MITEN LAIHTUA 5-10KG KUUKAUDESSA?

Laskikasa

Eli kuukauden pääst olis tosi kova tarve olla hoikempi, ku nyt oon 162cm(?) ja 54-55kg eli tosi läski. Vähintää 5kg pitäis saada pois täs kuukaudes, mut 15kg olis parhain paino. Onks muuta n. Tän painosii/pitusii, jotka haluis käyttää skinny fit farkkui?? Tai ylipäätää olla hoikempi? Ja sanokaa myös teijän mielestä sopivin paino mulle! Ja mitä mun kannataa syödä? Mahollisimma täyttävää ja terveellistä. Nii ja oon kohta 12v ja tyttö.

11

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typyläski

      Ku katoin peilistä vaihoin tavotteen 10-20kg!

    • Quiiiqqa

      ...sä kuihdut vielä olemattomiin, jos tosta laihdutat 15kg. Ja kuukaudessa se on ihan liikaa, varsinki noin nuorelle. Jos sun pakko on alkaa laihduttaan, niin alat vaan syömään terveellisemmin ja aloita joku urheiluharrastus. Muista että liian nopeesti laihdutetut kilot palaa helposti takasin. Mut et sä kyllä läskiltä kuulosta :). Korkeintaan laihdutat sen 5kg.

      • alottaja

        No muihin verrattuna oon kyl läski. Ja muutes kuulostat iha aikuiselt ?? :DD


      • Quiiiqqa

        Oon 16 X)


      • alottaja
        Quiiiqqa kirjoitti:

        Oon 16 X)

        Okeii


      • 4523452345
        alottaja kirjoitti:

        No muihin verrattuna oon kyl läski. Ja muutes kuulostat iha aikuiselt ?? :DD

        10 kiloa ei ole kovin realistinen tavoite kuukaudessa, mutta 5 kiloa voi helposti pudottaa muuttamalla vähähiilariseen ruokavalioon, juomalla paljon vettä ja urheilemalla.


    • Peterpanonhomo

      Mitä vittua!? Mä oon saman pitunen ja vähän painavampi, enkä mikään läski XD Tuskimpa sinäkään siis olet läski, ennemminkin anoreksiaan sairastuva.

      • alottaja

        Ookko tyttö vai poika??


    • auttajakohhhhhhh

      "tosi läski"??

      Oon sua lyhempi ja painan 50kg. Enkä oo läski. En todellakaan. Muut on samankokosia. Ja harrastan urheilua. Sulle sopiva paino ois se 50 tai vähä alle. Se ei kato ikää kun on murrosikäinen, jokainen kehittyy eri tavalla. Mieti, olen sua lyhyempi ja täytän 14v tänä vuonna.

      Ja miten hoikemmaksi? Tekemällä lihasliikkeitä. Jaloista saa tekemällä kyykkyjä, ja tuolilla istuen nostat jalat ylös suoraksi, et laske maahan asti mutta melkein ja koukkuun, ylös ja alas jne.

    • En sinuna lähtis laihduttamaan ollenkaan. Ite olen 175 cm ja 52 kg. Harrastan erittäin paljon liikuntaa, jonka seurauksena painokin pysyy alhaalla. Haittapuolena on esim se, että kylmyys vaikuttaa muhun erittäin helposti. Ja jotku on jopa haukkunu mua liian laihaks. Mut mä en vaa saa painoo ylös tällä liikuntamäärällä. Silti mä olen tyytyväinen kehooni. Jos jtn treeniohjeita kummiskin kaipaan niin katoppa vaikka youtubesta : Tikis vatsalihashaaste

    • beentheredonethat_

      Moi, oon 165cm ja 54-55kg. Se on ihan normaali, mutta mun lajissa pitäs olla tosi laiha ja se aiheuttaa tietynlaisii paineita. Välillä ahdistun ja päätän lopettaa syömisen ja vaan laihtua, mut sit hetken päästä taas tajuun et ei, a) se ei oo terveellistä b) mieluummin oon lihaksikas ku laiha, joten mun pitää vaa liikkuu paljon ja syödä sopivasti c) sil ei oo välii mitä muut sanoo tai millasii ne on, oli ne sit sun vanhemmat, kaverit, julkkikset, valmentaja tai ihan kuka vaa, koska se ainoo josta pitää tuntuu hyvältä on sinä itse. Sulla pitää olla terve ja voimakas olo, jotta jaksat hoitaa ittees. Älä siis mieti mitään pikalaihdutuksii, vaan mieluummin harrasta jotain hauskaa ja tehokasta liikuntaa. Lisäks oot viel tosi nuori ja vaik sust ei välttämättä tunnu siltä, ni sun kannattaa vaa ottaa kaikki irti siit ku voit viel olla stressitön ja pitää hauskaa. Tee siis niin! Älä pilaa sitä muiden tyhmillä oletuksilla susta, vaan oo vaan semmone ku oot, koska se on ihan hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7681
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4576
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe