


      • pellon-furry

        et sinä tänään pääsisi saarenpisteelle juomaan parit tuopit? olisi ensin mukavaa tutustua ja huomenna voisin tulla alku-illasta sinun luo kylään


      • sori en eilen päässyt kirjottaan kun olin naapurin luona tarjos juotavat ja ruuat...jne.... kello 17:00 lähen saaren pisteelle olen 19:00 asti pääsetkö tuleen pellon-furry..??? meen polku pyörällä tarjoaisin ruuan ja juotavan...... terveisin furry


      • furry kirjoitti:

        sori en eilen päässyt kirjottaan kun olin naapurin luona tarjos juotavat ja ruuat...jne.... kello 17:00 lähen saaren pisteelle olen 19:00 asti pääsetkö tuleen pellon-furry..??? meen polku pyörällä tarjoaisin ruuan ja juotavan...... terveisin furry

        sit mulla on lippis jossa lukee hifi konex toivottavasti pääset.... sielä en pysty vastaan puhelimella viestiin


      • pellon-furry

        Nyt vasta tulin saarenpisteelle, oletko vielä täällä? jos olet niin kysy myyjältä missä on pöytä numero 6 niin istun siinä


      • enhän minä ole enään mie kirjotin kellon ajan monesta moneen olen olen nyt omalla kämpillä tuu tänne niin tarjoan kaljaa tai siiderii tai väkevää.. pellon-furry miten on..??? vatialanpolku 3e pyytää furry


      • pellon-furry

        harmi kun pääsin töistä illalla vasta 19:00 ja saarenpisteelle pääsin 20:00, minä lähdin kaupungille baareihin ja olen varmaan valomerkkiin asti täällä, koskikapakissa olen nyt ja ehkä sitten uitto ja olivers corners, pääsetkö sinä tulemaan kaupunkiin?, olisi mukavaa saada seuraa eikä yksin istua pöydässä


      • tule koski kapakiin takas tuun sinne suoraan nähellään sielä joohan furry pyytää on lipis jos lukee hifi konex olis mukava nähä sinutkin... pellon-furry


      • pellon-furry

        voisitko sinä tulla uittoon? minulla on piikki auki siellä... kysy baarimikolta pöytä numero 8 niin se opastaa sinut minun luo


      • pellon-furry

        ei näy furrya täällä? missä olet? täällä odotan uitossa pöytä numero 8, ethän vain jallittanut minua??????!!!!!!!! harmittaa todella jos jallitit :(


      • pellon-furry

        voisit ilmoittaa kun tulet baariin niin tiedän että olet täällä


      • viirinkankaan-furry

        eikös furry ilmoittanu että milloin tulee uittoon? helvetistäkö sitä tietää milloin se on baarissa, kysymys furrylle, miksi et kirjoita tänne baarissa, eikö sinulla ole kännykässä nettiä???? vai ethän sano että sinulla on nokian lumia???? et kai ole sellaista paskapuhelinta ostanu?????


      • pellon-furry

        ei se ilmoittanut mitään kun on uitossa, mistä minä tiedän milloin se on, en ole mikään ennustaja


      • tule mun luo vatialanpolku 3e tarjoan tarjous ei kestä loputimoon älä ujostele vapaasti vaan 05:00 valvon sit tässä oli mun kirjotaminen kaveri sano kun jutelin lopeta kirjottaminen kun ei kaverikaan ole nähnyt teitä.?.?.?.?.? pitää hauskaa omalla terassila furry vaan tästä lähtien jos kerran olen jalittanut teitä sori........ netti yksin kertainen.


      • nähnyt

        minäpä näin eilen kaupungilla furrun, oli kyllä hieno puku sillä päällä, olitko se sinä pellon furru????


      • pellon-furry

        mitäs furry tekee tänään? minä juon kotona, harmi kun meni eilen ristiin asiat, sinulla ei vissiin kännykässä netti toiminut??? haluatko tulla minun luo juomaan???


      • haluaisin jos huolit minut siis furryn mielellään jos sopii rakentajanpolku oli osote tule ulos vastaan minua jooko lipis mulla jossa lukee hifi konex terveisin furry


      • pellon-furry

        ok, tulen vastaan pihalle, anteeksi kun nyt vasta vastaan sinulle, oli pitkä puhelu tuossa minulla ja kaverilla, tule vaikka klo. 00:10 niin olen pihalla silloin


      • furry kiittää kutsusta


      • pellon-furry

        missä furry on? ei näy sinua täällä???


      • pellon-furry

        olen vielki pihalla ja kutsu on voimassa, tuletko minun luo????


      • oliko rakentajanpolku olin pitkään mattotelineen kello 00:08 luona ei näkynyt sinua äläkä vaan sano että jallitit minua en pidä siitä yhtään tai tule minun luo muuten saa olla ei jaksa eestaas kävellä


      • pellon-furry

        minä kyllä olin pihalla, minulla on kyllä pihalla sellaiset näkösuoja seinät niin et vissiin nähnyt minua??? no sovitaanko että nähdään jossain muualla, tulisitko sinne someronharjun ylös missä on se vanha saunarakennus


      • joo parempi olla muuten furry pettyy pahemman kerran.....


      • pellon-furry

        missä furry on? minä täällä saunon saunarakennuksessa, kiuas on kuumana, tule pesemään minun selkä??? ja ehkä myös minun kaamea jortikka?


      • tähän loppu minun kärsivälisyys olkaa missä olette en usko enään teitä pitää lähteä pois tästä keskustelusta pitää mennä johonkin toiseen heippa........


      • pellon-furry

        joku lainannu minun nimimerkkiä!!!! perkule olisin rekisteröiny oman nimimerkin mutta se oli jo varattu siis pellon-furry nimimerkki oli jo varattu, anteeksi furrylle jos joku taas jallitti sinua, oletko vielä hereillä????


      • olen mutta sapettaa monelle olen sanonut REKISTÖYTYKÄÄ omalla nimi merkillä ei tule väärin käsityksiä ei ole hauskaa tommonen kävele sinne kävele tänne


      • pellon-fursuitmies

        joo, niin sapettaa ja oikein kunnolla!!!!!!!!! minä rekisteröin uuden nimimerkin olen nyt pellon-fursuitmies nimimerkki.... tuletko vielä kylään vai joko olet nukkumassa?


      • joo mutta onko se rakentajanpolku vai muu mielellään jos tulisit vastaan minua ootan mattotelineen luona lähen käveleen sinne päin lipis on kirjotin mitä lukee terveisin furry


      • pellon-fursuitmies

        älä enään lähe tänne minä sammun kohta, en pääse pihalle, nähdäänkö vaikka keskiviikkona niin että ollaan molemmat selvinpäin?????


      • nähellään keskiviikkona ja toivottavasti nähellään kans....!!! pitää juua loput juomat sit menis nukkuu itekkin harmi kun on näitä häiriö kirjottajia ei tiiä kuka on oikea kuka ei.... potuttaa tommonen..!!


      • pellon-furry

        nähdään keskiviikkona, minä kirjoitan että missä nähdään:) ja noi jallittajat ärsyttää!!!!!


      • pellon-furry

        mitäs furry tekee tänään? minä menen saarenpisteelle parille jne... oletko tulossa???


      • justiin lähen saaren pisteelle toivottavasti olet sielä vielä olen 21:00 asti enkä halua jallitteluja muuten menee hermot.... jne furry......


      • pellon-furry

        minä kuule tulin saarenpisteelle jo 18:00 ja lähdin pois kun et kirjoittanut tänne mitään!!!! eikä sinua näkynyt siellä!!! sovittiin että keskiviikkona nähdään ja minä sanon ajan ja paikan etkä sitten voinut tulla, koijasit minua nyt oikein kunnolla ja ehkä viimeisen kerran!!!!! menen illalla kaverin luota halfmooniin 22:00 tule sinne jos haluat nähdä, muuten tämä oli tässä


      • Oletko jalittaja ??? olen ounas rinteellä täälltä sit someroharjulle naapurin bileisiin tulkee mun luo jos pääsette..??? Furry....


      • pellon-furry

        kuten sanoin menen halfmooniin tervetuloa tänne jos haluat, olisit tullu ajoissa saarenpisteelle niin oltais nähty.. kyllä minä nyt taidan uskoa viirinkankaan-furrya, analplug-fistingfurrya ja ounasrinteen-furrya että sinä olet jallittaja


      • ihan sama mulle mikä kirjotus minulle lähetit tässä........ ei voi kun ihmetellä taanoin missä furry on? minä täällä saunon saunarakennuksessa, kiuas on kuumana, tule pesemään minun selkä??? ja ehkä myös minun kaamea jortikka? ei pä kiinosta tomonen pitää kirjottaa jonekkin muualle en tästä lähin kun vain oikeille furruille en tiiä muista minä ainakin lähen bilettää naapuriinluo on kaljaa ja boolia ja siideriä tehkää mitä lystäätte...... furrylla on hauskaa ainakin se on varmaa......... mitä menitte jalittaa minua...... heippa vain..........


      • pellon-furry

        minä en ole jallittanut sinua, katsoppa kuule mitä sovittiin aikaisemmin se lukee näissä kirjoituksissa, sovittiin että keskiviikkona nähdään ja minä saan päättää paikan, olin saarenpisteellä 18:00 mutta ei sinua näkynyt ja et kirjoittanut mitään, ja noi muut kirjoitukset on kun joku lainannut minun nimimerkkiä, mutta kyllä sinä olet se jallittaja niin kuin oikeat furrut viirinkankaan, analplug-fitsting jne sanoi sinusta että olet joku mammanpoika joka vain luulee olevansa furry, harmi kun olitki koijaaja!!!!!!! ja harmi kun sinun kirjoituksesta näkee että olet kännissä tai et osaa kirjoittaa kun on niin paljon kirjoitusvirheitä, mehän sovittiin että nähdään selvinpäin tai ihan vain pari tuoppia juonu, kyllä sinä nyt petit minut


      • analplug-viirinkankaan-

        no hyvä että sinä pellon-furry hokasit että toi nimimerkki furry on jallittaja, sillä ei ole edes furryasua tai mitään, se on vain joku tyyppi


      • pellon-furry

        no hokasin minä onneksi, eihän se voi edes oikea furry olla kun keskiviikkonaki ryyppää niin kuin reikäpää, ei oikeat furryt sellaista tee kun niillä on muitaki harrastuksia niin kuin fursuittaus, no jotku vain haaveilee olevansa furruja ja ei ole oikeita niin kuin me ollaan minä ja ounasrinteen,viirinkankaan, analplug jne furryt


    • Hölmöläiset

      Mikä vittu toi "furry" on? Joku karvaturri vai??hahhaah :) vittu te ootte pellejä..juoksutatte toisianne huviksee..eihän toi toinen ees välttämättä asu oikeesti rovaniemellä hihhihiihi :) se voi olla vaikka hesasta hahhaahaaa :)

      • kohtalo-furry

        furry on karvaturri jota sinäki tulet nuolemaan nimimerkki Hölmöläiset, se on sinun kohtalo


    • Noh kaikilla asiansa minulla on bileet naapurissa en tiiä teistä mulla on erittäin hauskaa fyrrulla.....jeeee... Musta otettiin kuvia ......naapurit siis sanovat että olet hauska...... Jos tämä oli tässä olkoot kaveri uskoo minua ja naapurit jalitatte minua ei jaksa tomosta..... Furry vain......

      • nivavaaran-furry

        mikä ihmeen keskustelu tämä furry keskustelu on? nyt vasta hoksasin tämän keskustelun.. itse harrastin fursuittausta ennen, oli koko asu jne... nyt on vain fursuitasun pää ja käytän sitä sillointällöin, yleensä viikonloppuisin.. onko Rovaniemellä oikeasti muita furruja kuin minä? vai jallitatteko vain toisianne??


      • nivavaaran-furry

        no ompas täällä nyt hiljaista, kuka se nyt on oikea furry??? onko se nimimerkki ounasrinteen, viirinkankaan, analplug-fisting vai nimimerkki furry???????????????


      • pellon-furry

        no toi nimimerkki furry ei ainakaan ole furrya nähnytkään, jallittaa vain muita ja ryyppää, minä ja muut esim viirinkankaan jne.. furryt ollaan oikeita


    • nivavaaran-furry kaikia minusta sanotaan en ole muita nähnyt...... ???? itelläkin on vain fursuit pää.... ja minä kans silloin tällöin päätä käytän... en lanistu vaikka niin yritetään monesti on yritetty tehä ja sanottu tule sinne baariin minulle eihän niitä näy kun menen baariin potuttaa tommonen bileet piti kerran olla mun luona ei näkynyt pikku hiljaa tuhota noita juomia mitä ostin silloin olen petynyt monesti eikä varmaa jää tähän monikun käyttää nimimerkkiä hyväksi enen kuin rekistöytyy nyttenkin olen omalla terasilla fursuit pää päällä ja kuuntelen musikkia..!! ja muka jalitan heitä.....?? olen antanut jopa oman osotteen ei ole näkynyt..?? ihmettelen vaan suomi24 on laaja kirjottelemaan kaikki pitää vaihtaa nimi merkkiä kohta tai kirjottaa jonekkin muuualle ei ole hauskaa kun kirjotetaan minusta tomosta............ kun kaverikaan ei usko muita furruja kun minua

      • fhhghh

        Yhuth


      • nivavaaran-furry

        Joo ei ole mukavaa nimimerkkien lainailu, mitäs furry tänään meinaa? meinaakko mennä simerokkiin? Minä en mene, lähden illalla keskustaan terassille istumaan jos hyvä ilma, muuten olen baarin sisällä


      • En ole menossa mihinkään olen vanhempien luona tulen pois täältä keskiviikkona silloin kävis jossain


      • nivavaaran-furry

        harmi, vai missäpäin sinun vanhemmat asuu? minulla on kuski niin voitais nähdä


      • norvajärvellä asuu mun vanhemmat


      • nivavaaran-furry

        voitaisko nähdä jossain sielläpäin? norvajärvestä tulee mieleen saksalaisten hautausmaa onko se sielläpäin?


      • roi-furry

        Anteeks kun en enään kirjottanut.. Vanhempien tietokone meni jumiin itellä netti loppu toimimasta nyt taas toimii:-) vanhempien osoite on norvatie 879


      • nivavaaran-furry

        Nähdäänkö tänään vaikka saksalaisten hautausmaalla?


    • pellon-fursuitmies rakentajanpolku mihin olet kun ei ole kirjottanut olenkaan piti nähellä keskiviikkona..?? vai käytätkkö kahta nimi merkiä..?? ei ole hauskaa semonen sinulla sapetti kun lainailtiin nimi merkkiä..??

      • pellon-furry

        kirjoitinhan minä sinulle keskiviikkona kun odotin sinua saarenpisteellä ja sinä haukuit minut jallittajaksi kun et itse tullut sinne 18-20 välillä, ei se näkeminen enään taida onnistua kun sillä tavalla riehuit täällä, en taida uskaltaa tavata sinua, onneksi viirinkankaan, ja ounasrinteen-furry tuli kyläänn niin ilta pelastui :)


    • roi-furry

      Jos tulet niin länsipuolentie siitä aja eteen päin sit tulee rokska molkit toinen risteys vasemalle on keltanen tiili talo et voi ajaa ohi tien vieressä on

      • nivavaaran-furry

        en tunne ollenkaan sitä seutua, tiedän vain saksalaisten hautausmaan ja sen varalaskeutumispaikan, nähtäiskö vaikka siinä varalaskeutumispaikassa?


      • roi-furry

        Nähellään siinä varalaskeutumis p paikalla


      • roi-furry

        Olen varalaskeutumis paikalla p on mulla polo henkilö auto metalin harmaa ootelen sinua..!!


      • nivavaaran-furry

        odota, minä tulen sinne laskeutumispaikalle 00.00 lähden ajamaan nivavaarasta sinne


      • nivavaaran-furry

        missä olet, ei näy sinua täällä???


      • roi-furry

        Minä ootellut sinua Täälä p varalasku paikalla siis päässä


      • roi-furry

        Ja mikä auto sinulla on..??


      • nivavaaran-furry

        minulla on 1200 lada karvanopilla, missä olet??? ei ole näkuny sinua:(


    • roi-furry

      Aikani ootelin petyin paheman kerran etkai jallittanut minua en tykkää semmosestta..!! seuraavan kerran liikun keskiviikkona vai olitko saksalaishautuu maalla..??

      • nivavaaran-furry

        perkule olinki saksalaisten hautausmaalla, luulin että tulet sinne, tämä oli minun moka... jos vaikka keskiviikkona nähdään jossain???


    • woooooooolf

      itse turrina naurattaa tää keskustelu..aivan vammasten keskustelulta vaikuttaa.

      -wolf

      • Someroharjun_furry

        Ei me olla vammaisia, ollaan furryja ja fistataan usein porukalla. Siinä kakka turskahtelee pikkasen.


      • furryy

        et tullut fistaamaan minua ja tursauttelemaan kakkaa pitkin seiniä, et kai jallittanut minua? odotin kylmissäni vesisateessa 6 tuntia että tulet fistaamaan minua mutta petyin pahasti, peräaukkoni on vieläki hoonausta vailla ;) terveisin nimimerkki furry ja olen myös someron-furry ja roi-furry


      • nivavaaran-furry

        vai tuollaista furry kirjoittaa, uskallanko nähdä sinua vai lainasiko joku sinun nimimerkkiä?


      • fox-----

        wolf- oletko turri? missäpäin asut? t: fox-----


      • korkalovaaranfurrry
        nivavaaran-furry kirjoitti:

        vai tuollaista furry kirjoittaa, uskallanko nähdä sinua vai lainasiko joku sinun nimimerkkiä?

        kuun valo säätelee nisäkkäiden melatoniinintuotantoa.


    • ompa mukavaa kun nimi merkiä käytetään hyväks perhana....!!!! sapettaa jo tommonen.....!!!!! eikkö muila ole muuta tekemistä kun tommosia kirjotella..??? sitten saa ihetellä olenko minä kirjotanut tommosta sitten joutuu oikaseen asioita..... en tosiaankaan tommottii ole kirjottanut jos kovin aletaan tomosta kirjottaa minusta mitä en tosiakaan ole kirjottanut eipä hauskaa...!!! onneks on toinen paikka missä saa kirjottaa vapaasti.... muuten saa sanoa heippa tälle...... furry ja roi-furry......

      • nivavaaran-furry

        niin arvelinki että muut lainannu sinun nimimerkkiä, harmittaa tuollainen!!!! oletko tänään liikenteessä?? minä olen ja voitaisiin nähdä jos se sinulle sopii?? minä olen keskustassa


      • someroharjun_furry

        ollaan porukalla liikkeessä, tullaan junassa, nytkyttelemällä. eilen petti sulkijalihas, en päässyt liikkeelle muuta kuin haarakäynnillä. minusta ei tänään ole tiukkaa vastusta, vieläkin plörisee..


      • nivavaaran-furry

        taas täällä kirjoitellaan mitä sattuu, tuleeko furry keskustaan? terassille istumaan tai jotain???


      • tulen koskikapakkiin kohta tule sinne olen ulkona juomassa terasilla on lipis jos lukee hifi konex jos et tule niin pitää mennä kirjottelemaan toiselle paikkaan missä saa kirjottaa vapaasti eikä haukuta niinkuin täälä ei tämöstä jaksa loputtomiin terveisin furry ja roi-furry


      • nivavaaran-furry

        pääsisitkö halfmooniin? menen sinne kaverini kanssa tanssimaan ja juomaan parit oluet, jos et pääse niin nähdään myöhemmin joko illalla tai joku toinen päivä mutta yritä tulla tänne 22.00


      • roi-furry

        pääsen, otan pöydän alta furryn suoron lämpöön, konex ei haittaa jos on pörrölippa taakse päin?


      • märkäätiiltä
        nivavaaran-furry kirjoitti:

        taas täällä kirjoitellaan mitä sattuu, tuleeko furry keskustaan? terassille istumaan tai jotain???

        Jätemateriaalien käyttäminen tuotteiden raaka-aineena on paitsi taloudellista, myös ympäristöystävällistä.


    • Olen nyt koskikapalassa saanähä mihin asti olen täälä sit tästä kotia omalle kämpille vatialanpolku 3e someroharju kun jäi juotavia sinne terveisin furry jos pääset tulemaan sinne..?? Olen myöhään hereillä

      • nivavaaran-furry

        pääsetkö tulemaan halfmooniin? minun kaveriki haluaisi nähdä sinut, kaverini on myös turri, nimeltään nightwolf (suomeksi yösusi)


      • nivavaaran-furry

        joko furry meni kotiin? kirjoitit että olet koskikapalassa, missä on baari nimeltään koskikapala??? en tiedä sellaista baaria Rovaniemellä, ethän vain tarkoittanut koskikapakkia? taisi sinulla tulla tulla kirjoitusvirhe ja en löytänyt sinua, harmi jos kävi niin:(


    • olen kotona tule jos pääset muuten tämä oli tässä jos ei kuulu sinusta mitään..???? kirjotan muualle missä saa vapaasti kirjottaa ei tota jaksa enään monia teitä oli en ketään tavannut..?? harmi jos pyyätte tänne kirjottaa älkää pelleillkö.... terveisin oikea furry

      • roi-furry

        odotin teitä takahalkio pystyssä että työnnätte nyrkin sinne mutta ei ette voineet tulla ja fistata minua!!!!!! odotin teitä 3 päivää lumi ja vesi sateessa anus märkänä ja sulkijalihas väljänä mutta ette voineet tulla senkin nivavaaran-furry!!!!!!!! tässä vain furry ja roi-furry kirjoittelee tälläisiä lämpimikseen


      • nivavaaran-furry

        furry tälläisia kirjoittelee vai taasko lainattiin nimimerkkiä? sinä kirjoitit baarin nimen väärin niin en löytänyt sinua kyliltä, siitä saat syyttää itseäsi, tulen sinun luo jos saan kyydin, olisiko sinulla kaveria joka vois tuoda minut ja kaverini sinun luo? jos ei ole niin nähdään joku toinen päivä


      • tule jos pääset tänne mun luo pitä käytää yhtä nimi merkiä ei kannata käyttää monta nimi merkiä vatialanpolku 3e tervetuloa siis taksilla maksan sen tänne olen pahoilani kun käytin toista nimi merkiä anteeks jos et niin pitää kirjottaa toiseen paikkaan sillon on heippa.............


      • 533574448
        furry kirjoitti:

        tule jos pääset tänne mun luo pitä käytää yhtä nimi merkiä ei kannata käyttää monta nimi merkiä vatialanpolku 3e tervetuloa siis taksilla maksan sen tänne olen pahoilani kun käytin toista nimi merkiä anteeks jos et niin pitää kirjottaa toiseen paikkaan sillon on heippa.............

        Sielläkö sinä oletkin odotin sinua Koskikapakissa.


      • nivavaaran-furry

        Furry kirjoitellaanko toiseen paikkaan niin saadaan rauhassa kirjoitella eikä kukaan lainaa nimimerkkejä, kerrotko toisen pailkan osoitteen?


      • sana on vapaa on yks paikka hoksaat kyllä tai minun sähkö posti [email protected] sähkö posti on ainakin missä vastaan vain tietyille


      • nivavaaran-furry

        En hoksaa sitä toista paikkaa, kerrotko osoitteen sinne niin kirjoitellaan siellä, minulla ei ole sähköpostia kun on skype


      • mene suomi 24 chat sitten keskustelua läheltä ja kaukaa sitten rovaniemi kirjaudu omilla tunuksilla sitten sisään minä ainakin pääsin omilla tunuksilla sisään ja kirjotin jo sinulle sinne


      • nivavaaran-furry

        ei minulla ole tunnuksia tänne, no kirjoitellaan täällä jatkossakin


      • roi-furry

        HANKI ne tunnukset sinä mitätön furrynketale tai minä fistaan sinua 24/7 ja suklaajuna puksuttaa t: roi-furry ja furry


      • nivavaaran-furry

        jaajaa, onko furry viihteellä????


    • ja taas käytetään nimimerkkiä hyväks tuo ei tosiaankaan ole hauskaa joka kerta pitää oikasta asioita..... minä taijan lähteä kirjottelemaan jonekkin muulle..!! ei tuota jaksa enään... keran haluatte minut pois täältä...

      • nivavaaran-furry

        oletko viihteellä? minä tässä oikeasti kirjoitan nivavaaran-furry, minä olen olivers cornersissa juomassa kesäloman kuniaksi, sorry kirjoitusvirheeni ole aik känissä :D tule tänne?


      • nivavaaran-furry

        haloooo furry oletko tulosa kylile?


      • roi-furry

        en tule kylille kun kippaan kaljaa nyrkki takahalkiossani ja sulkijalihas on hieman velttona, saattaa tulla könät housuihin jos tulen.. nuoletko minun takahalkion puhtaaksi jos tulen ja tulee köntsät housuihin? t: roi furry, furry


    • nivavaaran-furry

      lopettakkaa jo aikuiset ihmiset toi nimimerkkien lainailu, oletko samaa mieltä furry??? onko furry tänään viihteellä? minä käyn parit juomassa

    • hermot-menettänyt

      Mulla on uusi keskustelu nimi merkiä hyväks käyttävät

      • nivavaaran-furry

        missä sinulla on uusi keskustelu? et kai tarkoita suomi24 chat? minä en sinne pääse, olis mukavaa nähdä vai oletko viihteellä?


    • hermot-menettänyt

      Nimi merkkien hyväksikäyttäjät... Jotku eivät lopettanut ajoissa sen takia en kirjoita pahemin tänne

      • nivavaaran-furry

        kirjoita minulle, olethan sinä siis nimimerkki furry? kun kirjoitat täällä eri nimimerkillä nyt, voitaisko nähdä jossain?


    • Olen furry joo voitas nähä viikolla saaren pisteellä ilmoittelen tarkemmin milloin olen lähössä sinne.....

    • lähen saaren pisteelle kello 18:30 olen20:00 asti sielä tule nivavaaran-furry sinne tarjoan jos tulet..... ???? jos ei näy niin saatte olla rauhassa minun puolesta minä biletän ainakin omalla terassillla.... !!!!!!! muuten sanon oli mukava kirjotella teille kaikille näkemiin

    • nivavaaran-furry

      itse olen uitossa, tuletko tänne vai nähdäänkö myöhemmin tällä viikolla tai ensiviikolla? tulisin jos saisin kyydin sinne

      • olin saaren pisteelä nyt kotona loppu ilta omalla terasilla juua ja musikkiiia kuunella auriko paistaa suoraan minun terasille mikä tässä juoda ja musikkia kuunella kun naapuri lähti pois pitää jammata furry jeeee....!!!!!!


    • nivavaaran-furry

      uitossa fistattiin urakalla ja nytte ei askel kanna ja valuu ruskeeta, tuutko furry hakee mut?

      • nivavaaran-furry

        Tulen sinun luo 21.45 nähdäänkö vaikka siinä someroharjun risteyksessä??


      • nivavaaran-furry

        odotin sinua someroharjun risteyksessä 40 minuuttia mutta et tullu siihen, en usko että sinua on olemassa kun siihen tuli pellon-furry joka asuu myös someronharjulla ja se sanoi että olet pilipali jallittaja ja niin oletki kun et tullut siihen risteykseen!!!!! no olen nyt pellon-furryn luona rakentajanpolulla ja muitaki furryja tulossa tänne, JEEEE!!! ME BILETETÄÄÄNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • kumpi on oikea kirjotus en tiiä...??? minähän sanoin en pahemin kirjota tänne.... kantsii rekistöytyä..!! muut näköjään haluaa häriköidä...... ei tänne näköjään kannate enään kirjottaa eiköhän se ollu tässä sapettaa kyllä..........

      • nivavaaran-furry

        siis odotin sinua etkä tullut risteykseen, jallitit minua!!!!!! nooh ei haittaa nyt bailataan rakentajanpolulla muiden furryjen kanssa, JJEEEEEEEEEEEEEE HAUSKAAAAA!!!!!!!!!!!


    • pettynyt-vain

      tolleenko furrya kohellaan kaikea on se joitunut lukemaan teiltä muilta joskus jopa tule sinne eikä varmaan ole näkynyt ooteko nähnyt häntä..??? ette varmaan..?? niin kuin minäkin

    • nivavaaran-furry

      Nyt kohellaan kunnolla, on nimittäin furry polvillaan ja fistaus käypi. Kaikki vaan tänne someroharjulle, nähellään sielä.

    • fgth

      Minkä ikäsiä oikeen ootte? :D

      • nivavaaran-furry

        missä furry eilen oli kun odotin sinua someroharjun risteyksessä 40 minuuttia?? menin sitten bailaamaan rakentajanpolulle, mitä furry meinaa tänään tehdä? minä menen taas bilettämään samaan paikkaan kuin eilen


      • nivavaaran-furry

        tuu vaan furry sinne, sun vuoro olla bottomina tänään, bailabaila.


    • ulko-puolinen

      Jallitukset loppu...... Näköjään kuka ketäkin jallitti sitä ei varmaan tiedä kukaan hyvä lukea toisten kirjotuksia kun on ulko-puolinen

      • roi-furry

        HAHAHAHAHAAAA!!!! minä jallitin ja jallitan kaikkia olenhan furry!!!!!!!!!!!!!!


      • ulko-puolinen

        olekko jalittanut furruakin... roi-furry..???


      • roi-furry

        Miten sinua on jallitettu?? Minua jallitti nimimerkki furry, se pyysi bileisiin mutta fistasi minua perseeseen koko illan, vielkään en paskalle taivu


    • noh joh jopas on värikästä luettavaa.... minua ei fistasa eikä jalliteta!!!!!

      • roi-furry

        minua ei fistata eikä jalliteta vaan minä fistaan muita, olenhan minä tälläinen furry, nyt on taas nyrkki paskassa -furry


      • oneks ite olen mökillä täälä on rauhalista norvajärvellä millainen sielä roi-furrulla on..??


      • furryy

        minä olen nimimerkki furry ja fistaan mökillä ja kaupungilla ja missävain, tässä vain furry kirjoittaa teille kaikille


    • ihan miten vaan..............

    • on mukavaa mökillä kun on rauhalista toisin kuin muilla..... terveisiä lähettää furry mökiltä norvajärveltä...........

    • fistasitteko ja jallititteko toisia furryy ja nivavaaran-furry..?? nimimerki furryt nyt tiiän säänöt että juhanus selvin päin ja ovikelloa ei saa rimpauttaa ja pöytä 666...... keskiviikkona lähtis baari kieroksen tekeen........

    • keskiviikkona on samalla pieni muotoset bileet..... tullee kuka pääsee......

      • nivavaaran-furry

        mites furryllä meni viikonloppu mökillä? fistasitko poroja ja ahvenia? vois ehkä mennä halfmooniin keskiviikkona, nähdäänkö siellä?


      • someroharjun-furry

        mökillä pöljä minä ahvenalla fistasin, ja ny se ei tuu poies, aamulla tohtorille, farkutkin paskassa kainaloita myöten.


      • olen vielä mökillä keskiviikkona tuun omalle kämpille.... halfmoon joo sielä kävis kans ja muualla baareissa....... olis hanse mukava nähä...??? enkä poroja ja ahvenia fistannu terveiset täältä norvajärven mökiltä furry


      • nivavaaran-furry

        joo olis nyt todellaki aika nähdä toisemme, olen halfmoon keskiviikkona 22.00


      • nivavaaran-furry

        uups, en pääsekään, on kuristettava pari peräpukamaa saarentiimissä, sitä se fistaus teettää. persaukko on ny kyllä fullmoon.


    • noh voi harmi olis ollut mukava nähä..!! joku toinenkerta..?? ei kannate kovin fistata niin saataa käydä..... ite kyllä käyn baareissa monessa........... terveisin furry

      • nivavaaran-furry

        En kirjoittanut tuota aikaisempaa viestiä, menen jo tänään kylille, mites furry???


      • kansis rekistöytyä ....!!! ite olen naapurin luona hauskaa vietämässä huomenna baarissa käydä monessa alotais koskikapakasta siitä halfmoon niin kuin sinä kirjotit se on harmillista kun muut kirjottaa sekaan ei tiiä onko sinä vai joku muu...?!?! olis joku rauhallinen paika missä kirjottaa ei pääsis muut kirjottaa sekaan....!!!! oletko samaa mieltä nivavaaran-furry..?? terveisin furry


      • nivavaaran-furry

        samaa mieltä!!! tänään hanskaan vetoa kotona, en meekään halfmoonin, huomenna porukkafistausta taas kapakin jälkeen somerolla postilaatikon takana furrypuku päällä!! tänään en kirjoita enää tänne.


      • nivavaaran-furry
        nivavaaran-furry kirjoitti:

        samaa mieltä!!! tänään hanskaan vetoa kotona, en meekään halfmoonin, huomenna porukkafistausta taas kapakin jälkeen somerolla postilaatikon takana furrypuku päällä!! tänään en kirjoita enää tänne.

        En kirjoittanu tuota, nähdään illalla kylillä


      • nivavaaran-furry

        Kyllä minä sen kirjoitin, illalla fistataan


    • someroharjun-furry

      Ollaan uitossa, istun furrypuku päällä, nähellään veskissä puoli ysiltä. Jallittajan pikkunyrkillä fistaus käypi.

      • nivavaaran-furry

        Olen halfmoon klo 22.20, kysy minua vaikka baarimikolta minun salaisella nimimerkillä hardcock-furry, sillä minut löytää eikä jalliteta


    • lähen koskikapakkiin kohta kello 21:00 siitä johonkin..?? minua kuvattiin kun halusivat naapurit kaikki näki minut..!! en tiiä kumpi on nivavaaran-furry toinen väittää niin ja toinen näin enkö minä kirjottanut että rekistöydy eivät silloin samaa nimi merkkiä käytä...!! olis hanse hyvä jos olis rauhallinen paikka keskustella varmaan samaa mieltä nivavaaran-furry...??? olis mukava nähä sinut..?? pettymyksen varmaan saan tänäkin iltana niinhän siinä aina käy........ varsinkin kun muut kirjottaa sekaan mitä ite ei ole kirjottanut terveisin furry

      • nivavaaran-furry

        minä olen oikea nivavaaran-furry... tulen myös sinne näheltään sielä...


    • Olen nyt koskikapakassa mulla on lipis lukee hifikonex toi voivottavasti näheltäis että ei menis tämä ilta pilalle??? t:furry

      • nivavaaran-furry

        kyllä me nähdään, olen halfmoonissa 22.20 ja kysyt minua nimimerkillä hardcock-furry, se on minun salanimi ettei jalliteta, sillä nimellä löydät minut baarista


    • Olen ite nyt isolla puolella lipis päässä missä lukee mitä kirjotin aikasemin olen ihan tässä ensimäisiä istumia ovi aukon luona et voi erehtyä minun nimi merkki on furry älä petä minua jooko..??? Kyynel muuten tulee silmään ei tätä jaksa loputtomiin.......

      • nivavaaran-furry

        kysy joltain että missä istuu hardcock-furry niin ne tietää, olen vakioasiakas täällä, ja ei jalliteta


      • nivavaaran-furry

        nähdäänkö vaikka vessassa 23,20, kysy siellä hardcock-furrya, kaikki tietää minut niin ne opastaa sinut minun luokse


    • Tuleppa isolle puolelle olen tässä tiskillä et erehy tarjoan juotavat baari mikot ei usko mitä kirjotit näytin kirjotuksen ootan sua vai petitkö minut......???? Se ei ole hauskaa...... Varsinkaan minua kohtaa.....

      • nivavaaran-furry

        vastasit liian myöhään, olen jo somerolla kaverin luona rakentajanpolulla, juodaan hieman ja syödään, tuletko tänne??? jos tulet niin tule rakentajanpolulle suunnilleen keskelle polkua niin nähdään siinä, tule vaikka 01:30


      • nivavaaran-furry

        tulinkin takaisin uittoon jos fistattais ja sen jälkeen half-moon?? Polulle voin käydä kontilleen vasta 01:58. Juodaan jälkeen muttei syödä mutta nähellään siellä??


    • Rollofurry

      ei näy furrya täällä? missä olet? täällä odotan ethän vain jallittanut minua??????!!!!!!!! harmittaa todella jos jallitit :(

    • pääkipu

      Mitä ihmetä pitihänse arvata miten käy mulle...?? Niikuin yleensä käy mulle olipa hauskaa oneks mulla on hauskaa furry siis loppu ilta vatialanpolku 3e onneks on juotavia selvästi ette halua nähä minua.........

    • mitä ihmettä ei näkynyt sinua ninavaaran-furry.....???? olen käpillä omalla pitihänse arvata miten kävi tässä....... saa olla minun puolesta....... olipa hauskaa eihän teistä ota
      selvää......?? kumpi oli kumpi......??? se on varmaa etttä naapurit otti kuvia minusta kun olin terasilla en tiiä teistä....????

    • olipa haskaa kun potkitke täältä mut pois näin ymärsin minä kyynel silmässä pitää olla täst eespäin yksin kiitos teille kaikille....... vissiin jäähyväiset oli teille kaikille...... olis ollut mukava nähä teidät.......????? ei usko kuka on kuka liian paljon väärin ymäryksiä monelta........ perjantaina on viimenen mahdollisuus nähä mut........

      • nivavaaran-furry

        En päässyt tulemaan kun oli nyrkki anuksessa koko illan, perjantaina fistataan, eix jee furry?


    • someroharjun-furry

      Aunus on auki norvajärventien postilaatikoitte takana tänään klo. 18.00, nähellään siellä!!
      kaikki fistaamaan kaksin käsin,, annetaan kakan tursuta!!

      • nivavaaran-furry

        minä olen oikea nivavaaran-furry ja haluan nähdä perjantaina nimimerkki furryn, menen halfmooniin illalla ja siellä nähdään.. ps.. olen ainoa oikea nivavaaran-furry!!!! jos joku lainaa minun nimimerkkia niin keppana senthään minä suutun!!!! voitaisko me furry mennä baari-illan jälkeen sinun terassille ja masturboida siellä yhdessä?


    • someroharjun-furry

      voidaan mennä nivavaaran-furry, haluan myös että fistaat!! ei haittaa vaikka valuaa paska lauteille!!!

    • meen saaren pisteelle sielä jois ja söis lähtis tossa18:00 pois tulis 20:00 tullee kuka pääsee tarjoaisin...!!?? nivavaaran-furry en varmaan pääse kaupungille pääsisitkö saaren pisteelle...?? t:furry kun haluat nähä minut... ja masturboida minua minun kämpillä......

    • nivavaaran-furry

      tulen sinne!! olen nyt valepuvussa, tarjoa siideri, otan samalla poskeen! konex-lippis on lainassa!!!

      • nivavaaran-furry

        Pääsin vasta töistä ja nyt olen saarenpisteellä, olen täällä 2 tuntia ja sitten keskustan baariin kun kaveri tarjoaa juomat jne. Oletko sinä furry vielä saarenpisteellä? olisi mukavaa nähdä


    • eipä näkynyt....??? meen vielä koskikapakkiin en muualle kello 21:30 minähän kirjotin että viimenen kerta nähä mut....!!!!!!!! sitten heitän pyyhkeen kehään eli luovutan...... kun eihän tiiä kuka on kuka.............????? kun olen kotona tulee jäähyväiset minulta..... tule jos pääset nivavaaran-furry koskikapakiin......??? se on mulle viimenen paikka missä käyn ellei nivavaaran-furry nääminua ja vie minut toiseen paikkaan baariin......??? armon aikaa on 24:00...........

      • nivavaaran-furry

        Yritän päässä koskikapakkiin, menen half-mooniin kun kaverini on siellä. Tule sinne jos haluat nähdä minut, armonaikaa on 23.45 saakka, monelta lähdit saarenpisteeltä? Minä tulin sinne vasta töiden jälkeen klo 20.25


    • Olen koskikapakassa yritä päästä tänne lähin saaren pisteeltä tasan 20:00 muuten tulee loppu kirjotus multa.... Silloin kiitän kaikkia.!

      • nivavaaran-furry

        yritin houkutella kaverini sinne mutta se haluaa olla half-moonissa, tule sinä tänne saat armonaikaa 23:30 asti muuten mökötän jos et tule!!! täällä on juomia sinulle


    • kiitän kaikia kenen kas kirjoitin oli mukavaa kirjottaa harmi kun ei koskaan minä hähnyt ketään itku silmässä pitää kirjottaa ei auta mikään oli kiusallista kun muut kirjotti sekaan iso kiitos teille......!!!! harmi kun en hähnyt ketään teistä.........????? josakin tulee loppu nyt saa terasilla olla vapaa ja kämpillä sori jos petin teidät LÄMÖLLÄ MUISTAEN (FURRY)......................................

      • nivavaaran-furry

        miksi et tullu halfmooniin??, täällä edelleen odotan kaverini kanssa sinua!!!!! minä en tiedä someronharjua muuta kuin rakentajanpolun, tule rakentajanpolulle??? sano sinä kellonaika milloin nähdään siellä


      • someron-furry

        en tullut kun fistasin naapureitani ja kavereitani paska lensi pitkin seiniä tässä vain furry lämpimikseen kirjoittaa kun päissään örveltää, someronharjulla fistataan ja minä haluan nyrkkiä aunukseen


      • nivavaaran-furry

        Miksi furry mököttää? odotin kaverini kanssa sinua halfmoonissa, kaveria harmitti kun halusi näyttää sinulle furry kuvia meidän etelänmatkalta... Voidaanko tänään nähdä jossain?


    • jos haluat nähä olen kotona omalla kämpällä vatialanpolku 3e muuten jos ei näy niin otan omat tunnukset pois käytöstä viime yö itkin ja sinunperään kans kun en koskaan ole nähnyt muita furryja olishanse mukava nähä sinua nivavaaran-furry tälle on tultava loppu oikeasti kun muut kirjottaa sekaan älä tuota sydän suruja en kestä toista iltaa enään (nivavaaran-furry)...........

    • nivavaaran-furry

      iso mies siellä itkee, nyt oikeasti ota itteäs niskasta kiinni, ei furryhommien takia itketä ja sinä itse pilasit perjantai illan, odotin sinua halfmoonissa kaverin kanssa... ja et tullu sinne!!!! minä olen nyt someroharjulla, missä nähdään???

      • pääsetkö vatialanpolku 3e ootelen parkipaikalla kävele tykkimiehenkuja ylöspäin toinen risteys oikealle se on vatialanpolku älä tuota tuskaa


      • nivavaaran-furry

        minä olen niin tuiterissa että en kävele mihkään, anteeksi kun olen kännissä, en kehtaa pyytää sinua tänne kun sammun kohta, tai voidaan nähdä tuossa armaijan portilla jos sopii


    • täys tyrmäys furry 0-10 muut........ olisin halanut nivavaaran-furrya..!! kyynel silmässä lopetan tämän menee hän tässä varmaa jonkin aikaa toipua te veitte voiton minusta...!!! ei tässä muutakaan voi sanoa nyt tuli loppu furry kiittää ja kuittaa koitakaa muistaa hyvällä minua................. itkien nukumaan

      • nivavaraan-furry

        Haloo, mitä furry siellä sekoilee? minä odotan sinua tässä someroharjulla armeijan portilla, nyt oikeasti otat itteäs niskasta kiinni, miten me voidaan nähdä kun et tule sovittuun tapaamiseen


    • rantavitikan-furry

      Mikäs se tälläinen keskustelu on missä kaikki jallittaa toisiaan, en oikein usko että teistä kukaan on oikea furry?? vai onko, kysyn tätä nimimerkeiltä furry ja nivavaaran-furry.. Minä ainaki olen oikea furry ja olen välillä kävellyt kylillä sampokeskuksen luona jne.. Uskon että olette furryjä jos näen jonkun teistä, olisiko se mahdollista????

    • nivavaaran-furry

      jallitetaan tänään paljaalla?? fistaus käypi myös, mulla konex lakki päässä.

    • rantavitikan-furry jos haluat nähä mut niin menen saare pisteelle kello 19:15 lähen pois 21:00 tule jos pääset niin uskot sit kun näät..!! sielä en pysty vastaan viesteihin

    • rantavitikan-furry

      kävin saaren pisteellä olit vessassa fistaamassa etkä aukassu ovea.!! nyt ei enää tipu pyllyä enkä onanoi furryä enään...!!

    • rantavitikan-furry

      No jopas täällä lainaillaan nimimerkkejä, furry tunnistaa minun kirjoitukset siitä kun puhun järkeviä enkä puhu mitään fistaushommia!!!!! En päässyt saarenpisteelle kun olen oulussa töissä ja tulen pe. rovaniemelle, nähdäänkö pe tai la??

      • niin hän minä olen sanonut että täälä KÄYTETÄÄN NIMI MERKKEJÄ HYVÄKS..!!!!!! ja olen sanonut että rekistöytyä kantsis..... perjantaina olis hyvä nähä...?? muuten ei hyvää seuraa minulle.........


    • someroharjun-furry

      nyt jallitat furryä taas, et ole oulussa vaan uitossa muitten kans!!!!. nähelläänkö nyt siellä jos tulen???

      • rantavitikan-furry

        en rekisteröi mutta minut tunnistaa järkevistä jutuista, miksi ei hyvää seuraa sinulle??? siis jos ei nähdä


      • olen pettänyt niin monet furryt......... eihän ne enään usko mitä kirjotan.. ontoki tullu väärin käsityksiä nimi merkien takia perjantaina lähtee tunukset pois ei näistä ole kun harmia kello 24 varsinkin muille.....................


      • rantavitikan-furry

        älä sie tunnuksia poista, ethän sinä ole pettänyt ketään.. nähdäänkö perjantaina tai lauantaina jossain???


      • kiitos sinulle rantavitikan-furry en taija poistaa tunuksia mulla sattuu olemaan kaamos masennus en ole enen sanonut.... näköjään tämä tulee aikaisemin kaamos masenus minulle...... eilen tuli otettua liikaa juotavaa sori kirjotukseni sydämeni pohjasta olen pahoillani kirjotuksistani joita olenkirjoitellu jotku furryt uskoo mitä kirjotan toiset ei.... saattaa olla että kirjottelen liikaa ottaneena juotavaa kun murehdin isän eturauhas syöpää!!!!!! nyt ainakin näyttää hyvältä isän tilanne perjantaina haluaisin nähä muitakin furryja....!!!!!! olisko liikaa pyyetty??? kiitos sinulle rantavitikan-furry!!!!!!!!!


      • rantavitikan-furry

        Me mennään half-mooniin, siellä nähdään t:rovaniemen furryt


    • lähen koskikapakkiin 21:00 tulee jos joku haluaa nähä minut jo sielä siitä..... kävelen sitten half-mooniin minut tunistaa lipis jos lukee hifi konex jos ei lipis päässä teepaita jos lukee let it go jos haluaa vielä nimi merkkiä kysyy furry on minun jos en nää teitä ketään olen sanaton sen jälkeen loppu tulos riippuu teistä....?????

      • rantavitikan-furry

        Tullaan klo 22.40, istutaan pöydässä mikä on lähellä dj.tä isolla puolella, tervetuloa juttelemaan meidän kanssa t.furryt


      • rantavitikan-furry

        missä furry on? odotetaan sinua pöydässä ja juomaki on täällä valmiina sinulle, ethän vain jallittanut meitä??? t. furryt


    • olen omalla kämpillä kävin kysyyn läheltä dj pöytää päälle käytiin sanoin furry kiitos teille melkein sain köniin........... vesaan koitin mennä vinoon katottiin minua................. ei tarte näkyä minua falf-moon nissa enään ja mikä oli loppu tulos minä ( 0-20 ) näinse on minä luovutan tulukset luoutan minä en kestä enään ( game over ) vai saikki ja matti parempi kun enään piletä omalla terassilla ei ainakaan käydä kimpuun........... piti hänse miten käydä mulle olkaa onelisia miten kävi muille........................................

      • rantavitun-furry

        olet kännissä kuin pelikaani, kävit vissiin väärässä pöydässä, me furryt odotetaan sinua edelleen halfmoonissa, harmi kun sekoilet taas kännissä :( uusi jäsen rektaalivaaran-furry alkoi itkemään kun ei nähnyt sinua


    • noh... ei se mitään... valitettavasti huomasin asioita joiden johdosta tajusin ettei ... TEILLÄ ookkaan ikää tulla baariin ... kun ette kerran koskaan näe sovitussa paikassa minua ... vaikka olette aina toivoneet sitä palataan asiaan viiden vuoden kuluttua kun saavutatte iän että voitte päästä ehkä hyvällä käytöksellä sisään johonkin ravintolaan kaveri on henkivartia mulle nykyään ei muuten voi liikkua enään missään jos on asiaa kertokaa sille löysin hyvän naapurin harmi teille..........

      • rantavitikan-furry

        Repesin nauruun kun luin tämän :D meillä ei muka ikä riitä, sinun kirjoitukset on täynnä kirjoitusvirheitä joten opiskelet vasta jossain esikoulussa. Odotetaan että kasvat aikuiseksi niin nähdään sitten baarissa, me olimme eilen ja odotettiin sinua mutta eipä näkynyt!!!!!!!


    • jos oikeasti pystytte tulemaan baariin ... laitan teille haasteen ...en tiedä onko teistä siihen mutta ...kokeillaan oletteko aikuisia... tehkää näin tulkaa oluthuoneen eteen terassin ulko laidan tuntumaan ja olkaa kaikki oikea käsi ylhäällä ja lyökää toisillenne ylä vitoset.......... onko teistä siihen ??????????

    • siis kello 22:00 olkaa silloin .............

      • viirinkankaan-furry

        ulko laidan on yhdyssana eli ulkolaidan pitää kirjoittaa, mikä taapero esikoululainen siellä kirjoittaa meille oikeille furryille? naurettavaa touhua!!!


    • perjantai ja lauantai olin erittäin känissä ei muistakkaan mitä näköjään tullu kirjotettua half mooniin en voi mennä vähään aikaan kun tulevat kimpuun tunukset heitän pois tulee känissä kirjotettua mitä sattuu minun sanomisilla ei ole enään vaikutus voimaa parempi kun lopetan tämän olette varmaa samaa mieltä......???????? kiitän teitä kaikkia furryja

    • rolloMaher

      rolofry ei ole ena. mina ota hane tila

    • nivavaaran-furry

      mie olen nyt perse pystyssä rakentajanpolun alussa, saapi tulöla fistaamaan kaksin käsin, kakka saa tursuta, luontoon se kuuluupi, someroharju-furry imee samalla.

      • viirinkankaan-furry

        älä furry poista tunnuksia, minulla ei ole sitten juttelukaveria täällä, älä usko jallittajia, usko minua, puhun vain järkeviä asioita


    • toistaiseksi annan olla tunukset eihän se ole hauskaa kun jallitetaan tai nimi merkkejä hyväksi käytetään...!!! tosiaan ei kannate juoda sekasin juomia menee muisti ja pääkipu ja pahaolo ja vieläkun koittaa kirjottaa tullee kirjotettua mitä sattuu...... tästä lähin juoda vähemmän pyydän nöyrästi anteeksi............

    • viirinkankaan-furry

      ei tarvi anteeksi pyytää, kännissähän pitääki hieman kirjoitella mitä sattuu :) minä olin niin kännissä koko viikonlopun että en edes voinu kirjoittaa tänne mitään kuin vasta nyt sunnuntaina, perjantaina join 2 kossupulloa ja 24 kaljaa

      • no hyvä että sinä viirinkankaan-furry ymärrät minua...... välillä kun tulee sotkettua asioita iso kiitos sinulle..!!


      • viirinkankaan-furry

        ei tarvi kiitellä, itsekki olen furry ja kokenu jallitusta ja hyljeksintää jne... mutta hyvä että meitä furryja on, se tuo iloa ihmisille ja on hyvä harrastus.. itse olen ollut työhommissa etelässä niin en ole käynyt rovanemellä, ehkä ensiviikolla tulen rovaniemelle


      • viirinkankaan-furry

        en ehkä sittekään ensi viikolla tule.. fistaus tuotti peräpukamat. en jallita nyt.


      • viirinkankaan-furry

        missä furry on? ei näy sinua baarissa, oletko viihteellä? minä olen :)


      • viirinkankaan-furry

        fistaan sitte yksinäni, ranne väsyy ja kakka turskahtaa. kivaa on :)


    • viirinkankaan-furry

      miksi furry ei vastaa, odotan täällä uitossa sinua ja minun seurassa on myös analplug, rantavitikan furryt, meillä on fyrrypäät piilossa ja laitetaan ne illan päälle päähän ja ollaan lordiaukiolla jne....

    • sori jos vastaan nyt flunssa on mulla ääntä ei lähe juuri olenkaan tili melkein miinuksella pikku iltaa vietin perjantaina omalla kämpillä ei minusta taija olla mihinkään........ SANO HEITÄNKÖ TUNNUKSET POIS ( KYLLÄ VAI EI )...??????? minä sattumoisin näin naapurin jonka kans juteltiin niitä näitä ennen en ole jutellut hänen kans tarjos juotavia ja sapuskat pitää olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa..... hän ymärtää furyjä näytin omia kuvia puhelimesta nauro vain niin sitäpitää tarkoitti minua aina jos soittaa kysyy mitä furrylle kuuluu tai tekstiviestillä kyselee kuulumiset furrylta koitin laulaa ei enää ääntä furry biisejä siis............. pitäkää minun puolesta hauskaa.....!!! iso kyynel poskia pitkin menee.................................

      • viirinkankaan-furry

        älä sinä isomies itke, ei me oikeat furryt ole hylänny sinua, nähdään sitten kun olet baarissa jne... vai missäpäin sinä asut? minä asun viirinkankaalla mutta olen kaverin luona rakentajanpolulla


      • minä asun someroharjulla vatialanpolku 3e ääni on tullu takaisin ei vielä kokonaan lähen ehkä saaren pisteele jos on sen verran rahaa kello 19:00 ja pois 20:15 sitten omalla terassilla olla lauantaita viettäen furry pää päällä yksin vain.......... baariin en pääse


      • en pääsekkään saaren pisteelle alkoi kurkku menee kipeeks pitää ottaa minttu kaakao jos se helpottais kun äänikin meinaa mennä toki pikku bileet on mulla jos naapureita saisin kylään jos ei niin yksin sitten..................


      • viirinkankaan-furry

        Ja minä odotin sinua saarenpisteellä, petyin!! Taisit jallittaa minua? No menen rakentajanpolulle ottamaan keittoa


      • sori mutta alkoi kuume nousee en sen takia lähtenyt jos olette ulkona en tiiä näkyykö tuikut sinne rakentajanpolulle..??? on terasilla tuikut enkä jalita sinua.! meen naapuriin kun pyysivät en tiiä monen aikaa tulen takas äänikin melkein poissa kurkkukin kipiä pitää ottaa vissiin vielä väkevämpää.................... pitää minun antaa olla teidän rauhassa etkä vastanut heitänkö tunukset jokeen..??


      • furryy

        jallitin sinua, ei minulla ollut tarkoitus tulla saarenpisteelle viirinkankaan-furry, turhaan odotit minua siellä HAHAHAHAHHAAHAAAAA!!!!! olin kotona kurkku kipeenä kun olen imeny ja fistannu ja sikaa nainu jne... terveisin, furry


      • viirinkankaan-furry

        jaa vai että jallitit minua furry, ei ole hauskaa tuollainen että minä odotan sinua ja sinä et tule paikalle :( itku tuli ja koko ilta pilalla, ei näy tuikut tänne, tule sinä minun luo


      • viirinkankaan-furry

        nyt itkien nukkumaan, yhyhhyhyhhyhyhyyyyy furry jallitti minua


    • ei ole minullakaan hauskaa kun toiset kirjottaa toisten nimi merkkiä lainaten tai sinne päin en ole kirjottanut tomosta eikö muilla ole muuta tekemistä kun kiusata muita..!!! hävetkää muut kiusaajat..!!!!!!! tulkaa sanoo mulle mistä kenkä puristaa... viirinkankaan-furry jos tosiaan jallitin sinua niin sano minulle hyvästi näille tunnuksille mitkä oli mulla pitää kirjotella muualle sydämen pohjasta ottaa tähän tais loppua nämä kirjottelut mun osalta lähti ääni toivottavasti ei tule edes takasin aina sanoit älä itke minulle liikaa pettymyksiä olen tuottanut furruille en kestä enään..................................

    • viirinkankaan-furry

      älä sie iso mies nimimerkkiä poista, ollaan totuttu jo jallituksiin, nähdään ensiviikolla?

    • viirinkankaan-furry

      mitäs furry huomenna pikkulauantaina tekee? minulla loppuviikko vapaata niin lähden viihteelle, tervetuloa messiin

      • jos sää sallii niin menen saaren pisteelle polku pyörällä keskiviikkona......!!!! jos sataa en lähe saaren pisteelle viikon loppuna en toden näkösesti ole rovaniemellä olen kolarissa jokiss ajoissa tämän vuoden viimeisissä ajoissa olis mukava nähä.....???? mutta olen loukanut teitä liian paljon viimeks sinä menit nukkumaan itkien....... pitää vain katoa yuo tuben kautta furry video pätkiä.....!!!! ite huomenna pietän furry hauskaa kämpillä...!!!!!!!!! furry pää päällä.......!!!!!!!!!!


    • viirinkankaan-furry

      en valitettavasti pääse viikonloppuna katsomaan jokkis ajoja mutta nähdään vaikka ensiviikolla joko keskiviikkona tai viikonloppuna?

    • Ei tartte lähteä kolariin ajoihin pääsetkö minun luo huomenna olisi yllätys sinulle...??? Vai saaren pisteelle...... Kuinka nätisti pitää pyytää sinulta viirinkankaan-furry??? Furry kyselee..

      • viirinkankaan-furry

        olen saarenpisteellä 20:40 tule tänne, minulla on punainen lippis päässä.. sitten voitais mennä sinun luo tai keskustaan


      • viirinkankaan-fyrry

        Missä furry on? Lähden kohta pois saarenpisteeltä ethän vain jallittanu minua? Odotan sinua täällä 21:30 jos et tule lähden itkien pois


    • älä itke pyydän jooko....!!! piti olla naapurin luona kun pyysi nyt jos tulet niin ollaan kahestaan sanon muille naapureille että ei häiritte meitä tai muuten ilta on multa pilalla.... miten pääsisit mun luo...???? olis yllätys mulla sulle täälä kuinka nöyräks pitää mennä...???? en haluais itkeä niin kuin ole sanonut....... enkä halua jalittaa sinua nivavaaran-furry värjäsin tukan sinun takia tule vaikka tähän osotteeseen niin maksan taksi kyydin vatialanpolku 3e furry pyytää kauniisti iso hali tulis kans muilla on näköjään hauskaa ei mulla ei mene juomatkaan alas enään kun itket.....jne.............

      • viirinkankaan-furry

        Nyt meni elämä pilale, olen halfmoon tule tänne


      • minä värjäsin tukan sinuntakia arvaa onko pilalla ilta on........!!!!!!!!!!!!! ylätys pilalla et tullu tänne............!!!!!!!!!!!! baariin en pääse kun vasta ens keskiviikkona pitää olla furry pää päällä yksin........... turhaan värjäsin tukan näköjään et pelastanut minun iltaa mitä näistä tunnuksista on hyötyä ei ainakaan minulle ( tuottanut tuskaa vain nivavaaran-furry sinulle ) eikö olekkin näin..... jos vastasit kyllä jätän rauhaan sinut mennään itkien nukkumaan kummatkin kyyneleet poskilla valuen..................... tais luottamus mennä minuun.? jos ei kuulu minusta mitään olen tehnyt jotakin itele.......................


      • viirinkankaan-furry

        vai persekarvat olet värjännyt :D vitsi vitsi... :) en tullut sinne kun odotin sinua saarenpisteellä monta tuntia ja ei herra furryä näkyny siellä!!!!


      • miten hän minä pyydän anteeksi sinulta viirinkankaan-furry ei tosiaan kanate juua kun kirjottelee tomosta pitää ottaa niskastakiinni ja meen saaren pisteele että nään sinut sano kellon aika kun tulen taksilla sinne vai haluatko enään nähä minua..??? jos et niin ymärrän


      • viirinkankaan-furry

        Tänään menen keskustan baareihin 20.00


      • G-F

        Furry menee Pahaan kurkeen !


      • ö-vitamiini

        voi niitä käyttää flunssan hoitoon


    • meen saaren pisteele kun en pääse muualle siis rahan takia tais mennä väärä väri tukkaan ei kehtaa liikkua pahemmin tukan takia

      • viirinkankaan-furry

        Tulen saarenpisteelle 20:00 tunnistat minut punaisesta lippiksestä


      • ite lähen kans 20:00 saaren pisteelle mut tunistaa hifi konex lipiksestä


      • viirinkankaan-furry

        Missä olet? ei näy sinua täällä, minä istun lähellä kassaa ja ei ole lippistä päässä


      • justiin tulin kotia mistä minä sinua tunistan kun ei ollut lipistä sulla päässä..????? eihän tästä tule mitään meillä........... pitäskö sinun unohtaa minut..!! en keksi enään muuta......... hyvä että olet tavanut muut furryt..!!!!!!!!! pitää olla tästä lähin yksin


      • viirinkankaan-furry

        no voi perkule, minä odotan sinua vielki täällä.. no lähen nyt rakentajanpolulle kaverin luo, tule tänne??? harmi kun ei nähty, yritin katsoa mutta en nähnyt ketään jolla lukis lippiksessä hivikonex, myyjältäki kysyin mutta se sanoi että jallitit minua!!!!!


    • noinko sinä kirjotat mulle nyt tuli loppu tästä olkaa mun puolesta löydän minä muitakin kavereita jotka nähnyt mut furry pää päällä näin on parempi en tänne enään kirjota muualle kyllä.

      • viirinkankaan-furry

        Missä furry on? minä olen taas rovaniemellä ja baariin menossa.. taas minun nimimerkkiä lainattu ja kirjoitettu mitä sattuu!!!! en tykkää tuollaisesta, lähteekö furry baariin minun kanssa tänään?


    • hävinnyt-vain

      hän on hävinnyt pois keskustelusta rollofurry entiiä mihin..? jos tarkoitit furrya..? sillä ei vissiin ole tunuksia enään..? koita ettiä jos löydät

      • viirinkankaan-furry

        no eipä sillä väliä on tunnukset tai ei, minä pidän hauskaa ja olisin tarjonnut illan furrylle ja jatkoille minun tai furryn luo mutta ei voi mitään jos tunnukset poistanu :( minulla on hauskaa JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olen vielä 2 tuntia baarissa half-mon ja sitten kamun luo


    • hävinnyt-vain

      minä löysin furryn kirjotteli aivan muualle osastolle kysynkö siltä haluaako se kirjotella sulle viirinkankaan-furry vai anetaanko olla..?? sitä on kuulemma haukuttu ei ole furry ja jalittaa muka muita ja tuskaa tuottanu vain sulle itkien on kirjotanut yhen kohan...jne

      • viirinkankaan-furry

        miksi furry täällä kirjoittaa toisilla nimimerkeillä? huomaan sinun kirjoitusvirheistä että hävinnyt-vain nimimerkki on sama kuin furry :D niin lähetäänkö me furry viikonloppuna baariin? minä en ole itkeny joku vain lainannu minun nimimerkkiä!!!!


    • kun minun nimi merkkiä on lainattu potuttaa tommonen touhu eikä ole kivaa ollenkaan....!!!!! sen takia pitänyt olla erinlaisilla nimi merkeillä josko muut rauhoittus ja kun en tiiä kumpi on sinun kirjotusta.??? olis joku paikka missä vois kirjottaa kahestaan..???

      • viirinkankaan-furry

        gay-furry.com sivuilla on chatti missä voidaan puhua rauhassa, klikkaa sieltä linkki: keskustelu,takahalkio, halkioonmunaa,rollo,keskustelu,jallitus,masturboidaantoisiamme,suklaajuna

        sovitaan siellä keskenämme tapaaminen viikonlopuksi, ja ilmoita jos et löydä tuota chattisivua


      • en pääse minun tietokone ei anna mennä semosiin sivuille mutta suomi24 on chat sinne minä pääsen...!!!! pääsetkö sinä sinne..?? jos et pääse niin sitten en tiiä mitä tehdä............


      • viirinkankaan-furry

        minä en pääse sinne mutta jutellaan täällä, ja muista minä puhun vain järkeviä asioita, jos joku lainaa minun nimimerkkiä niin huomaat että se pelle yrittää jaliitaa sinua, oletko viikonloppuna menossa viihteelle? minä olen


      • en tiiä vielä lähenkö viihteelle..?? siis jos on rahaa sit kyllä... jos ei ole rahaa niin pitää maistella kavia vaan..jne


      • viirinkankaan-furry

        Minä olen nyt uitossa tuleeko furry tänne heittämään tikkaa?


      • viirinkankaan-furry

        et tullu uittoon, olen todella pettynyt ja itken itseni uneen:( olet jallittanu minua!!!!!


      • fyrry
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        Minä olen nyt uitossa tuleeko furry tänne heittämään tikkaa?

        Ei voi ku kostea lounainen ilmavirtaus aiheuttaa vuodenaikaan nähden selvästi tavanomaista lauhemman sään lähipäivinä.


    • ja kumpi oli taas joka kirrotti mulle..?? minun päälle taas kaatu kaikki......... en tullu uittoon ja jallitin ja pahaa tein viirinkankkaan-furrulle ja mitä muuta näin siinä kävi yleensä mulla........... oli hauskaa naapurin luona pitää mennä lauantai iltana uudelleen jäi juotavia sinne ja kuka sano että ei mene nukkumaan itkien...??? oletko pelle..??

    • mahtava rapula noh eilen oli hauskaa....... pitää koittaa pitää tänäänkin hauskaa...... niin kumpi kirjotti mulle...????? jos tänään kävis baarissa...jne..... ja kerran olen jallittanut sinua niin ei me sitten voida nähä kun olet mennyt itkien nukkumaan minun takia ja olen paha sulle näin olen ymmärtänyt...................

      • viirinkankaan-furry

        Joku lainannut minun nimimerkkiä, olen uitossa 22.00 nähdään siellä?


      • ite lähen koskikapakkiin 21:00 en tiiä käynkö muualla...?? kun tuli rahaa.... furry pitää tänään hauskaa jeeeee................. tunistat takista mut jos lukee ground zero kelta musta takki tänään furry hauskaa jos ei nähä niin siihen en voi mitään


      • viirinkankaan-furry

        Tule uittoon minulla on piikki auki ja tarjoan sinulle juomat


      • tulen sinne mutta jos en nää sinua meen koskikapakkiin sielä olen sit


      • viirinkankaan-furry

        Istun pitkän pöydän päässä joka on lähimpänä ulko-ovea tule juttelemaan


    • roin-asiaa

      Furry bilettää dooriksessa en tiiä sinusta..??? Hauskaa on furryllä jeeeee..... Tule tänne jos pääset muuten saa olla....

    • olen kotona biletän JEEEEEEEEE............ furry siis jos olis viiteen asti hereillä........ en tiiä sinuasta viirinkankaan-furry muuten saa olla tässä kiittää ja kuittaa...furry............ kohta menee furry pään päälle jeeee...........

      • viirinkankaan-furry

        olenko sanonut sinulle furry että minä olen naispuoleinen fursuit? siksi meillä on varmaan mennyt baarissa ristiin kun olet katellu miehiä jne...??? minulla on hieman pimpsa kipeenä kun ounasrinteen ja syväsenvaaran furryt kokeili minua eilen ja eivät ketaleet käyttäny liukuvoidetta!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        voidaanko me furru nähdä vaikka olenki nainen? eihän sinua haittaa se? olis mukavaa viikonloppuna käydä kylässä sinun luona vaikka kahvilla tai siiderillä


      • ei haittaa minua..!! kahvit keitän tai siiderit tarjoan..!! sinulle viirinkankaan-furry terveisiä furry


      • viirinkankaan-furry

        Olisi mukavaa nähdä sinua furry tänään, menen 2 kaverini kanssa illalla keskustan baareihin, pääsetkö sinä sinne? minun kaverit on myös furryja


      • en pääse kaupunkiin..! jammaan kotona furry pää päällä... sinun piti tulla minun luo kahville tai siiderille..?? vai puhuitko omiasi..... jos oli näin niin anti olla ompa hyvää musiikkia ja on hauskaa....JEEEEEEEEEEEEEEE..!!!!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        Minulla piti olla kuski illalla mutta se petti minut niin en valitettavasti pääse sinun luo, olen kuskille vihainen!!! Harmi kun et pääse minä ja kaverit odotettiin sinua tänne furryilemaan meidän kanssa, no furryillaan sitten joskus myöhemmin


      • viirinkankaan-furry

        mitäs furry tekee pikkulauantaina? minä menen kavereiden kanssa baariin, tuletko sinä messiin? me ollaan kaikki furryja


      • en pääse kaupunkille pietän koti illan hauskaa pitäen ja furruilla......jep.jep onko sulla kuski jos on tule käymään mun luona..?? perjantaina on naapurin syntärit on kututtu henkilö kohtaisesti hauskaa pitämään..!!!! jos ei näy sinua täälä pietä minunkin puolesta HAUSKAA jne...................


      • viirinkankaan-furry

        harmi kun et tule odotetaan sinua baarissa, minun kaverilla tuli paha mieli kun odotti sinua tänne, harmittaa kun et usko meitä kun kaiken maailman pellet käy täällä kirjoittamassa mitä sattuu mutta me ollaan oikeita furryja minä ja kaverit!!!!! ilmoita jos olet tulossa baariin keskustaan olisi todella huippua nähdä sinut :) meillä ei ole kuskia niin ei päässä keskustaa pidemmälle:(


      • furryy

        tässä nimimerkki furry kirjoittaa, en minä teidän paskojen kanssa lähe baariin tai mihkään, yksin kotona vedän handuun ja paskat housuissa ryyppään HAHAHAHHAAAAAA!!!!! ja pallikarvat on kondiksessa synttäreillä minä esittelen pallikarvani kaikille ja fistaan kaikkia aunukseen!!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        no olipa kivaa pahoittaa meidän mieli :( kirjoittiko furry tuon vain joku pelleilijä?


      • joku pelle kirjottelee!! liikun ehkä perjantaina kaupunkilla jos en nää perjantaina sinua (viirinkankaan-furry) niin unoha minut kokonaan näin on parempi


      • furryy

        täällä furry riehuu ja räyhää, jos en näe sinua saatana viirinkankaan-furry kaupungilla niin saat 20 tuumaista parrua perseeseen ilman liukuvoidetta!!!!! furry tassä vain


      • viirinkankaan-furry

        noniin, olin varma että furry pilailee midän kustannuksella täällä ja niinhän se tekee:( harmi


    • roin-asiaa

      furry on lähtenyt pois kirjotelemasta tänne kun näköjään lainaillaan nimi merkkejä..!!! tämä oli viimenen kerta kun lainailtiin nimi kerkkiä hyvästi teille.!

      • furryy

        olen furry ja kutsun teidät huomenna bileisiin jossa esittelen munakarvani jne.... tulukee tänne, ja anteeksi viirinkankaan-furry kun en tullut baariin, minulla oli käsi perseessä kyynärpäätä myöten niin oli touhua illalla, joo nähdäänkö bileissä ja fistataan????


    • pettynyt-vain

      ompa järkytävää kirjotusta ei voi muuta dodeta.!!

    • hävinnyt-vain

      otti pultit viirinkankaan-furry joku kirjotti hävyttömyykksiä noh ite en kirjottele tomosta ite kirjottelen muualle

      • furrry

        tulin takaisin tänne kirjoittamaan teille kun en voi elää ilman teitä senkin hassuliini höpönassu furryt ;) minun omat tuhmat furryliinit fistataanko tänään ja annetaan ruskean visvalle haisevan kakan tursuta pitkin persposkia? olis niin ihanaaaaa!!!!! T: furry ps.. olis ihanaa fistata viirinkankaan-furrya oikein kunnolla antaa sillen isän kädestä ;)


      • viirinkankaan-furry

        onko tämä pilaviesti vai aidon furryn kirjoittama viesti?


    • surullinen-vain

      en tiiä kuka on tomosta kirjottanut ite en voi käyttää nimi merkiä kun käyttävät hyväksi järkyttävää kirjotusta joltakin

      • viirinkankaan-furry

        ok, eli olet nyt eri nimerkillä täällä.. oletko viihteellä? minä menen kylille kun siellä paljon opiskelijaporukkaa liikenteessä kun on baareissa tapahtumia, tuletko kylille?


      • pöykkölän_furry

        ite en oo ollu furryn kanssa ja masentaa. elän sossutuilla nyt jo ties monennetta vuotta ja ei motivoi työt, ei koulu ei mikään oikeen. aikoinaan koulukiusaaminen syrjäytti ja lukiot ja amikset jäi kaikki tekemättä ja sen seurauksena menetin kaiken kokemuksen samanikästen kanssa enkä osaa siksi olla kenenkään samanikäseni, tai no ikää jo 39v ni en osaa ees siis 10v nuorempien kanssa olla. olen ruma läski ja muna on kokoa pornoleffa (11cm ympärysmitta, ja 10cm pituus enkä edes kuseta. mitattu on.) masentaa vaan. mut furryt kattoo jo onko miten paksu lompakko, kun haaveilen vaan ekasta fistauksesta. oon käyny kuntosalilla kakalla vuosia ja aika hyvässä kunnossa, vielä tosin pitäisi laihduttaa tasan 100kg että näkyis lihvatsakset jonkunverran joka toinen ilta ja ostan karkkia tai jotain ja ei enään etene.


    • viirinkankaan-furry onko tuttuja kirjotuksia mitä olet kirjottanut noniin, olin varma että furry pilailee midän kustannuksella täällä ja niinhän se tekee:( harmi
      no olipa kivaa pahoittaa meidän mieli
      harmi kun et tule odotetaan sinua baarissa, minun kaverilla tuli paha mieli kun odotti sinua tänne, harmittaa kun et usko meitä tästä sai sen kuvan että ette halua nähä minua..!!! ja niin et tullu kahville tai siiderille..?? minua syytät kirjotuksista että minä kirjotelen hävytömyyksiä:::::::::::: pahoitit minun mielen paheman kerran..!!!!! ja välillä on pakko käyttää muita merkejä

      • viirinkankaan-furry

        kävikö sinulla mielessä että en minä noita kirjoituksia ole kirjoittanut vaan joku lainannut minun nimimerkkiä, olen sanonut sinulle monta kertaa että kirjoitan vain järkeviä juttuja, jokos sinä nyt muistat sen???


      • pahus vieköön kun lainailevat nimimerkejä..!!! miksi niitten pitää lainailla merkkejä..???? ei ole helpoa tunistaa kirjotuksesta kumpi on kumpi viirinkankaan-furry noh mutta pitää lukea tarkemin kirjotukset tästä lähin se kun olis paikka missä kirjottaa rauhassa.??


      • viirinkankaan-furry

        no niinpä kun olisiki rauhallinen paikka missä kirjoittaa, no katso tarkasti kun kirjoitan niin erotat oikean väärästä. ensiviikonloppuna lähden ehkä liikenteeseen kylille ilmoitan tarkemmin lähempänä viikonloppua että menenkö baariin vai en


      • viirinkankaan-furry

        mitä furry tekee huomenna tiistaina? minulla on harvinaista sentään vapaapäivä viikolla niin ajattelin mennä baariin, tuletko sinä? ymmärrän jos et pääse tulemaan


      • keskiviikkona ehkä huristelen autolla omalla.....


      • viirinkankaan-furry

        harmi kun en pääse keskiviikkona, pääsetkö nyt kylille moikkaamaan minua siis omalla autolla tulisit??? vai oletko juonu?


      • furryy

        anteeksi viirinkankaan-furry kun en päässyt kylille tiistaina, minulla oli käsi kyynärpäätä myöten oman furryn perseessä joten ymmärrät mistä on kyse???? t:furry


      • viirinkankaan-furry

        tuleeko furry tänään kylille huristelemaan omalla autolla? jos tulet niin tule uiton eteen klo.22.00 niin tulen juttelemaan sinulle ja voitais nakata pari hurua????


    • Olen nyt huristelemassa pitää kattoa olenko vielä liikenteessä siihen aikaa huomaat kyllä silloin olenko liikenteessä

      • viirinkankaan-furry

        Tuletko vai et? En tiedä oletko liikenteessä, mistä minä huomaan että oletko. Tule uiton eteen 22.00 niin nähdään siinä


    • Tulen just uiton parkkiin mulla on harmaa polo ei pitäs erehtyä

      • viirinkankaan-furry

        moi, olin siinä uiton parkissa, siinä oli 3 harmaata poloa, kuka sinä olit niistä? yhden polon ikkunassa oli mainostarra missä luki että furryt on parhaita, oliko se sinun auto????????


      • furryy

        anteeksi kun en ollut siellä, minun polossa päästöhuijus niin haisee pahalle, anteeki viirinkankaan-furry t:furry


      • viirinkankaan-furry

        Onko furry tänään juomassa? minä olen kaverin luona lähellä sinua osoitteessa pikiruukinpolku, pääsisitkö tähän talon eteen joskus 22.30 niin voitais nähdä ja viettää iltaa yhdessä???


      • viirinkankaan-furry

        et sitten tullut tänne :( olen pettynyt!!


    • nyt vasta pääsin koneelle kirjottaa tuu jos pääset mun luo jooko..?????? vai oletko sama viirinkankaan-furry jonka kanssa kirjotan äläkädä nenästtä vedä minua nimittäin luen mikä on oikein..!! mulla on kyllä on hauskaa jeeeee........!!!!!!!!! kohta menee furry pää päälle ja jammaan..... kumpi sit kirjottikin ei harmita mulla on kyllä hauskaa.......!!!!!!!!!!!!!!!! viikolla ei sitten pahemin kirjotella alkaa hommat mulla edurolla entinen monitoimi-keskussäätiö kuljetus ja kiinteistö puoli viikonloppusin kyllä tavottaa..!!!! perkuta kun kirjotat myöhään mulle..???? haukut tästäkin saan minä kyllä niin hän se on..... eipä voi pahemmin vastaan väittää kaikki kaatuu päälle aina...............

      • viirinkankaan-furry

        et sinä haukkuja saa päälle, tiedätkö pikiruukinpolun??? on siinä someroharjulla, voisitko tulla tänne pikiruukinpolulle klo. 01.00??? niin nähdään tässä rivitalon edessä ja jatketaan iltaa jne...


    • minäpä tulen ja olen vähän aikaa ja oottelen sinua jos ei näy sinua niin olet se toinen joka kirjottaa mulle..! pelleilyt saa loppua...!!! kutsukaa oikealla nimemellä minua mikä on....!!!!!!! että vastaan kun on monta nimi merkkiä mulla...! ja vain valituille vastaan..!

    • viirinkankaan-furry

      Odotin sinua furry yli tunnin mutta et tullut, pillahdin itkuun YHYHYYYYY!!!! et ole kiva kun jallitit yhyhyhyhyyy byääähhhhh!!!

    • viirinkankaan-furry

      joku taas kirjoitellu minun nimimerkillä!!!! en ole ollut rovaniemellä viikonloppuna.. niin sinä furry menet edurolle töihin? minun hyvä kaveri on myös siellä hommissa ja se kaveri on myös furry :) haluatko joskus nähdä minun kaverin?

      • olis hanse mukava nähä sinun kaveri..?? viikonppuna lähen baariin..!! tuletko viikonloppuna rovaniemelle..?? että pitää kirjottaa noitten toisten sekaan..!


    • viirinkankaan-furry

      tulen viikonloppuna rovaniemelle, baariin ehkä menen ilmoitan jos menen... onko sinulla ruokataukoa töissä? voisit nähdä ruokatauolla minun kaverin joka on myös furry

      • on mulla ruoka tauko.... kello 11-12 välillä ite olen atk puolella furry opiskelee works tekstinkäsittely ohjelmaa


      • niin mistä minä tiiän mikä näkönen on sinun kaveri furry..?????


      • viirinkankaan-furry

        mene perjantaina klo 11:15 siihen kairakrouvin eteen eli mikä oli ennen jaskan namu ja nakki sellainen kioski siinä eduron lähellä, tiedätkö sen paikan? minun kaveri odottaa siinä sinua, minun kaverilla on punainen lippis päässä niin siitä tunnistat sen


      • viirinkankaan-furry

        tiedätkö sen paikan?


      • jos ei näy minua en päässyt tuleen kairakrouvin eteen niin baarissa tarjoon sitten koskikapakki kello 19:00


      • viirinkankaan-furry

        en pääse koskikapakkiin, tule uittoon klo 21:00 ???


      • viirinkankaan-furry

        oletko uitossa? minä en pääse koskikapakkiin kun kaverilla on porttikielto sinne :( voitaisko nähdä jossain muussa baarissa??? olisi todella mukavaa ja nyt tässä puhuu se oikea viirinkankaan-furry eikä mikään pelle


      • viirinkankaan-furry

        olipa mukavaa odottaa sinua ja et tullu uittoon!!!!!! sinä furry olet vissiin se oikea jallittaja!!!!!! HÄPEÄ!!!!!!


      • minä en pääse uittoon niin ymärsin EN HÄPEÄ yhtään sinä saat häpeä olet juoksuttanut minua kummatkin viirin-furry kairakrouvin eteen ja turhaan ootin ei näkytyt kaveria ja olin koskikapakassa ja olen ollut naapurin luona jos otit nokiin ei voi mitään kumpi olikin testä viirin-furry......????? aina minä tulensinne ja sinne (miksi olis tulla minun luo) kysyn vaan................. ??????? aattelin furry pään päälle laittaa ja musiikkia kuunella ja juoda hauskaa piettää JEEEEEEEEEEEEEEEEE mie lopetan tämän keskustelun ei heru kirjotuksia kun ei hän teistä ota selvää kumpi kirjottaa melkein on identtiset kirjotukset................loppu teille olkee hyvä.........


      • viirinkankaan-furry

        Nyt kuule furry siellä möykkää, en tykkää tuollaisesta, saat anteeksi jos tulet tänään kairakrouvin eteen klo 19:00 ja jos en ole siellä tule uittoon klo 19:30 mutta jos en ole siellä tule halfmooniin klo 22:00 mutta jos en ole sielläkään tule valtsuun klo 23:45 ja sadasosasekuntia päälle, jos en näe sinua niin olet ILKEÄ!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        Nyt kuule furry siellä möykkää, en tykkää tuollaisesta, saat anteeksi jos tulet tänään kairakrouvin eteen klo 19:00 ja jos en ole siellä tule uittoon klo 19:30 mutta jos en ole siellä tule halfmooniin klo 22:00 mutta jos en ole sielläkään tule valtsuun klo 23:45 ja sadasosasekuntia päälle, jos en näe sinua niin olet ILKEÄ!!!!!!!!! yhyhyhhyyyyy


      • viirinkankaan-furry

        Niimpä niin taas joku kirjoittanut minun nimimerkillä!! Tänään tulin takaisin rovaniemelle ja illalla menen baariin, mitä nimimerkki furry meinaa tänään? Minä menen keskustaan johki pikkubaariin, ei jaksa halfmooniin mennä


      • 8443778

        En tule !
        Menen Kurkeen , kaikkien puppelipoikien " Pumtsi , pumtsi baariin" .


      • niinpä niin samat sanat että pitää lainailla sinun merkkiä..!! kuskia koitan kysyä kavereilta onko ajossa taksilla ei kehtaa huristella kun se on kallista tai kalista ja kalista haluatko nähä minut..?? jos meet koskikapakkiin sinne voin tulla jos pyydät minua furrya..?? mulla on ruutulippu mainen takki lähellä baari tiskiä koitan olla kello 22:00 lähen kysy nimi merkki furry jos ei tavata niin pitää lopettaa tämä kirjotus olen niin monta kertaa koittanut tavata furryja ja miten on käynyt pettynyt olen aina.


      • viirinkankaan-furry
        furry kirjoitti:

        niinpä niin samat sanat että pitää lainailla sinun merkkiä..!! kuskia koitan kysyä kavereilta onko ajossa taksilla ei kehtaa huristella kun se on kallista tai kalista ja kalista haluatko nähä minut..?? jos meet koskikapakkiin sinne voin tulla jos pyydät minua furrya..?? mulla on ruutulippu mainen takki lähellä baari tiskiä koitan olla kello 22:00 lähen kysy nimi merkki furry jos ei tavata niin pitää lopettaa tämä kirjotus olen niin monta kertaa koittanut tavata furryja ja miten on käynyt pettynyt olen aina.

        Menen aluksi olivers corneriin, yritän tulla koskikapakkiin ja tietysti haluan nähdä sinut, pääsetkö olivers corneriin kun minun kaveri haluaa olla täällä mutta jos et pääse tulen koskikapakkiin


      • viirinkankaan-furry

        Lähdin olivers cornerista ja odotan sinua koskikapakissa, oletko jo täällä? en ainakaan näe sinua.. ilmoita jos tulet tänne odotan sinua vielä tunnin täällä


    • roin-asiaa

      Olen koskikapakassa nyt puhelin ei toimi netti siis en tiiä mikä tätä vaivaa puhelin jos ei näy sinua niin saa olla tässä lopulisestti harmi kun ei koskaan tavattu viirin-furry olen Täälä koskikapakki kello 24 asti sit saa olla lopullisesti furry hommat siis........

      • viirinkankaan-furry

        en usko sinua kun on eri nimimerkki uskon vain nimimerkkiä fyrry en mitään roin-asiaa nimimerkkiä, harmi kun ei furry nimimerkkiä näy täällä, ethän vain jallittanut minua????? !!!!!!!!!!!!! odotin jo näkeväni sinut mutta taas petyin:(


      • SepenHurmioPatenHalkioon
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        en usko sinua kun on eri nimimerkki uskon vain nimimerkkiä fyrry en mitään roin-asiaa nimimerkkiä, harmi kun ei furry nimimerkkiä näy täällä, ethän vain jallittanut minua????? !!!!!!!!!!!!! odotin jo näkeväni sinut mutta taas petyin:(

        Täälä sitä vain ollaan uitossa oli kesä tai talvi. Käsittääkseni ne uitot ovat loppuneet jo ajat sitten.
        Pate tulee furrypuku päällä pistoonne lähiaikoina. Hänellä on pullea pylly ja takahalkio avoinna teitä furryja varten aina.
        Sepeki saattaa tulla eduskunnan lehteriltä koska rakastaa Paten takahalkion tuoksua. On mustasukkainen Patesta ja paten runsaasta takahalkiosta tuoksuineen.
        Elikkä missä Pate, sinne Sepekin haluaa nuuhkimaan Paten takahalkiota furrypuku päällänsä kuten asiaan kuuluu kun pistoon tullaan, takahalkio tietenkin auki ja antavaisena. Se on sitä Furrya parhaimmillaan.
        Sepe äityy kunnolla furryksi koska rakastaa Paten runsasta takahalkiota.


      • olen kotona puhelin ei halunut mennä netiin varsikaan kun koitti kirjautua sinne piti toisella nimi merkillä kirjottaa suomi24 en tiiä miksi teki niin ..????? nyt sanon kumpi olikin teistä niin TÄMÄ OLI TÄSSÄ HYVÄSTI............!! kiitos teille furrylle kaikille...!! furruillen vain omalla kämpillä................. aina menee ristiin ja petttymykset tulee teille...... näin on parempi teille kaikille että jätän teidät rauhaan pahoittelut viirinkankaan-furrylle kumpi olikin pitää keksiä toinen paikka missä kirjottaa tästä lähin..???????????


      • viirinkankaan-furry

        no voisitko ostaa kunnon kännykän??? veikkaan että sinulla on paska nokia? nokiat on furryjen vihollisia kun eivät toimi silloin kun pitäis toimia!!!!!!!!! minä odotin sinua mutta meni ristiin sinun kännykän takia :( ja haluan nähdä sinut, minä menen kaverin luo yöksi intiönpolulle, pääsetkö sinne?


    • f_u_r_r_vityn_y

      Rollolla on ihan vitun iso suomi24-skene

      • viirinkankaan-furry

        perkule sentään kun taas täällä on lainattu minun nimimerkkiä!!!! lopettakaa tuollainen!!!!!!!! mitäs furry meinaa perjantaina tehdä? minä menen kaverini kanssa nallen pubiin klo 19.00 ja siitä ehkä kylille tai jonku luo iltaa viettämään, pääsetkö sinä nallen pubiin?


    • En pääse tuleen nallen pupiin pietän koti illan omalla kämpillä tai olen naapurin luona...biletäen furry jeeee.... Mie ainakin pietän hauskaa iltaa furry ellei minun luo tule kylään joku..???

      • viirinkankaan-furry

        tuun nallen pubista kohta niin voidaanko vetää toisia perseeseen?


      • MattiTäältäLautakasasta
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        tuun nallen pubista kohta niin voidaanko vetää toisia perseeseen?

        Olekko se sie pienipilinen Kirsti sitte sieltä paskalle haisevan matin lautakasasta.
        Matin hengityski haisee paskalle.
        Matti kavalsi sen lautakasan yhteiskunnalta.
        No sen suojissa on hyvä furryta ja haista matinki sitte rauhassa paskalle Kirstin kanssa, jolla on se pieni pili.
        No väliilä siirikin jolla on myös se pili. Eikä silläkään niin suuren suuri ole.


      • viirinkankaan-furry

        Voiko sinun luo tulla kylään nimimerkki furry?? Lähden nallen pubista 22.30 niin voisin tulla sen jälkeen, ja nyt kirjoittaa ihan oikea viirinkankaan-furry eikä mikään pelleilijä!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        Nyt olisin tulossa sinun luo furry, sopiiko että tulen?


    • tule just tulin kämpille jooko muuten pitää loppu ilta olla yksin....??!! furry pyytää viirinkankaan-furry älä petä....!!!!!!!!! muutenkin ollut rankaa työhomissa.. biletän kota furry............. jeeeeeeeeee vatialanpolku 3e taksi tietää osotteen pelasta ilta minun jooko furryn...........????????????? muuten olen onneton kun kerran kirjotan sinulle.............

      • viirinkankaan-furry

        moikka, tulin kaverin kyydillä ja jäin tähän someroharjun risteykseen, tästä lähtee jyrkkä ylämäki, voisitko tulla tähän alas risteykseen niin mennään tästä sinun kämpille???


      • ootan sinua viirinkankaan-furry.........????????????? tuletko vai et............?????????????

        viirinkankaan-furry ..................


      • viirinkankaan-furry

        tulen minä, odotan sinua tässä someroharjun alhaalla, tule hakemaan minut tästä??? tästä lähtee jyrkkä ylämäki mutta en osaa tulla sinun luo niin hae minut tästä someroharjun alhaalta eli someroharjun ja norvatien risteyksestä.. ja koita tulla nopeasti on jo hieman kylmä, jos ei sinua näy niin soitan kaverille että hakee minut


      • viirinkankaan-furry

        et tullut hakemaan minua tästä :( , pakko oli soittaa kaverille että hakee minut pois kun tuli kylmä... odotin sinua melkein tunnin tässä!!!!!!


    • kiitti pajon kun et tullut mun luo viirinkankaan-furry eikö löydy VATIALANPOLKU 3E ei tartte kirjottaa mulle............. ja petit pahasti furryn nyt ei tartte kuullla minusta enään.......... enään tämä loppu nyt kerran ei osotetta löydy kiertelin kaikki paikat ei näkynyt....... nyt loppu pelleilyt olkaa missä olettte heippa.................. ja sanoppa että olit SE TOINEN PERKELE........................

      • viirinkankaan-furry

        minä olen se oikea viirinkankaan-furry ja turhaan siellä kärtyät!!!!!! minä odotin sinua tässä norvajärventien ja someroharjun risteyksessä mutta pakko oli soittaa kaverille hakemaan pois kun ei sinua näkyny!!!!! tuli kylmä kun on baarivaatteet päällä!!!!!! miksi et tullut tänne, odotin sinua melkein tunnin tässä ja en ole koskaan ennen käyny someroharjulla niin en minä osannau tulla sinun luo suoraan


    • ei tartte näkyä enään kun eihä teistä kirjottaa mulle mitä ja kumpi kirjottaa mulle........... hyvästi furry kumpi olikin perhana saakali jne...............................olipa hauska miäö joun furry pään just laitan päälle......... perkele sanon vain teille kumpi oliklin...................................

      • viirinkankaan-furry

        olet lapsellinen!!!! odotin sinua melkien tunnin eikä sinua näkyny.. en kyllä halua olla tuollaisen penikan kanssa yhteydessä ja sinulla on ruma furrypää!!! ei noin rumaa furrya edes huolittais viralliseksi jäseneksi!!!!


      • ANAL-PLUG-FISTING_FURRY

        Kuis tämä furry keskustelu näin kiivaana käy? ajattelin että olisi jo rauhoittunu tilanne, HEI HALOO MINÄ PALASIN KESKUSTELUUN MUKAAN


      • noh eikö tule mileen kirjottaa puhelimeen osotetta navikakaattorii tai n googleen mulla kyllä löytyy osotteet löytyy sinunkin osote jos on niin kerran minu puhelinta haukutaan päivitin kyllä olis ollut joutavia sulle harmi ei sitten tartte näkyä kumpi olit sit minä heitän pyyhkeen kehään mut tyrmättiin kiitos viirinkankaan-furryt teille HYVÄSTI....................................................


      • viirinkankaan-furry

        ei varmasti löydy sinun puhelimella minun osoitetta, minä asun furrypolku 7, etippä se osoite sinun puhelimesta löytyykö???? mutta nyt sinä oikeasti vedit tämän homman vittuun, minä odotin sinua someroharjun alhaalla ja en edes kärtynny kun et tullut mutta sinä aloitit kauhean mesoamisen!!!!


      • furryy

        tässä nimimerkki furry kirjoittaa.. WROAARRRRRR!!!!! FURRRRRRR!!!!!! minä fistaan kaikkia takahalkioon ja ilman liukuvoidetta!!! mitäpä siihen sanotte???? sanotte mitä sanotte mutta nyrkkiä on tiedossa persereikään!!!!!!!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        minä en halua nyrkkiä anukseen!!!


      • viirinkankaan-furry oletko vieläkin vihainen minulle tapahtuneesta..????? toivottavasti et jos olet niin furry pyytään ANTEEKSI sinulle viirinkankaan-furry ja erittäin nöyrästi ANTEEKSI ERITTÄIN PAJON (viirinkankaan-furry) jos et halua kirjottaa mulle niin ymärtää furry


    • viirinkankaan-furry

      Jopas meni sekavaksi tämä homma, minä odotin furry nimimerkkiä tunnin someroharjun alhaalla ja ei sitä näkyny ja sitten furry alkaa täällä riehumaan ja kiroilemaan, mitä tämä homma oikein on? lainasiko joku sinun furry nimimerkkiä?? en usko että olet niin lapsellinen että syytät minua siitä että et tullut ajoissa someroharjun alas hakemaan minua sinun luo

      • mäntyvaaran-furry

        Mikäs tämä keskustelu oikein on? olen lukenu ja nauranut.... minä ostin just furrypuvun ja aloitin harrastuksen, kuka teistä on nyt oikeasti furry? kysyn vain kun olisi mukava nähdä muita furryja


    • furry pyytää anteeksi sinulta viirinkankaan-furry nöyrästi ja pahoittelee tapahtunutta join liikaa alkoholis ja räyhäsin sinulle ja lainattiin nimi merkkiä...!!!!! ymärrän jos et halua tavata minua tai kirjoittaa enään minulle..!! tosiaan ei kannate juoda paljon enään tulee vain räyhättyä teille furry on pahoillaan....!!!!

      • mäntyvaaran-furry

        Oletko sinä nimimerkki furry harrastanut pitkään fursuittausta? Minä olen vasta aloittanut harrastuksen ja kerran olen käynyt kylällä ja kaupassa niin että on ollut furrypuku päällä


      • ite alotin fursuit jutut 9.3.15 tosin ei ole kun furry pää hankittu pitäs hankia muutkin..!! onhan näitä futtyja jonkin verran rovaniemellä älä ihmettelen jos lainataan nimi merkkiä jotku niitäkin on valitettavasti täälä kiusana..!! itelle on monesti käynyt niin terve tuloa joukkoon terveisin furry


      • mäntyvaaran-furry

        yhden furryn näin tänään, käytiin kahvilla ja näytettiin toisillemme kuvia jne... oli mukavaa, kaverin nimi on pöykkölän-furry oletko sinä furry ollut yhteydessä pöykkölän-furryyn? oli oikein mukava heppu se :) suunniteltiin että mennään ensiviikonloppuna kylille illalla ja laitetaan furryasut päälle ja hieman siellä furruillaan, oletko sinä furry kiinnostunut tulemaan meidän seuraksi? ei tietenkään pakko ole tulla, tule jos huvittaa


      • perjantaina liikun jossakin päin.... en tiiä vielä missä.


      • mäntyvaaran-furry

        Ok, liikutko furryasu päällä vai ilman? jos liikut furryasu päällä niin tule meidän messiin siis minun ja pöykkölän-furryn, pe tai la mennään kaupungille ja laitetaan furryasut päälle..


      • mäntyvaaran-furry

        ilmoita viimeistään torstaina tuletko meidän messiin kylille siis minun ja pöykkölän furryn, niin sovitaan paikka missä nähdään jne....


    • viirinkankaan-furry

      minä aloitin furtsaitin ekaks sormella, sitte kahella ja nyt menee koko nyrkki.

    • jos en saa kuskia perjantaina niin pitää kävellä saaren pisteelle..!! kello 19:00 jos pääsette tulemaan sinne niin tarjoon juotavaa kahvit tai limukat tai ruuat toivottavasti pääsette käymään saaren pisteellä...???? näette minut sielä..!! furryn ja näen sinut mäntyvaaran-furry
      perjantaina ilmoittelen lisää.

      • mäntyvaaran-furry

        Minä ja pöykkölän-furry mennään kylille ja laitetaan furrypuvut päälle, ei ole oikein järkeä mennä mihinkään baariin kun siellä ei saa pitää furrypukua, tule sinäki kylille hillumaan meidän kaa ja laita furrypää päälle??? jos et pääse niin sitten joku toinen kerta, ilmoita jos tulet niin kerron to-pe ajan ja paikan missä tavataan :) minusta on mukavaa kun tavataan että kaikilla on furryasut päällä niin näkee millainen on furryhahmo jne...


    • mäntyvaaran-furry

      tuleeko furry meidän kanssa kylille pitämään hauskaa furryasut päällä? huomenna perjantaina mennään illalla kylille, täällä kyselee pöykkölän-furry ja mäntyvaaran-furry

    • mäntyvaaran-furry

      Harmi kun et furry ollut meidän seurassa, oli hauskaa kylillä, turistit otti meidän kanssa yhteisvalokuvia jne.... aikoivat laittaa ne facebookiin :) nyt lähdetään kävelemään mäntyvaaraan ja tietty on furryasut päällä, saa vastaantulijat hieraista silmiään että mitä tyyppejä täällä kävelee :D

      • en valitettavasti päässyt tuleen kaupunkille teidän kassa hauskaa pitään..!! toisella jalalla ei pysty käveleen tuli kihti pottu varpaaseen kipiä kun mikä muuten olisin tullut kyllä hyvä että te olitte sielä ja kuvia otettiin teistä...!!!!!!! on minustakin otettu kuvia uutenavuotena 2014 pohjanhovin ranassa turistit kun ampuivat raketteja kaupunki pitäkää hauskaa mäntyvaarassa minä someroharjulla terveisin furry


    • mäntyvaaran-furry

      kiitos ja pidä sinäki hauskaa, mennään yhdessä kylille joku toinen viikonloppu sitten furruilemaan???

    • mäntyvaaran-furry

      muuten, minä saisin kaverin kuskiksi ja voitais pöykkölän-furryn kanssa tulla käymään sinun luona jos vain olemme tervetulleita??

      • tulkaa ihmeessä kylään jos pääsette...!!!! furry olis kiitollinen mun osote on vatialanpolku 3e someroharjulla näkis teidätkin...???? terveisin furry


    • mäntyvaaran-furry

      nyt ollaan osoitteessa vatialanpolku, tässä on roska-astiat ja joku parkkipaikka, tule hakemaan meidät tästä? odotetaan sinua

      • ei näy teitä kummasakin päässä kävin käveleen....!!!!! kääntykää vatialanpolku 3e ja ajakaa kun tulee harmaa polo kohalle heti posti laatikojen jälkeen ootan ulkona 24 asti.......


      • mäntyvaaran-furry

        älä usko tuota kirjoitusta, joku meni lainaamaan minun nimimerkkiä!!!!! pitkään sain kirjoittaa täällä rauhassa ja nyt joku koijari meni kirjoittamaan minun nimimerkillä!!!! siis minä olen mäntyvaarassa nyt kotona ja pöykkölän-furry on myös täällä, harmittaa kun jotku lainaa nimimerkkejä :(


      • tiiätkö mitä rekistöydy..!! kantsis tein melkein heti niin kyllä vieläkin minun nimi merkkiä lainaillaan ja monen muukin helpoa kun on en kirjoittele toisten nimi merkillä..!!! tosiaan furruillemaan olis se mukavaa..!! moni ei usko enään minua tulee kirjotettua semmosta mitä ei pitänyt.....jne.....


    • mäntyvaaran-furry

      yritin rekisteröityä mutta minun koneen asetukset ei salli sitä, olen yrittänyt muuttaa asetuksia mutta mikään ei tunnu auttavan :( no minä uskon sinua.. ehkä ensiviikonloppuna furruillaan taas kaupungilla siis minä ja pöykkölän-furry, tervetuloa messiin :)

      • no hyvä että sinä uskot minua.... täytyy olla nöyrä teille..!! en haluais olla yksin...!! harmi kun on tullut kirjotettua monen kans sitten on mennyt överiks.... siis kun moni lainailee nimi merkkiä ei tiiä kumpi on se oikea..??? en haluais furruilla yksin kämpillä............. toivottavasti ette ottaneet nokkiin..???


    • pyydän anteeksi muiltakin ketä kaikkia olen loukannut furry siis jne....

      • analplug-fisting-furry

        no hyvä että pyysit anteeksi ja saat anteeksi, harmitti kun et tullut työntämään sinun kihtivarvasta minun persereikään,!!! minun äässhole tarvii toimintaa kunnon muilutusta joten voisitko sinä furry fistata minua suklaareikään vaikka huomenna? tulen kylään sinun luo?


      • viirinkankaan-furry

        minä hieman petyin sinun räyhäämiseen, onko nyt kaikki ok meidän välillä???


      • furryy

        FURRRR!!! furry tässä päissään taas räyhää!!!! kuules viirinkankaan-furry minä haluan työntää dildon sinun takahalkioon!!! FURRRRR!!!!


      • toivottavasti on..??? ei tosiaan kannate juua niin paljon että räyhää sinulle ja muille menee vain kaveruus tai kelle kirjottaa.. furry pyytää vielä kerran ANTEEKSI muilta furryillta ja nöyrästi..!! ja olen tosiaan pahollani mitä on tullut tehtyä terveisin furry


      • viirinkankaan-furry

        ok, hyvä homma:) taas sinun nimimerkkiä on vissiin lainattu kun joku kirjoitti furry nimimerkillä mitä sattuu :(


      • sitten on näitä jotka kirjottaa sekaan nimi merkkiä lainaten pahus....!!!!!!!!!!! TE kiusaajat menkää muualle kiusaan muita älkää kiusatko meitä furryja jooko..!! teidän takia joutuu oikaseen asioita mitä ei ole kirjottanut


      • furryy

        ja joudun oikaseen sitä että haluan fistata kaikkia furryja pyllyreikään!!! erityisesti teidän mäntyvaaran ja viirinkankaan-furryt!!! voitelin just nyrkkini vaseliinilla, milloin tulette pyllistämään minun eteen??


    • analplug-fisting-furry

      mitäs furry tänään tekee? muistatko enään minua analplug-fisting-furrya???? näköjään joku täällä kirjoittanu minun nimimerkillä mitä sattuu!!! hyi teitä hävetkäää!!!!!!!!!!!!!!! olisi mukavaa nähdä sinua kun olen pitkästäaikaa rovaniemellä, oletko viihteellä???

      • muistan minä sinut..!! analplug-fisting-furry olen varmaan sinullekin kirjottanut aikoinaan mitä sattuu..?? olen kämpillä ja en ole viihteellä kun on paha kihti jalassa en voi juoda edes alkoholia kun on lääkitys päälä ja tosiaan on noita jotka lainailee nimi merkkiä hävetä tosiaan saavat.....!!!!! mukava että sinäkin analplug-fisting-furry kirjottelet minulle terveisin furry


      • analplug-fisting-furry

        ok.. harmi kun olet kipeenä:( ehkä voitais nähdä tässä joku päivä?? et varmaan tänään halua nähdä kun on jalka kipee jne..???


      • en valitettavasti pääse nyt keskustaan tosiaan joku päivä vois nähä sinut..!! moni on pyytänyt minua keskustaan mutta en ole voinut lähteä jalan takia


      • analplug-fisting-furry

        jos tulisin sinun luo??? et varmaa nhalua nähdä minua?


    • analplug-fisting-furry

      olen nyt sinun oven takana vatiala 3e

      • analplug-fisting-furry

        et avaa minulle ovea:( jallitit minua


      • analplug-fistin-furry

        pitihän se tietää että furry täällä vain pelleilee :( olin sinun oven takana


    • Sulaavieläpiisaa

      Eikös fyrrylle tuu yhtään mieleen oikasta pyörimistään, turhaa sitä on omaa häntäänsä seurata ja pyöriä paikallaan, saattaa siinä tietysti joku pään lohkoista olla pimeämpänä joka vinnaa, silloin ei autakuin pyöriä, mutta helppo sitä olisi oikaistakkin tuota kulkuaan, saisi paremmin jotakin tehtyäkin, mukavaa isänpäivää sinullekkin.

      • analplug-fisting-furry

        joku lainasi taas minun nimimerkkiä!!!! voihan kihtivarvas sentään teitä!!!! ei saa lainata vai mitä tähän sanoo furry??? pitää aina oikassa asioita ja juttuja jne... kun puhuvat kakkaa


      • olet oikeassa niin hän ne tekee nimi merkiä lainailee ketaleet.....!!!!! eihänse ole hauskaa kun lainailevat nimi merkkiä...!!!! harmittaa furryakin tommonen


      • analplug-fisting-furry

        no niin harmittaa tuollainen nimimerkkien lainailu!!! mitäs furry? meinaatko huomenna juoda pikkulauantain kunniaksi? minä ehkä hieman


      • en tiiä vielä juonko pikkulauantaina..?? jos juon niin kämpillä kyllä muutaman....


      • furryy

        olen furry ja kävin kirjoittamassa postin hitaus keskusteluun, olen furry ja jallitan siellä vale nimimerkillä, HAHAHHAHAHAHAAHHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! t: furry


    • Isännänelkein

      Hyvin pukeutunut helsinkiläisherra on metsästysretkellä pohjanmaan maaseudulla. Hän tähtää ja ampuu sorsan. Lintu putoaa pellolle, jonka omistaja ilmoittaa, että se on hänen.

      Koska molemmat haluavat linnun, isäntä ehdottaa, että he ratkaisevat riidan perinteisellä tavalla: ”Mä potkaasen sua nivusihin niin kovaa ku pystyn, ja sitte sä teet samoon mulle. Joka huutaa vähemmän, saa pitää linnun.”

      Kaupunkilaismies suostuu ehdotukseen. Isäntä potkaisee häntä kaikin voimin jalkoväliin, ja mies lyyhistyy maahan. Kahdenkymmenen minuutin kuluttua hän kykenee vihdoin kompuroimaan ylös ja ähkäisee: ”Minun vuoroni.”

      ”Nooh”, sanoo isäntä ja kääntyy lähteäkseen. ”Pirä sorsa.”

    • Buhahahahahahahaaa

      Furryt haiskahtelevat paskalle ja kuselle.
      No ei se vielä mitään, mutta ko ne sen lisäksi vielä rallattelevat onnellisina hajussaan rypien ja mussuttaen.

    • Furry on saaren pisteellä kämpiltä kävelin tänne olen 21:00 asti tai pitempää... Kun en saanut kuskia

      • olin saaren pisteellä en enään olen kämpillä... furrulla alkaa hauskan pito kämpillä musiikin kera ja juomien kohtalaisesti juoden....jne......


      • analplug-fisting-furry

        no voi perhana kun vasta nyt luin uudet jutut täällä, minäki olin saarenpisteellä samaan aikaan kuin sinä, olin kaverin kanssa, kaveri oli kuskina ja minä join ja syötiin siellä, oliko sinulla millaiset vaatteet päällä furry??


      • keltanen takki ruudun näkönen ja toppa housut jalassa mustat perällä istuin huivikin oli kaulalla..!! harmi jos kerta olitte olisin tarjonnut sinulle juotavaa tai syötävää analplug-fisting-furry tarjonnu furry


      • analplug-fisting-furry

        taisin nähdä sinut, joit siideriä?? perkule kun olisin tiennyt että olet se furry.. no minulla on kuski käytössä, tulenko sinun luo????


      • kyllä join siideriä.....!! tule ei ole oikein hauskaa yksin piettää hauskaa...... furry vain


      • analplug-fisting-furry

        onko sinun osoite se vatialanpolku 3e? tulen sinne? menee jotain 30min kun tulen


      • on vatialanpolku 3e furry oottaa sinua analplug-fisting-furry


      • analplug-fisting-furry

        nyt ollaan navigaattorin mukaan vatialanpolulla, tässä on tälläinen rivitalo ja roska-aitaus, tule tähän niin mennään sinun luo


      • eipä hän näkynyt kumassakaan roskiksen luona..?? sanaton..?????


      • analplug-fisting-furry

        ei helvetti navigaattori näytti väärin!!!! perkule, ollaanki vattajanpolulla, nyt ollaan vatialanpolulla jollain parkkipaikalla, tule jos jaksat


    • kumpi siten olikin olipa hauskaa hee hee......... ite kyllä pietän hauskaa furry pää päälle ja jamaan..........jeeeeee

      • analplug-fisting-furry

        olen vielä tässä vatialanpolulla, anteeksi kun minun navigaattori näytti väärin :( tuletko ulos vai lähenkö kämpille?


      • aja niin kauan että tulee polo kohalle niin olet mun osotteessa muuta en voi neuoa................ jos ei näy sinua ei voi mitään....???


      • analplug-fisting-furry

        kaveri ajoi ja olin kyydissä, siinä oli sellainen poika polo ressukka, tarkoititko että pitää ajaa että näkee ihmisen joka on poika poloinen? kysyin siltä poikapoloiselta että olekko furry mutta se sanoi että menkää pois tai minä fistaan, oli siinä sellainen autoki joka oli polo


      • mäntyvaaran-furry

        nyt oikeasti furry älä usko tuota analplug-fisting-furrya sehän jallittanu sinua ennenki??? usko vain minua, minä en jallita


      • empä usko enään häntä etes kehtaa tehä niin ja vielä jalitti voi hitsi...... uskon sinua mäntyvaaran-furry en kuitenkaan kirjottanut hävytömyyksiä vaikka meinasin olen luvannut itelle että en kirjottele mitä sattuu otin opiksi mitä kirjottelin aikoinaan


      • mäntyvaaran-furry

        hyvä, ei kannata kirjoittaa hävyttömyyksiä vaikka analplug-furry sinua jallitti, antaa sellaiset jallittajat olla!!!!!!!!


      • analplug-fistin-furry

        älä usko tuota mäntyvaaran-furrya, minun nimimerkkiä joku lainasi ja jallitti, sinua :( harmi


      • analplug-fistin-furry

        HARMITTAA!!!!! todella tuollainen nimimerkkien lainailu!!!!! minä kävin oikeasti vatialanpolulla mutta nimimerkin lainaaja sanoi furrylle ajan väärin!!!! odotin furrya siellä 20min...


      • arvaa että minuakin harmittaa tomoset nimi merkien käyttäjät MINKÄS TEET NIILLE...!!!! minä olen furruillu omalla kämpillä musiikkia kuunellut ja eritäin hauskoja kuvia ja videon pätkän kuvannut.... on hauskaa edelleen jeeeee..!!!!!! siis furrylla...!!!! miks pitää olla nimi merkkien väärin käyttäjiä....???? hitsi kun olisi paikka missä sais kirjottaa rauhassa muilta..!!??


      • analplug-fisting-furry

        Ompas tässä keskustelussa ollut hiljaista, no minä ainaki olen nyt baarissa ja minua ei jalliteta!!!! missä muut on??


      • KulliTädiJoooooo

        No molemma kaikki furryt kävelyllä ja muutkin viriat joukolla paskalla avatuilla hiihtoladuilla. Sinne on mukava paskantaa furrypuku päällä ko siinä on se tahalkio niin hyvä meillä furryilla varsinki.
        Sepeki pitäs sinne saaha paskalle paten kanssa furryina. Toisivat tammenterhoja sinne Katariinan puiston tammesta.
        Ripottelisivat niitä ladulle sinne nuuhkittaviksi. Kotoine olo nääs.
        Sitte mattiki saattais innostua lautakasastaan sinne paskalle niitä nuuhkimaan. Jooooooo.....sano kyllitäti.


      • analplug-fisting-furry

        OLIPAS ASIATONTA TEKSTIÄ!!!!! missä furry on? oletko baarissa??? haluisin nähdä sinut :)


    • Olen half moonissa furry siis isolla puollella tullee jos haluaa nähä..?? Ei voi mitään nimi merkkien käyttäjille furry bilettää nyt tullee nyt..... Jeee baarin tiskin lähellä olen

      • analplug-fisting-furry

        No hyvä että sinäki olet baarissa ei tarvi yksin olla, tulen sinne, voitaisko nähdä jossain pienemmällä puolella kun en minä varmaan löydä sinua isolta puolelta???


      • analplug-fisting-furry

        minä yritin etsiä sinua isolta puolelta mutta en löytäny, tule tänne pienelle puolelle missä lauletaan karaokea????


      • furry on kämpillä loppu puhelimesta virta arvaa pottutaako... p........ eihän tästä tule mitään furry bilettäää myöhään sano mitä naapurit........??? oneks on juotavia furrulla ottaa pattiin aina kaikki menee mönkään................... furry laittaa pään päälle ja bilettää ei voi muutakaan...........jne................


      • analplug-fisting-furry

        No voihan sanonko mikä? :D no näitä sattuu että puhelimesta loppuu virta!!! no minäki lähden pois baarista, kaveri tulee hakemaan... missäpäin sinä asut? jos tulisin kylään sinun luo??


      • analplug-fisting-furry

        furry tais jo sammua? olisin tullu kylään sinun luo mutta ehkä joku toinen kerta?


      • en sammunut potuttaa vieläkin jammaan............ ja jos tulet nyt niin ymärrän sit saa olla ei voi muuta sanoa...................


    • näin on kun harvakseltaan vastaatte mulle furrylle eipä tässä kannate kirtottaa teille harmi kun eihän koskaan tavata ketään.................???? vai olenko syrjässä keskustassa..??? pitää bilettää omalla kämpillä tästälähin näin on harmi kun ette löydä mun luo. koskaan.......???? kukaan teistä furryn luo...?????? unohtaa mut näin on parempi kirjotelkaa muille furuille itken katkerasti teille fury..........jne...............

    • niin hän te olette sanot ei kannate ikeä....... anteeksi kun puran tunteitani teille muille............... aina menee mönkään vissiin mulla luotu näin käyvän aina näin..????
      kyläänkin mikä ettei meni vissiin risiin jutut analplug-fisting-furry ....,?????? isällä ei mene hyvin olisi mukava jos tukisitte minua (furryt)..!!??

      • analplug-fisting-furry

        olisin minä eilen tullut sinun luo ja olinki jo lähellä someroharjua mutta kirjoitit niin harvakseltaan ettei minun kuski jaksanu odottaa ja taas sinä räyhäsit täällä!!! ethän vain ole vielä teini-ikäinen kun noi sinun räyhäämiset sopii just että olisit 15-16 vuotias?? No oletko nyt viihteellä?


      • olen viihteellä furry ja sori kun räyhäsin sulle analplug-fisting-furry tuli eri mielityksiä naapurin kans ite menin kämpille en tiiä naapureista tulkee mun luo analplug-fisting-furry ....... vai oliko tässä mun osalta jos olli niin harmi juon kello 2:00 asti olen hereillä olen 38v ei kantsis juua paljoon kun kirjottaa mitä sattuu kerran sanot että olen 15v niin saa olla mun puolesta sitten potkitte mut pois kiitos minä jammaan kämpillä furry pää päällä jeeeeeeeeeee älkää vastakko jos näin on päättyy minun furry juttu multa en koskaan tavannut teitä furryja muita HARMI..... jne......... mulle tuli pysäkki vissiin nyt..........?????????


      • analplug-fisting-furry

        kyllä me voidaan kavereita olla, harmi kun aina menee jutut ristiin ja on kaikkia jallittajia, nyt en pääse sinun luo mutta ehkä ensiviikonloppuna, olenko tervetullut??


      • on jallittajia ja nimi merkin väärin käyttäjiä... jne...... aina kirjotetaan että tule baariin tai tulette minun luo ja mikä on loppu tulos ei ole näkynyt minun luona tai baarissa tästä ei ole kun yks loppu tulos mietikää sitä..!! ja kirjottanut olen monen kans älkää tyhjiä lupauksia kirjotelko..!! kärsivälisyys loppuu minun osalta ja minkä takia kirjotatte aina niin myöhään kello 22:00 siitä eteen päin..????


    • analplug-fisting-furry

      Furryt niinkuin minä kirjoitetaan aina myöhään 22.00 ja eteenpäin kun olemme oikeissa töissä ja monesti työpäivän pituus on 8-10 tuntia ja välillä on iltavuoroja niin ei pääse aikaisemmin kirjoittamaan, jos ei ole oikeissa töissä niin ei edes ole virallisesti furry!!!

      • no hyvä nyt tiiän asian..! olet tervetullut minun luo vai olaanko kavereita..??? analplug-fisting-furry vai möhlinkö minä taas..??


      • analplug-fisting-furry

        et möhliny, kyllä minä tulen joku ilta kylään kunhan vain nämä jallittajat ei taas pilaa meidän sovittuja juttuja!!!! viikonloppuna ehkä pääsen sinun luo, baarissa ainaki käyn jne... ilmoitten tänne lähempänä viikonloppua mitä teen jne....


      • roin-asiaa

        anteeksi kun olen eri nimimerkillä täällä ei netti toimi puhelimessa mutta furry tässä.. toivottavasti tulet analplug-fisting-furry minun luo, olen halunnut jo monta kertaa fistata sinua mutta noi saakelin!!!!!! jallittajat estää sen että en saa työntää nyrkkiä sinun takahalkoon!!!!!


      • Vitsiniekoja

        Teitä on muutama voorumilla jotka höpisette, niinkuin kissa kuumalle puurolle, onneksi sinä vain yhtäketjua täytät, katoppasa vastaavuutas, guuglaa (seppo myllis) ja ihmettele mikä takaraivossa painaa jotta joutuu nettia aivan turhanpäiväisellä täyttämään, noilla huuhaa hömpötyksillä.


      • roin-asiaa

        toi seppo myllis on minun takahalkion paskainen kikkare, mitä siitä? se kikkare meni jo viemäriin furry tässä


    • nivavaaran-furry

      Peräpukamat ovat laajentuneita peräaukon laskimoita. Niihin liittyvät vaivat ovat yleisiä furryillä ja yleensä itsestään paranevia mutta uusiutuvat usein. Tavallisimpia syitä pukamiin ovat fistaus, istuminen siiderillä pitkään paikallaan, ylenpaino ja raiskaus. Kiusallisia oireita voi helpottaa apteekista saatavien valmisteiden avulla joka minullakin auttaa.

    • Rollofurry

      nivavaaran-furry kaikia minusta sanotaan en ole muita massalähettely...... ???? itelläkin on vain kannattaako käydä analpluggamassa.... ja minä kans silloin tällöin päätä käytän... en lanistu vaikka niin yritetään monesti on yritetty tehä ja toinen haaste on tukea sitä ajattelua, että näihin baariin minulle eihän niitä näy kun menen baariin kun poskille läpsitään molemmilta puolilta, piti kerran olla näkynyt yksinäisiä ihmisiä silloin olen petynyt monesti eikä varmaa jää tähän monikun käyttää pyllyä hyväksi enen kuin rekistöytyy nyttenkin olen omalla terasilla suuria luuloja päällä ja kuuntelen lintuja..!! ja muka enimmäisiä juttuja alamme käsittelemään.....?? olen antanut jopa fistata ..?? ihmettelen vaan osallistuvia seurakuntien jäseniä on laaja kaikki pitää vaihtaa nimi merkkiä kohta tai kirjottaa jonekkin muuualle ei ole hauskaa kun kirjotetaan minusta lasten kengissä........... kun kaverikaan ei usko muita furruja kun minua

    • hand-balling-furry

      harmi kun sinun kirjoituksesta näkee että olet kännissä tai et osaa kirjoittaa kun on niin paljon kirjoitusvirheitä, mehän sovittiin että nähdään selvinpäin.,,

    • Nivavaaran-furry

      Bepanthenin avulla sormitekniikalla 2 kertaa päivässä 3 viikon ajan. 10-15 min kerralla. Ja sit myöhemmin 3 viikkoa bemetsonin avulla aina 5-10 min kerralla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe