Mihin kampaamoon kantsii mennä kemissä? oon muuttanu vasta paikka kunnalle. Jotku kamut on kehunu jotain casanovaa?? kellään kokemuksia??
kemin kampaamot
12
2365
Vastaukset
- tyytyväinen asiakas
sellainen kampaamo kun kampaamo jessica! osaa leikata hiukset kun hiukset ja huomattavasti edullisempi kuin keskustassa! suosittelen lämpimästi!
- jade
On hyvää työtä tekevä kampaaja, Sisko-kampaamo on
tämä paikka, laadukasta työtä edulliseen hintaan, jos vain saat ajan varattua, suosittelen.
- asiakas
Kallin Hiusateljee Keminmaassa Kallinkankaalla. Marjo kyllä osaa!!!
- on hyvä
kampaamo, hair and beaty line.
Casanova on kallis ja kaikkien tukat on leikattu samaan malliin.
Hair and beaty linessa Irma tai Minna asialle, niin saat hiuksesi tyyliin. - baja
Me käymään Tuccabajassa! O hyvä!
- tosi tyytyväinen vakiasiakas
ja siellä se parempi parturikampaaja on mun mielestä Mikko :o)
Siinä on jäppisellä tyylisilmää.
Paras on enkä vaihda.
- Kokemusta on.
elikkä casanova son tosi hyvä paikka ja asiantuntevat kampaajat/parturit...itte suosittelen sieltä annea..Leikkaa hyvin ja tarkasti..Ja se että kaikki leikkaukset samoja ei pidä paikkaansa..
- asiakas
Kampaamo Aitta Botnian kauppakeskuksessa on hyvä. Ehkä hiukan kalliimpi, ku muut, mutta ite maksan mielelläni enemmän hyvästä ammattitaidosta ja ennenkaikkea asiakaspalvelusta! Anita osaa asiansa :)
- asiakas
Ehdottomasti paras kampaamo Kemissä on trendikäs STUDIO PIKE Keskuspuistokadulla. Olen monivuotinen asiakas ja uskallan suositella lämpimästi.
- Sandy
Kemissä ehdottomasti parasta palvelua ja ammattitaitoista sellaista saa Kampaamo Kiarassa joka on siinä K-Rautaa vastapäätä. Ei todellakaan tarvitse pettyä lopputulokseen kun siellä käy. Ja hinnoittelu on kohdallaan jota ei voi kaikista kampaamoista Kemissä sanoa. Suosittelen lämpimästi=)
- minä
Tuccapajassa ainakin todella kalliit hinnat.Itse suosin mieluummin pieniä kampaamoja saman kadun varrella etelään päin mentäessä...tekijät varmasti yhtä ammattitaitoisia mutta hinnat paljon alempana.
- tyytyväinen vakiasiakas
Ehkä siellä on vähän paremmat hinnat kuin tavallisessa kotikampaamossa, mutta siellä ei tarvitse istua "kusi sukassa", kun tukkaa rapsitaan. Aina olen saanut tyytyväisenä tulla ihmisten ilmoille vaikka "vapaat kädet" olen antanut.
Toista se oli ennen kun kävin muilla leikkuuttamassa, ei koskaan tiennyt mikälaisen "katastrofin" kanssa joutuu kotiin/kouluun/töihin lähtemään :o(
Kyllä minä siitä ilosta maksan että saan luotettavan häiskän leikkaavan hiukset siihen malliin, jotta kehtaa ulos liikkeestä kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981805Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2611735- 841122
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281121- 741070
- 1171020
- 861011
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158956- 59887
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353886