Olenko ihastunut?

ihastunutvai

Olen nyt vähän aikaa jutellut erään äärimmäisen mukavan ihmisen kanssa, ei olla vielä kertaakaan tavattu mutta se on ollut kyllä suunnitelmissa.. ollaan vaihdettu kuvia ja jutellaan paljon ja minulla on aivan uskomaton olo siis tämän kaltaista tunnetta ei ole ollut muuta kuin viimeksi ihastuneena.. Mutta voiko ihmiseen ihastua vaikkei olekaan tavannut? Ajattelen häntä joka päivä ja todella paljon tuntuu etten muuta pysty ajattelemaankaan, haluaisin vain jutella ja tavata hänet koko ajan :) Mietin paljon itsekseni mitä hän mahtaa ajatella minusta, hän juttelee minulle ja käyttää hymiöitä ja on huolehtivainen/kiinnostunut asioista :) mutta pääasia oli se mitä mieltä olette voiko tapaamatta ihastua?

15

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwefwf

      Tapaamatta voi ihastua siihen mielikuvaan minkä on jo kehittänyt. Itse tapaisin toisen mahdollisimman pian niin mahdollinen pettymys ei ehdi muodostua liian suureksi jos tunteet ei olekaan molemminpuoliset.
      Aloittelijan virhe on rakennella pilvilinnoja liian aikaisin.

      • veio1

        Ongelma on siinä että se mielikuva on sitä tiukemmassa mitä enemmän mielikuville on syitä.
        Seurauksena alkaa pitämään toista toiveidensa kaltaisena eikä suostu näkemään tai naiset yrittävät muuttaa toista mielikuviensa kaltaiseksi.
        Toinen voi myös olla uskomaton psykopaatti joka saa toisessa esiin mielikuvamaailman.


    • tietäjäitämaan

      Ei se auta vaikka on mukava jos on pieni kalu

      • ollakkovaieiköolla

        Juurikin näin tietäjäitämaan. Seuraavassa viestissä ap kysyt sitten meiehn strategiset mitat, kielitaidon (jos vaikka matkustelisitte) ja tietysti kädentaidot noin ylipäänsä. Myös luku- ja laskentataito tulee hyvin esiin esimerkiksi ravontolaillalisilla.
        Oikeesti, palstalaisetko päättää kannattaako tehdä jotakin vai ei.


      • Ihastunutvai

        Minä en kyllä pidä noita asioita tärkeimpänä tietona ihmisestä ja aika paljon hänestä jo tiedänkin... Ap


    • Sinäköseoletawws

      Mulla on just ihan sama homma, oon siis poika :D Tullu monta tuntia putkee kirjotettua ja päivittäin ja aina oottaa millo se vastaa xD Oon kyl niin ihastunu siihe että pistää jo mahan sekasi :D Et kyllä voi ainaki ihastua! En oo itekkää viel tavannu häntä mut suunittella on :O Mutta oletkohan sä just se jonka kanssa oon kirjotellu:D vaikutat just sille xD. Toi sun ajattelu tosta et sen tietyn asian koko ei ole tärkeä tieto ihmisest niin siitä huomaa että sinulta löytyy sitä järkeä päästä!Näkee susta että välität pojasta todella ja se että olisit tai et sama jonka kanssa oon kirjotellu niin kannattaa tavata ja tutusta! Jos aluksi vaikuttaa vähän erillaiselta ku mitä tekstit antanu ymmärtää nii anna hänelle aikaa sopeutua tilanteeseen ku loppupeleis se saattaa hyvinkin olla samanlainen sisältä tosi elämäs ku mitä on sulle kirjotellu ja tiiä vaikka millanen rakkaustarina siitä tulee :)

      • Ihastunutvai

        Joo, aikalailla ajattelen samalla tavalla :) ja toi just että odottaa ja odottaa että toinen vastais mahdollisimman pian ja sitten on aivan innoissaan kun vastaus tulee vaikka sitä joutuiskin odotteleen :) en taida olla sama henkilö kuitenkaan onko sulla jotain hyvää tuntomerkkiä? :D ja joo tapaaminen olisi todella ihanaa kun se tapahtuisi mahdollisimman pian tästä jutusta on vaan niin Hyvä tunne! :D Kerrankin heti alusta alkaen ja on mukava kuulla etten ole ainut jolla on tälläinen tilanne :D ja vaikka hän ei olisi juuri kuin mitä tekstit antaa ymmärtää niin eihän kuitenkaan kovin paljoa erilainen voi olla sen vain jotenkin Tuntee :D ap


      • Perjantainatavataan
        Ihastunutvai kirjoitti:

        Joo, aikalailla ajattelen samalla tavalla :) ja toi just että odottaa ja odottaa että toinen vastais mahdollisimman pian ja sitten on aivan innoissaan kun vastaus tulee vaikka sitä joutuiskin odotteleen :) en taida olla sama henkilö kuitenkaan onko sulla jotain hyvää tuntomerkkiä? :D ja joo tapaaminen olisi todella ihanaa kun se tapahtuisi mahdollisimman pian tästä jutusta on vaan niin Hyvä tunne! :D Kerrankin heti alusta alkaen ja on mukava kuulla etten ole ainut jolla on tälläinen tilanne :D ja vaikka hän ei olisi juuri kuin mitä tekstit antaa ymmärtää niin eihän kuitenkaan kovin paljoa erilainen voi olla sen vain jotenkin Tuntee :D ap

        Jep, mäki ootan aina et millo se vastaa ja kun viesti tulee niin innossaan alan lukemaan:D En kyllä uskois että tän kaltaseen tyttöön voi törmätä,kenen kanssa olen jutellut! En tiiä uskallanko laittaa mitään tuntomerkkiä mut jos olet se niin ymmärrät nimimerkkini :) Mut kuitenkin tsemppiä sulle ja suosittelen et tapaat ihmees hänet!


      • Ihastunutvai

        Joo :) haluan ehdottomasti tavata hänet ja nyt oikeastaan odottelen vain sopivaa hetkeä joka sopii molemmille että näkeminen onnistuu, en vain malttaisi odottaa :D


      • roooomeoo

        Missäs mies/sinä majailet? ;)


      • Ihastunutvai
        roooomeoo kirjoitti:

        Missäs mies/sinä majailet? ;)

        Helsingin suunnallahan hän on :)


    • Ihastunutvai

      Entä mitenkä toimisitte kertoakko tuosta ihastumisesta jos sitä niin voi kutsua? Ennenkuin tavataan.. Vai pitäisikö odottaa ainakin siihen asti? :)

    • Ihastunutvai

      Apua! :( en ole reiluun viikkoon kuullut tuosta mukavasta ihmisestä mitään.. Kyllästyikö hän minuun nyt kokonaan? :( en kertonut vielä näistä tunteistani mutta tarkoitus oli kub seiraavan kerran kunnolls jutellaan mutta sitä seuraavaa kertaa ei ole nyt tullut.. Miten selvittäisin mitä hän ajattelee ja haluaako olla tekemisissä vielä on aiemmin kyllä sanonut että haluaa, mutta tämä pitkähkö hiljaisuus?

      • sdfsfs

        Oletko itse koittanut ottaa yhteyttä?


      • Ihastunutvai

        Olen laittanut viestiä yhteen viestiin vastasi maanantaina mutta sen jälkeen ei ole psriin vastannutkaan.. :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8165
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4696
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3452
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1717
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1138
    Aihe