Pelimies on erimies

sirur73

Kirjoittelin tuolla narsismi palstallakin aiheesta ja kopsasin jutun tänne. Pelimies vai narsisti, vai molempia?? Ainakin jätti jälkeensä särkyneen sydämen. Miehen olen tuntenut vuosia. Aikoinaan jotain "säädettiin", vaikka silloin hän seurusteli. Ei seksiä tms, baarissa käyntiä jne...Hän pommitti minua silloin soitoin ja viestein mut en lämmennyt varatulle miehelle. Erosi, ja uudessa suhteessa oli vuosia. Välillä laittoi viestiä minullekin, mutta en alkanut millekkään. Nyt, kuukausi sitten alkoi minua piirittään, kertoi eronneen. Pitkään, sen pari viikkoa kirjoiteltiin whatsapp viestejä ja voi sitä ihanuutta kun tuntee olevansa jotain spesiaalia. Oli niiiiiin ihania viestejä ja ajattelin että mies on tosissaan kun on vapaana. Tuli luokseni, ihana ilta ja yö, ja mitä sitten vaikka seksiäkin harrastettiin, tuttu mies. Hän sai minut ymmärtämään että haluaa jatkoa, nähdä jne...eikä mitään pelaile.

No, aikaa ei enää ollutkaan tapaamisemme jälken, aina "töissä". Kunnes eräänä päivänä selvisi että mies kirjoittelee Tinderissä kaverini kanssa. Aloimme sitten juttuja ja tekstejä vertailemaan. Minulle hän kertoi olen töissä, ei ehdi tapaamaan. Kaverin kanssa oli samana iltana halukas treffeille. Toinen samanlainen ilta, kamua pyyteli treffeille mut hän ei päässyt. Minulle viestiä, ei jouda, hirveä kiire töissä. On ihan käsittämätöntä että vanha kaveri toimii noin. Piti minua kai helppona nakkina ja sai sulan hattuunsa kun vuosien jallitus tuotti tulosta. Hän oli kirjoittanut kaverille että olisihan se kiva löytää joku nainen tästä lähistöltä, samassa kaupungissa kun asutaan. Minulle kertoili silloin, on se upeaa kun saadaa jatkossakin iltoja yhdessä viettää....

SUUTUIN, siis todella suutuin. Olen noita pelureita ja narsisteja nähnyt ja kokenut ja meni hermot. Laitoin piiiiitkän viestin mesessä jossa kerroin kaiken, tietäväni hänen valheet. Menin jopa niin pitkälle että nimittelin häntä harhaiseksi kun kuvittelee kotona ollessaan olevan töissä. Hän nimittäin kertoi eräänäkin iltana olevan töissä ja samaan aikaan oli kamulle kertonut olevan kotona. Miksi tuollainen valheellisuus. Eikö olisi voinut sanoa suoraan että EI KIINNOSTA. Ajatteli lienee pitää minua varalla. Kerroin viestissä kaiken mitä silloin ajattelin, olen erittäin kiivas luonne ja ärsytettynä pirullinen. Kerroin tietäväni kaikki hänen valheensa.

No, suuttui hänkin. Nimitteli sekopääksi kenestä tekee rikosilmoituksen kunnianloukkauksen vuoksi koska olen häntä kaverilleni haukkunut jne...,kertoi että olisi ollut valmis minun kanssa seurustelemaankin mutta ei minun sekoilujen jälkeen!! Pyysin häntä käymään että puhutaan asia selväksi. Hän kävikin ja sanoi että oli todella lähellä että hän tekee minusta rikosilmoituksen. Kysyin sitten syytä, hän totesi että olen levitellyt hänestä valheita ympäri kaupunkia. Sanoin että keskustelu kaverin kanssa ei ole ympäri kaupunkia, sanoin senkin että maailma on pieni ja nyt selvisi tällä tavoin että hän vain pelaili.

Hänen sanomansa mukaan MINÄ pilasin mahdollisuudet seurustelusuhteseen. Kysyin että mikä se homma on kun hän etsii uusia treffikumppaneita koko ajan, se on kuulemma vain sosiaalisten suhteiden ylläpitoa, salli mun nauraa :)) Hän voisi käydä jonkun kanssa töitten jälken vaikka vaan tupakalla jne...ei siinä sen kummempaa. Kuinka tyhmänä hän minua piti. Kaiken huippu että eräänä iltana kun hän oli kaverin kanssaollut Tinderissä, yhtä aikaa minulle mesetteli.

Kertokaapa mitä mieltä olette? Onko hän vain pelimies. Eikös narsistit suutu iäksi jos jäävät valheesta kiinni ja narautetaan. Nämä pelimiehet ilmeisesti yrittävät pitää varalla. JOS joskus vielä naiselta irtoaisi. Se valheellisuus hänen jutuissaan tekee itselle todella ahdistavan olon. Kun tuntuu että hän valehteli ihan kaiken. Yhtenä iltana kun kertoi minulle olleen pitkään töissä, oli kaverille kertonut olleen kotona koko illan, käyneen lenkillä jne...Millainen ihminen toimii noin? Kun hän kävi ja lähti, olimme jonkinlaisessa sovussa, mutta IKINÄ enää hän ei tule koskemaan minuun metrin tikullakaan. Oli ne selitykset sen verran outoja että ei taida enää minuun upota.

Blokkasin miehen, eli whatsap jne...,mutta oli kuitenkin kännykän roskapostiviesteissä viesti su-aamuna jossa kyseli että mikä on kun hänet on estetty. Olisi ollut paras jättää vastaamatta mut vastasin että olen kylässä. Hän viestitteli että jo olisin ollut kotona hän olisi voinut HETI tulla käymään. Kerroin olevani kotona muutaman tunnin päästä, niin eipä nää sopinutkaan tulla ja parempi niin.

Onko todellakin niin että näiltä pelureilta ei saa vastauksia. Hän syyttää minua kaikesta, olen kuvitellut kaiken, hän ei ole luvannut mitään ja faktaa löytyy eli kymmeniä viestejä ja puheet päälle. Mitä sitten vaikka juttu olikin alussa, en pidä siitä että JOS aikoo keskittyä yhteen, säädetään muualle. Jos juttu olisi jatkunut, hän olisi ilmeisesti käynyt panemassa silloin kun hänelle sopii.

9

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varahätä

      Kuulostaapa pelottavan tutulta... Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin että mies pitää varalla vaikka on ollut muka tosissaan kiinnostunut. Kun sille asiallisesti ilmoittaa että en tyydy varasijaan ja haluaa suoruutta/ rehellisyyttä, syytetään stalkkaamisesta.

      Nettimiehissä on aika paljon näitä, jotka pitävän montaa rautaa tulessa yhtä aikaa ja jos mieheltä uskaltautuu kysymään missä mennään, kun hän on netissä/ whatsapissa tmv koko ajan online mutta ei ole aikaa tavata juuri minua, saa heti perään kauheat haukut että nainen on stalkkeri jos kyttää onko hän online esim. s24-treffeillä. Ti/ Ja että edetään hitaasti ja plaaplaaplaa. Jos on jostain oikeasti kiinnstunut, onko tarve etsiä muita ja jutella muiden kanssa samalla kun sanoo sille yhdelle ettei ole aikaa tavata??!

      Itse olen ottanut sen linjan että katson heti alussa roikkuuko mies täällä koko ajan hyvin menneistä treffeistä huolimatta. Etenkin jos on jo päädytty sänkyyn asti. Kyllä se vaan kertoo aika paljon miehestä (naisestakin) jos hakee koko ajan uutta. Ja selitys on sitten aina se, että käy täällä/ whatsapissa vain juttelemassa muille. Joojoo - ei vaan ole aikaa jutella MINULLE, niin siiäthän sen tietää ettei ole aitoa kiinnostusta. halutaan vaan pitää varalla.

    • sirur73

      Mitä järkeä tuossa on, pitää varalla? Itse umpirehellisenä ihmisenä en osaa noita pelailuja ja JOS yhden kanssa aiotaan tutustella ja tapailla niin se on sitten niin. Tämäkin mies puheli luonani ollessa että sitten parin päivän päästä nähdään, ja mennään lenkille tms...Toisaalta naurattikin kun kaverin kanssa kateltiin aikoja milloin mies oli meille kirjoitellut niin melkeenpä samaan aikaan, mulle, kaverille, mulle jne...

      Hänen valheellisuus on vaikea käsittää. Saa tuntemaan itseni todella arvottomaksi kun mitätöi kaiken sanomansa. Toisaalta hyvä että miehen touhut selvisi jo alussa. Outoa oli se että kun hänelle selvisi että on kaverini kanssa kirjoitellut tinderissä ja sanoin että kaveri ei mitä luultavimmin ole halukas hänen kanssaan mihinkään niin olipahan vielä viikonloppuna laittanut viestiä :0

    • hshklallö

      Miehen näkökulma asiaan. Ei tuo ap:n hoito ole pelimies. Tällainen jännemies tai pelimies ei halua naiselta kuin yhden kerran ja sen jälkeen uutta putkeen. Todellisen pelimiehen ei tarvitse pitää ketään varalla, vaan se osaa hoitaa asiat niin, että aina löytyy uusi nainen. Tämä ap:n hoito on joku hiemaan narsismiin kallella oleva soturi. Todellinen pelimies ei koskaan pidä ketään varalla tai vaikka pitäisikin ei ala entisen hoidon kanssa riitelemään vaikka käry kävisikin.

      Et silleen...

    • tyhmänä

      Aika epätoivoiselta vaikutit, kun päädyit narsistin pelirinkiin vaikka mies nai, erosi ja nai ja erosi ja pyöritteli naisia. Turha kysyä kuinka tyhmänä sinua piti. Miehen ei tarvinnut tehdä mitään, kun anelit ja roikut hänessä kiinni. Miksi edes syytät miestä, kun itse tyrkytit itseäsi miehelle ja vapaaehtoisesti stalkkasit ja anelit häntä joka käänteessä.

      • sirur73

        Ei tarvinnut stalkata kun hän kaverille kirjoitteli ja totta kai me asiasta puhuimme. Ei kuitenkaan kaverin kanssa juttu edennyt mihinkään. Maailma on pieni ja tässä eräänä päivänä törmäsin miehen exään ja todellakin sattumalta. Aloimme juttelemaan ja selvisi paljon asioista, mies on todella valheellinen. En ole ottanut häneen yhteyttä enää, blokannut olen kylläkin. Kuitenkin hän vielä minua lähestyy, viestit tosin menevät kännykässä roskapostiin, mutta sieltähän ne löytyy. Vastannut en ole enää mihinkään. Miksi vastaisin kun selvisi että miehessä ei ole totta paljon muuta kuin nimi.


      • terapeutti

        Oikeasti on persoonallisuushäiriöinen tyyppi,ehkäpä psykopaatti. Kannattaa pysyä kaukana ,ikuisesti.


      • juurikinnäin

        Imartelulle altis ja alistumaan taipuvainen on narsistille helppo uhri.
        Häpeilemättömyys, ylimielisyys, vaativuus ja kateus. Hyväksikäyttö, rajattomuus ja maaginen ajattelu. Näistä piirteistä tunnistat narsistin.


    • Sinkeliini

      Mutta olisitpahan vaan vielä sen viimeisenkin viestinsä jälkeen ollut valmis ottamaan hänet kotiisi sen kahden tunnin päästä, jolloin hänelle taas ei sopinutkaan...

      No joo. Tuo mies haluaa vain leikitellä naisten kanssa. Puhua yhdelle yhtä ja toiselle toista, niin vanha tarina, mutta aina uusi. Oikeasti ei ole rakastunut keneenkään, jos yleensä kykenee rakkauteen muuta kuin itseään kohtaan. On kiva pelata niitä omia pelejä, mutta varjele jos nainen kyseenalaistaa jotain, hän on heti hullu ja vainoharhainen ja - suo anteeksi jos naurattaa - on jopa muka tekemässä rikosilmoitusta naisesta, kun tämä on puhunut hänestä pahaa!!!! Et kai vaan hetkeäkään uskonut? Joku tolkku se on rikosilmoituksissakin.

      Ja naisesta tehdään sitten se syyllinen, väännetään vaikka kivenkolosta. Niin se menee.

      Älä uhraa enää ajatuksiasi häneen. Kiitä luojaasi, että pääsit eroon. On vielä ihan suoria ja tervehenkisiäkin kavereita olemassa.

      • sirur73_

        Joo, naurattihan se kun herra puheli pokkana että tekee rikosilmoituksen. Jos haluaa tehdä itsensä naurunalaiseksi niin mikäpä siinä :)) Tällä hetkellä tilanne on se että herra laittelee aika ajoin viestejä joihin en ole vastannut. Sellaisia että haluaisi tulla luokseni ja olla lähelläni ja muuta shaibaa....Viestit menevät roskapostiin, antaapa herran niitä lähetellä. Numeroa en ala hänen takia vaihtaan. Voinhan itsekin vedota siihen että häiriköi liikaa, josko tekisin rikosilmoituksen :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe