Haluan että minut nähdään - mutta en ole paljastel

Dikkipoika

Olenko harvinaisuus? Varsinainen paljastelu ei kiinnosta, mutta kiihotun valtavasti jos joku näkee kullini. Olisko vinkkejä tällaiseen?

27

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirrow

      Ei auta kuin runkata peilin edessä.

    • Dikkipoika

      Tyhmä. Haluun että joku muu ihminen näkee kullini. Vaikka velttona.

    • velska

      Uimahalleissa ja kylpylöissä suihkutiloissa on muitakin kaltaisiasi, siellä riittää myös katselijoita.

    • Dikkipoika

      Kyllä, mutta siellä jokainen tietää näkevänsä kulleja. Ei siinä oo oikeen mitään hohtoa.

    • katsoppas

      Jos asut paikassa johon ohikulkijat näkee ikkunasta tai vaikka naapuritalon parvekkeelta niin menet vaan runkkaamaan ikkunan eteen kattovalot päällä.

    • Dikkipoika

      Siihen ri taida rohkeus riittää. Kokemuksia?

      • tullanähdyksi

        Kannattaa kokeilla! Mikään ei voita sitä tunnetta, kun kiihottumiseen sekoittuu häpeä. Koin sen, kun asuin vielä kotona ja huomasin naapurimme rouvan käyvän aina samaan aikaan parvekkeella josta näkee sisällemme sänkyyn tupakalla ja jostakin ajatuksiini hiljalleen hiipikin kiihottava ajatus, että entäpä jos jäisin hänelle kiinni runkkaamisesta. Muutaman päivän runkkasin muualla ja hekumoin tästä. Sitten eräänä päivänä lopulta rohkaistuin ja päätin kokeilla, vaikka jännitikin todella paljon. Otin kaikki muut vaatteet pois paitsi pienet valkoiset bokserit, jotta olisi mahdollisuus jonkinlaiseen perääntymiseen ja olisihan siinäkin jo paljon kutkuttavuutta. Maatessani sitten jo hyvissä ajoin sängyllä hiljalleen silmät kiinni runkaten ja aina välillä vilkaisten huomaamatta parvekkeelle, niin ei mitään. Kello oli jo enemmän kuin yleinsä ja fiiliskin alkoi mennä ja meinasin luovuttaa, mutta annoin itselleni vielä hetken aikaa. Saatoinhan runkkaa loppuun, vaikka en jäisikään kiinni. Pääsin uudelleen fiilikseen ja muna kovettui jäykäksi. Aukaisin silmäni taas kerran jolloin näin kuinka naapuri tuijottaa intensiivisesti minua. Sydän pampattaa tuhatta ja sataa. Enää ei voi perääntyä, kun olin jo nähty ja jos lopettaisin tai lähtisin hän arvaisin minun nähneeni myös hänet ja hän voisi nolostua ja kertoa kaikille, joten jouduin jatkamaan, vaikkei se kauaa kestänytkään kun jo tulin. Otin paperin ja kuivasin itseni ja kun katsoin vaivaantuneena uudelleen ulos hän oli onnekseni jo lähtenyt takaisin sisälle. Myöhemmin vielä samanapäivänä lähdettyäni ulos rouva tulee samanaikaisesti minua vastaan ja hymyilee leveästi ja minä hymyilen takaisin ja tervehdin, eikä minua hävetä yhtään ja tästä rohkaistuneena uskallan tehdä saman uudelleen ja keksin aina jotain uutta ja pientä mukaan. Silloin eräänä päivänä äitini sanoo ruokapöydässä jutelleensa naapurin rouvan kanssa minusta. säikähdän helvetisti, mutta saan kysyttä miksi ja äitini sanoi hänen kehuneen minua iloiseksi ja reippaaksi, kun tervehdin häntä aina ja sitten hän vielä oli kysynyt minun ikäänikin ja oli ollut positiivisesti yllättynyt, kun olin jo kahdeksantoista. Huokaisin helpotuksesta ja hymyilin sisäisesti sitä, ettei äiti onneksi tiennyt mistä kehut oikeasti tilivat, kun olin esiintynyt ja mitä naapuri oli katsellut, sillä myöhemmin parhaimmillaan parvekkeella minua katselemassa oli ollut rouvan lisäksi hänen ystävä ja hänen mieskin. Taisivat luulla etten nähnyt koskaan heitä;)


      • nayttelija

        Samat ajatukset samat toiveet Ei vain noin hyvää mahdollisuutta


      • lainailija
        tullanähdyksi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla! Mikään ei voita sitä tunnetta, kun kiihottumiseen sekoittuu häpeä. Koin sen, kun asuin vielä kotona ja huomasin naapurimme rouvan käyvän aina samaan aikaan parvekkeella josta näkee sisällemme sänkyyn tupakalla ja jostakin ajatuksiini hiljalleen hiipikin kiihottava ajatus, että entäpä jos jäisin hänelle kiinni runkkaamisesta. Muutaman päivän runkkasin muualla ja hekumoin tästä. Sitten eräänä päivänä lopulta rohkaistuin ja päätin kokeilla, vaikka jännitikin todella paljon. Otin kaikki muut vaatteet pois paitsi pienet valkoiset bokserit, jotta olisi mahdollisuus jonkinlaiseen perääntymiseen ja olisihan siinäkin jo paljon kutkuttavuutta. Maatessani sitten jo hyvissä ajoin sängyllä hiljalleen silmät kiinni runkaten ja aina välillä vilkaisten huomaamatta parvekkeelle, niin ei mitään. Kello oli jo enemmän kuin yleinsä ja fiiliskin alkoi mennä ja meinasin luovuttaa, mutta annoin itselleni vielä hetken aikaa. Saatoinhan runkkaa loppuun, vaikka en jäisikään kiinni. Pääsin uudelleen fiilikseen ja muna kovettui jäykäksi. Aukaisin silmäni taas kerran jolloin näin kuinka naapuri tuijottaa intensiivisesti minua. Sydän pampattaa tuhatta ja sataa. Enää ei voi perääntyä, kun olin jo nähty ja jos lopettaisin tai lähtisin hän arvaisin minun nähneeni myös hänet ja hän voisi nolostua ja kertoa kaikille, joten jouduin jatkamaan, vaikkei se kauaa kestänytkään kun jo tulin. Otin paperin ja kuivasin itseni ja kun katsoin vaivaantuneena uudelleen ulos hän oli onnekseni jo lähtenyt takaisin sisälle. Myöhemmin vielä samanapäivänä lähdettyäni ulos rouva tulee samanaikaisesti minua vastaan ja hymyilee leveästi ja minä hymyilen takaisin ja tervehdin, eikä minua hävetä yhtään ja tästä rohkaistuneena uskallan tehdä saman uudelleen ja keksin aina jotain uutta ja pientä mukaan. Silloin eräänä päivänä äitini sanoo ruokapöydässä jutelleensa naapurin rouvan kanssa minusta. säikähdän helvetisti, mutta saan kysyttä miksi ja äitini sanoi hänen kehuneen minua iloiseksi ja reippaaksi, kun tervehdin häntä aina ja sitten hän vielä oli kysynyt minun ikäänikin ja oli ollut positiivisesti yllättynyt, kun olin jo kahdeksantoista. Huokaisin helpotuksesta ja hymyilin sisäisesti sitä, ettei äiti onneksi tiennyt mistä kehut oikeasti tilivat, kun olin esiintynyt ja mitä naapuri oli katsellut, sillä myöhemmin parhaimmillaan parvekkeella minua katselemassa oli ollut rouvan lisäksi hänen ystävä ja hänen mieskin. Taisivat luulla etten nähnyt koskaan heitä;)

        Jos tarina totta, niin tuohon kun vielä keksit jotain "lainattavaa" naapurilta (esim. sokeria, jauhoja, talouspaperia), että piipahdat sisällä niin voi olla ihan hauskaa. Kerrohan kokemuksista sitten ;)


    • HarryK

      Mulla on samanlaisia ajatuksia.

    • näinminäluulen

      Mielestäni sinä haluaisit paljastella, mutta estot sanovat ei. Pitää vain totutella esim. uimahallissa olemaan luonnollisesti alastomana, eikä turhaan yrittää peitellä ja kääntyä aina muihin selin.

    • Maantiet

      Harrastukselle sopivia paikkoja löytyy kyllä.

    • Minun kokemukseni oli hämmentävä kesällä.
      Hierojana olen tottunut siihen että joskus hieronnan aikana saattaa peitteen alla
      liikkua kädet, ja talouspaprua kuluu joidenkin asiakkaiden kohdalla paljon,
      olen vain ajatellut et se on kokonaisvaltaista hyvänolontunnetta jos vielä sitäkin saa tehtyä samalla kun joku hieroo. Mutta kesällä olin aamulla aikaisin Lappeenrannan rantoja kävelemässä.
      Istuin puiston penkille ottamaan kiveä lenkkarista, saimaasta edessäni nousi mies, ehkä 30v, tuli rantaan, istui kivelle ja alkoi siinä tyydyttämään itseään selvästi tietoisena et mie istuin penkillä melkein vieressä, en paennut mihinkään
      istuin rauhassa, sitä kesti ehkä pari minuuttia, hän selvästi laukesi. Nousi ja otti pyyhkeen, kuivasi vehkeensä ja alkoi pukea. Minun oli pakko kysyä et tuntuiko hyvältä tehdä se miun näkyvillä, kyllä sen naama hiukan punotti, mut vastas et
      kiihottaahan se ja ei koskaan tekis sitä nuorelle tytölle. Sanoin et miuta se ei kiihottanu oon niin paljon miesten touhuja jo töissä nähny.
      Jälkeenpäin oon miettiny mikä siin kiihottaa, miekii oon jo kohta 60 ja en todella mikään ruusunen enää. Mutta kai jokaisella on joku fantasia....vai?
      Hellu

      • tarpeen

        Kiva olisi käydä sellaisella hierojalla,siis oikeasti jotkut hieroo itseään samalla. Vai???
        Olisi uusi kokemus,ei ole tullut mieleen moinen rentoutumis muoto samalla.


      • tarpeen

        Olisiko Hellulla vapaita aikoja. Hyvä hieronta on aina tarpeen.


    • parveketupakoitsija

      Helppohan se loppujen lopuksi on runkata ja jäädä siitä kiinni. Mutta se, että itse pääsisi näkemään naapurissa jotakin pientä edes on jo lottovoitto. Sillä se mitä olen parvekkeelta monen vuoden aikana nähnyt on: nainen stringeissä, toinen nainen rintaliivit päällä ja parikymppisen nuorukaisen puolijäykän posliinikullin. Siis ihan kivaa, muttei mitään ihmeellistä.

    • Tomppooh

      Tärkein asia on, et kulli näkyy sellasessa tilanteessa jossa ei voi olettas sen näkyvän. Eihän uimahalli oo mitään. Kaikkihan siel riisuu.

    • Wwwwwee

      On siellä mukava katsella miesten kaluja, palleja peppuja, kuin myös antaa oman ympärileikatun paisua paksuhko terska paljaana yleensä huomataan.

      • Ihanpaljaspää

        Tänä iltana menen hgin svul:n uimahalliin höyrysaunaan kuuden maissa katselemaan kaluja ja jos siellä näkisi myös ympärileikattuja omani lisäksi.


    • kiinnostaisi

      Olisiko lpr alueella ko toimintaa.

    • Heille-kivaa

      Varsinkin lapset pitää näkemästään. Kattelee niin uteliaina.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe