autokorjaamo korsman rauma

huollettu

auton korjaaminen
olen käyttänyt tätä korjaamoa muutaman kerran,erittäin huonolla tuloksilla.sitä korjaamoa ei vi luottaa huolloissa ei korjauksissa,minua on petetty kyllä kaikkein eniten mitä korjaamoissa raumalla tehdään, älkää hyvät asiakkaat uskoko tähän korjaamoon jos on yli 10eur korjaus pistäkää paperille,autoa haettaessa lasku voi olla
ihan toinen täysin säälimätön korjaamo.valita mihin tykkäät korjaamo voi ottaa ja saa
ottaa, mikään laki ei kiellä.kohtuutta ei enään tunneta.mutta valittakaa aina muuten
tämmöisiä korjaamoita ei saa ikinä kuriin ja vakutukset nousee.

7

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remppaaja

      Älä käytä tätä korjaamoa sitten enää.

    • pisutettu

      Itsekin saaneena huonoa työtä. en käytä korsmannin palveluja.

    • C900

      Minä huollatin autoani vuodesta 2001 alkaen tämän vuoden kevääseen asti. En muista yhtään kertaa, että siellä olisi autoni kohdalla ryssitty jotenkin. Viime vuosina halusin, että huollon suoritti sama henkilö, jonka totesin tunnolliseksi. Hintatasosta en osaa sanoa mitään, kun en muualla autoani huollattanut. Keväällä vaihdoin autoa ja sen houdun huollattamaan Porissa. Hiukan hankalaa.

    • Audisti

      "Joudun huollattamaan Porissa". Mikä on niin ihme merkki, jota Raumalla ei huolleta?
      Eihän nykyään tarvitse takuun säilymisen takia merkkihuoltoon mennä.

      • C900

        Jos meinaat säilyttää Audisi ajoturvan, niin huollatat sen merkkiliikkeessä.


    • Onlyonce

      Työn laadusta en osaa sanoa mutta kallista oli,yki kerta riitti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe