Kertokaa kaneistanne :-)

kanikani7676

Moi, haluisin vaan kuulla teidän kaikkien kaneista ja niiden tavoista yms :) Itselläni on 1 täysikasvuinen naaras jolla nyt pieniä poikasia. Aloittakaamme keskustelu!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14neiti

      Mulla on kaks leijonakluppa naaraskania. Ne tuli meille 15.5.2015. Oon pitäny niitä ulkohäkissä siitä lähtien kun tulivat. Paitsi ekan yön oli mun huoneessa iha vapaana, kun ei ollut muuta paikkaa sille yölle. Hyvin pärjäsivät. Paitsi mä:D voi sitä melua XD Ei tuu toistumaan mut oli se kyl aika hauska kokemus. En tiiä vielä pidänkö ne ympärivuoden siellä ulkohäkissä. Ei siellä mitään lämmitystä kyllä ole talven varalle. Tai ehkä pidän ne varastossa. Ovat hyvin pärjänneet ulkona. Pysyvät myös pihassa ilman valjaita. Luonteeltaan iloisia ja luottavaisia. Ne niin rakastaa hyppiä ja juosta ympäri pihaa kunnon rallia.

    • kanit2

      Meillä on 2 luppakania molemmat ovat tyttöjä. Toinen 3v ja toinen 2v ja asuvat nyt meillä ulkohäkissä joka on koiran häkin sisällä niin pääsevät juoksemaan joka päivä siellä ja voivat hypätä takaisin pikku häkkiin. Dumbo eli 3v kani hyppii eestaas pikkuhäkkiin ja sieltä takaisin isoon

    • hujanenhe

      mulla on yksi tosi vihainen kani :( käy ihmisten, kissojen ja koirien kimppuun. Ei anna silitää tai edes tulla lähelle.

      • kaniniiiiiii

        Onko se ulko kani? Onko sillä kuinka iso tila loikkia? Ja päästätkö sen loikkimaa vaikka pihalle?


    • Lilyyyy

      Mulla on 3 kk vanha mustavalkoinen leijonaluppa (tyttö). Päivät se on ulkohäkissä mutta yöt sisällä. Lily oli pari päivää sitte karkureissulla ja jouduttiin koiran kans ettiin se :) Lily on sosiaalinen ja tosi kiltti pikkupupu joka rakastaa banaania:D. Ulko käkissä tekee aina nijahyppyjä kopin katolle :) Erittäin reipas pikku karkuri! :)

    • kanit

      Mulla on kohta 3v tan kani (poika). Me ollaan tehty itse sille ulko koppi ja iso aitaus kopin ympärille. Se pääsee hyppimään joka päivä pihalle ja takaisin koppiin. Yöllä laitan kopin kiinni.talvet otan kanini sisälle. Se ei tykkää ollenkaan olla sylissä mutta koitan opettaa sille, että sylissä on kiva olla. Kotona kanini karkailee naapureitten pihalle, mutta mökillä se ei karkaa. Mustikoita se rakastaa. Kun menen sen "mökkiin" niin aina pitää olla mustikoita mukana;).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7351
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4344
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2767
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1424
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1272
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe