Saapi pelätä aiheesta

meitsiläinen

Näin kävi kaverin kertoman mukaan minulle toissaviikolla loppuna. Olin tulossa paarista yönä ja perään lähti joku ja se tuli toiselle puollen tietä ja sitten se sano jotain tai voi olla että se kuulu sitten jostain autosta tai taivaalta mutta pelotti kun näytti että se vois olla mies tai sit se oli nainen. mut joka tapauk sessa se jotenkin ehkä varmaan luulen liittyi turva paikan haki joihin kun ne kuulemma ei muuta tee ku raiskaa koko ajan ja jatku vasti. sit se mies tai nainen tai saattoi se olla koirakin tai kissa tai sit pelkkä polky pyörä nii se meni sitten siitä ja siihen tuli joku tyyppi joka sano jotain mulle tai sit se oli telk kari. no selvisin sit kotiin ja kyllä pelotti kun mitä vaa ois voinu tapahtua. aattelin sit kirjottaa tänne intter nettiin tästä koska tuli hirvee ahistus kun on noita turva paikan haki joitakin täällä ja tiedä mitä ne tekee niinkun mulle meinas just käydä!

22

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelekäänpelekään

      elä muuta sano minulle on käyny ihan samat ja vielä uimahallissa meinasivat näyttää munnaa ja naapurille ja serkulle ja veljen siskolle on käyny samat. ja kaikille muillekkii meille perussuomalaisille on käyny noin. joka päevä ja kahesti!

    • onon_jovain_on

      minähi olin uimahallissa ja joku kahto minua tai sitten se kahto sitä toloppaa tai en tiiä kun en uskaltanu kahtoo sitä kohti. van varmaan oli pakolainen ja vähintäänkin isis ukko tai joku iitä raiskareita kuitennii. en uskaltanu kahtoo kohti ettei heti raiskoo. van oli semmonen läheltä piti tilanne kuitennii! ja tämä on tosi. naapuri kerto että minulle ja siskollekki on käyny samat.

    • pelottaa

      yhesti minuakin joku kahto mutta lähin siitä heti juoksemaan. En oo varma oliko mamu, puu vai kantoko oli, mutta sen tiiän että se olis tehny jotain jos en olis heti ajanu karkuun ja juossu lisäks. En oo ennää menny toista kertaa ettei mittään satu.

      • pösilötkö

        Aloittaja ja kolme ensimmäistä kommenttia ovat varmaan olleet koulussa samalla luokalla?! Ei niin minkäänlaista kirjoitustaitoa!!!! Vitsailkaahan pellet sitten, kun mamu ryhmä seurailee vaimoanne, tytärtänne, lähisukulaista ja jos vielä tekevät jotakin ja porukalla?!


    • melekeinyksin

      Minua on kattoneet kans. Monesti ja joka päivä. Kerran joku sano jotaki varmaan ulukomaan kielellä. En voi ennää käyä töissäkään kun alako ahistammaan niin kauheesti se. Polokupyörillä ajeleevat toisella puolen tietä. Ihan hirveetä! En kestä!

    • Nakkifakiiri

      On menny pilalle kajaani kun on tullu ulkomaalaisia tänne. kuulema ulkomailla raiskataan koko ajan ja kaikkia. heti kun mennään haaparannasta tanskan puolelle vaimikäsenytoli niin alkaa raiskaus. eihän ne muuta siellä teekkään paitsi tulevat tänne kun siellä ovat jo raiskanneet kaikki.

    • kantaastuja

      On niillä uudet verkkarit mulla ei oo kun vanhat molskihousut. Ja älypuhelimet niillä on joilla soittaavat kun euroopan omistajat, puhhuuvat ulukomaan kieltä ja kuunteleevatkin kuulema ruotsiksi! Ja miehiä ovat ei oo naisia nämä miehet oisivat ees vanahoja van ovat nuoria. rahhaakin niillä on Lidlissä käyvät ja ruoka suussa pureksiivat. kyllä ottais aivoon jos semmoset olis. tyhjin suin pittää ite syyä.

    • kfkfkff

      jo kauan ennenkuin ees tiijettiin naista mamuloista niin naapurin riita tuijotti minnuo niin en oa uskaltanna ulos kun viimeksi vuonna77 ja nyt uskalsin jo ratiota alakaa kuumtelemmaan

    • alpuri

      helppo olisi testata,että pitääkö paikkansa ulkomaalaisten touhu paikkansa?laittaa kauppakadulle käveleen houkuttelevan näkönen olipa se sitten nainen tai naiseksi puettu ja meikattu mies.hänelle pippuri sumutetta ja väliköihin porukkaa,että iskun tekijä ei pääsisi karkuun.kerran kun potkisi munille,niin ei toista kertaa sama heppu yrittäs raiskata tms.toki poliisitkin vois ansan virittää,mutta tuskin heitä ko.touhu kiinnostaa?

      • alpuri

        Unohtui mainita että olen epävarma vässykkä.


    • Suvakit_riehuu_palstalla

      Näkkyy joku suvakki trollaavan täällä ja itelleen vastailee... toivottavasti kyseinen idiootti joukkoraiskataan matujen toimesta, olipa kumpaa sukupuolta tahansa.

      • Suvakit_Riehuu_Palstalla

        Unohtui mainita että olen 12 vuotias Puolankalainen ja epävarma itsestäni ja seksuaalisesta suuntautumisestani.


    • Sinkku-Ulla

      Olin minäki yhesti mutta ei mulle kyllä kukkaan mittään puhunu eikä kahtonu vaikka oli mamujaki siellä. Että turhaa on pelko kun eivät tehneet mittää ainakaa heti. Voi ne tehäki mutta en usko ku olis ne jo tehny jos olis halunnu. Ja kyllä jännittääkii mitä tekkeevät tai sannoovat.

      • PalavatSilmät

        Varo vaan kun silmät alkaa palamaan mamulla niin huomaat että me persut oltiin aina oikeassa joka asiassa. Kun näet palavat silmät niin turha enää äänestää meitä persuja. Se on sulle kuule ihan oikein kun käy silleen niiden silmien kanssa. Me vastustettiin tätä maahanmuuttoa ainakin 10 vuotta ja katsopa vaan mitä saatiin aikaan. Nyt on Suomi täynnä mamuja ihan niin kuin me persut sanottiin. Että siitä saatte kaikki suvakit mamuja oikein persumitalla!!!


      • PalavatSilmät

        Unohtui mainita että olen epävarma, täysin toisten mielipiteiden johdateltavissa oleva kouluttamaton, työtön, köyhä ja tyhmä vätys. Entinen koulukiusaaja, nykyinen valtion kustannuksella elävä, syrjäytynyt vässykkä.


      • Anjuskukkeli
        PalavatSilmät kirjoitti:

        Unohtui mainita että olen epävarma, täysin toisten mielipiteiden johdateltavissa oleva kouluttamaton, työtön, köyhä ja tyhmä vätys. Entinen koulukiusaaja, nykyinen valtion kustannuksella elävä, syrjäytynyt vässykkä.

        Parasta itseironiaa ikinä. Ihanaa.


      • Höpsistäkeikkaa

        En ole epävarma, en toisten johdateltavissa, koulutusta voisi olla enemmänkin, mutta työtön olen (voi paska), ja köyhä (no vielä paskempi), tyhmä en tunnusta olevani (varmaan olen) ja vätys olen ilman muuta. En ole ketään ikinä kiusannut (se minulle plussaa), mutta 30 vuotta olen jo töitä tehnyt, että eiköhän sitä jo meikäläiselle eläke olisi enemmän kuin pino pupujusseja :)


    • persupoika

      Ja lisäksi mustat miehet vie kaikki naiset kun niillä on isompi. minä vaan saan tyytyä nettipo..oon.

    • Sinkku-Ulla

      Vieläkö ehin äänestää persuja kun ne on olleet kuulema oikeassa aina? Nehän sano ainahii 10 vuotta että kohta tulloo mamuja ja niin niitä tuli. Ja heti kun hallitukseen pääsivät niin jo alkoi tulemaan ihan niinkuin olivat luvanneet. Missä voipi äänestää?

    • HennesiMauritz

      Vaikka olenkin sitä mieltä, että jokainen ihminen on jokaiselle rakas, edes äidilleen tai isälleen, ja jokainen ihminen on tärkeä ja hänellä on oma paikkansa maailmassa, ja jokainen on ollut toivottu lapsi, viaton, kaunis, ihana - niin nyt tuntuu, että missä meni vikaan? Mikä on tämä, etteivät ihmiset opi puhumaan - edes kirjoittamaan - ja yleensäkin tämä pöljyys? Eri asia tietenkin itseironia :)

    • Ihmiskoe

      Hyvin näkyy "trollaaminen" tälläkin palstalla. Toki jos tykkää yksin keskustella ja aiheuttaa tarkoituksella mahdollista paniikkia, niin tämä on ihan oikea paikka siihen. Vois moderaattorit laittaa jonkun lukon, ettei tarttis lukea jokaista spämmiä...

    • tiedetään

      Onhan ne kommentit joskus myös maksettuja. Siinä on mukava työ sen osaavalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe